ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 153)

преди 11 месеца от kirekin
|
332054 преглеждания 3770 отговора |
|
1...152 153 154...250
Добавете пост
преди 2 месеца

Днес получих отговор от Curve bank. Говорих дълго и с мой приятел, който работи на средно ниво в банка. Curve ми каза, че са продължили с искането за възстановяване на плащане за 12 плащания на обща стойност £8000. Те заявиха, че трябва да говорят с някой от mastercard относно разпоредбите и че се интересуват. Въпреки това възстановяването на плащането е инициирано. Говорих с мой приятел, който каза, че ако има някакво отблъскване, тогава офшорните казино ще трябва да се декларират и банката ще трябва да ги докладва на NCA, FCA и UKGC, които ще преследват казината, а не уязвимите играчи. От правна гледна точка няма нищо, което казината могат да причинят на играчи, които са измамили и набелязали. Призовавам всички да прочетат правилата на Visa и Mastercard, да говорят с вашата банка и да се свържат с действията за измами с пълната история и да получат референтен номер. От вас зависи дали искате да се свържете с търговците, за да им дадете опция за възстановяване, но особено в Обединеното кралство правилата са ясни и във ваша полза.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Три въпроса.


Първият ми въпрос.

Някой имал ли е успех със сторниране на плащане от шведска банка? Чакам отговор от Swedbank месец.

Някой имал ли е успех с Grotobook/mydates?


Последен въпрос. Можете ли да направите сторниране на плащане от Revolut, ако изрично пише „Winzie" на транзакцията, ако отговорът е да. Как правите връщане на плащане на Revolut? Наистина не мога да се ориентирам в приложението.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

Да – таксувах обратно с Revolut, но след това те за съжаление закриха акаунта ми. Просто щракнете върху транзакцията, която си спомням? Или попитайте в чата.


Имам нужда от помощ и за MYDATES! Свързах се с Grotobook и MyDates, но те казаха, че не са те и че е параван

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Не, дадох на казиното възможността да ми върне депозитите от. Когато поисках закриване на акаунта, те пренебрегнаха молбата ми и ми позволиха да депозирам 1400£ за по-малко от 12 часа, играх 24 часа без прекъсване, докато не заспах през този период от 24 часа и £700 от общо мъртви завъртания, аз играя само 1 игра на който и да е сайт, големи баси, които го поддържат, така че съм много запознат с това как се играе играта. Играех €1,05 на завъртане, тъй като казах €700 мъртви завъртания, така че знаех, че нещо става, тъй като определено трябваше да получа бонус, тъй като допълнителният бонус беше включен

Излязох от играта само за да открия, че дори не съм влязъл в системата. Кипях, когато влязох отново в печалбите, където толкова ниска цена на бонус рунда 0,70 2,40 и 8,90 9,20. Когато разбрах, че нямат лиценз и банката отбеляза тези странни транзакции и никога не затвориха сметката ми, след като им написах имейл. Имах сериозни здравословни проблеми и страдах от. Психическо здраве и да закрия акаунта ми веднага, а те не го направиха. Те незаконно нарушават лиценза си и искам депозитите си обратно, както са ги взели. Пари от измамни дейности, тъй като имах блокове на всеки акаунт, те пренебрегнаха многобройните ми имейли след няколко опита. Дори свързах имейлите с отдела за обслужване на клиенти на търговците, който открих, и те също така и не отговориха. Така 5hey имаха своя шанс да поправят ситуацията. Така че сега са всички.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 2 месеца

Напълно разбирам разочарованието ти. Изглежда, че Santander вече е обработил вашата заявка за връщане на плащане, така че всичко трябва да мине гладко, просто трябва да имате търпение. Не мисля, че ще имате някакви проблеми, но ако възникне нещо, отидете при личния си лекар за психично-здравната страна на нещата, така че това е в протокола, така че ако има някакво отблъскване, можете да се оплачете на службата на финансовия омбудсман, която ще принуди Сантандер да направи възстановяването на плащане поради вашата уязвимост. Имате най-малко три месеца, за да оспорите сторниране на плащане. Трябва да бъдете защитени от тези измамни казина и вашата банка трябва да ви защити.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 месеца

Поради каква причина смятате, че трябва да можете да направите връщане на плащане, ако на транзакцията пише Winzie? Или искам да кажа, защо изобщо задаваш въпроса...



Автоматичен превод:
Публикация на Mrtasty93 е изтрит
Loohis
преди 2 месеца

Това е удобно да се знае, тъй като нямам отговор от. Те, тъй като имам над 15 транзакции от grotbooks & mydate

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Вече съм в екипа за психично здраве.

Автоматичен превод:
Loohis
преди 2 месеца

MYDATES се обработва чрез cosmo.tech, след което се пренасочва през компания, наречена cleanpay.

Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Мога ли да ви попитам на коя страница от правилата на Visa и Mastercard намирам тази информация?

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 2 месеца
Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Това е интересно четиво, така че това, което получавам от него, са всички сайтове за игри, които са регистрирани извън брега на Каракако, Коста Рика и др. Трябва да има акаунт на търговец за този сайт, за да изключи депозитите на играчите. Или чета това погрешно? https://fastoffshore.com/offshore-bank-account-2/gaming-merchant-account/

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 месеца

Това е правилно, но тъй като това са сенчести казина, които не искат да разкрият кои са, не плащат данък и не следват разпоредбите на Обединеното кралство и ЕС, те работят по начина, по който го правят. Единственото нещо, от което не могат да се отърват, са огромните глоби, които могат да им бъдат наложени от Visa и Mastercard.

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Благодаря много, много е интересно!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всяка актуализация?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Засега нямаме актуализации.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Кои бяха тези казина, които ви помолиха да премахнете тази тема?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Има ли начин да продължите с някои транзакции в Revolut, които са били отхвърлени поради първоначално избрана грешна опция, като например измама?

Те отказват да оспорват част за изплащане, въпреки че става въпрос за същата фирма, с която са пристъпили към останалите сделки.


Те просто казват същото, че решението им е окончателно и че не е резултатът, който очаквах.


Няколко пъти съм им обяснявал, че не съм получавал стоки и според Visa имам право на оспорване, но те отказват.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 месеца

Трябва да им обясните, че първоначално е имало известно объркване. Направете официална жалба и ги помолете за процеса на ескалация. В Обединеното кралство имаме финансов омбудсман, но не сме сигурни какво имат в останалата част на Европа. Обикновено официалната жалба до банката решава тези незначителни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Днес говорих дълго с мой приятел, който работи за федералното правителство в Канада. Ако тези казина не възстановят сумата или не уредят, има много налични опции. Ще изчакаме и ще видим.

Автоматичен превод:
1...152 153 154...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още