ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 158)

преди 1 година от kirekin
|
483287 преглеждания 5132 отговора |
|
1...157 158 159...259
Добавете пост
Katze1337
преди 3 месеца

И така те трябва да бъдат изключени, някой тук е направил връщане на плащане със същата банка като мен и е успял, те са предложили услуги незаконно и търговецът не отговаря на предлаганите услуги, така че това е измама. Не мога да тегля средства, те се рекламират като лицензирани, когато не са, това е литературната дефиниция на измама, да не говорим, както казахте, че получателят непрекъснато променя името си


имам екранни снимки на тях, които казват, че са работили незаконно, но грешката е моя, ако това не ги уличава, не знам какво ще направи, да не говорим за новинарски статии, в които се казва, че са били санкционирани за незаконна дейност в множество държави

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
makelios6
преди 3 месеца

Добър вечер

Искам да те попитам още нещо, приятелю

Играх на GambleZen. Не успях да удостоверя акаунта си, защото висеше от сайта им, за да качвам документи, на следващия ден го направих, за да вляза и да се удостоверя, за да изтегля собствените си пари, тъй като изобщо не играеше и бях загубил пари Не можах да вляза, защото е забранен

Чудя се как първо влязох, а после не

Изпратих им имейл и те ме игнорират, а в него имам пари

Какво предлагаш да направя?

Какво е това, те казват, спор в банката вече е таксуван на 5 различни компании дестинации, дори не знам какво по дяволите е

Ако оспорвам написаното в заявлението, моля да ми отговорите

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Това е страхотна новина. Благодаря ти! Така че, когато се обадя в банката си утре, просто признавам ли всичките си депозити, но че сторнираните плащания са валидни поради изпиране на транзакции и визовия код от 12.7. Или просто казвам, че не разпознавам таксите и тръгвам по пътя на измамата.

Автоматичен превод:
rkykxjsckv
преди 3 месеца

Докладвах ги като услуги, които не са рекламирани, и заявих, че те предлагат услугите незаконно, и предоставих доказателство (казиното няма лиценз), но изброих това, което казахте отгоре на това, те го пренесоха на по-висок екип

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми помогне с тези плащания? Някой има ли повече информация

Черано

Артелуна

Кожи за куршуми

Алфастрайк

Headshots BYT

Дракони БЮТ

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, може ли някой да ме насочи кои процесори за обработка на плащания на трети страни използват следните казина

Rocketcasino

Казино Ozwin

Ричарказино

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой получавал ли е възстановяване от Paymentz? Те продължават да казват, че не могат да намерят транзакциите ми от Helpersm. Знам, че хората казаха, че са получили възстановяване, но може ли някой да потвърди, че е дошло от Paymentz, а не от Helpersm?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Докладвах ги като услуги, които не са рекламирани, и заявих, че те предлагат услугите незаконно, и предоставих доказателство (казиното няма лиценз), но изброих това, което казахте отгоре на това, те го пренесоха на по-висок екип

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

С кого банкирате в Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
t99472znz9
преди 3 месеца

Моля, посочете от кой сайт сте правили покупки?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми помогне с тези плащания? Някой има ли повече информация

Черано

Артелуна

Кожи за куршуми

Алфастрайк

Headshots BYT

Дракони БЮТ

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей, от кои сайтове направи покупка?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Как се справяте с goldenbet, вече месеци се занимавам с тези клоуни. Изпратих много имейли. Заплахите дори им казаха, че ще ги разоблича и им изпратиха статията. Не им пука, че търгуват незаконно. Дори копирах и поставих извадки от техните собствени правила и условия. Прави ги отговорни, но тъй като не са управлявани или не притежават никакви лицензи, те могат да правят каквото си искат. Те обвиняват потребителя, когато Infact. Когато притежават лиценза, той ясно посочва, че не им е разрешено да търгуват в Обединеното кралство. Посочих това и казах, че е тяхна отговорност да спазват тези лицензни закони, като блокират играчи, когато играчите въвеждат данните си от ограничени държави, като предупреждават играчите, когато въвеждат телефон или адрес. Но те не насърчават играчите, тъй като ограничените държави са в падащите полета, които играчите могат да попълнят. Дори в правилата и условията е подвеждащо, тъй като не посочва ясно ограниченията, тъй като казва какви игри са налични в какво държави и Обединеното кралство е там, създавайки впечатление, че играчите от Обединеното кралство могат да се присъединят. Ще се изненадам, ако стигнем до някъде, дори GCB не искат да знаят, тъй като джобовете им са добре подплатени, писах им. 3 пъти относно това казино и 0 отговора, това е шега, само друг начин, ако ukgc да ги вземе. Надолу или медиите ги разобличават като измамници за пране на пари.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

гонитба

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Нищо с тях чрез директен контакт, банката току-що отговори с някакъв код на Mastercard ToS и каза, че отказват да ми възстановят сумата, казах всичко и те просто изглежда не се притесняват от това, след това ще отида при омбудсман

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Е, надявам се да уредиш нещо

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Сега ще се свържа с омбудсмана

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че вижте това. Намерих го в правилата и условията на един от сайтовете, имащи проблеми с instantcasino 😔Депозирал 200 smh имаше рецидив, знам. Играта беше отвратителна, продължаваха да ме изхвърлят, особено на бонус рундове и отне векове, за да се върна в играта и в крайна сметка, когато направих бонуса, просто даде мъртви завъртания, трябва да съм бил изритан поне 30 пъти всеки път, когато имаш съобщение изгубена връзка с нашия сървър. За щастие аз записвам всеки един. Затова се свързах с тях, така че ще изчакаме и ще видим какво ще се случи, но четях транзакциите си в историята. Пише, че имам теглене 🤔не, не съм, проверих сметките си, всичко, което виждам, са депозити по тези транзакции. Така че това е странно. Както и да преглеждам техните правила и условия и попаднах на това, но преди да публикувам, току-що проверих транзакциите в акаунта си и 1 е Китай, а друго е въздух нещо. И така, ето го отново. Но това е интересно, че те открито признават в своите правила и условия това, което правят, е една огромна схема за пране на пари или укриване на данъци. Всички казина трябва да имат законно регистриран акаунт, за да получават и обработват правилно средствата на играчите. Не използвайте търговци на трети страни, така че парите се прехвърлят наоколо, за да се избегнат данъци 🤔 защо им трябва да използват търговци на трети страни, ако не се случва нищо неблагоприятно? Така че това казино в общи линии го постави в техните условия, ние не се интересуваме, ако имате проблем, потърсете го с търговеца, стига да получим парите си.

.

6.24 Плащанията към и от вашата сметка се обработват и обработват от финансови институции на трети страни, агенти за търговски плащания и/или доставчици на платежни услуги (наричани заедно „Улесняващи плащания"). Вие неотменимо ни упълномощавате, от ваше име, да инструктираме и да работим по друг начин с Помощниците за плащания, ако е необходимо, при обработката на депозити към и тегления от вашата сметка в съответствие с инструкциите, предоставени от вас чрез нашия уебсайт.

6.25 До степента, в която Payments Facilitators се използват за обработка на плащания, направени от и към вас, или по друг начин да регистрират или приемат използването на конкретен метод на плащане във връзка с използването на услугите от ваша страна, ние няма да носим отговорност за действията или пропуски на който и да е фасилитатор на плащания преди получаването на средства в случай на депозит и след иницииране на превод на средства в случай на теглене. Вие потвърждавате и се съгласявате, че когато бъдете указани от нас да го направите, определени спорове или оплаквания, които може да имате по отношение на конкретен метод на плащане или обработката на вашите плащания, ще бъдат насочени от вас към съответния Помощник за плащания

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

това ли са условията за обслужване на mastercard или на виза?

Автоматичен превод:
Colin09
преди 3 месеца

Мисля, че revolut и chase просто се опитват да ни прогонят, точната причина, поради която chase отказа оспорването ми, е защо трябва да го приемат, препратих оспорването си до омбудсман, така че се надявам скоро да получа отговор

Автоматичен превод:
Colin09
преди 3 месеца

Мисля, че казината ще продължат да бъдат проблем, дано след известно време банките и т.н. се разберат и спрат да правят бизнес с тях

Автоматичен превод:
marianajoliesmith
преди 3 месеца

Имам alphastrike, направен в моментално казино, сега го разглеждам

Автоматичен превод:
1...157 158 159...259
Отидете на страницаот 259 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини