Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.
Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.
Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.
Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.
Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.
От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.
Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.
Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.
Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: