преди 2 месеца
Това със сигурност е интересно!
This is interesting for sure!
Днес имах успех с „Destream Services". Ако някой има нужда от подкрепа с тях?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
Имам някои транзакции от Destream, за съжаление, да. Някакви съвети?
Толкова е тъжно как това засяга толкова много хора. Вярвам, че властите и разплащателните компании като VISA/Mastercard скоро ще обърнат повече внимание на това.
Притеснителното е, че регулаторите като Kahnawake Gaming Commission (KGC) изглежда се отнасят леко към казино групи като Stardust Global Ltd. Те им позволяват да продължат тези сенчести практики без много отпор.
Съвсем наскоро се оплаках на KGC за моя опит, но техният отговор просто посочи правилата и условията на Stardust Global Ltd. Те казаха, че "има възможност да се появи различно име" в извлеченията за фактуриране, но това всъщност не го покрива. По-скоро е „има възможност да използваме случаен фалшив търговец, така че да му платите, без да знаете".
3.13. Моля, имайте предвид, че въпреки че транзакциите с кредитни карти обикновено са посочени като „Stardust Global CCS Ltd", действащ като регистриран търговец във вашите извлечения за фактуриране, има възможност да се появи друго име. Ако имате някакви съмнения или въпроси относно извлечението за фактуриране, моля, не се колебайте да се свържете с нашата поддръжка на клиенти за съдействие
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Получихте ли вече тяхната подкрепа? Те имат чат на живо на уебсайта си. Просто продължавайте да настоявате и проверявайте всеки ден за актуализация.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
О, това е чудесно. За кои търговци бяха те доставчик? Върнаха ли се по имейл?
Стискаме палци всичко да се върне за вас!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Един от тях играеше ли звезда? Мисля, че бяха на моя за тях.
Was one of them playing star? I think they was on mine for them.
Изпратиха ги до преди около седмица. Те все още разследват, казаха ми в имейл днес.
Имах Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - всичко това им беше изпратено. Ще бъде интересно да видим с какво ще се върнат.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ейсбия. Аиуу. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Когато за първи път се свързах с тях - казаха, че са възстановили сума. Така че те трябва да са свързани с друг търговец, с когото успешно се свързах първоначално (все още се опитвам да разбера кой). Едва вчера им изпратих списъка с Playing Star и т.н.
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
хванете ме тук и мога да актуализирам, ако намеря нещо
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
хвани ме тук и ще те уведомя
ebaums2024@proton.me
catch me on here and Ill let you know
ebaums2024@proton.me
здрасти
Нов съм във форума, но имам опит в ситуацията с фалшив дескриптор. Всеки, който използва казино Caracoa, го прави заради gamstop и казината са напълно наясно.
Имах плащания, минаващи през компании в Нигерия, Будапеща, Германия и Обединеното кралство, всички показващи се в банковото ми извлечение като офис консумативи и т.н., всички напълно фалшиви.
Морално като комарджии знаем, че сме залагали с тези сайтове и сме използвали кредитите, но как да се доверите на казино, което фалшиво обработва плащания по такъв начин, какво друго е фалшиво, Игра на игри, RTP и т.н.??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, списъкът продължава. Казината обвиняват процесорите Процесорите обвиняват казиното и компаниите, плащанията се филтрират през play dumb😂
Моите банки се включиха и заявиха, че това е огромен проблем в индустрията, който комарджиите се експлоатират. Продължавайте да изпращате имейли, продължавайте да преследвате компаниите от опит, те ще отговорят навреме.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Опитвам се да получа възстановяване на сумата от всички транзакции с кредитни карти, които са преминали към трети страни по причини, различни от хазарта. В по-голямата си част това са английски, шведски и белгийски туроператори, агенции за недвижими имоти и финансови компании. Почти всички от тях нямат уебсайт, до който може да се стигне от името, което се появява в транзакцията. Свързах се с Visa и те нямат начин да проследят тези компании и ме поканиха да се свържа с моята банка, за да получа възстановяване на плащане, ако не получа стоките или услугите, които са били предмет на транзакцията.
Единственият търговец, с когото успях да се свържа, беше Qpano, който веднага ми върна транзакция от 500 евро.
Исках да знам дали сте успели да се свържете с други компании, преди да изберете маршрута за връщане на плащане чрез банка.
Тази казино система е очевидно незаконна, защото заобикаля ограниченията за кредитни карти. Например, бях задал блок върху хазартни транзакции, но успях да депозирам няколко пъти в тези престъпни казина.
Казино гурутата също трябва да вземат това предвид при жалби и да искат обяснения от казината, които работят по този незаконен начин.
