ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 21)

преди 7 месеца от kirekin
|
45928 преглеждания 1259 отговора |
|
1...20 21 22...63
Добавете пост
преди 3 седмици

Taslink току-що отговори с това

"Здравейте,

 

TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.

 

Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.

 

Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система."


Някакви предположения? (Това беше за моята доставка)



Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 3 седмици

септември 2023 г

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 3 седмици

Не е нужно да оспорвате различното име, а факта, че не сте получили стоки или услуги от този търговец

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Elegro/NIKOTPF обещаха да ми дадат актуална информация до утре сутринта. Wintermads се върна и поиска преглед на транзакциите, който предоставих.

Надявам се, че TASlink ще се върне след втория ми имейл за Mydelivery.


Имам и следното, не съм сигурен дали някой има късмет да получи възстановяване на средства от тях? :

МЕДЬОЕУ

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Според мен. Вие също сте измамници.. Опитвате се да се поставите в печеливша ситуация.. Искам да кажа, когато депозирахте, знаехте какво се случва и знаехте, че сте чувствителни пари към казиното от 3part.. и след като загубиш парите, ти правиш шоу колко погрешно е това..

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Wintermdse каза, че ще възстанови сумата, стискам палци 🙂

Автоматичен превод:
Gez80
преди 3 седмици

Здравей Gez 80,

Значи сте съгласни, че тези казина в Кюрасао са измамници, но победата им в собствената им игра кара хората също да търсят измамници за възстановяване на средства? Може би

Ето още едно мнение от някой, на когото много казина в Кюрасао са отказали тегления; неговият арбитраж е прост и прост. Казиното ще използва всички налични средства, за да откаже тегления и това означава и такива с добра репутация.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 3 седмици

Отлични новини.

От колко време чакаш?

От кога са транзакциите?

3 седмици ги преследвам..

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 3 седмици

На колко години бяха вашите транзакции? Колко време им отне да отговорят и да кажат, че ще възстановят сумата? Транзакциите ми са отпреди 11 месеца...не съм сигурен какви са перспективите ми,

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 3 седмици

Изпратиха ми имейл днес с молба за снимка на картата ми и банково извлечение... така че банкоматът звучи положително?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 3 седмици

Здравейте


страхотни новини звучат сякаш стигате до някъде. За кои казина се отнасят тези плащания?

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 3 седмици

Да, съгласен съм, че всички са измамници. Не си играйте с тях..

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 седмици

Здравейте, Wintermads плащанията бяха goldenbet според мен, имахте ли някакви успехи?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 3 седмици

Все още не можете, моля, предоставете подробности за това на кого сте изпратили имейл

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хей момчета,

някой получи ли възстановяване от Destream? Изобщо не ми пишат.

Имат чат на живо, но никой не отговаря, нито по имейл.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, момчета


някой има ли опит с betzino?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Опитвам се да си върна парите от Winstler казино. Позволяват ми да се регистрирам и да депозирам пари, докато нямат лиценз за оператор в Холандия. Освен това работи от някакъв вид лиценз на Кюрасао. И те не искат да възстановят депозираните пари, взели са ги незаконно. Някой има ли опит с това казино? Ако продължават да отказват, докладвайте лошо

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Hggkgjukci

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Elegro казаха, че ще започнат възстановяването през следващите няколко дни, стискаме палци..

Ще опитам отново с Taslink, може би имейла за оспорване вместо това.


Все още трябва да разберете кои са тези:


МЕДЬОЕУ

BITSENT EU AB

FOMLINE UAB

GORWIRE SP.ZOO

SMPAYPF*THE (или HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой има ли успех с coinshop.work?

Автоматичен превод:
1...20 21 22...63
Отидете на страницаот 63 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини