Така че вижте това. Намерих го в правилата и условията на един от сайтовете, имащи проблеми с instantcasino 😔Депозирал 200 smh имаше рецидив, знам. Играта беше отвратителна, продължаваха да ме изхвърлят, особено на бонус рундове и отне векове, за да се върна в играта и в крайна сметка, когато направих бонуса, просто даде мъртви завъртания, трябва да съм бил изритан поне 30 пъти всеки път, когато имаш съобщение изгубена връзка с нашия сървър. За щастие аз записвам всеки един. Затова се свързах с тях, така че ще изчакаме и ще видим какво ще се случи, но четях транзакциите си в историята. Пише, че имам теглене 🤔не, не съм, проверих сметките си, всичко, което виждам, са депозити по тези транзакции. Така че това е странно. Както и да преглеждам техните правила и условия и попаднах на това, но преди да публикувам, току-що проверих транзакциите в акаунта си и 1 е Китай, а друго е въздух нещо. И така, ето го отново. Но това е интересно, че те открито признават в своите правила и условия това, което правят, е една огромна схема за пране на пари или укриване на данъци. Всички казина трябва да имат законно регистриран акаунт, за да получават и обработват правилно средствата на играчите. Не използвайте търговци на трети страни, така че парите се прехвърлят наоколо, за да се избегнат данъци 🤔 защо им трябва да използват търговци на трети страни, ако не се случва нищо неблагоприятно? Така че това казино в общи линии го постави в техните условия, ние не се интересуваме, ако имате проблем, потърсете го с търговеца, стига да получим парите си.
.
6.24 Плащанията към и от вашата сметка се обработват и обработват от финансови институции на трети страни, агенти за търговски плащания и/или доставчици на платежни услуги (наричани заедно „Улесняващи плащания"). Вие неотменимо ни упълномощавате, от ваше име, да инструктираме и да работим по друг начин с Помощниците за плащания, ако е необходимо, при обработката на депозити към и тегления от вашата сметка в съответствие с инструкциите, предоставени от вас чрез нашия уебсайт.
6.25 До степента, в която Payments Facilitators се използват за обработка на плащания, направени от и към вас, или по друг начин да регистрират или приемат използването на конкретен метод на плащане във връзка с използването на услугите от ваша страна, ние няма да носим отговорност за действията или пропуски на който и да е фасилитатор на плащания преди получаването на средства в случай на депозит и след иницииране на превод на средства в случай на теглене. Вие потвърждавате и се съгласявате, че когато бъдете указани от нас да го направите, определени спорове или оплаквания, които може да имате по отношение на конкретен метод на плащане или обработката на вашите плащания, ще бъдат насочени от вас към съответния Помощник за плащания
So check this out I found it in one of the sites terms and conditions having issues with instantcasino 😔Deposited 200 smh had a relapse I know. The game play was hideous kept getting kicked out expecially on bonus rounds and it took ages to get back into game and eventually when I did the bonus just gave dead spins, I must have been kicked out at least 30 times each time a message you have lost connection to our server. Luckily enough I video each one. So I reached out to them so we will wait and see what happens but I was reading through my history transactions. It says I have had a withdrawal 🤔no I ain't I have checked my accounts all I see is deposits on those transactions. So that's weird. Anyway looking through their terms and conditions and I have come across this but before I post I have just checked the transactions on my account and 1 is China and another is air something. So here we go again. But this is interesting they are openly admitting in their terms and conditions what they are doing it's one huge money laundering or tax evasion scheme. All casinos should have legally a registered account to recive and process players funds correctly. Not use 3rd party merchants, so money is getting moved around to avoid taxes 🤔why do they need to use 3rd party merchants if nothing untowards was going on? So this casino has basically put it in their terms we don't care if you have an issue take it up with the merchant as long as we get our money.
.
6.24 Payments to and from your account are handled and processed by third party financial institutions, commercial payments agents and/or payments services providers (collectively, "Payments Facilitators"). You irrevocably authorise us, on your behalf, to instruct and otherwise deal with Payments Facilitators, as necessary, in the processing of deposits to, and withdrawals from, your account in accordance with instructions provided by you via our Website.
6.25 To the extent that Payments Facilitators are used to process payments made by, and to, you, or to otherwise register or accept your use of a particular payment method in relation to your use of the Services, we will not be responsible for the acts or omissions of any Payments Facilitator prior to our receipt of funds in the case of a deposit and after initiating a transfer of funds in the case of a withdrawal. You acknowledge and agree that, where directed by us to do so, certain disputes or complaints you may have regarding a particular payment method, or the processing of your payments, will be directed by you to the relevant Payments Facilitator
Автоматичен превод: