И Чейс, и Сантандер отрекоха твърдението ми
Chase and Santander both denied my claim
Santander са кошмар, така и не успях да върна нищо с тях
Santander are a nightmare never managed to chargeback anything with them
Някой запознат ли е с goldenbet? Депозирах пари и те ме карат да теглям наоколо по отношение на тегления, така че направих някои проучвания и дори изпратих съобщение до тяхната поддръжка на клиенти, техният лиценз е „задържан" според техните условия (лиценз за игрална дъска curacao, вярвам те казаха) дори им е позволено да работят? трябва ли да инициирам възстановяване на плащания, тъй като те предлагат услуги незаконно?
Is anyone familiar with goldenbet? I've deposited money and they're giving me the run around in terms of withdrawals, so i've done some research and even messaged their customer support, their license is "on hold" in their terms (curacao gaming board license i believe they said) are they even allowed to operate? should i initiate chargebacks as they're offering services illegally?
те са нелегитимни, просто внимавайте как инициирате връщането на плащане и направете екранни снимки на всичко, което най-вероятно няма да получите при тегленето
they illegitimate just be careful how you initiate the chargeback and take screenshots of everything you most likely won't get your withdrawal
Започнах връщане на плащане, току-що казах на банката, че са се рекламирали като легитимно казино, когато всъщност са нелицензирани и нямат законово право да работят в Обединеното кралство и са предоставили доказателство под формата на признаване, че лицензът им е в очакване уебсайта и разпитах чата за поддръжка на клиенти относно техния лиценз, в резултат на което агентът призна, че лицензът им е „задържан"... бих искал да ги разгледам, преди дори да депозирам... Свързах се с тях отново по-късно с молба говори с някой старши и той просто затвори чата напълно. Транзакцията в банковото ми извлечение също се появява нещо наистина странно, което не изглежда ни най-малко свързано с казино.
I've initiated a chargeback, just told the bank they advertised themselves as a legitimate casino when they're actually unlicensed and aren't legally allowed to operate in the UK and have provided proof in the form of them admitting their license is pending on the website and i quizzed the customer support chat regarding their license, resulting in the agent admitting their license is "on hold"... i wish i looked into them before i even depo'd... i contacted them again later asking to speak to someone senior and they just closed the chat completely. The transaction on my bank statement is also coming up something real weird that doesn't seem casino related in the slightest.
Всички тези казина без Gamstop са хитри. Какво показва транзакцията в банковото ви извлечение? Както вероятно можем да го разпознаем. Те използват стотици различни търговци, които вземат парите. Никога не се показва като директно към казиното.
All these non Gamstop casinos are dodgey. What is the transaction showing on your bank statement? As we may probably recognise it. They use hundreds of different merchants which take the money. It never shows up as direct to the casino.
Е, като повечето хора моите сторнирания бяха отхвърлени въз основа на липса на доказателства. Предложиха ми окончателно споразумение от 40%, което ще трябва да взема.
Казиното, което използвах, е нелицензирано в Австралия и всъщност е забранено от интернет доставчиците тук. Свързвам се с тях с надеждата за възстановяване на сумата, тъй като те работят незаконно тук и би трябвало да имат Aus като ограничена държава предвид проблема с лиценза им. Те са получили множество предупреждения от нашето правителство, но заобикалят блокировките, като регистрират нов URL адрес с номер… ex justcasino.com срещу justcasino1.com
Малки надежди, но предполагам, че си заслужава
Well, like most people my chargebacks were rejected on the basis of lack of evidence. They offered me a final settlement of 40% which I will have to take.
The casino I was using is unlicensed in Australia and has actually been barred by internet providers here. I am contacting them in hopes of a refund as they are illegally operating here and should have Aus as a restricted country given their license issue. They’ve been given multiple warnings from our government but bypass the blocks by registering a new URL with a number…ex justcasino.com vs justcasino1.com
Small hopes, but worth a shot I suppose
На пръв поглед изглеждаше законно, трябва да се направи повече за тези сайтове, лицензът им е „задържан" според тях, така че определено дори не е законно да работят 😂, показва се като Nikotpf web active lim, което не ми се струва нещо свързано с казиното. Свързах се директно с тях, заявявайки, че изобщо не е трябвало да ми предлагат услугите, тъй като не им е позволено да работят тук и те основно казаха, че не им пука, аз съм виновен, че се регистрирах...
