ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 26)

преди 3 месеца от davex3
|
28310 преглеждания 560 отговора |
|
1...25 26 27...29
Добавете пост
преди 4 седмици

да, забравих да включа 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 седмици

Не, Betsolino спря изплащането. Никой не си е получил парите от около 8-9 седмици.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 седмици

Тъй като бях предупреден, играта в betsolino не е трудна казино от 5 бонуса

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 седмици

Не Betsolino не изплати нищо! Чакам вече 2,5 месеца

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Винаги е едно и също в началото, почти всички играчи печелят, след това никой не печели и ние винаги търсим ново казино, за да спечелим

Казината забелязват това и отварят нови казина. Тогава те запомнят вашите данни, имена и номера, а не вашите печалби. Те не са глупави и се опитват да ограничат загубите си.

Никой никога не е забогатявал в това казино, в днешно време има този интелигентен софтуер, който за съжаление следи всичко и примамва играчите с малки печалби, а по-късно ви експлоатира и губи повече пари

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не, Betsolino спря изплащането. Никой не си е получил парите от около 8-9 седмици.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, според това, което виждам и оплакванията, които имат всички играчи, не свършва добре. Казиното дори не смее да отговори, което е голямо съжаление. Ще се радвам много, ако играчите си получат парите, но вече не вярвам в това.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не Betsolino не изплати нищо! Чакам вече 2,5 месеца

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, следя тази тема и имам чувството, че играчите вече дори няма да стигнат до парите. Не знам какво трябва да се случи, за да е различно. 😥

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Как може това измамно казино все още да има рейтинг 6.3 въпреки няколкото неразрешени оплаквания?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 седмици

Това обаче е добър въпрос... беше казано, че рейтингът ще падне, когато случаите бъдат затворени.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Факт е, че без значение какво правим ние или казино гуру, ако мошениците betsolino 5bonuses и други казино имат измамни намерения, ние не можем да направим нищо срещу тях, освен да ги злословим и да чакаме да видим какво ще се случи, когато те получат по-малко играчи чрез нас, ние имаме заедно малък успех в нанасянето на щети на това измамно казино в крайна сметка ние също печелим, когато никой вече не играе там

Няма продажби за

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Как може това измамно казино все още да има рейтинг 6.3 въпреки няколкото неразрешени оплаквания?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

Първото нещо, което бих искал да спомена тук, е, че индексът на безопасност се понижава пропорционално на черните точки, присъдени на казиното поради неразрешаване на жалбата. Тези черни точки се събират от оспорваната сума. Досега общият брой на черните точки е само "само" 419. Боя се, че това все още не е толкова сериозно.

Второ, индексът на безопасност най-вероятно се преизчислява веднъж седмично - поне доколкото знам.

Трето, веднага щом останалите 7 отворени в момента жалби бъдат затворени, Индексът на безопасност ще бъде актуализиран допълнително.

Към този момент дори половината от тях не са затворени. Обзалагам се, че това е по-важното нещо, което трябва да споменем.

Разбира се, изглежда доста странно, но от математическа гледна точка на индекса за безопасност е подходящо.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това обаче е добър въпрос... беше казано, че рейтингът ще падне, когато случаите бъдат затворени.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

само за да знаете, отговорът е в предишния ми цитат на публикацията на xSerious169.

Автоматичен превод:
Публикация на rayanmaxim68 е изтрит
преди 3 седмици

filefile относно оценката на tristpilot, моля, оценете и там, за да не попаднат повече хора

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 седмици

Това е твърде дълго

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?


логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.


това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

измама

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?


логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.


това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хм, ще е жалко, но ако имате това мнение, няма да ви го отнема.

Индексът на безопасност и процесът са нещо, което съм обяснявал преди. Заключен е и фактът, че жалбите не се затварят, така че няма да се промени веднага. Това не означава, че останалите ще бъдат решени, но е същото като да чакате всеки един да бъде завършен.

Фактът, че казиното има лого на уебсайта си, няма нищо общо с нас. Ако това е свободно достъпно изображение, което казиното може да изтегли от интернет, какво очаквате да се направи с него? Да им пиша ли и да ги помоля да го свалят? И ако не го направят и ни игнорират, тогава какво? Няколко пъти съм казвал, че нямаме нищо общо с тях, но виждам, че вероятно не е от значение за някой, който мисли по друг начин. Ако ги рекламирахме толкова зле, сигурно щяха да ни отпишат и да се опитат да разрешат оплакванията.

Ще коментирам и помощта, която казвате, че не предоставяме. Предполагам, че сте разочаровани, че не мога да разбера много неща в това казино. Но имахте 5 подадени жалби и някои от тях бяха решени, така че не мисля, че това, което казвате, е напълно вярно. Всеки може да реши сам.

приятен ден 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.


Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.

Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.

Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.

Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.

От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.

Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.

Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.

Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Относно вашите коментари, които са наистина интересни, вярвам, че и сега, защото без значение къде са регистрирани betsolino и 5bonuses ще бъде висок бастун 4.5 и

Това граничи с подкуп.

Доколкото знам, betsolino все още отваря казино, тъй като има предполагаем лиценз в Кюрасао, за да печели пари отново, защото играчите вече не правят депозити, след като са преживели измама. Това са всички казина без лиценз, които могат да мамят без край. Почти всички препоръки, които получавам от различни съвети, се игнорират.


Автоматичен превод:
1...25 26 27...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още