Ние сме подложени на строг контрол за пране на пари от казината, докато те могат да правят каквото си искат.
I am trying to get a refund from all credit card transactions that went to third party companies for reasons other than gambling. For the most part they are English, Swedish and Belgian tour operators, real estate agencies and financial companies. Almost all of them do not have a website that can be reached from the name that appears in the transaction. I contacted Visa and they have no way to trace these companies and invited me to contact my bank to obtain a chargeback if I did not obtain the goods or services that were the subject of the transaction.
The only merchant I managed to contact was Qpano who immediately refunded me a €500 transaction.
I wanted to know if you were able to contact other companies before opting for the chargeback route via bank.
This casino system is blatantly illegal because it bypasses credit card restrictions. For example, I had set a block on gambling transactions but I managed to deposit several times in these criminal casinos.
Casino gurus should also take this into account in complaints and ask for explanations from casinos that operate in this illegal way.
We are subjected to strict money laundering controls by the casinos while they can do whatever they want.
Sto cercando di ottenere un rimborso da tutte le transazioni con carta di credito giunte a società di terze parti con causali differenti dal gioco d'azzardo. Per la maggior parte sono Tour operator, agenzie immobiliari e società finanziarie Inglesi, svedesi e belghe. Quasi tutte non hanno un sito web raggiungibile dal nome che compare nella transazione. Ho contattato Visa e loro non hanno modo di risalire a queste società e mi hanno invitato a rivolgermi alla mia banca per ottenere il chargeback se non ho ottenuto il bene o servizio oggetto della transazione.
L'unico commerciante che sono riuscito a contattare è stato Qpano che mi ha rimborsato immediatamente una transazione di 500€.
Volevo sapere se siete riusciti a contattare altre società prima di optare per la strada del chargeback tramite banca.
Questo sistema dei casinò è palesemente illegale perché aggira le restrizioni sulle carte di credito. Io ad esempio avevo impostato un blocco sulle transazioni riguardanti il gioco d'azzardo ma sono riuscito a depositare svariate volte in questi casinò criminali.
Casinò guru dovrebbe tenere conto di questa cosa anche nei reclami e chiedere spiegazioni ai casinò che operano in questo modo illegale.
Noi siamo sottoposti dai casinò a controlli severi sul riciclaggio mentre loro possono fare ciò che vogliono.
Наистина, правиш основателна теза.
Не можем да се справим с правни въпроси, така че играчите трябва да се свържат с банките и лицензиращия орган на първо място. Освен това участват предимно доставчици на плащания от трети страни, следователно това е далеч извън нашия обсег 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
Бих искал да опитам това. В кое казино отидохте?
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Здрасти.
Не съм сигурен дали тази тема все още е активна, но прочетох, че много хора са успели да получат възстановяване на средства от определени хора / места.
Моля, бихте ли ни посъветвали какво им пишете в имейлите си? Също така станах жертва на тези фалшиво рекламирани методи за обработка на плащания, за които мнозина тук твърдят, че противоречат на правилата на mastercard.
Плащанията, които направих, отиват в -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Някой има ли отношения с някоя от горните компании/търговци?
наздраве
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Да, някои от тях успяха да получат пари в крайна сметка, според написаното тук. Ще се радвам, ако някой се свърже с вас и се опита да ви помогне по този въпрос, и също така ще се радвам, ако можете да бъдете посъветвани да получите парите обратно.
Ще ти стискам палци. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Първо трябва да ги намерите и не е лесно. От десет ще намерите може би един или двама и много пъти може да имат фалшиви уебсайтове без данни за контакт.
Ако можете да проследите имейла на търговеца, просто трябва да му пишете, че искате възстановяване на транзакцията, направена с вашата карта, като посочите подробностите със сума и дата, като им кажете, че тази операция законно подлежи на връщане на плащане, тъй като никога не сте получавали всякакви услуги от тях.
First you have to find them and it's not easy. Out of ten you will find perhaps one or two and many times they may have fake websites without contact details.
If you can trace the merchant's email you simply have to write to them that you are requesting a refund of the transaction made with your card specifying the details with amount and date, telling them that that operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them .
Innanzitutto devi scovarli e non è facile. Su dieci ne trovi forse uno o due e tante volte possono avere siti web farlocchi senza specifiche di contatto.
Se riesci a risalire alla mail del commerciante devi semplicemente scrivergli che chiedi il rimborso della transazione effettuata con la tua carta specificando i dettagli con importo e data, dicendo loro che quell'operazione è soggetta legalmente a chargeback perché non avete mai ricevuto alcun servizio da loro.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.