преди 7 месеца
Успяхте ли с депозита чрез крипто информация? Също така някакъв отговор от coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
0
Успяхте ли с депозита чрез крипто информация? Също така някакъв отговор от coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Някой да е получил възстановяване от Elegro през последните няколко дни?
Девет работни дни, откакто получих този имейл, но все още няма възстановяване.
„Инициирахме възстановяване на средства за тези транзакции.
Средствата ще бъдат кредитирани на картата, от която са били дебитирани в рамките на 5-7 работни дни."
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Получих възстановяванията си почти моментално с тях. Просто продължавайте да ги гоните.
ще си го върнеш в крайна сметка!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Здравей, човече.
просто продължавайте да преследвате чрез имейл и билети за поддръжка на уебсайта им.
m това е всичко, което направих и си получих £1100 обратно.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
От колко време всички получават възстановявания? Моето предположение е последните 60 дни? Това е може би най-добрата тема, която съм виждал.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Някой да получи възстановяване на плащане от?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Милиард плат
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
незабавни карти за игри
Bt_cko
Рекламни данни
Адвокат за правни услуги
Останете онлайн
Trendtraverse ограничен
Fxtutorteam
Втален
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Доколкото разбирам, след като бъде докладвано като измама, те ще се свържат с търговците, които очевидно няма да отговорят, тъй като това, което правят, е незаконно, и те по същество губят спора. След това казината на трети страни ще ви изпратят луди имейли, заплашващи да повдигнат обвинения без никаква правна валидност на техните твърдения поради лицензиране и неправилни кодове на търговци. Без въпроси. Все още се спори, но ще публикувам с подробности.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
Имам проблем с получаването на възстановяване, затова отидох в моята банка.
След като разгледаха връщане на плащане за измама, те ми казаха, че не са открили нищо и трябва да се свържа с доставчика за възстановяване. Казах „моля, намерете информация за контакт и какъв продукт или услуга са ми предоставили и след това ще ги помоля за възстановяване на сумата"
Не мисля, че знаят какво да кажат. Мислеха, че просто ще се откажа. Сега те разследват допълнително. Поисках също кодове на транзакции, свързани с таксите, но те нямаха информация за мен.
Поисках да говоря с този, който разследва обвиненията, и им напомних, че не е предоставен продукт или услуга.
Мисля, че банките и Visa/Mastercard имат огромен проблем, за който не знаят какво да правят, така че се правят на глупави.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
В Швеция банките започнаха да затварят банкови сметки и да анулират всички заеми, които имате в банката. Първо получавате искане от банката да отчетете тези транзакции. Рядко можете да направите това. Тогава сте заподозрян в пране на пари.
Не само казино curucao прави това. Казината от Малта и Естония също го правят
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Здравей mBp12, мисля, че съм в същата лодка като теб с определено казино. Можете ли да потвърдите дали първо сте се свързали с вашата банка?
Просто се чудя дали си струва първо да направя това и след това да се свържа с различните трети страни, ако банката не възстанови?
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Моята банка казва, че не е измама, ако съм направил плащане, дори ако използват различни имена. Казват, че не е измама. Какво мога да направя, за да ескалирам това? Или дума това? (Натуест)
Също така моята най-използвана транзакция е NIKOTPF*NOVAVOGUE, това същото ли е като Elegro? Мисля, че е фирма за дрехи..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Свържете се с поддръжката на elegro
изпрати им това
Здрасти.
С настоящото изисквам незабавно възстановяване на сумата за транзакции, извършени през март 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ
Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.
Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.
Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.
на Ваше разположение
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Taslink току-що отговори с това
"Здравейте,
TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.
Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.
Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система."
Някакви предположения? (Това беше за моята доставка)
Taslink just responded with this
"Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules."
Any suggestions? (This was for mydelivery)
Elegro/NIKOTPF обещаха да ми дадат актуална информация до утре сутринта. Wintermads се върна и поиска преглед на транзакциите, който предоставих.
Надявам се, че TASlink ще се върне след втория ми имейл за Mydelivery.
Имам и следното, не съм сигурен дали някой има късмет да получи възстановяване на средства от тях? :
МЕДЬОЕУ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro/NIKOTPF has promised to give me an update by tomorrow morning. Wintermads came back and asked for overview of the transactions, which I've provided.
I'm hoping TASlink will come back after my 2nd email for Mydelivery.
I also have the following ,not sure if anyone has any luck of getting refunds from these? :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Според мен. Вие също сте измамници.. Опитвате се да се поставите в печеливша ситуация.. Искам да кажа, когато депозирахте, знаехте какво се случва и знаехте, че сте чувствителни пари към казиното от 3part.. и след като загубиш парите, ти правиш шоу колко погрешно е това..
In my op.. U are also all scammers.. U are trying to put your self in a win win situation.. I mean when u deposited u knew whats going on and u knew u are sensibel money to the casino by 3part.. and after u loose the money u are making a show on how wrong that is..
Здравей Gez 80,
Значи сте съгласни, че тези казина в Кюрасао са измамници, но победата им в собствената им игра кара хората също да търсят измамници за възстановяване на средства? Може би
Ето още едно мнение от някой, на когото много казина в Кюрасао са отказали тегления; неговият арбитраж е прост и прост. Казиното ще използва всички налични средства, за да откаже тегления и това означава и такива с добра репутация.
Hello Gez 80,
So you agree that these Curaçao casinos are scammers but beating them at their own game makes people looking for refunds scammers too? Maybe
Here’s another take though from someone that has been denied withdrawals by many Curaçao casinos; its arbitrage plain and simple. The casino will use any means available to them to deny withdrawals and this means ones with good reputations too.
На колко години бяха вашите транзакции? Колко време им отне да отговорят и да кажат, че ще възстановят сумата? Транзакциите ми са отпреди 11 месеца...не съм сигурен какви са перспективите ми,
How old were your transactions? How long did they take to respond and say they will refund? My transactions are 11 months old....not sure what my prospects are,
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.