ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 3 месеца от davex3
|
28323 преглеждания 560 отговора |
|
1...24 25 26...29
Добавете пост
преди 4 седмици

Тук същият отговор както винаги и след това игнорирайте file

Автоматичен превод:
vakah86
преди 4 седмици

Обикновено и аз получих този отговор, но вчера ми казаха, че трябва да залагам повече.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Вчера в чата на живо нямаше фиксирани отговори, те казаха, че ще разследват, защото изплащането ми беше обработено.... Сега нищо не се случва или не се променя

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Мога да кажа, че нищо не се случи след моето оттегляне. Мисля, че тяхната тактика се опитваше да ме накара да загубя парите си

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не мога да кажа със сигурност, но не си играйте с пари. Интересно ми е дали нещо ще се промени в следващите дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Ще актуализирам.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Казиното все още приема депозити. Опитах се да депозирам за забавление. Прибират пари като мошеници (горките прасета). Изпращам на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквити и четка за зъби за затвора. Ако някой иска да изпрати пратка, да му даде адреса Седалище.

Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB

Казиното все още приема депозит Опитах се да депозирам за забавление .те събират пари като мошеници (горкото прасе Ще изпратя на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквитки и четки за зъби за затвора, който все още иска да й изпрати пакет адресът Адрес на офиса


Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

file

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте хора, получавам имейли от Casino Guru, когато натисна бутона, той казва Casino Spinsala, което е същото като Betsolino и 5bonuses също с лиценз за Коста Рика на Trustpilot с лоши отзиви какво се случва само Costa Rica Casino какви са тези глупости, които губя моето доверие в този борд точно като snatchcasino5 вярвате на гуру тези казина не плащат Чакам от седмици от 3 Casino 1300 евро по препоръка от гуру..

Автоматичен превод:
rayanmaxim68
преди 4 седмици

Не бих казал, че препоръчваме казина, но се опитваме да информираме играчите за тях, за да могат да решат дали да играят в дадено казино. От това, което видях, казиното беше маркирано като ново преди седмица и следователно нямаме толкова много опит дори от играчи, от който да се възползваме. Ето защо винаги предлагам да намерите колкото е възможно повече, за да ви убедим, ако искате да депозирате там. Бих казал, че новите казина винаги са риск в началото, докато не бъдат доказани.

Видях също, че имате оплакване и ние се опитваме да помогнем, така че се чудя дали казиното ще отговори.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Да, това, което казвате, е правилно. Ето защо не играя в нови казина и казина в Коста Рика и Кюрасао 😎

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Е, това е толкова нелепо. Сега на всеки играч изведнъж се казва, че трябва да направи повече????

Това Ирина ми каза и аз, депозирах 55 евро, разбира се вече съм ги залагал повече от 3 пъти. Никога не съм срещал толкова недружелюбен и нахален човек, който сякаш работи сам в това казино, в нито едно друго казино. Тя просто каза, че тегленето ми така или иначе ще бъде отменено и това беше. Този човек изобщо истински ли е????

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Да, това, което казвате, е правилно. Ето защо не играя в нови казина и казина в Коста Рика и Кюрасао 😎

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Също така бих търсил дали казиното е част от група, която може да има добър индекс на безопасност и да бъде солиден избор за играчите. Има много неща, за които трябва да сте наясно, но ако дадено казино е чисто ново, без лиценз или такова, което не се счита за надеждно, това би вдигнало червен флаг за мен.

Надяваме се, че ситуацията ви може да бъде разрешена и ще имате по-добро изживяване.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Е, това е толкова нелепо. Сега на всеки играч изведнъж се казва, че трябва да направи повече????

Това Ирина ми каза и аз, депозирах 55 евро, разбира се вече съм ги залагал повече от 3 пъти. Никога не съм срещал толкова недружелюбен и нахален човек, който сякаш работи сам в това казино, в нито едно друго казино. Тя просто каза, че тегленето ми така или иначе ще бъде отменено и това беше. Този човек изобщо истински ли е????

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Съжалявам, че е така. Когато едно казино не комуникира или не дава информация като тази, това е най-лошото. Особено когато изведнъж се намери това, което не споменавате за залагането на депозит. Сигурно щях да губя надежда, въпреки че не съм свикнал да съм скептичен.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Играл съм в друго казино с лиценз от Коста Рика… Акаунтът ми беше потвърден в рамките на 5 минути и изплащанията бяха обработени незабавно… Така че не всички казина с този лиценз са лоши.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Между другото, както се очакваше, не ми платиха нищо. Сега отново получавам същия автоматичен отговор от поддръжката и нищо друго. Майната му на този сайт.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 4 седмици

Тогава тя имаше късмет.

Преживявам само негативни неща.

5 бонуса 300 евро не се случи за 6 седмици Коста Рика Лиценз

Snatch казино 800 евро не за 2 седмици. Кюрасао лиценз

Когато играете, рискът е твърде голям, за да получа печалбите ви

Играл съм в много казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Чувствам се като просяк, който проси милостиня.

Ако не ми вярвате, опитайте го

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Играл съм в друго казино с лиценз от Коста Рика… Акаунтът ми беше потвърден в рамките на 5 минути и изплащанията бяха обработени незабавно… Така че не всички казина с този лиценз са лоши.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Това е ценна обратна връзка, благодаря ви, че го споменахте! Трябва да попитам обаче, Betsolino също плати?

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Между другото, както се очакваше, не ми платиха нищо. Сега отново получавам същия автоматичен отговор от поддръжката и нищо друго. Майната му на този сайт.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

За съжаление, изглежда, че парите са загубени във вашата ситуация. колко време мина Повече от месец, предполагам.

Няма какво да се надявате, така че е най-добре да го оставите. Жестоко е, че са избрали да не отговорят на оплакването ви.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

забрави си парите file Има само стандартни изречения. В продължение на месеци.

Играя интензивно в онлайн казина повече от 6 години, дори със специално създаден имейл (получавам около 50 оферти на ден!).

И независимо дали става дума за Коста Рика, Кюрасао, Малта или някой друг, никой не е правил такива проблеми! Това е първият път, когато парите ми НЕ са пристигнали.

Разбира се, лицензите на Коста Рика или Кюрасао ми създават проблеми от време на време поради залагане и бонус условия, но това е първият път, когато имам проблеми с тегленето.


Отбележете го и продължете. Но с повече внимание. Бях предупредил за Tumblewins, лицензът е без значение, изглежда много подобен на Betsolino! Това ми се е случвало САМО с "партньорски казина".

Въпреки че Tumblewins посочва друг собственик, аз съм много сигурен, че Betsolino му принадлежи!

Имах изплащане от Snatchcasino миналата година - без никакви проблеми.

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
vakah86
преди 4 седмици

file това също принадлежи на Betsolino

Автоматичен превод:
1...24 25 26...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още