преди 6 месеца
Изпратиха ми имейл днес с молба за снимка на картата ми и банково извлечение... така че банкоматът звучи положително?
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
0
Изпратиха ми имейл днес с молба за снимка на картата ми и банково извлечение... така че банкоматът звучи положително?
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
Здравейте
страхотни новини звучат сякаш стигате до някъде. За кои казина се отнасят тези плащания?
Hello
great news sound like you are getting somewhere. Which casinos did these payments relate to ?
Да, съгласен съм, че всички са измамници. Не си играйте с тях..
Yes i agree they are all scammers. Dont play on them..
Здравейте, Wintermads плащанията бяха goldenbet според мен, имахте ли някакви успехи?
Hi, Wintermads payments were goldenbet I think, have you had any successes?
Все още не можете, моля, предоставете подробности за това на кого сте изпратили имейл
Not yet can you please provide the details of who you emailed
Хей момчета,
някой получи ли възстановяване от Destream? Изобщо не ми пишат.
Имат чат на живо, но никой не отговаря, нито по имейл.
Благодаря ти!
hey guys,
did somebody get a refund from Destream? They don’t write me at all.
They have a live chat but nobody replies and via email neither.
Thank you!
Опитвам се да си върна парите от Winstler казино. Позволяват ми да се регистрирам и да депозирам пари, докато нямат лиценз за оператор в Холандия. Освен това работи от някакъв вид лиценз на Кюрасао. И те не искат да възстановят депозираните пари, взели са ги незаконно. Някой има ли опит с това казино? Ако продължават да отказват, докладвайте лошо
Im trying to get my money back from Winstler casino. They let me register and deposit money, while they do not have a license to operateur in the Netherlands. Its also running from some kind of curaçao license. And they dont wanna refund the deposited money, they did take it illegal. Anybody has experience with this casino? If they keep refusing ill report
Elegro казаха, че ще започнат възстановяването през следващите няколко дни, стискаме палци..
Ще опитам отново с Taslink, може би имейла за оспорване вместо това.
Все още трябва да разберете кои са тези:
МЕДЬОЕУ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro have said they will start the refunding within the next couple of days, fingerscrossed..
I will try again with Taslink, maybe the dispute email instead.
Still need to figure who these are:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Здравей Оуен, добре е да прочета това, тъй като в момента се опитвам да обсъдя с моята банка и те просто не разбират проблема. Имам активиран блок за хазарт и от тези търговци, използващи неправилни кодове, плащанията са заобиколили блокирането, ако бяха използвани правилни кодове, транзакциите щяха да бъдат блокирани. Имате ли някакви съвети да си кореспондирам с банката относно това и възможни ли са сторнирания на плащане за този проблем? Получаване на разрешение чрез грешни данни? Всички търговци, ок моите изявления, работят с нещо, което изглежда като фалшиви магазини, продавайки неща, които не съм поръчал или получил, фалшиви артикули като софтуерни услуги и др. Всеки съвет е добре дошъл. Благодаря
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks
Ако съобщите за транзакциите като неразрешени, те ще направят разследване и ще се обадят на компаниите по вашето извлечение. Тъй като те нарушават правилата за визи и международните закони за хазарта, те няма да отговорят на вашата банка или да могат да докажат, че сте закупили нещо от тях и ще спечелите иска си.
If you report the transactions as unauthorized they will do an investigation and call the companies on your statement. Since they are breaking the rules of visa and international gaming laws, they will not answer your bank or be able to prove that you purchased anything from them and you will win your claim.
Страхотна новина. Получихте ли възстановяването си сега? Колко време им отне преглед и съгласие за възстановяване? Те ми изпратиха имейл, за да кажат, че документите ми са в „съответния отдел", за да ги проучи. Колко назад бяха вашите транзакции?
Great news. Have you received your refund now? How long did it take them to review and agree to refund? They have emailed me to say my documents are with the "relevant department" to investigate. How far back were your transactions?
Да, всички получени в рамките на 2 дни след първото свързване с тях, пристигна тази сутрин! Струва около 1300.
Сега чакам Elogra.
Някой друг да е имал късмет с другите? Не мислете, че taslink ще ви последва
Yes all received within 2 days of first contacting them it arrived this morning! Apprx 1300 worth.
Now waiting on Elogra.
Anyone else had any luck with the others? Don't think taslink will follow up
Това е удивително, изпратих имейл преди 4 дни и очевидно документите ми са в отдел за преглед, транзакциите ми са отпреди почти една година и общо 5 цифри, така че ще видим на колко години са били вашите?
Получих възстановяване от canapay и това е досега.
That's amazing, I emailed 4 days ago and apparently my documents are with a department for review, my transactions are almost a year old and total 5 figures so will see, how old were yours?
I have had a refund from canapay and that's it so far.
Изпратих първия си имейл до тях на 12 април и им изпратих около 5 имейла оттогава и все още няма възстановяване или отговор
I sent my first email to them 12th of april and sent them like 5 email since then and still no refund or answer
Как мина с Frenno и visiola?
Имате ли microc в банковото си извлечение с Frenno?
How did it go with Frenno and visiola?
Do you have microc on your bankstatement with frenno?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.