ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 32)

преди 1 година от kirekin
|
542740 преглеждания 5583 отговора |
|
1...31 32 33...283
huddy
преди 6 месеца


Nikotpf са под S upport@elegro.eu


Вчера изпратих имейл, но не получих никакъв отговор.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 6 месеца

От април 2023г

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Следя тази тема от доста време и бих искал да отговоря на един въпрос, който имам. Вие, момчета, които искате възстановяване на средства, свързани ли са тези "чисти" загуби по отношение на липсата на теглене? Обмислям да опитам и късмета си, но ми се струва неетично да искам възстановяване на каквато и да е сума, надвишаваща действителните загуби.

Автоматичен превод:
remlin
преди 6 месеца

Не че все още съм получил възстановяване, но не, няма да ме интересува дали съм спечелил или загубил - тези казина съсипват живота на милиони хора и не мисля, че е неетично да използвам незаконните им методи срещу тях.

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Да, но мисля, че зимните мадами получават добър % от обработката на незаконни плащания, защото ако купя някакъв nft, той изисква проверка на самоличността...

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Трябва да може да се твърди, че независимо от това, това са незаконни плащания и не е така, че доставчикът плаща данък върху самото плащане - това е само малка част от таксата за транзакция. Сега, не мисля, че ги е грижа за логическите аргументи, след като са взели решение, но можете да опитате. Че могат да запазят това, което плащат за данъка може би?

Автоматичен превод:
remlin
преди 6 месеца

почти всяко казино има куп оплаквания за нетеглене на пари. те имат една цел - да вземат парите на играча

те имат огромни печалби в излишък, нарушават изискванията на регулаторите и платежните системи

Автоматичен превод:
remlin
преди 6 месеца

В моя случай това са всички загуби.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Трябва да може да се твърди, че независимо от това, това са незаконни плащания и не е така, че доставчикът плаща данък върху самото плащане - това е само малка част от таксата за транзакция. Сега, не мисля, че ги е грижа за логическите аргументи, след като са взели решение, но можете да опитате. Че могат да запазят това, което плащат за данъка може би?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те ме блокираха веднага след това, така че не мога да стигна до там

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 6 месеца

Мисля, че им писна от това и спряха да отговарят или блокираха пощата на получателя

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 6 месеца

Да, в 16.45 получих съобщение, че моят KYC е получен (паспорт и доказателство за пребиваване).

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте.


Играе се на сайта Winzie.com


Депозира 50 000 SEK (!) за два дни. Плащанията са извършени с Mastercard.

Резервирано в Swedbank по следния начин:


CodingLites

Енигма

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Някакви съвети? Какво мога да направя? как?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

една компания, която никога не отговаря, но намирам начин, те искат от мен проверка с връзка.. важно ли е да се направи това?

Автоматичен превод:
remlin
преди 6 месеца

Поискате възстановяване на сумата и ако мястото, от което поискате възстановяване на сумата, сметне, че това е неправилна транзакция и реши да ви отхвърли, това не е ваш проблем.

И това няма да има значение за казиното.



Автоматичен превод:
Colin09
преди 6 месеца

Smartpayments.. те искат да проверявам чрез връзка.. според тях, за да видят, че не извършвам измама.. Странно, когато те са тези, които го правят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой с имейл до eduntage?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Успях да свържа всички от следните: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, с моите транзакции, направени само с помощта на unlimitcasino.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Запишете имейла за останалите от нас, моля

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте.


Играе се на сайта Winzie.com


Депозира 50 000 SEK (!) за два дни. Плащанията са извършени с Mastercard.

Резервирано в Swedbank по следния начин:


CodingLites

Енигма

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar


Някакви съвети? Какво мога да направя? как?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някакви? Свържете се с някоя от фирмите? Някои съвети?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 6 месеца

Правили ли сте обратно таксуване чрез вашата банка преди? Ако не, смея да ви посъветвам да опитате.

Ако искате да бъдете честни относно факта, че това е транзакция в казино, или да излъжете, че е плащане за нещо, което не сте получили, зависи от вас - ако лъжете обаче, трябва да сте наясно, че вие самите извършване на измама.

Въпреки това имате добри шансове да преминете, ако никога преди не сте извършвали връщане на плащане. Ако решите да лъжете, мога да предложа още няколко съвета как да направите това да звучи по-вероятно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм правил възстановяване на плащане

Какво трябва да кажа, че е? Имате одобрение с банков идентификационен номер.

Автоматичен превод:
1...31 32 33...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини