ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 156)

преди 1 година от kirekin
|
542964 преглеждания 5584 отговора |
|
1...155 156 157...283
Gojira7346
преди 3 месеца

Коя е вашата банка? дали са отворили иск? или те са повдигнали иск и екипът от специалисти разследва?


Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Чейс, отвориха го и го разследват, казаха, че ще направят разследване и ако имат нужда от повече информация, ще се свържат и може да отнеме известно време поради естеството на искът, но той е препратен на екипа от специалисти.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Банкирам с Monzo, докладвал съм всички мои транзакции като измама. Заявявайки, че извършват измама с MCC, пране на транзакции и пране на пари за незаконна услуга. Всичко това е напълно вярно.


Опитах се да изтегля средствата си и не мога, затова това е абсолютна измама.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Бъдете готови да предоставите доказателства, съберете колкото можете повече, имам доста информация за тази група Santeda и многобройните търговци на Nikotpf, изпратиха добра сума, поради което мисля, че ескалираха моя спор за сторниране на плащане. Всички трябва да се опитаме да предоставим каквито и да е доказателства, без да споделяме лична информация, и просто да направим групов натиск срещу тези хитри търговци наведнъж, със сигурност това ще предизвика някакво разследване.

Има няколко момчета във форумите на casinomeister, които също са имали проблеми с тях, може би си струва да зададете въпроси и там.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Разчитайте на мен. Готов съм да сформирам група в Telegram или Discord, за да се случи това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И така... MagicReels, които твърдяха, че са регулирани в Кюрасао, сега твърдят, че се саморегулират.

Откога това е законно или дори нещо?!




Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка!


Ние сме саморегулиращо се казино. Всички процеси в нашето казино се регулират от нашите вътрешни разпоредби и правила, съответно дали да играе или не в нашето казино, играчът решава сам. Можете да намерите цялата публична информация за нашия уебсайт в нашите Общи условия.


Можете да изпратите оплакването си на нашия имейл - support@magicreels.com , и ще бъде разгледано от висшето ни ръководство.


Ние уважаваме вашето решение, но любезно ви напомняме, че съгласно нашите правила и условия инициирането на възстановяване на плащане ще доведе до окончателно закриване на вашия акаунт. Съгласявайки се с нашите условия, вие се ангажирате да не оспорвате минали транзакции или да отказвате плащания, които сте направили, тъй като това може да доведе до възстановяване на плащане, инициирано от трета страна.

Ако имате още въпроси – върнете се при нас и ние ще ви помогнем!

Най-добри пожелания,

Казино MagicReels

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не бяха договорени условия, тъй като плащането и офертата бяха незаконни. Съответно те могат да приемат това твърдение за даденост.


Саморегулиране звучи добре, ще започна да се занимавам с твърди наркотици, строго саморегулиране. Дават се само 0,5 гр. и то само при представяне на документ за самоличност и бележка от майка ти, че можеш да го вземеш 😀 хахахаха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file получих този отговор от mobilium...какво да правя сега?

Автоматичен превод:
ginana1
преди 3 месеца

Получих същото, направих връщане на плащане за всички транзакции чрез Revolut.


Писах на Mobilumpay и попитах дали е добре, ако направя сторниране на плащане чрез Revolut, тъй като не съм получил никаква криптовалута от тях, и те отговориха, че да, моля, свържете се с вашата банка и т.н.


Така че те отговарят доста бързо, когато им изпратите имейл, обикновено отнема най-много един ден.


Затова изпрати това като доказателство за контакт с Revolut.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм правил депозити чрез revolut без моята банка

Автоматичен превод:
ginana1
преди 3 месеца

Опитайте да направите сторниране на плащане чрез вашата банка и обяснете, че не сте получили никаква криптовалута, и покажете разпечатки на имейла от Mobilumpay 👌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитайте да направите сторниране на плащане чрез вашата банка и обяснете, че не сте получили никаква криптовалута, и покажете разпечатки на имейла от Mobilumpay 👌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не е включена крипто валута.... депозитите са направени с пари

Автоматичен превод:
ginana1
преди 3 месеца

Искам да кажа, че Mobilumpay продава криптовалута, която предполагам не сте получили от тях 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да кажа, че Mobilumpay продава криптовалута, която предполагам не сте получили от тях 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ааа, имаш предвид това, но тогава банката може да ме попита дали имам крипто портфейл или нещо подобно

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Играх в GambleZen преди няколко дни и не можах да удостоверя акаунта си

Загубих достатъчно и имам пари в него

Изведнъж не мога да вляза, защото съм Гърция и не знаех, че е забранено

И не мога да разбера как в началото играех, а сега не мога


Искам да взема парите, които имам в него

Пиша им имейл и не ми отговарят

Какво да правя

Говорих с банката и те казаха, че не могат да направят нищо, тъй като визата е таксувана

Има ли някакъв начин да получа парите си или да се свържа с тях

Искрено Ваш

Помощ, моля

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой открил ли е за какво се отнася препратката „Loopet"?


Може ли да е: https://www.loopnet.com/?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Започнах дейността си в сряда. Току-що получих първото си възстановяване... стискам палци, това е първото от многото.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

От кого беше възстановяването, ако нямате нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Поздравления! От кого беше възстановяването и как го поискахте?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Здравейте. Работя в малка общностна банка и не знам как да започна процеса на връщане на плащане. Измама ли казвам? Или казвам, че е казино без лиценз и сега искам средствата си обратно, защото не беше това, което получих? Всяка помощ ще бъде високо оценена!

timelyresu@aol.com

Автоматичен превод:
1...155 156 157...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини