Обикновено и аз получих този отговор, но вчера ми казаха, че трябва да залагам повече.
Ususlly i got that answer aswell but yesterday they told me i have to wager more.
Вчера в чата на живо нямаше фиксирани отговори, те казаха, че ще разследват, защото изплащането ми беше обработено.... Сега нищо не се случва или не се променя
Yesterday in live chat no fixed answers, they said they will investigate because my payout was processed…. Nothing happens or is changed now
Казиното все още приема депозити. Опитах се да депозирам за забавление. Прибират пари като мошеници (горките прасета). Изпращам на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквити и четка за зъби за затвора. Ако някой иска да изпрати пратка, да му даде адреса Седалище.
Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB
Казиното все още приема депозит Опитах се да депозирам за забавление .те събират пари като мошеници (горкото прасе Ще изпратя на BETSOLINO LIMITED пакет с бисквитки и четки за зъби за затвора, който все още иска да й изпрати пакет адресът Адрес на офиса
Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестър, Голям Манчестър, Обединено кралство, M40 8BB
The casino still accepts deposits. I tried to deposit for fun. They collect money like crooks (poor pigs). I will send BETSOLINO LIMITED a package with biscuits and a toothbrush for prison. If anyone wants to send a package, give them the address Registered office address.
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
The casino still accepts deposit I tried to deposit for fun .they collect money like crooks ( poor pig I will send the BETSOLINO LIMITED a package with cookies and and a toothbrushes for prison who still wants to send a package to her the address Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
Das Casino akzeptiert immer noch Einzahlung ich habe aus spaß versucht einzahlen .die kassieren Gelder wie wie Gauner ( Arme Schwein ich werde der BETSOLINO LIMITED ein Paket senden mit Kecks und und eine Zahnbürsten für Gefängnis wer noch eine Pakete senden möchte ihr die Adresse Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
The casino still accepts deposit I tried to deposit for fun .they collect money like crooks ( poor pig I will send the BETSOLINO LIMITED a package with cookies and and a toothbrushes for prison who still wants to send a package to her the address Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
Здравейте хора, получавам имейли от Casino Guru, когато натисна бутона, той казва Casino Spinsala, което е същото като Betsolino и 5bonuses също с лиценз за Коста Рика на Trustpilot с лоши отзиви какво се случва само Costa Rica Casino какви са тези глупости, които губя моето доверие в този борд точно като snatchcasino5 вярвате на гуру тези казина не плащат Чакам от седмици от 3 Casino 1300 евро по препоръка от гуру..
Hi people are getting emails from Casino Guru when I press the button it says Casino Spinsala which is the same as Betsolino and 5bonuses also with a Costa Rica license on Trustpilot with bad reviews what's going on just Costa Rica Casino what's this crap I'm losing my trust in this board just like snatchcasino5 you trust guru these casinos don't pay I've been waiting for weeks from 3 Casino 1300 euros on recommendation from guru..
Hi leute bekommen mails von Casino guru wenn ich auf dem baten drucken kommt casino spinsala die gleiche wie betsolino und 5bonuses auch mit Lizenz costarica beim trustpilot mit n schlechte Bewertungen was ist los nur costarica Casino was soll der mist Ich verliere das vertraue im diesem Board genau wie snatchcasino5 man vertraut guru haber diese Casinos bezahle nicht ich warte seit Woche von 3 Casino 1300 euro auf Empfehlung von guru..
Не бих казал, че препоръчваме казина, но се опитваме да информираме играчите за тях, за да могат да решат дали да играят в дадено казино. От това, което видях, казиното беше маркирано като ново преди седмица и следователно нямаме толкова много опит дори от играчи, от който да се възползваме. Ето защо винаги предлагам да намерите колкото е възможно повече, за да ви убедим, ако искате да депозирате там. Бих казал, че новите казина винаги са риск в началото, докато не бъдат доказани.
Видях също, че имате оплакване и ние се опитваме да помогнем, така че се чудя дали казиното ще отговори.
Ще ти стискам палци. 🤞
I wouldn't say that we recommend casinos, but we try to inform players about them so that they can decide whether to play at a given casino. From what I have seen, the casino was marked as fresh a week ago and therefore, we don't have that much experience even from players that we could take advantage of. That's why I always suggest to find as much as possible to convince you if you want to deposit there. Fresh casinos I would say are always a risk at the beginning until they are proven.
I also saw that you have a complaint and we are trying to help so I wonder if the casino will respond.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Да, това, което казвате, е правилно. Ето защо не играя в нови казина и казина в Коста Рика и Кюрасао 😎
Yes, what you say is correct. That's why I don't play in new casinos and casinos in Costa Rica and Curacao 😎
Ja das ist richtig was sie sagen .deshalb spiele ich nicht in neue Casino und Casinos von Costarica und Curacao 😎
Е, това е толкова нелепо. Сега на всеки играч изведнъж се казва, че трябва да направи повече????
