ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 18)

преди 1 година от kirekin
|
468897 преглеждания 4889 отговора |
|
1...17 18 19...247
Добавете пост
Kinto
преди 6 месеца

Успяхте ли с депозита чрез крипто информация? Също така някакъв отговор от coinshop.work?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой да е получил възстановяване от Elegro през последните няколко дни?

Девет работни дни, откакто получих този имейл, но все още няма възстановяване.


„Инициирахме възстановяване на средства за тези транзакции.

Средствата ще бъдат кредитирани на картата, от която са били дебитирани в рамките на 5-7 работни дни."

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Получих възстановяванията си почти моментално с тях. Просто продължавайте да ги гоните.

ще си го върнеш в крайна сметка!

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Здравей, човече.

просто продължавайте да преследвате чрез имейл и билети за поддръжка на уебсайта им.

m това е всичко, което направих и си получих £1100 обратно.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

От колко време всички получават възстановявания? Моето предположение е последните 60 дни? Това е може би най-добрата тема, която съм виждал.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой да получи възстановяване на плащане от?

De lyankiana Global Li

Tnrsscript

Милиард плат

kmtags.com

Goriwire

straridges.com

незабавни карти за игри

Bt_cko

Рекламни данни

Адвокат за правни услуги

Останете онлайн

Trendtraverse ограничен

Fxtutorteam

Втален

Skinmercado

Dpa wacmah

Magic1hand

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Доколкото разбирам, след като бъде докладвано като измама, те ще се свържат с търговците, които очевидно няма да отговорят, тъй като това, което правят, е незаконно, и те по същество губят спора. След това казината на трети страни ще ви изпратят луди имейли, заплашващи да повдигнат обвинения без никаква правна валидност на техните твърдения поради лицензиране и неправилни кодове на търговци. Без въпроси. Все още се спори, но ще публикувам с подробности.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам проблем с получаването на възстановяване, затова отидох в моята банка.

След като разгледаха връщане на плащане за измама, те ми казаха, че не са открили нищо и трябва да се свържа с доставчика за възстановяване. Казах „моля, намерете информация за контакт и какъв продукт или услуга са ми предоставили и след това ще ги помоля за възстановяване на сумата"

Не мисля, че знаят какво да кажат. Мислеха, че просто ще се откажа. Сега те разследват допълнително. Поисках също кодове на транзакции, свързани с таксите, но те нямаха информация за мен.

Поисках да говоря с този, който разследва обвиненията, и им напомних, че не е предоставен продукт или услуга.

Мисля, че банките и Visa/Mastercard имат огромен проблем, за който не знаят какво да правят, така че се правят на глупави.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В Швеция банките започнаха да затварят банкови сметки и да анулират всички заеми, които имате в банката. Първо получавате искане от банката да отчетете тези транзакции. Рядко можете да направите това. Тогава сте заподозрян в пране на пари.


Не само казино curucao прави това. Казината от Малта и Естония също го правят

Автоматичен превод:
mrakbriggs
преди 6 месеца

Те просто ме игнорират за съжаление

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Колко назад са транзакциите, за които сте поискали възстановяване на сумата?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Здравей mBp12, мисля, че съм в същата лодка като теб с определено казино. Можете ли да потвърдите дали първо сте се свързали с вашата банка?

Просто се чудя дали си струва първо да направя това и след това да се свържа с различните трети страни, ако банката не възстанови?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моята банка казва, че не е измама, ако съм направил плащане, дори ако използват различни имена. Казват, че не е измама. Какво мога да направя, за да ескалирам това? Или дума това? (Натуест)


Също така моята най-използвана транзакция е NIKOTPF*NOVAVOGUE, това същото ли е като Elegro? Мисля, че е фирма за дрехи..

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 6 месеца

Свържете се с поддръжката на elegro


изпрати им това


Здрасти.


С настоящото изисквам незабавно възстановяване на сумата за транзакции, извършени през март 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ


Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.


Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.


Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


на Ваше разположение


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Taslink току-що отговори с това

"Здравейте,

 

TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.

 

Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.

 

Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система."


Някакви предположения? (Това беше за моята доставка)



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Elegro/NIKOTPF обещаха да ми дадат актуална информация до утре сутринта. Wintermads се върна и поиска преглед на транзакциите, който предоставих.

Надявам се, че TASlink ще се върне след втория ми имейл за Mydelivery.


Имам и следното, не съм сигурен дали някой има късмет да получи възстановяване на средства от тях? :

МЕДЬОЕУ

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Според мен. Вие също сте измамници.. Опитвате се да се поставите в печеливша ситуация.. Искам да кажа, когато депозирахте, знаехте какво се случва и знаехте, че сте чувствителни пари към казиното от 3part.. и след като загубиш парите, ти правиш шоу колко погрешно е това..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Wintermdse каза, че ще възстанови сумата, стискам палци 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Здравей Gez 80,

Значи сте съгласни, че тези казина в Кюрасао са измамници, но победата им в собствената им игра кара хората също да търсят измамници за възстановяване на средства? Може би

Ето още едно мнение от някой, на когото много казина в Кюрасао са отказали тегления; неговият арбитраж е прост и прост. Казиното ще използва всички налични средства, за да откаже тегления и това означава и такива с добра репутация.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 6 месеца

На колко години бяха вашите транзакции? Колко време им отне да отговорят и да кажат, че ще възстановят сумата? Транзакциите ми са отпреди 11 месеца...не съм сигурен какви са перспективите ми,

Автоматичен превод:
1...17 18 19...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини