ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 32)

преди 7 месеца от kirekin
|
48696 преглеждания 1361 отговора |
|
1...31 32 33...69
Добавете пост
Lucid_1337
преди 1 седмица

Хей, кое казино?

продължихте ли със сторнирания на плащания?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 седмица

Изпрати ли имейл на expressiveera? направих в ( support@expressiveera.com ), но не получихте отговор или как се свързахте с тях, за да получите възстановяване на плащането?

Автоматичен превод:
keejan
преди 1 седмица

Със сигурност е от unlimitedcasino.com (MGA лицензи) Малта.

Не получих поща от тях, те просто възстановиха всичко, така че чакам, може да минат 1-2 дни, преди да видя всичко в акаунта си.


Изпратих им имейл рано вчера и просто обясних ситуацията и че не съм използвал услугите им и т.н

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 седмица

Какво казахте на казиното, за да ги накарате да възстановят сумата?

Гонграц😊

Автоматичен превод:
Colin09
преди 1 седмица

О, не поисках възстановяване от казиното, свързах се с expressiveera.com и казах за ситуацията и че не съм платил за тяхната услуга и т.н. 🙂


Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 седмица

Добре, хубаво😊

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой от Швеция, който е получил възстановяване, като е кандидатствал за възстановяване от шведска банка?

Автоматичен превод:
fiore84
преди 1 седмица

Аз от Swedbank

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 седмица

Как го направи?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте момчета, страхотна информация тук. Изпращах имейли до компании, които открих в тези публикации, но единственото място, което получи доста малко плащания от мен, са. ZPDG, DSLTD и Dstrltd. Някой занимавал ли се е с тези транзакции и любезно получена информация.

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 1 седмица

Вижте страница 27, там съм написал всичко 😀

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 седмица

Благодаря, сигурно съм го пропуснал. Продължавайте в същия дух, момчета.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Nidd90 Не мога да видя нищо свързано с тяхна транзакция на страница 27?

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 седмица

Също така бих искал да знам как сте го направили

Автоматичен превод:
Bollee
преди 1 седмица

Здравейте, съжалявам, за какво? Изпращам имейли директно до търговците, преди да повдигна такса обратно директно в моята банка.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Е support@nun-tech.com KYCOIN?

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 седмица

Вярвам, че е така. Залогът през betzino ли е направен?

Автоматичен превод:
Spazyhawk999
преди 1 седмица

Нямам идея. Вероятно няколко различни казина!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой тук влизал ли е в контакт с tsinda limited, Найроби?

Просто се появяват различни сайтове за игри, които казват, че са партньори с Tsinda, ограничени за плащания 😕


Един от тях отговори:

Скъпи Lucid,


Получихме вашата заявка. Вие обаче сте се свързали с грешната страна. Моля, насочете запитването си към вашата банка, тъй като те са подходящият канал за

справяне с такива въпроси.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на GamingOnlineStore


Автоматичен превод:
Bollee
преди 1 седмица

https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html

file След

file Ако изберете картата, с която сте платили, ще видите всички транзакции. Ако имате текуща жалба, не можете да подадете жалба повече, докато една не приключи, но можете да подадете жалба за няколко транзакции наведнъж.

Маркирах всички транзакции в казиното и заявих, че не съм получил поръчани стоки в определено време.


Автоматичен превод:
1...31 32 33...69
Отидете на страницаот 69 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини