ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 17)

преди 1 година от kirekin
|
469245 преглеждания 4892 отговора |
|
1...16 17 18...247
Добавете пост
преди 6 месеца

Някой имал ли е работа с Mobilum?

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 6 месеца

Току-що им изпратих копия от транзакциите и казах, че са измамни, тъй като не съм получил никакви продукти или услуги от тях, така че могат ли да възстановят сумата, което направиха!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Nexus empire Някой?

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 6 месеца

Вижте моята актуализация, която публикувах по-рано днес във Visiola - получих възстановяване на средства от тях

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой знае ли как да се свържа с Gamerdir или кой е процесора?

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 6 месеца

Сигурни ли сте, че сте получили обратното плащане директно от Visiola, а не от доставчик на плащания?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Споменах по-рано в тази тема, че има компания, регистрирана в GB като Visiola Ltd. Новорегистрирана компания през 2023 г. Изглежда, че те са виновникът. Не мога да видя Visiola.Org да таксува някого или да възстановява средства за нещо друго освен дарения или действителни груби суми. Това не са те.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тези от вас, които са получили възстановяване от Elegro, колко време мина, докато получите парите от тях, ви изпратиха по пощата?

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Хей Фиоре,

отне 3 дни, за да пристигне в банковата ми сметка.

и те са забравили някои транзакции, така че не забравяйте да им кажете да проучат за този определен период от време

Автоматичен превод:
keejan
преди 6 месеца

Добре благодаря.

За мен знам, че преди 8 дни казаха, че средствата ще бъдат кредитирани и все още няма пари.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 6 месеца

Здравей Лоти.

Моля, на кой имейл се свързахте с Visiola?

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Elegro отне около седмица, за да се съгласи с възстановяването на сумата, след което веднъж обработено за 1-2 дни. Може би си струва да ги преследвам отново.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 6 месеца

Друг потребител спомена, че е получил възстановяване от тях, може би не същата компания? Не съм сигурен - Visiola беше най-трудният за мен досега. Все още никога не успях да намеря „Frenno"

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой с обратна връзка или опит с Quickbit и тези свързани компании като bitsent или fomiline uab?

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 6 месеца

Отказва всичко и се отнася само за Казиното

Автоматичен превод:
kirekin
преди 6 месеца

Ти също не се самоубиваш, това е голяма работа, приятел.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Да, със сигурност беше от Visiola direct

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 6 месеца

Определено са те - те са тези, на които изпратих имейл и те са тези, които възстановиха сумата

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

info@visiolafoundation.org - се свързах с тях на 1 април - преследвах ги няколко дни по-късно и получих възстановяване на сумите на 9 април.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че капачка не ти трябва, плащам само 400 евро веднъж

Автоматичен превод:
1...16 17 18...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини