преди 6 месеца
Току-що им изпратих копия от транзакциите и казах, че са измамни, тъй като не съм получил никакви продукти или услуги от тях, така че могат ли да възстановят сумата, което направиха!
Just sent them copies of the transactions and said they are fraudulent as I have not received any products or services from them so can they please refund which they did!
Вижте моята актуализация, която публикувах по-рано днес във Visiola - получих възстановяване на средства от тях
See my update I posted earlier today on Visiola - I have received refunds from them
Някой знае ли как да се свържа с Gamerdir или кой е процесора?
Does anyone know how to contact Gamerdir or who the processor is?
Споменах по-рано в тази тема, че има компания, регистрирана в GB като Visiola Ltd. Новорегистрирана компания през 2023 г. Изглежда, че те са виновникът. Не мога да видя Visiola.Org да таксува някого или да възстановява средства за нещо друго освен дарения или действителни груби суми. Това не са те.
I mentioned earlier in this thread that there is a company listed in GB as Visiola Ltd. Newly listed company in 2023. Seems like they are the culprit. I can’t see Visiola.Org charging anyone or refunding anyone for anything else but donations or actual coarses. This is not them.
Хей Фиоре,
отне 3 дни, за да пристигне в банковата ми сметка.
и те са забравили някои транзакции, така че не забравяйте да им кажете да проучат за този определен период от време
Hey fiore,
it took 3 days to arrive in my bank account.
and they forgot some transactions so make sure to tell them to investigate for that certain timeframe
Добре благодаря.
За мен знам, че преди 8 дни казаха, че средствата ще бъдат кредитирани и все още няма пари.
Ok Thanks.
For me its know 8 days ago they said that the funds Will be credited and still no money.
Здравей Лоти.
Моля, на кой имейл се свързахте с Visiola?
Hi Lottie.
which email did you contact Visiola on please?
Elegro отне около седмица, за да се съгласи с възстановяването на сумата, след което веднъж обработено за 1-2 дни. Може би си струва да ги преследвам отново.
Elegro took about a week to agree to a refund, then once processed 1-2 days. Might be worth chasing them again.
Друг потребител спомена, че е получил възстановяване от тях, може би не същата компания? Не съм сигурен - Visiola беше най-трудният за мен досега. Все още никога не успях да намеря „Frenno"
Another user mentioned they got a refund from them, perhaps not the same company? Not sure - Visiola has been the hardest one for me so far. Still also never been able to find "Frenno"
Някой с обратна връзка или опит с Quickbit и тези свързани компании като bitsent или fomiline uab?
Anyone with feedback or experience with Quickbit and those related companies like bitsent or fomiline uab?
Ти също не се самоубиваш, това е голяма работа, приятел.
You don't kill yourself either, that's a big deal, buddy.
Tu tampoco te killes putos pesado colega
Определено са те - те са тези, на които изпратих имейл и те са тези, които възстановиха сумата
It is definitely them - they are who I emailed and they are who refunded
info@visiolafoundation.org - се свързах с тях на 1 април - преследвах ги няколко дни по-късно и получих възстановяване на сумите на 9 април.
info@visiolafoundation.org - contacted them on 1st April - chased a few days later and received refunds on 9th April.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.