НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 26)

преди 6 месеца от davex3
|
53 961 преглеждания 591 отговора |
|
1...25 26 27...30
преди 4 месеца

Факт е, че без значение какво правим ние или казино гуру, ако мошениците betsolino 5bonuses и други казино имат измамни намерения, ние не можем да направим нищо срещу тях, освен да ги злословим и да чакаме да видим какво ще се случи, когато те получат по-малко играчи чрез нас, ние имаме заедно малък успех в нанасянето на щети на това измамно казино в крайна сметка ние също печелим, когато никой вече не играе там

Няма продажби за

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как може това измамно казино все още да има рейтинг 6.3 въпреки няколкото неразрешени оплаквания?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

Първото нещо, което бих искал да спомена тук, е, че индексът на безопасност се понижава пропорционално на черните точки, присъдени на казиното поради неразрешаване на жалбата. Тези черни точки се събират от оспорваната сума. Досега общият брой на черните точки е само "само" 419. Боя се, че това все още не е толкова сериозно.

Второ, индексът на безопасност най-вероятно се преизчислява веднъж седмично - поне доколкото знам.

Трето, веднага щом останалите 7 отворени в момента жалби бъдат затворени, Индексът на безопасност ще бъде актуализиран допълнително.

Към този момент дори половината от тях не са затворени. Обзалагам се, че това е по-важното нещо, което трябва да споменем.

Разбира се, изглежда доста странно, но от математическа гледна точка на индекса за безопасност е подходящо.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това обаче е добър въпрос... беше казано, че рейтингът ще падне, когато случаите бъдат затворени.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

само за да знаете, отговорът е в предишния ми цитат на публикацията на xSerious169.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

filefile относно оценката на tristpilot, моля, оценете и там, за да не попаднат повече хора

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 4 месеца

Това е твърде дълго

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?


логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.


това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

измама

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сега, както и ние, тези шибаници никога няма да ни платят нито цент. И въпреки това рейтингът е толкова висок. Защо да чакаме оплакванията на другите играчи? Наистина ли мислите, че ще дойде ден, в който всички други жалби ще бъдат решени и че този клуб плаща на всички, които имат висящи тегления?


логото на казино гуру все още е на уебсайта на казината.


това беше последната ми публикация на вашия уебсайт на гуру! Наистина нищо не е като да помогнеш на играчи с проблеми да бъдат изплатени. Само дава на потенциално нови играчи идеята, че тези казина са „доста добре" (под средното ниво). Докато вие като казино гуру трябва да ги поставите в черния списък незабавно и по всеки възможен начин!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хм, ще е жалко, но ако имате това мнение, няма да ви го отнема.

Индексът на безопасност и процесът са нещо, което съм обяснявал преди. Заключен е и фактът, че жалбите не се затварят, така че няма да се промени веднага. Това не означава, че останалите ще бъдат решени, но е същото като да чакате всеки един да бъде завършен.

Фактът, че казиното има лого на уебсайта си, няма нищо общо с нас. Ако това е свободно достъпно изображение, което казиното може да изтегли от интернет, какво очаквате да се направи с него? Да им пиша ли и да ги помоля да го свалят? И ако не го направят и ни игнорират, тогава какво? Няколко пъти съм казвал, че нямаме нищо общо с тях, но виждам, че вероятно не е от значение за някой, който мисли по друг начин. Ако ги рекламирахме толкова зле, сигурно щяха да ни отпишат и да се опитат да разрешат оплакванията.

Ще коментирам и помощта, която казвате, че не предоставяме. Предполагам, че сте разочаровани, че не мога да разбера много неща в това казино. Но имахте 5 подадени жалби и някои от тях бяха решени, така че не мисля, че това, което казвате, е напълно вярно. Всеки може да реши сам.

приятен ден 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.


Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.

Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.

Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.

Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.

От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.

Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.

Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.

Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Относно вашите коментари, които са наистина интересни, вярвам, че и сега, защото без значение къде са регистрирани betsolino и 5bonuses ще бъде висок бастун 4.5 и

Това граничи с подкуп.

Доколкото знам, betsolino все още отваря казино, тъй като има предполагаем лиценз в Кюрасао, за да печели пари отново, защото играчите вече не правят депозити, след като са преживели измама. Това са всички казина без лиценз, които могат да мамят без край. Почти всички препоръки, които получавам от различни съвети, се игнорират.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Както се очакваше, жалбата ми беше затворена като неразрешена

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

Жалбата ми беше затворена като неразрешена и Casino Guru потвърди, че Betsolino няма лиценз

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.


Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.

Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.

Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.

Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.

От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.

Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.

Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.

Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбирам отношението и мнението ти доколкото мога и смятам, че си го изразил добре. Когато жалбите бъдат разследвани и казиното не направи нищо, индексът на безопасност ще се промени и ако продължат да не изплащат на играчи, можем да говорим за добавяне на нещо към техния преглед. Аз не отговарям за това, за съжаление.

Не мисля, че трябва да спекулираме твърде много относно това дали бихме примамили играчи в такова казино, защото отговорът е, че не се опитваме да примамим никого в което и да е казино. Ако не играеха всички играчи, вероятно щеше да е по-полезно.

Както и да е, що се отнася до лиценза и този въпрос, проверих го отново, така че ако разбера нещо, ще ви уведомя.

Разбирам разочарованието на всички играчи и не защитавам казино, но също така нашите процедури трябва да бъдат разбрани от играчите и някой, който е с нас от дълго време, знае как работи. Просто не мисля, че е редно веднага да се слага нещо, както казват играчите, когато казиното не плаща. Не казвам, че в конкретния случай, но като цяло, просто не работи по този начин за нас. Особено ако казиното е било свежо преди може би 1 седмица. Ако казиното продължи да прави тези неща, тогава има вероятност това да се случи и ще видите предупреждение при техния преглед.

Разбирам всички играчи и аз самият бих се разстроил, също така съжалявам да видя, че никой не получава парите, но за разлика от това имаме казино, което има индекс на безопасност почти 0, много предупреждения и въпреки това някои играчи са депозирали там и тогава дойде да се оплаче, че това е нашето лошо. Понякога имам чувството, че никой не може да бъде доволен до задоволство на всички.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?



Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Да, и това открих. Въпросът е дали тази betsolino limetd също е правилната компания, защото вярвам, че всичко е просто фалшиво и операторите на казиното използват само името, за да изглеждат по-добре и да бъдат надеждни

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако имате координати или имена, публикувайте ги!


Афилиейт мениджър и човекът, който отговаря на оплакванията тук: Щефан Нойман – можете да го потърсите в LinkedIn.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако това е свободно достъпна информация, която сте намерили в интернет, тогава не мисля, че има проблем да я споделите.

Мисля, че ако сте решени, можете да опитате, но не мога да ви гарантирам какъв ще бъде резултатът, защото мисля, че въпреки че изпълнителният директор е от същата държава, но казиното е регистрирано в Обединеното кралство, дали ще да можеш да направиш нещо. Но може би е по-добре да опитате нещо, отколкото нищо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какво можете да направите с информацията сега? Можете ли да се свържете с някого?

Автоматичен превод:
1...25 26 27...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини