ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 19)

преди 1 година от kirekin
|
546827 преглеждания 5595 отговора |
|
1...18 19 20...284
Casinoninja1337
преди 7 месеца

Изпратиха ми имейл днес с молба за снимка на картата ми и банково извлечение... така че банкоматът звучи положително?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 7 месеца

Здравейте


страхотни новини звучат сякаш стигате до някъде. За кои казина се отнасят тези плащания?

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 7 месеца

Да, съгласен съм, че всички са измамници. Не си играйте с тях..

Автоматичен превод:
Sutton
преди 7 месеца

Здравейте, Wintermads плащанията бяха goldenbet според мен, имахте ли някакви успехи?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 7 месеца

Все още не можете, моля, предоставете подробности за това на кого сте изпратили имейл

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей момчета,

някой получи ли възстановяване от Destream? Изобщо не ми пишат.

Имат чат на живо, но никой не отговаря, нито по имейл.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, момчета


някой има ли опит с betzino?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Опитвам се да си върна парите от Winstler казино. Позволяват ми да се регистрирам и да депозирам пари, докато нямат лиценз за оператор в Холандия. Освен това работи от някакъв вид лиценз на Кюрасао. И те не искат да възстановят депозираните пари, взели са ги незаконно. Някой има ли опит с това казино? Ако продължават да отказват, докладвайте лошо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Hggkgjukci

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Elegro казаха, че ще започнат възстановяването през следващите няколко дни, стискаме палци..

Ще опитам отново с Taslink, може би имейла за оспорване вместо това.


Все още трябва да разберете кои са тези:


МЕДЬОЕУ

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой има ли успех с coinshop.work?

Автоматичен превод:
owen40060
преди 7 месеца

Здравей Оуен, добре е да прочета това, тъй като в момента се опитвам да обсъдя с моята банка и те просто не разбират проблема. Имам активиран блок за хазарт и от тези търговци, използващи неправилни кодове, плащанията са заобиколили блокирането, ако бяха използвани правилни кодове, транзакциите щяха да бъдат блокирани. Имате ли някакви съвети да си кореспондирам с банката относно това и възможни ли са сторнирания на плащане за този проблем? Получаване на разрешение чрез грешни данни? Всички търговци, ок моите изявления, работят с нещо, което изглежда като фалшиви магазини, продавайки неща, които не съм поръчал или получил, фалшиви артикули като софтуерни услуги и др. Всеки съвет е добре дошъл. Благодаря

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 7 месеца

Ако съобщите за транзакциите като неразрешени, те ще направят разследване и ще се обадят на компаниите по вашето извлечение. Тъй като те нарушават правилата за визи и международните закони за хазарта, те няма да отговорят на вашата банка или да могат да докажат, че сте закупили нещо от тях и ще спечелите иска си.

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 7 месеца

Страхотна новина. Получихте ли възстановяването си сега? Колко време им отне преглед и съгласие за възстановяване? Те ми изпратиха имейл, за да кажат, че документите ми са в „съответния отдел", за да ги проучи. Колко назад бяха вашите транзакции?



Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 7 месеца

Да, всички получени в рамките на 2 дни след първото свързване с тях, пристигна тази сутрин! Струва около 1300.

Сега чакам Elogra.


Някой друг да е имал късмет с другите? Не мислете, че taslink ще ви последва


Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 7 месеца

Това е удивително, изпратих имейл преди 4 дни и очевидно документите ми са в отдел за преглед, транзакциите ми са отпреди почти една година и общо 5 цифри, така че ще видим на колко години са били вашите?


Получих възстановяване от canapay и това е досега.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Само на няколко месеца, така че малко по-различен, предполагам. Късмет!

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 7 месеца

Изпратих първия си имейл до тях на 12 април и им изпратих около 5 имейла оттогава и все още няма възстановяване или отговор

Автоматичен превод:
mBp12
преди 7 месеца

Как мина с Frenno и visiola?

Имате ли microc в банковото си извлечение с Frenno?

Автоматичен превод:
alerud
преди 7 месеца

Как вървеше kycoin?

Автоматичен превод:
1...18 19 20...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини