преди 2 месеца
Чрез сторниране на плащане с банката повдигна оспорване
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Чрез сторниране на плащане с банката повдигна оспорване
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Получих писмо от банката в моето APP, в което се казва, че са се опитали да получат плащане, а задната страна го е блокирала и се е свързала с тях.
I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.
Получихме вашата жалба за карта и след това проучихме дали имате право на обезщетение за тях
суми, които сте поискали от нас. В нашето разследване на вашия случай ние го събрахме
информация, която сте въвели в жалбата на вашата карта и след това сте я проверили за техническа
данни и условията, които се прилагат за вашата карта.
Вие сами сте извършили покупките, които претендирате, но сте заявили, че смятате, че банката трябва
са отказали да извършат транзакциите, тъй като транзакциите са свързани с хазартни транзакции.
Съгласно регламента за хазарта доставчиците на платежни услуги трябва да отхвърлят платежни нареждания там
се използва и когато е извършено упълномощаване чрез използването на MCC код 7995, всички по-долу
при условие, че транзакцията с картата се извършва с търговска компания, която трябва да има шведски лиценз за игри
но на кого му липсва. Тъй като MCC код 7995 не е използван в нито една от транзакциите
както твърдите, банката не е имала задължение да отхвърля въпросните транзакции.
Вие сами носите отговорност за това на кои страници предоставяте данните на вашата карта и за четенето им
правила и условия, които се прилагат за търговската компания, с която сключвате договор.
Банката е извършила коректно транзакциите в съответствие с платежните инструкции, които имате
наляво.
Няма основание да поискате от банката да възстанови сметката ви с рекламация
количество. Поради това банката реши да не уважи жалбата за вашата карта.
В прикачения информационен лист можете да прочетете къде можете да се обърнете във вашия случай, ако
счита, че решението на банката е неправилно.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Разбирам, че може би не е най-приятното нещо, ако някой спре да ви отговаря, но моля, дръжте се учтиво и запазете подобни думи за себе си.
I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself.
Знам кои са тези, но няма да получите парите обратно. Дори се свързах с доставчика на плащания, който твърди, че се е свързал с тях от мое име.
mgtechstores.com
thejansel.com
и двата имейл адреса на уебсайтовете са фалшиви
I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.
mgtechstores.com
thejansel.com
both email address on the websites are fake
Така че банката е на тяхна страна! Мило и сериозно. Но какво да очакваме от банка, която преди това е перала пари в тези области
So the bank sides with them! Nice and serious. But what should one expect from a bank that has previously laundered money in these areas
Så banken ställer sig på deras sida! Nice och seriöst. Men vad ska man förvänta sig av en bank som tidigare tvättat pengar o dessa trakter
това ли ти е казано или го казваш на някого
is this what has been said to you or are you telling somebody
Да бъда честен
тези звучат странно
не намерих нищо в гугъл свързано с тях
възстановяване на плащане с вашата банка
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Банките обикновено не знаят нищо за схемите на доставчиците на платежни услуги.
Това е просто стандартен отговор от банката, самоупълномощен, собствена вина. Банката носи отговорност, ако таксува обратно 3DS транзакциите.
Банката обаче ще трябва да изпълни задължението си за грижа и съответно да докладва транзакциите на Mastercard, така че търговците да бъдат блокирани. Това е почти идеалният начин за пране на пари. Няма възможност за връщане на плащане, защото липсват разписки и т.н.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Какво съобщихте на банката, когато успешно извършихте сторнирания на плащания? Колко време ви отне да таксувате обратно? Закъсал съм с Revolut. Благодаря ти
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Казах им, че повдигам търговски спор поради това, че компанията закрива акаунта ми и не връща средствата ми. Също така им казах, че в моята страна (Обединеното кралство) е незаконно да ви позволяват да използвате тяхната платформа
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Обжалвах решението на Swedbank (по-горе) пред техния клиентски омбудсман.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Имам около £4700 транзакции със Santeda чрез отворено банкиране. Свързах се с моята банка днес и се опитах да повдигна спор, но те нямаха нищо от това, тъй като бях получил обратно транзакция от Santeda в някакъв момент. Опитах се да кажа, че току-що са направи това, за да ме държи ангажиран и да депозирам средства, но това не беше чуто, някакъв съвет или звучи като загубена кауза? Също така се свързах с финансовия омбудсман днес и обясних ситуацията, за да видя дали могат да направят нещо по въпроса
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Опитах се да получа парична банка от отворено банкиране и буквално няма начин, тъй като не можете да повдигнете възстановяване на плащане. Опитах се да се свържа с доставчика на плащания, който беше WINTERMDSE за около 1800 и те просто ме игнорират сега, така че никога няма да върнат и парите. Единственият начин да си го върнете е, ако Сантеда ви върне парите, не съм сигурен за финансовия омбудсман, тъй като не съм минал по този път. Имам чувството, че сега имате отказ от банката, можете предизвикателно да се свържете с тях, за да видите дали могат да помогнат. Можете да опитате да им кажете, че имате хазартен блок на вашата карта, вие сте уязвим човек и компанията е използвала грешен код на търговец, за да заобиколи хазартния блок на вашата карта, ID напишете напълно подготвено изявление
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Когато говорих с банката по същия въпрос, те казаха, мммм, добре, че не е измама, тъй като сте направили плащанията, ние разбираме вашата ситуация, но не можем да помогнем.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.