преди 1 седмица
Хей, кое казино?
продължихте ли със сторнирания на плащания?
Благодаря ти
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
0
Хей, кое казино?
продължихте ли със сторнирания на плащания?
Благодаря ти
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Изпрати ли имейл на expressiveera? направих в ( support@expressiveera.com ), но не получихте отговор или как се свързахте с тях, за да получите възстановяване на плащането?
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Със сигурност е от unlimitedcasino.com (MGA лицензи) Малта.
Не получих поща от тях, те просто възстановиха всичко, така че чакам, може да минат 1-2 дни, преди да видя всичко в акаунта си.
Изпратих им имейл рано вчера и просто обясних ситуацията и че не съм използвал услугите им и т.н
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
Какво казахте на казиното, за да ги накарате да възстановят сумата?
Гонграц😊
What did you say to the casino to get them to refund?
Gongratz😊
О, не поисках възстановяване от казиното, свързах се с expressiveera.com и казах за ситуацията и че не съм платил за тяхната услуга и т.н. 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Някой от Швеция, който е получил възстановяване, като е кандидатствал за възстановяване от шведска банка?
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Здравейте момчета, страхотна информация тук. Изпращах имейли до компании, които открих в тези публикации, но единственото място, което получи доста малко плащания от мен, са. ZPDG, DSLTD и Dstrltd. Някой занимавал ли се е с тези транзакции и любезно получена информация.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Вижте страница 27, там съм написал всичко 😀
Check page 27, I wrote everything there 😀
Kolla på sida 27, jag skrivit allt där 😀
Благодаря, сигурно съм го пропуснал. Продължавайте в същия дух, момчета.
Thank you i must of missed it. Keep up the good fight guys.
Също така бих искал да знам как сте го направили
Would also like to know how you went about it
Vill gärna också veta hur du gick tillväga
Здравейте, съжалявам, за какво? Изпращам имейли директно до търговците, преди да повдигна такса обратно директно в моята банка.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Вярвам, че е така. Залогът през betzino ли е направен?
I believe so. Was the bet made through betzino?
Нямам идея. Вероятно няколко различни казина!
I have no idea. Probably a handful different casinos!
Някой тук влизал ли е в контакт с tsinda limited, Найроби?
Просто се появяват различни сайтове за игри, които казват, че са партньори с Tsinda, ограничени за плащания 😕
Един от тях отговори:
Скъпи Lucid,
Получихме вашата заявка. Вие обаче сте се свързали с грешната страна. Моля, насочете запитването си към вашата банка, тъй като те са подходящият канал за
справяне с такива въпроси.
С Най-Добри Пожелания,
Поддръжка на GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
След
Ако изберете картата, с която сте платили, ще видите всички транзакции. Ако имате текуща жалба, не можете да подадете жалба повече, докато една не приключи, но можете да подадете жалба за няколко транзакции наведнъж.
Маркирах всички транзакции в казиното и заявих, че не съм получил поръчани стоки в определено време.
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
After
If you select the card you paid with, you will see all transactions. If you have an ongoing complaint you cannot complain more until one is finished, but you can complain several transactions at once.
I marked all casino transactions and claimed that I had not received ordered goods in a specified time.
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
Efter
Väljer du din kort som du betalat med, då ser du alla transaktioner. Om du har en pågående reklamation du kan inte reklamera mera tills en är klart, men du kan reklamera flera transaktioner på en gång.
Jag markerat alla casino transaktioner och reklamerat som att jag fått inte beställda varor i bestämd tid.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.