Не, Betsolino спря изплащането. Никой не си е получил парите от около 8-9 седмици.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Тъй като бях предупреден, играта в betsolino не е трудна казино от 5 бонуса
Since I am warned playing in betsolino not difficult Casino from 5bonuses
Da ich gewarnt bin spielen in betsolino nicht schwerst Casino von 5bonuses
Не Betsolino не изплати нищо! Чакам вече 2,5 месеца
No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now
Винаги е едно и също в началото, почти всички играчи печелят, след това никой не печели и ние винаги търсим ново казино, за да спечелим
Казината забелязват това и отварят нови казина. Тогава те запомнят вашите данни, имена и номера, а не вашите печалби. Те не са глупави и се опитват да ограничат загубите си.
Никой никога не е забогатявал в това казино, в днешно време има този интелигентен софтуер, който за съжаление следи всичко и примамва играчите с малки печалби, а по-късно ви експлоатира и губи повече пари
It's always the same at the beginning almost all players win then nobody wins and we are always looking for new casino to win
The casinos notice this and open new casinos. Then they remember your data and names and numbers, not your winnings. They are not stupid and try to limit their losses.
No one has ever gotten rich in this casino, nowadays there is this intelligent software that unfortunately monitors everything and lures the players with small winnings and later exploits you and loses more money
Es ist immer das gleiche am Anfang gewinnen fast alle Spieler Dann gewinnt keiner mehr und wir suchen immer neue casino um zu gewinnen
Die casino merken das und machen neue casino auf Dann merken sich deine Daten und Namen. und Zahlen nicht deine gewinnen die sind nicht dumm und versuchen ihre Verluste einzugrenzen.
Es ist noch keine reich geworden in dieser casino heute zu Tage gibt's diese intelligent Software die leider alles Überwacht und locken die Spieler mit kleinen gewinnen und später dich auszunutzen und mehr Geld verlieren
Да, според това, което виждам и оплакванията, които имат всички играчи, не свършва добре. Казиното дори не смее да отговори, което е голямо съжаление. Ще се радвам много, ако играчите си получат парите, но вече не вярвам в това.
Yes, according to what I see and the complaints that all players have, it doesn't end well. The casino doesn't even dare to answer which is a great pity. I would be very happy if the players would get their money, but I don't really believe that anymore.
Да, следя тази тема и имам чувството, че играчите вече дори няма да стигнат до парите. Не знам какво трябва да се случи, за да е различно. 😥
Yes, I've been following this thread and I have a feeling that the players won't even get to the money anymore. I don't know what would have to happen for it to be different. 😥
Как може това измамно казино все още да има рейтинг 6.3 въпреки няколкото неразрешени оплаквания?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Това обаче е добър въпрос... беше казано, че рейтингът ще падне, когато случаите бъдат затворени.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Факт е, че без значение какво правим ние или казино гуру, ако мошениците betsolino 5bonuses и други казино имат измамни намерения, ние не можем да направим нищо срещу тях, освен да ги злословим и да чакаме да видим какво ще се случи, когато те получат по-малко играчи чрез нас, ние имаме заедно малък успех в нанасянето на щети на това измамно казино в крайна сметка ние също печелим, когато никой вече не играе там
Няма продажби за
The fact is no matter what we do or casino guru if the crooks betsolino 5bonuses and other casino have fraudulent intentions we can do nothing against them other than badmouth them and wait to see what happens when they get fewer players through us we have together a small success in damaging this fraudulent casino in the end we also win when no one is playing there anymore
No sales for the
Die Tatsache ist egal was wir machen oder casino Guru wenn die Gauner betsolino 5bonuses und andere casino betrügerische Absichten haben können wir nicht gegen tun als sie schlecht machen und abwarten was passiert wenn die durch uns weniger Spieler bekommen haben wir zusammen eine kleine erfolg dieser betrügerische casino zu schädigen am Ende gewinnen wir auch den wenn keine mehr da spielt
Kein Umsatz für die
Как може това измамно казино все още да има рейтинг 6.3 въпреки няколкото неразрешени оплаквания?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
здравей
Първото нещо, което бих искал да спомена тук, е, че индексът на безопасност се понижава пропорционално на черните точки, присъдени на казиното поради неразрешаване на жалбата. Тези черни точки се събират от оспорваната сума. Досега общият брой на черните точки е само "само" 419. Боя се, че това все още не е толкова сериозно.
Второ, индексът на безопасност най-вероятно се преизчислява веднъж седмично - поне доколкото знам.
Трето, веднага щом останалите 7 отворени в момента жалби бъдат затворени, Индексът на безопасност ще бъде актуализиран допълнително.