Според вас какви са шансовете ми със спора за плащане 😂 не издържа, но им показах доста доказателства, че не работят в съответствие със законите за хазарта в Обединеното кралство
It seemed legit on the face of it, there should be more done about these sites, their license is "on hold" according to them so its definitely not even legal for them to be operating 😂, it's showing as Nikotpf web active lim, which doesn't strike me as anything linked to the casino. I did contact them directly stating they shouldn't have offered me the services at all as they're not allowed to operate here and they basically said they don't care, it's my fault for signing up...
What do you think my chances are with the payment dispute 😂 not holding out but I've shown them a fair amount of evidence that they're not operating in conjunction with UK gambling laws
Надявам се да го оправят вместо теб, приятел, човек би си помислил, че банките ще бъдат по-заподозрени в тези неща, като се има предвид колко сенчести са някои от нещата, които съм чел за тях 😂 връщанията на плащания не би трябвало да са проблем за забранени/нелицензирани казина, особено ако се рекламират по друг начин... Тогава имате кодовете на търговците, които използват, които не са свързани със самите казина
I hope they sort it for you mate, you'd think banks would be more suspect on these things considering how shady some of the stuff I've read about them is 😂 charge backs shouldn't be an issue for banned/unlicensed casinos, especially if they advertise themselves as otherwise... Then you've got the merchant codes they're using which aren't affiliated with the casinos themselves
Правил съм много връщания на плащания. Повечето бяха успешни, но бяха странни няколко, които твърдяха, че съм купил цифрово изкуство от тях и други неща
I’ve done a lot of chargebacks. Most have been successful but their have been an odd few which claimed I bought digital art from them and stuff
С кого банкирате? Barclays и в цялата страна са най-подходящи за възстановяване на плащания. Чувал съм, че Santander е трудно да ги накарат да се включат, както и revolut и т.н
Who do you bank with? Barclays and nationwide are best for chargebacks. I’ve heard Santander are hard to get them on board same as revolut etc
Обикновено в цялата страна, но за таксите за хазарт използвах Chase UK, тъй като обменните курсове на валутата бяха по-добри, за съжаление те не приемат SEPA и в Обединеното кралство, така че някак ме остави на прецака, свързах се с тях за сторнирания на плащания и дори за elegro тъй като те изглежда са доставчикът на плащания за търговеца в казиното, съдейки по информацията, която изрових, също Nikotpf изглежда има няколко различни кода на търговец, така че не се надявам да получа нещо обратно, ако трябва да съм честен
Nationwide usually, but for the gambling charges i used Chase UK as the currency conversion rates were better, unfortunately they don't accept SEPA either in the UK so it's kind of left me screwed, i've contacted them for the chargebacks and even elegro as they seem to be the payment provider for the casino merchant judging by the info i've dug up, also Nikotpf seems to have a few different merchant codes so i'm not hopeful of getting anything back if i'm being honest
Платихте с банков превод или директен дебит?
You paid using bank transfer or direct debit?
Платено с моята дебитна карта (mastercard), като нормална онлайн транзакция, отиде в Nikotpf Active web limited (видях няколко варианта на търговци на nikotpf в тази тема)
Paid using my debit card (mastercard), like a normal online transaction, went to a Nikotpf Active web limited (seen a few variations of nikotpf merchants on this thread)
Някое от вашите успешни сторнирания на плащания противоречи ли на grotobooks, helpersm или Destream?
Did any of your successful chargebacks go go against grotobooks, helpersm, or Destream?
WINTERMDSE отхвърли повечето ми сторнирания. Същото като loopet
тези, които са ги приели, доколкото си спомням, са
ЕНГИМА
BITSET EU
ПЛАЩАНЕ
TECHLILY
Определено има още няколко, но не мога да си спомня, освен ако не погледна в банката си. Всъщност затворих банката си, след като направих всички мои сторнирания на плащания, просто си казах. Изявлението ми е бъркотия всички тези хазартни транзакции, започвам отначало. Нова банка и сега най-лошото нещо, което се вижда в банковите ми извлечения сега, е просто да ям хаха
WINTERMDSE declined most of my chargebacks. Same as loopet
the ones who have accepted them from what I remember are
ENGYMA
BITSET EU
PAYMENT
TECHLILY
There’s defiantly a few more but I can’t remember unless I go look into my bank. I actually closed down my bank after I done all my chargebacks tbh, I just said to myself. My statement is a mess all these gambling transactions, I’m starting fresh. New bank, and now the worst thing which shows on my bank statements now is just eat lol
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.