Това Ирина ми каза и аз, депозирах 55 евро, разбира се вече съм ги залагал повече от 3 пъти. Никога не съм срещал толкова недружелюбен и нахален човек, който сякаш работи сам в това казино, в нито едно друго казино. Тя просто каза, че тегленето ми така или иначе ще бъде отменено и това беше. Този човек изобщо истински ли е????
Well that is so ridiculous. Now every player is suddenly being told that they have to do more????
This Irina told me too, I deposited 55 euros, of course I have already wagered it more than 3 times. I have never met such an unfriendly and cheeky person, who seems to work alone in this casino, in any other casino. She just said that my withdrawal would be cancelled anyway and that was that. Is this person even real????
Also das ist so was von lächerlich. Jetzt wird jedem spieler auf einmal gesagt sie müssen noch mehr umsetzen????
Mir hat es diese Irina auch gesagt, ich hab 55 euro eingezahlt, natürlich habe ich diese schon mehr als 3 mal umgesetzt. So eine unfreundliche und freche Person, die wohl alleine in diesem casino arbeitet, hab ich in noch keinem casino erlebt. Meinte nur meine auszahlung wird sowieso storniert und damit ist es erledigt. Ist diese Person überhaupt echt????
Да, това, което казвате, е правилно. Ето защо не играя в нови казина и казина в Коста Рика и Кюрасао 😎
Yes, what you say is correct. That's why I don't play in new casinos and casinos in Costa Rica and Curacao 😎
Ja das ist richtig was sie sagen .deshalb spiele ich nicht in neue Casino und Casinos von Costarica und Curacao 😎
Също така бих търсил дали казиното е част от група, която може да има добър индекс на безопасност и да бъде солиден избор за играчите. Има много неща, за които трябва да сте наясно, но ако дадено казино е чисто ново, без лиценз или такова, което не се счита за надеждно, това би вдигнало червен флаг за мен.
Надяваме се, че ситуацията ви може да бъде разрешена и ще имате по-добро изживяване.
I would also be looking if the casino is part of a group that can have a good safety index and be a solid choice for players. There is a lot to be aware of but if a casino is brand new with no license or one that is not considered reliable it would raise a red flag for me.
Hopefully your situation can be resolved and you will have a better experience.
Е, това е толкова нелепо. Сега на всеки играч изведнъж се казва, че трябва да направи повече????
Това Ирина ми каза и аз, депозирах 55 евро, разбира се вече съм ги залагал повече от 3 пъти. Никога не съм срещал толкова недружелюбен и нахален човек, който сякаш работи сам в това казино, в нито едно друго казино. Тя просто каза, че тегленето ми така или иначе ще бъде отменено и това беше. Този човек изобщо истински ли е????
Well that is so ridiculous. Now every player is suddenly being told that they have to do more????
This Irina told me too, I deposited 55 euros, of course I have already wagered it more than 3 times. I have never met such an unfriendly and cheeky person, who seems to work alone in this casino, in any other casino. She just said that my withdrawal would be cancelled anyway and that was that. Is this person even real????
Also das ist so was von lächerlich. Jetzt wird jedem spieler auf einmal gesagt sie müssen noch mehr umsetzen????
Mir hat es diese Irina auch gesagt, ich hab 55 euro eingezahlt, natürlich habe ich diese schon mehr als 3 mal umgesetzt. So eine unfreundliche und freche Person, die wohl alleine in diesem casino arbeitet, hab ich in noch keinem casino erlebt. Meinte nur meine auszahlung wird sowieso storniert und damit ist es erledigt. Ist diese Person überhaupt echt????
Съжалявам, че е така. Когато едно казино не комуникира или не дава информация като тази, това е най-лошото. Особено когато изведнъж се намери това, което не споменавате за залагането на депозит. Сигурно щях да губя надежда, въпреки че не съм свикнал да съм скептичен.
I am sorry that it is the way it is. When a casino doesn't communicate or give out information like this, it's the worst. Especially when all of a sudden what you don't mention about deposit wagering was found. I'd probably be losing hope, even though I'm not used to being skeptical.
Играл съм в друго казино с лиценз от Коста Рика… Акаунтът ми беше потвърден в рамките на 5 минути и изплащанията бяха обработени незабавно… Така че не всички казина с този лиценз са лоши.
I’ve played in an other casino with a Costa Rican license… My account was verified within 5 minutes and the payouts were processed immediately… So not al the casino’s with that license are bad.
Между другото, както се очакваше, не ми платиха нищо. Сега отново получавам същия автоматичен отговор от поддръжката и нищо друго. Майната му на този сайт.
By the way as expected, they did not pay me anything. Now i get same automated answer from support again and nothing else. Fuck this site.
Тогава тя имаше късмет.
Преживявам само негативни неща.
5 бонуса 300 евро не се случи за 6 седмици Коста Рика Лиценз
Snatch казино 800 евро не за 2 седмици. Кюрасао лиценз
Когато играете, рискът е твърде голям, за да получа печалбите ви
Играл съм в много казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Чувствам се като просяк, който проси милостиня.
Ако не ми вярвате, опитайте го
Then she was lucky.
I only experience negative things.
5bonuses 300 euro not happened for 6 weeks Costa Rica License
Snatch casino 800 euro not for 2 weeks. Curacao license
When you play, the risk is too big for me to get your winnings
I have played in many casinos and something like this has never happened to me. I feel like a beggar begging for alms.
If you don't believe me then try it
Dann habe sie Glück gehabt.
Ich erfahre nur negative.
5bonuses 300 euro seit 6 Wochen nicht passiert Costa Rica Lizenz
Snatch casino 800 euro seit 2 Wochen nicht. Curacao Lizenz
Wenn mann spielt ist mir das Risiko zu groß das mann sein Gewinn bekommt
Ich habe in vielen casino gespielt haber so wass ist mir niemals passiert ich komme mir vor wie ein Bettler der um Almosen betteln
Wenn sie mir nicht glauben Dann probiere sie es aus
Играл съм в друго казино с лиценз от Коста Рика… Акаунтът ми беше потвърден в рамките на 5 минути и изплащанията бяха обработени незабавно… Така че не всички казина с този лиценз са лоши.
I’ve played in an other casino with a Costa Rican license… My account was verified within 5 minutes and the payouts were processed immediately… So not al the casino’s with that license are bad.
Между другото, както се очакваше, не ми платиха нищо. Сега отново получавам същия автоматичен отговор от поддръжката и нищо друго. Майната му на този сайт.
By the way as expected, they did not pay me anything. Now i get same automated answer from support again and nothing else. Fuck this site.
За съжаление, изглежда, че парите са загубени във вашата ситуация. колко време мина Повече от месец, предполагам.
Няма какво да се надявате, така че е най-добре да го оставите. Жестоко е, че са избрали да не отговорят на оплакването ви.
Regretfully, it appears that the money is lost in your situation. How long has it been? More than a month, I would guess.
Not much to hope for, so it is best to let it go. It's cruel that they chose not to respond to your complaint.
забрави си парите Има само стандартни изречения. В продължение на месеци.
Играя интензивно в онлайн казина повече от 6 години, дори със специално създаден имейл (получавам около 50 оферти на ден!).
И независимо дали става дума за Коста Рика, Кюрасао, Малта или някой друг, никой не е правил такива проблеми! Това е първият път, когато парите ми НЕ са пристигнали.
Разбира се, лицензите на Коста Рика или Кюрасао ми създават проблеми от време на време поради залагане и бонус условия, но това е първият път, когато имам проблеми с тегленето.
Отбележете го и продължете. Но с повече внимание. Бях предупредил за Tumblewins, лицензът е без значение, изглежда много подобен на Betsolino! Това ми се е случвало САМО с "партньорски казина".
Въпреки че Tumblewins посочва друг собственик, аз съм много сигурен, че Betsolino му принадлежи!
Имах изплащане от Snatchcasino миналата година - без никакви проблеми.
forget your money There are only standard sentences. For months.
I have been playing intensively in online casinos for more than 6 years, even with a specially created email (I get around 50 offers a day!).
And whether it's Costa Rica, Curacao, Malta or anyone else, no one has caused such problems! This is the first time that my money has NOT arrived.
Of course, Costa Rica or Curacao licenses have caused me problems from time to time because of wagering and bonus conditions, but this is the first time I have had withdrawal problems.
Check it off and carry on. But with more caution. I had warned about Tumblewins, the license is irrelevant, it looks very similar to Betsolino! I have ONLY had this happen to me with "partner casinos".
Even though Tumblewins lists a different owner, I am very sure that Betsolino belongs to it!
I had a payout from Snatchcasino last year - without any problems.
vergiss dein Geldda kommen nur standart sätze. Seit Monaten.
Ich spiele seit mehr als 6 Jahre intensiv Online Casinos, sogar mit einer extra angefertigten Email)ca. 50 Angebote pro Tag bekomme ich!) .
Und Ob Costa Rica , Curacao oder Malta oder sonst wer , keiner hat solche Probleme gemacht! Das ist das erste mal das mein Geld NICHT kommt.
Natürlich haben Costa Rica oder Curacao Lizenzen mir hin und wieder Probleme wegen Wager gemacht und Bonusbedingungen , aber Auszahlungsprobleme habe ich zum ersten mal.
Abhaken , weiter machen. Jedoch mit mehr Vorsicht. Ich hatte vor Tumblewins gewarnt , die Lizenz ist irrelevant , es sieht Betsolino zum verwechseln änlich! Sowas ist mir NUR vorgekommen bei "Partnercasinos".
Auch wenn Tumblewins eine anderen Besitzer angibt , bin ich mir sehr sicher das Betsolino dazu gehört!
Snatchcasino hatte ich eine Auszahlung letztes jahr - ohne Probleme.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.