преди 3 месеца
Коя е вашата банка? дали са отворили иск? или те са повдигнали иск и екипът от специалисти разследва?
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
0
Коя е вашата банка? дали са отворили иск? или те са повдигнали иск и екипът от специалисти разследва?
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
Чейс, отвориха го и го разследват, казаха, че ще направят разследване и ако имат нужда от повече информация, ще се свържат и може да отнеме известно време поради естеството на искът, но той е препратен на екипа от специалисти.
Chase, they've opened it and they're investigating it, they said they're going to do an investigation and if they need any more information they'll be in touch, and it may take a while longer due to the nature of the claim but it's been forwarded to the specialist team.
Банкирам с Monzo, докладвал съм всички мои транзакции като измама. Заявявайки, че извършват измама с MCC, пране на транзакции и пране на пари за незаконна услуга. Всичко това е напълно вярно.
Опитах се да изтегля средствата си и не мога, затова това е абсолютна измама.
I bank with Monzo, I've reported all of my transactions as a scam. Stating that they're committing MCC fraud, transaction laundering and money laundering for an illegal service. All of which is totally true.
I've tried to withdraw my funds and I can't, hence why it's an absolute scam.
Бъдете готови да предоставите доказателства, съберете колкото можете повече, имам доста информация за тази група Santeda и многобройните търговци на Nikotpf, изпратиха добра сума, поради което мисля, че ескалираха моя спор за сторниране на плащане. Всички трябва да се опитаме да предоставим каквито и да е доказателства, без да споделяме лична информация, и просто да направим групов натиск срещу тези хитри търговци наведнъж, със сигурност това ще предизвика някакво разследване.
Има няколко момчета във форумите на casinomeister, които също са имали проблеми с тях, може би си струва да зададете въпроси и там.
Be prepared to provide evidence, collect as much as you can, i've got a fair bit on this Santeda group and the multiple Nikotpf merchants, sent a good amount in, which is why i think they've escalated my chargeback dispute. We should all try and put up whatever evidence we can without sharing personal info and just do a group push on these dodgy merchants all at once, surely that'll trigger some kind of investigation.
There's a few guys over on the casinomeister forums who have had issues with these guys too, might be worth asking questions over there too.
Разчитайте на мен. Готов съм да сформирам група в Telegram или Discord, за да се случи това.
Count me in. I'm up for forming a Telegram or Discord group to make this happen.
И така... MagicReels, които твърдяха, че са регулирани в Кюрасао, сега твърдят, че се саморегулират.
Откога това е законно или дори нещо?!
Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка!
Ние сме саморегулиращо се казино. Всички процеси в нашето казино се регулират от нашите вътрешни разпоредби и правила, съответно дали да играе или не в нашето казино, играчът решава сам. Можете да намерите цялата публична информация за нашия уебсайт в нашите Общи условия.
Можете да изпратите оплакването си на нашия имейл - support@magicreels.com , и ще бъде разгледано от висшето ни ръководство.
Ние уважаваме вашето решение, но любезно ви напомняме, че съгласно нашите правила и условия инициирането на възстановяване на плащане ще доведе до окончателно закриване на вашия акаунт. Съгласявайки се с нашите условия, вие се ангажирате да не оспорвате минали транзакции или да отказвате плащания, които сте направили, тъй като това може да доведе до възстановяване на плащане, инициирано от трета страна.
Ако имате още въпроси – върнете се при нас и ние ще ви помогнем!
Най-добри пожелания,
Казино MagicReels
So... MagicReels, who used to claim to be regulated in Curacao are now claiming to be self-regulated.
Since when has this been legal or even a thing?!
Thank you for being in touch with our Support Team!
We are a self-regulative casino. All processes in our casino are regulated by our internal regulations and rules, respectively, to play or not to play in our casino, a player decides on his own. You can find all public information about our website in our Terms and Conditions.
You can send your complaint to our email - support@magicreels.com , and it will be considered by our higher management.
We respect your decision, however, we kindly remind you that, per our terms and conditions, initiating a chargeback will lead to the permanent closure of your account. By agreeing to our terms, you commit not to dispute past transactions or deny payments you've made, as this could result in a chargeback initiated by a third party.
If you have more questions – come back to us, and we will help!
Best wishes,
MagicReels Casino
Не бяха договорени условия, тъй като плащането и офертата бяха незаконни. Съответно те могат да приемат това твърдение за даденост.
Саморегулиране звучи добре, ще започна да се занимавам с твърди наркотици, строго саморегулиране. Дават се само 0,5 гр. и то само при представяне на документ за самоличност и бележка от майка ти, че можеш да го вземеш 😀 хахахаха
No terms and conditions were agreed because the payment and the offer were illegal. Accordingly, they can take this statement for granted.
Self-regulated sounds good, I'll start dealing in hard drugs, strictly self-regulated. Only 0.5g can be given and only upon presentation of ID and a note from your mother saying you can take it 😀 hahahahah
Geschäftsbedingungen sind gar keine zustande gekommen, weil illegal die zahlung und das Angebot. Dementsprechend können die sich diese äußerung in die Haare schmieren.
Selbst reguliert klingt gut, ich fange dann auch an mit harten Drogen zu Handeln, streng selbst reguliert. Abgabe nur 0,5g und nur gegen Vorlage des Ausweises und Zettel von der Mutti dass man es auch nehmen darf 😀 hahahahah
получих този отговор от mobilium...какво да правя сега?
got this reply from mobilium...what to do now?
fick detta svaret från mobilium...vad gör man nu?
Получих същото, направих връщане на плащане за всички транзакции чрез Revolut.
Писах на Mobilumpay и попитах дали е добре, ако направя сторниране на плащане чрез Revolut, тъй като не съм получил никаква криптовалута от тях, и те отговориха, че да, моля, свържете се с вашата банка и т.н.
Така че те отговарят доста бързо, когато им изпратите имейл, обикновено отнема най-много един ден.
Затова изпрати това като доказателство за контакт с Revolut.
I got the same, did a chargeback on all transactions via Revolut.
Wrote to Mobilumpay and asked if it is ok if I do a chargeback via Revolut as I have not received any cryptocurrency from them, and they replied that yes, please contact your bank etc.
So they respond pretty quickly when you email them, usually takes a day or so at most.
So submitted this as proof of contact to Revolut.
Jag fick samma, gjorde en chargeback på alla transaktioner via Revolut.
Skrev till Mobilumpay och frågade om det är ok om jag gör en chargeback via Revolut då jag inte fått någon kryptovaluta av dom, och dom svarade att ja, ta gärna kontakt med din bank etc.
Så dom svarar iallafall rätt fort när man mailar till dom, brukar ta någon dag max.
Så skickade in detta som bevis för kontakt till Revolut.
Опитайте да направите сторниране на плащане чрез вашата банка и обяснете, че не сте получили никаква криптовалута, и покажете разпечатки на имейла от Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Опитайте да направите сторниране на плащане чрез вашата банка и обяснете, че не сте получили никаква криптовалута, и покажете разпечатки на имейла от Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Искам да кажа, че Mobilumpay продава криптовалута, която предполагам не сте получили от тях 🙂
I mean Mobilumpay sells cryptocurrency, which I guess you didn't get from them 🙂
Jag menar att Mobilumpay säljer kryptovaluta, som jag antar att du inte fått av dom 🙂
Ааа, имаш предвид това, но тогава банката може да ме попита дали имам крипто портфейл или нещо подобно
Ahh, you mean that, but then the bank might ask if I have a crypto wallet or something like that
Ahh du menar så,men då kan väl banken fråga om jag har nån kryptoplånbok eller något sådant
Играх в GambleZen преди няколко дни и не можах да удостоверя акаунта си
Загубих достатъчно и имам пари в него
Изведнъж не мога да вляза, защото съм Гърция и не знаех, че е забранено
И не мога да разбера как в началото играех, а сега не мога
Искам да взема парите, които имам в него
Пиша им имейл и не ми отговарят
Какво да правя
Говорих с банката и те казаха, че не могат да направят нищо, тъй като визата е таксувана
Има ли някакъв начин да получа парите си или да се свържа с тях
Искрено Ваш
Помощ, моля
I played on GambleZen a few days ago and I couldn't authenticate my account
I lost enough and I have money in it
Suddenly I can't log in because I'm Greece and I didn't know it's banned
And I can't understand how at first I was playing and now I can't
I want to get the money I have in it
I email them and they don't respond
What to do
I spoke to the bank and they said they can't do anything since the visa was charged
Is there any way to get my money or connect with them
Yours sincerely
Help please
Έπαιξα στο GambleZen πριν μέρες δεν πρόλαβα να ταυτοποίησω λογαριασμό
Έχασα αρκετά και έχω μέσα λεφτά
Ξαφνικά δεν μπορώ να συνδεθώ επειδή είμαι Ελλάδα και δεν ήξερα ότι είναι απαγορευμένο
Και δεν μπορώ να καταλάβω πως στην αρχή έπαιζα και τώρα δεν μπορώ
Θέλω να πάρω τα χρήματα που έχω μέσα
Τους στέλνω email και δεν απαντάνε
Τι να κάνω
Μίλησα με τράπεζα και μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού χρεώθηκε η visa
Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα λεφτά μου η να συνδεθώ μαζί τους
Με εκτίμηση
Βοήθεια παρακαλώ
Започнах дейността си в сряда. Току-що получих първото си възстановяване... стискам палци, това е първото от многото.
Started my activity on Wednesday. Just received my first refund... fingers crossed its the first of many.
От кого беше възстановяването, ако нямате нищо против да попитам?
Who was the refund from if you don't mind me asking?
Поздравления! От кого беше възстановяването и как го поискахте?
Congrats! Who was the refund from and how did you go about requesting it?
Здравейте. Работя в малка общностна банка и не знам как да започна процеса на връщане на плащане. Измама ли казвам? Или казвам, че е казино без лиценз и сега искам средствата си обратно, защото не беше това, което получих? Всяка помощ ще бъде високо оценена!
timelyresu@aol.com
Hello. I am with a small community bank and I do not know how to go about starting the chargeback process. Do I say fraud? Or do I say it’s a casino without a license and now I want my funds back because it wasn’t what I received? Any help would be appreciated greatly!
timelyresu@aol.com
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.