Към този момент дори половината от тях не са затворени. Обзалагам се, че това е по-важното нещо, което трябва да споменем.
Разбира се, изглежда доста странно, но от математическа гледна точка на индекса за безопасност е подходящо.
Hello,
The first thing I'd like to mention here, is that the Safety Index is lowered in proportion to the black points awarded to the casino by not resolving the complaint. These black point are gathered from the disputed amount. So far, the total number of black point is just "only" 419. That's not that severe yet, I fear.
Secondly, the Safety Index is most likely recalculated once per week - at least as far as I know.
Thirdly, as soon as the other 7 currently opened complaints get closed, the Safety Index will be updated further.
At this point, not even half of them have been closed. I bet this is the more important thing to mention.
Of course, it seems quite weird, but from the mathematical aspect of the Safety Index, it is appropriate.
Това обаче е добър въпрос... беше казано, че рейтингът ще падне, когато случаите бъдат затворени.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?
логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.
това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?
логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.
това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Хм, ще е жалко, но ако имате това мнение, няма да ви го отнема.
Индексът на безопасност и процесът са нещо, което съм обяснявал преди. Заключен е и фактът, че жалбите не се затварят, така че няма да се промени веднага. Това не означава, че останалите ще бъдат решени, но е същото като да чакате всеки един да бъде завършен.
Фактът, че казиното има лого на уебсайта си, няма нищо общо с нас. Ако това е свободно достъпно изображение, което казиното може да изтегли от интернет, какво очаквате да се направи с него? Да им пиша ли и да ги помоля да го свалят? И ако не го направят и ни игнорират, тогава какво? Няколко пъти съм казвал, че нямаме нищо общо с тях, но виждам, че вероятно не е от значение за някой, който мисли по друг начин. Ако ги рекламирахме толкова зле, сигурно щяха да ни отпишат и да се опитат да разрешат оплакванията.
Ще коментирам и помощта, която казвате, че не предоставяме. Предполагам, че сте разочаровани, че не мога да разбера много неща в това казино. Но имахте 5 подадени жалби и някои от тях бяха решени, така че не мисля, че това, което казвате, е напълно вярно. Всеки може да реши сам.
приятен ден 🙂
Hmm, it will be a pity but if you have this opinion then I won't take it away from you.
Safety index and process is something I have explained before. It's locked in and the fact that complaints are not closed, so it won't change right away. That is not to say that the others will be resolved, but it is the same as waiting for each one to be completed.
The fact that the casino has a logo on their website has nothing to do with us. If it's a freely available image that the casino can download from the internet, what do you expect to be done with it ? Do I write to them and ask them to take it down? And if they don't and ignore us, then what? I've said several times that we have nothing to do with them having it there, but I can see that it's probably not relevant to someone who thinks otherwise. If we promoted them so badly, they would probably write us off and try to resolve the complaints.
I will also comment on the help that you say we are not giving. I guess you're frustrated that there's not much that can be done at this casino that I can understand. But you have had 5 complaints lodged and some of them have been resolved so I don't think what you are saying is entirely true. Everyone can make up their own mind.
Have a nice day. 🙂
Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.
Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.
Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.
Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.
Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.
От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.
Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.
Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.
Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Относно вашите коментари, които са наистина интересни, вярвам, че и сега, защото без значение къде са регистрирани betsolino и 5bonuses ще бъде висок бастун 4.5 и
Това граничи с подкуп.
Доколкото знам, betsolino все още отваря казино, тъй като има предполагаем лиценз в Кюрасао, за да печели пари отново, защото играчите вече не правят депозити, след като са преживели измама. Това са всички казина без лиценз, които могат да мамят без край. Почти всички препоръки, които получавам от различни съвети, се игнорират.
Regarding your comments that is really interesting I believe that now too because no matter where betsolino and 5bonuses are registered will be high walking stick 4.5 and
This borders on bribery.
As far as I know, betsolino is still opening a casino because it has an alleged license in Curacao in order to make money again because players are no longer making deposits after they have experienced fraud. These are all casinos without a license that can cheat without end. Almost all recommendations that I receive from various boards are ignored.
Bezüglich deiner Kommentare das ist wirklich interessant das glaube ich mittlerweile auch denn egal wo betsolino und 5bonuses angemeldet sind werden hoch Gehstock 4,5 und
Das grenzt an Bestechung.
Soweit ich weiß macht betsolino noch einen casino auf denn angeblichen Lizenz in Curacao um wieder Kasse zu machen weil Spieler keine Einzahlung mehr machen nachdem Betrug erfahren haben das sind alle casino ohne Lizenz können Betrügen ohne Ende fast alle Empfehlungen die ich erhalten von verschiedenen Boards werden ignoriert
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.