ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 157)

преди 11 месеца от kirekin
|
333224 преглеждания 3771 отговора |
|
1...156 157 158...250
Добавете пост
carsix79
преди 2 месеца

Чрез сторниране на плащане с банката повдигна оспорване

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Получих писмо от банката в моето APP, в което се казва, че са се опитали да получат плащане, а задната страна го е блокирала и се е свързала с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Получихме вашата жалба за карта и след това проучихме дали имате право на обезщетение за тях

суми, които сте поискали от нас. В нашето разследване на вашия случай ние го събрахме

информация, която сте въвели в жалбата на вашата карта и след това сте я проверили за техническа

данни и условията, които се прилагат за вашата карта.

Вие сами сте извършили покупките, които претендирате, но сте заявили, че смятате, че банката трябва

са отказали да извършат транзакциите, тъй като транзакциите са свързани с хазартни транзакции.

Съгласно регламента за хазарта доставчиците на платежни услуги трябва да отхвърлят платежни нареждания там

се използва и когато е извършено упълномощаване чрез използването на MCC код 7995, всички по-долу

при условие, че транзакцията с картата се извършва с търговска компания, която трябва да има шведски лиценз за игри

но на кого му липсва. Тъй като MCC код 7995 не е използван в нито една от транзакциите

както твърдите, банката не е имала задължение да отхвърля въпросните транзакции.

Вие сами носите отговорност за това на кои страници предоставяте данните на вашата карта и за четенето им

правила и условия, които се прилагат за търговската компания, с която сключвате договор.

Банката е извършила коректно транзакциите в съответствие с платежните инструкции, които имате

наляво.

Няма основание да поискате от банката да възстанови сметката ви с рекламация

количество. Поради това банката реши да не уважи жалбата за вашата карта.

В прикачения информационен лист можете да прочетете къде можете да се обърнете във вашия случай, ако

счита, че решението на банката е неправилно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца


И на мен спряха да ми отговарят.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам, че може би не е най-приятното нещо, ако някой спре да ви отговаря, но моля, дръжте се учтиво и запазете подобни думи за себе си.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

Знам кои са тези, но няма да получите парите обратно. Дори се свързах с доставчика на плащания, който твърди, че се е свързал с тях от мое име.


mgtechstores.com

thejansel.com


и двата имейл адреса на уебсайтовете са фалшиви

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

Така че банката е на тяхна страна! Мило и сериозно. Но какво да очакваме от банка, която преди това е перала пари в тези области

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

това ли ти е казано или го казваш на някого

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

някой имал ли е работа с Gladys Technologies

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 2 месеца

Да бъда честен

тези звучат странно

не намерих нищо в гугъл свързано с тях

възстановяване на плащане с вашата банка

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Банките обикновено не знаят нищо за схемите на доставчиците на платежни услуги.

Това е просто стандартен отговор от банката, самоупълномощен, собствена вина. Банката носи отговорност, ако таксува обратно 3DS транзакциите.

Банката обаче ще трябва да изпълни задължението си за грижа и съответно да докладва транзакциите на Mastercard, така че търговците да бъдат блокирани. Това е почти идеалният начин за пране на пари. Няма възможност за връщане на плащане, защото липсват разписки и т.н.


Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Какво съобщихте на банката, когато успешно извършихте сторнирания на плащания? Колко време ви отне да таксувате обратно? Закъсал съм с Revolut. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 месеца

Казах им, че повдигам търговски спор поради това, че компанията закрива акаунта ми и не връща средствата ми. Също така им казах, че в моята страна (Обединеното кралство) е незаконно да ви позволяват да използвате тяхната платформа

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
преди 2 месеца

Сторниранията ми отнеха няколко седмици. По-малко от месец. Нямах средства в сметката, но имах кешбек там

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обжалвах решението на Swedbank (по-горе) пред техния клиентски омбудсман.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам около £4700 транзакции със Santeda чрез отворено банкиране. Свързах се с моята банка днес и се опитах да повдигна спор, но те нямаха нищо от това, тъй като бях получил обратно транзакция от Santeda в някакъв момент. Опитах се да кажа, че току-що са направи това, за да ме държи ангажиран и да депозирам средства, но това не беше чуто, някакъв съвет или звучи като загубена кауза? Също така се свързах с финансовия омбудсман днес и обясних ситуацията, за да видя дали могат да направят нещо по въпроса

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
grantyoung6
преди 2 месеца

Tbh Опитах се да получа парична банка от отворено банкиране и буквално няма начин, тъй като не можете да повдигнете възстановяване на плащане. Опитах се да се свържа с доставчика на плащания, който беше WINTERMDSE за около 1800 и те просто ме игнорират сега, така че никога няма да върнат и парите. Единственият начин да си го върнете е, ако Сантеда ви върне парите, не съм сигурен за финансовия омбудсман, тъй като не съм минал по този път. Имам чувството, че сега имате отказ от банката, можете предизвикателно да се свържете с тях, за да видите дали могат да помогнат. Можете да опитате да им кажете, че имате хазартен блок на вашата карта, вие сте уязвим човек и компанията е използвала грешен код на търговец, за да заобиколи хазартния блок на вашата карта, ID напишете напълно подготвено изявление

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Когато говорих с банката по същия въпрос, те казаха, мммм, добре, че не е измама, тъй като сте направили плащанията, ние разбираме вашата ситуация, но не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
1...156 157 158...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още