преди 2 месеца
Свързах се с WINTERMDSE по имейл, първоначално те ми отговориха и казаха, че ще разследват, сега са напълно хладни с мен и са отговорили на всеки от имейлите ми през последната седмица.
I contacted WINTERMDSE by email, initially they responded to me and said they would investigate, now they have gone completely cold with me and have responded to any of my emails in the last week.
и те също отказаха моите сторнирания, което направих с банката, не знам как са успели да направят това, като се има предвид, че не работят законно
& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally
Имах подобно, но не и с Wintermads... моето мнение е... търговецът е направил сметка за вас, фалшифицирал е записи, съставил е последващи транзакции, които не сте разрешили, и е казал на банката, че сте разрешили първоначалното плащане (което вероятно сте направили, като мен!) Вашата банка е видяла, че сте разрешили първоначалното плащане и, за да улесни живота си, е приела техните измамни доказателства за чиста стойност.
Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.
И на мен спряха да ми отговарят.
They stopped responding to me too.
Anche con me hanno smesso di rispondere.
Въпросът за милион долара е как ще докажете, че доказателствата им са неверни...отговори на пощенска картичка
The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard
Не знам, след като прочетох темата, разбирам, че не получавам пари обратно от никъде, има няколко компании като enigma и tsinda, които върнаха средствата, но всички останали не върнаха съобщение или отказаха връщане на плащане хаха
I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol
Иска ми се никога да не попадам на някое от тези казина, всички те са измама, насочени са към уязвими хора. Банката не се интересува, компанията със сигурност не се интересува
I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care
Освен това някой имал ли е контакт с CEG gaming, свързах се с тях на 8 юни, те потвърдиха оплакването ми. След около 2 седмици изпратих отново съобщение като какво се случва и те казаха, че им трябва повече време. Не отговарят в темата. Трябваше да се свържа директно с тях. Някой успял ли е да получи средствата си от конкретно казино с помощта на CEG
Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG
Коя банка е отхвърлила вашето сторниране и срещу кое казино и доставчик на плащания
Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider
Не съм сигурен за контакта на Enigma. Таксувах обратно с банката и те върнаха средствата. WINTERMDSE отказа връщането ми на плащане. Чакам да видя какви доказателства са изпратили, за да изложат причините си. Банкирам с Barclays
I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.