ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 146)

преди 11 месеца от kirekin
|
296590 преглеждания 3587 отговора |
|
1...145 146 147...240
Добавете пост
преди 2 месеца

Revolut изглежда продължава напред с оспорването сега. Не споменавайте нищо за казино игри, защото тогава е трудно да се обясни, тъй като те го тълкуват като означаващо, че не сте били измамени, те следват правилата на Mastercard и Visa.


Те изглежда не разбират това с неправилни кодове на търговци за съжаление, опитвали са се да им обяснят това преди без успех.


Тъй като тези компании игнорират и не искат да помогнат, остава само да ги таксуват, след което те трябва да покажат касова бележка.


кажете го като за тези компании, когато оспорвате, не сте получили разписка или каквато и да е дигитална услуга, независимо дали става дума за видео игри, снимки, скинове на cs.

„Искам възстановяване на сумата", след това „Не съм получил артикул"


Можете също така да продължите с компании, за които не можете да намерите информация, направих това с моите транзакции на Ticketzone и Ewave и не трябваше да обяснявам, но те продължиха директно за оспорване.


Просто изберете същото и щракнете върху ден за контакт, след което избирате, че нямате доказателство и продължавате напред, там избирате, че не можете да намерите информация за контакт с компанията.


Единствените, с които не успях да продължа, са предишни транзакции, които избрах като измама, тогава не получавате втори шанс от Revolut.


Освен това някои транзакции не работят, за да се оспорват за възстановяване, включително Quickbit (депозит и Goriwire), така че не мога да направя нищо с тях.


Същото и с Цинда (казва, че е парична транзакция и не може да бъде оспорена)

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Bibble58
преди 2 месеца

Свързах се с банката и поисках връщане на плащане, защото съм пристрастен, казиното изобщо не ми помогна. Свързах се с полицията, но и те не помогнаха, казиното не е шведско и не можаха да ми помогнат. банката току-що замрази сметката ми. Ситуацията е изключително несправедлива и не се надявам много да разреша нещо тук

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Доставчиците са защитени от указанията на Visa/MasterCard, усещането е, че указанията на VISA/MasterCard са над закона. Като потребител сте прецакан, доставчиците могат да перат пари почти без проблеми.

В Германия плащанията с кредитни карти са особено защитени. Оторизираните транзакции се заменят само при определени условия. Банките много рядко възстановяват средства по такава защитена транзакция, тъй като банката носи отговорност, ако опонентът спечели връщането на плащането. Поради това средствата обикновено не се кредитират или се изчаква резултатът от възстановяването.

Ако транзакцията не е защитена от 3DS, търговецът носи отговорност. Като чета, че някой е разрешил над 40 транзакции, става ясно защо банките не реагират. Проверката и оплакването на 40 транзакции в системата на MasterCard е сложно и отнема много време.


Банките смятат, че плащането е разрешено; освен това лицето е получило нещо в замяна, дори ако картата показва друго. Няма доказателства под формата на фактури, така че е невъзможно да се инициира възстановяване на плащане. От тук нататък всеки трябва да разбере за какво става дума.



Автоматичен превод:
doggoclub19
преди 2 месеца

Но на какво основание искате да получите парите обратно? Казиното не може да знае, че сте пристрастени към хазарта, ако не сте им казали. Така че последващият въпрос също е - за какво се опитахте да ги докладвате на полицията? И накрая - на какво основание поискахте връщане на такса от банката/каква причина посочихте?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не става дума за това дали сте били пристрастени към хазарта или не. По същество това е технически аспект - търговецът умишлено прикрива типа транзакция, за да бъде на дребно, когато всъщност това е хазартна транзакция с много висок риск. Това е пряко нарушение на правилата, определени от Mastercard/Visa. Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.


Въпреки това транзакцията обикновено се потвърждава от приложението за банкиране, така че банките приемат това като признание на транзакцията. Ако играете в 123 Casino и видите нещо друго в приложението, когато потвърждавате, ще трябва да откажете.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това също е основание за играч да каже, че търговецът не е разпознат и да поиска възстановяване на сумата.


Въпреки това транзакцията обикновено се потвърждава от приложението за банкиране, така че банките приемат това като признание на транзакцията. Ако играете в 123 Casino и видите нещо друго в приложението, когато потвърждавате, ще трябва да откажете.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всъщност няма значение tbh. Ако можете да докажете, че не сте получили нищо от търговеца, тогава това е доста добре. Най-трудната част е да накараш банките да разберат какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой има ли новини относно връщане на плащане на Revolut, когато сте били 100% честен? Искате ли да знаете дали възстановяването е било успешно? Все още ли е висящо? Или краят на разследването на революцията?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 месеца

Имате 2 чакащи с Musicreverb...ще ви уведомим как върви

Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Публикация на carsix79 е изтрит
Публикация на Glamors12 е изтрит
преди 2 месеца

Получих този имейл, когато разпитах goldenbet. това лъжи ли са


file

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 месеца

Не са лъжи. Платежният процесор на трета страна е този, който трябва да се вземе на работа. Казиното няма да ви възстанови сумата. Трябва да видите какви са сумите във вашите извлечения и да намерите „търговеца", ако съществува, след което можете да създадете случай с вашата банка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Намерих търговеца в къщата на компанията, която е компания за фотокопиране, базирана в Лондон?


Нико*ЧЕСТО ЗАДАВАНИ РЕШЕНИЯ

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 месеца

Опитай да се свържеш с тях, приятелю. Почти мога да гарантирам, че няма да имат представа, но тогава можете да използвате това като доказателство.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Успех колега, дано работи. Те ще видят, че очевидно не е кодирано като хазарт.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Благодаря много, да, изпратих доказателствата, които имам за транзакциите със снимки на номера на фирмата и т.н. за мен изглежда, че фалшива компания е създадена за тази конкретна цел, но не съм сигурен дали не прекалявам, хаха

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
1...145 146 147...240
Отидете на страницаот 240 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини