ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 142)

преди 1 година от kirekin
|
542691 преглеждания 5581 отговора |
|
1...141 142 143...283
Materialgirl84
преди 3 месеца

Страхотно! Благодаря ти! 🙂 iga все още не са ми отговорили, така че се надявам скоро x

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Трябваше да премина през други методи 😅, но накрая стигнах


не съм сигурен дали ще стигна някъде, но дефо ме насочи в правилната посока

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

О, наистина.. докоснете дървото, всички ще стигнем някъде! Просто ми се иска да намеря вашия SMPF* процесор! Толкова е трудно хаха

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Знам, че съм същият с платежния портал 🤦🏻‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте .

Най-накрая @awintura_online, не плати $237 000, каня ви да проверите техните социални мрежи, за да проверите всички оплаквания за измами, надявам се да бъдат добавени в черния списък, те са платформа с 8 месеца измами.


Поздравления .

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Абсолютно нищо не съм чул. Продължавам да им изпращам същия имейл, след което те отново поискаха транзакции и банкова карта и т.н. Безполезни задници🤣

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Защо искате отговор от търговеца?


За подаване на сторниране на плащане всичко, от което се нуждаете, е да изпратите имейл до търговеца (неполучени стоки или анулиране на поръчката). И ако те не отговорят, можете да споменете това във формуляра за връщане на плащане.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

Не мога да получа сторнирания на плащания, защото 1 компания каза на банката, че съм получил неща и трябва да съм предоставил фалшиви разписки и т.н. Мога да закрия акаунта си, ако това се случи отново

Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

Не мога, защото някои търговци казаха, че ми дават неща, но явно не са. Банката няма да ми позволи да сторнирам без проверка

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що кандидатствах за връщане на такса срещу pixelum.io, казах, че не съм получил никаква услуга от тях. Те казаха, че съм донесъл nft art, но все пак не могат да докажат това, много идиоти

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Там банката каза, че ще разследва измама вместо мен. Pixeleum. Идиоти

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

да, вашата банка изобщо се свърза ли с тях? Изпратих доказателства, че всъщност нямам нищо от тях.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Не очевидно е показал нещо на банката, защото банката каза, че търговецът е предоставил доказателства! Какви доказателства имате? Дръжте ме в течение как се справяте 🙂 с кого банкирате, аз съм natwest

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Определено бих дал данните за кредитната карта, но само първите шест цифри и последните четири. Понякога получавате възстановяване. Блокирайте картата и кандидатствайте за нова; възстановяването на средства работи и при блокирани карти.

Автоматичен превод:
harryhoudini
преди 3 месеца

здрасти Просто гледам назад през темата. Имали ли сте някога успех с тези връщания на плащания с Revolut?

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Revolut отхвърли сторнирането ми първоначално се върна при тях миналата седмица с всички доказателства, свързващи компаниите и показващи, че не съм купил нищо от търговеца и имам доказателство, че те лъжат, което показва, че не съм получил стоки или услуги от тях и те обработено възстановяване на плащане. Сега само чакаме да видим дали търговецът ще отговори.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Банката трябва да ви каже какви доказателства има срещу вас, вие имате право да оспорите доказателствата. Моето доказателство е, че нямам акаунт при търговеца, поради което не бих могъл да използвам услугите им.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

В подобна ситуация, играя тенис с тях! Трудно е да се докаже, че не сте получили нищо!

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
1...141 142 143...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини