преди 6 месеца
0
Лоти издухва дим. Изобщо не получих отговор от тях. Това е .org. Компанията, която се показва на кредитната ми карта, е Visiola Ltd, базирана извън Обединеното кралство, доколкото мога да разбера.
Lottie is blowing smoke. I got no answer from them at all. It’s a .org. The company that shows on my credit card is Visiola Ltd based out of UK as far as I can tell.
Здравейте, да, моля, какъв имейл адрес използвахте? Колко време отне възстановяването? Благодаря
Hi yes please what email address did you use? How long did the refund take? Thanks
Опитах, но моята банка (или издателят на кредитната карта, за да бъдем по-точни) каза, че транзакциите са се случили твърде отдавна, за да предприемат каквито и да е действия от мое име, което беше разбираемо, за да бъда честен...
I tried, but my bank (or credit card issuer to be more precise) said the transactions happened too long ago for them to take any action on my behalf, which was understandable to be honest…
Общ въпрос - някой успял ли е да получи възстановяване на средства в случаите, когато изглежда, че търговецът има връзки с Естония, Украйна или произволни африкански държави? Не мислете, че някога съм получавал отговор в тези случаи. Предполагам, че юрисдикциите по отношение на тези практики не съществуват в тези страни.
General question - has anyone managed to get any refunds in cases were the merchant seems to have links to Estonia , Ukraine or random African countries? Don’t think I’ve ever gotten any response in those cases. Guess the jurisdictions regarding these practices are non-existant in those countries.
Tnrsscript
Рекламни данни
Адвокат за правни услуги
имам и трите. Нямам представа какво има предвид Tnrsscript или Legal Sevices attorn. Попитаха моята банка, всичко, което успяха да видят, е, че Tnrsscript е базиран в Лондон
ad wadata просто не отговаря. никой от африканците не отговаря
Tnrsscript
Ad wadata
Legal Services attorn
i have all these three. No Idea what Tnrsscript or Legal Sevices attorn refers to. Asked my bank all they could see is that Tnrsscript is based in London
ad wadata simply doesn’t reply. none of the african ones reply
Започвам да вярвам, че Mastercard / Visa просто позволяват практиките за грешно кодиране да се промъкнат. Искам да кажа, че хазартната индустрия е огромна и предполагам, че те печелят пари от всяка транзакция?
Те просто обвиняват търговците/купувачите/банките и се обвиняват един друг. Сигурен съм, че биха могли да предотвратят това, ако наистина искат.
Четейки тази тема, виждате едни и същи търговци/доставчици на плащания отново и отново, което трябва да означава, че не се прави нищо, за да бъдат санкционирани или затворени.
I’m starting to believe that Mastercard / Visa simply are letting the miscoding practices kind of slip through. I mean the gambling industry is huge and I guess they earn some money on each transaction?
They just blame the merchants/acquirers/banks and they blame eachother. I’m sure they could prevent this is they really wanted.
Reading this thread, you see the same merchants / payment providers over and over again, which must mean that nothing is done to penalize or shut them down.
Cscanner са същата компания като Dotascanner и CSGOscanner и не отговарят на имейли. Някой знае ли кой е доставчикът на плащания за тези?
Cscanner are same company as Dotascanner and CSGOscanner and are non responsive to emails. Does anyone know who payment provider is for these?
Не издухвам дим!! Получих възстановяването на средствата от Visiola Foundation. Какво, за бога, бих се опитвал да постигна, като си измислям това🤦♀️
I am not blowing smoke!! I got the refunds from Visiola Foundation. What on earth would I be trying to achieve by making this up🤦♀️
И така, направих сторниране на плащане с Visa чрез моята кредитна карта за невалиден MCC код, тъй като има блокиране на кредитни карти, но всичко, което моята банка каза е „другата банка го е отхвърлила" и това е краят на всичко, очевидно това беше 1 ден след повдигането на спора, търговецът е фалшива технологична компания в Кения, която не е изненадващо да не отговори на имейлите ми, не разбирам, със сигурност другата банка ще трябва да се свърже с търговеца за информация, някакви идеи?
So, I did a visa chargeback via my credit card for invalid MCC code, as there is a block on credit cards, but all my bank have said is "the other bank has declined it" and that's the end of it apparently that was 1 day after raising the dispute, the merchant is a fake tech company in Kenya who unsurprisingly have not replied to my emails, i dont understand, surely the other bank would have to contact the merchant for info, any ideas?
Нямаше нищо обратно от тях, преследвани от седмици
Had nothing back from them been chasing for weeks
Не, нищо. Изпратих им всички документи, които поискаха, и те казаха, че ги преглежда „специален отдел", но откакто не получих отговор и изпратих имейли, които ме преследваха.
No, nothing. I sent them all.the documents they requested and they said a "special department" is reviewing but since them I've not had a response and have sent emails chasing.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.