преди 3 месеца
Страхотно! Благодаря ти! 🙂 iga все още не са ми отговорили, така че се надявам скоро x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
0
Страхотно! Благодаря ти! 🙂 iga все още не са ми отговорили, така че се надявам скоро x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
Трябваше да премина през други методи 😅, но накрая стигнах
не съм сигурен дали ще стигна някъде, но дефо ме насочи в правилната посока
I had to go through other methods 😅but got there in the end
not sure If I’ll get anywhere still but defo got pointed in the right direction
О, наистина.. докоснете дървото, всички ще стигнем някъде! Просто ми се иска да намеря вашия SMPF* процесор! Толкова е трудно хаха
Oh really.. touch wood we all get somewhere! I just wish I could find your SMPF* processor! It's so hard lol
Знам, че съм същият с платежния портал 🤦🏻♀️
I know I’m the same with payment gateway 🤦🏻♀️
Здравейте .
Най-накрая @awintura_online, не плати $237 000, каня ви да проверите техните социални мрежи, за да проверите всички оплаквания за измами, надявам се да бъдат добавени в черния списък, те са платформа с 8 месеца измами.
Поздравления .
Hello .
Finally @awintura_online, did not pay the $237,000, I invite you to check their social networks, to check all the scam complaints, I hope they are added to the blacklist, they are a platform with 8 months of scams.
Greetings .
Hola .
Finalmente @awintura_online, no pagó los $237.000 , los invito a revisar sus redes sociales , para comprobar todas las denuncias por estafa , espero sean ingresados a la lista negra , son una plataforma con 8 meses de estafas .
Saludos .
Абсолютно нищо не съм чул. Продължавам да им изпращам същия имейл, след което те отново поискаха транзакции и банкова карта и т.н. Безполезни задници🤣
I've heard nothing at all. Keep sending them same email I do, then they asked for transactions and bank card etc again. Useless assholes🤣
Защо искате отговор от търговеца?
За подаване на сторниране на плащане всичко, от което се нуждаете, е да изпратите имейл до търговеца (неполучени стоки или анулиране на поръчката). И ако те не отговорят, можете да споменете това във формуляра за връщане на плащане.
Why do you want a reply from the merchant?
For filing a chargeback all you need is sent a mail to the merchant (goods not received, or cancelling the order). And if they dint reply you can mention that on the chargeback form.
Не мога да получа сторнирания на плащания, защото 1 компания каза на банката, че съм получил неща и трябва да съм предоставил фалшиви разписки и т.н. Мога да закрия акаунта си, ако това се случи отново
I can't get file chargebacks because 1 company said to the bank I had received stuff and must have provided fake receipts etc. I can get my account closed down if it happens again
Не мога, защото някои търговци казаха, че ми дават неща, но явно не са. Банката няма да ми позволи да сторнирам без проверка
I can't because some merchants said they give me stuff, obviously didn't. The bank will not allow me to chargeback without scrutiny
Току-що кандидатствах за връщане на такса срещу pixelum.io, казах, че не съм получил никаква услуга от тях. Те казаха, че съм донесъл nft art, но все пак не могат да докажат това, много идиоти
I’ve just applied for a charge back against pixelum.io, I’ve said I didn’t get any service from them. They have said I brought nft art but yet they cannot prove this, idiots the lot of them
Там банката каза, че ще разследва измама вместо мен. Pixeleum. Идиоти
Thats where the bank said they were going to investigate fraud for me. Pixeleum. Idiots
да, вашата банка изобщо се свърза ли с тях? Изпратих доказателства, че всъщност нямам нищо от тях.
yeah did your bank get in contact with them at all? I’ve sent evidence of me not actually having anything from them.
Не очевидно е показал нещо на банката, защото банката каза, че търговецът е предоставил доказателства! Какви доказателства имате? Дръжте ме в течение как се справяте 🙂 с кого банкирате, аз съм natwest
No obviously showed something to the bank because the bank said the merchant had provided evidence! What evidence do you have? Keep me updated how you get on 🙂 who do you bank with, I'm natwest
Определено бих дал данните за кредитната карта, но само първите шест цифри и последните четири. Понякога получавате възстановяване. Блокирайте картата и кандидатствайте за нова; възстановяването на средства работи и при блокирани карти.
I would definitely give out the credit card details, but only the first six digits and the last four. Sometimes you get a refund. Block the card and apply for a new one; refunds also work on blocked cards.
Die Kreditkartendaten würde ich durchaus weitergeben, jedoch nur die ersten Sechs stellen und die letzten vier. Manchmal springt da auch ein Refund bei raus. Die Karte sperren und eine neue Beantragen, Rückerstattungen funktionieren auch auf gesperrte karten.
здрасти Просто гледам назад през темата. Имали ли сте някога успех с тези връщания на плащания с Revolut?
Hi! I'm just looking back through the thread. Did you ever have any success with these chargebacks with Revolut?
Revolut отхвърли сторнирането ми първоначално се върна при тях миналата седмица с всички доказателства, свързващи компаниите и показващи, че не съм купил нищо от търговеца и имам доказателство, че те лъжат, което показва, че не съм получил стоки или услуги от тях и те обработено възстановяване на плащане. Сега само чакаме да видим дали търговецът ще отговори.
Revolut declined my chargeback initially went back to them last week with all the evidence linking the companies and showing I didn't purchase anything from the merchant and have proof of them lying which shows I didn't receive no goods or service from them and they processed a chargeback. Now just waiting to see if merchant responds.
Банката трябва да ви каже какви доказателства има срещу вас, вие имате право да оспорите доказателствата. Моето доказателство е, че нямам акаунт при търговеца, поради което не бих могъл да използвам услугите им.
The bank have to tell you what evidence they have against you, you have a right to dispute the evidence. My evidence is I don’t have an account with the merchant therefor I couldn’t never have used their services.
В подобна ситуация, играя тенис с тях! Трудно е да се докаже, че не сте получили нищо!
In a similar situation, playing tennis with them! Difficult to prove you haven't recieved anything though!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.