ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 27)

преди 3 месеца от davex3
|
28171 преглеждания 560 отговора |
|
1...26 27 2829
Добавете пост
преди 3 седмици

Както се очакваше, жалбата ми беше затворена като неразрешена

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 седмици

Жалбата ми беше затворена като неразрешена и Casino Guru потвърди, че Betsolino няма лиценз

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.


Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.

Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.

Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.

Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.

От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.

Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.

Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.

Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбирам отношението и мнението ти доколкото мога и смятам, че си го изразил добре. Когато жалбите бъдат разследвани и казиното не направи нищо, индексът на безопасност ще се промени и ако продължат да не изплащат на играчи, можем да говорим за добавяне на нещо към техния преглед. Аз не отговарям за това, за съжаление.

Не мисля, че трябва да спекулираме твърде много относно това дали бихме примамили играчи в такова казино, защото отговорът е, че не се опитваме да примамим никого в което и да е казино. Ако не играеха всички играчи, вероятно щеше да е по-полезно.

Както и да е, що се отнася до лиценза и този въпрос, проверих го отново, така че ако разбера нещо, ще ви уведомя.

Разбирам разочарованието на всички играчи и не защитавам казино, но също така нашите процедури трябва да бъдат разбрани от играчите и някой, който е с нас от дълго време, знае как работи. Просто не мисля, че е редно веднага да се слага нещо, както казват играчите, когато казиното не плаща. Не казвам, че в конкретния случай, но като цяло, просто не работи по този начин за нас. Особено ако казиното е било свежо преди може би 1 седмица. Ако казиното продължи да прави тези неща, тогава има вероятност това да се случи и ще видите предупреждение при техния преглед.

Разбирам всички играчи и аз самият бих се разстроил, също така съжалявам да видя, че никой не получава парите, но за разлика от това имаме казино, което има индекс на безопасност почти 0, много предупреждения и въпреки това някои играчи са депозирали там и тогава дойде да се оплаче, че това е нашето лошо. Понякога имам чувството, че никой не може да бъде доволен до задоволство на всички.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?



Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 седмици

Да, и това открих. Въпросът е дали тази betsolino limetd също е правилната компания, защото вярвам, че всичко е просто фалшиво и операторите на казиното използват само името, за да изглеждат по-добре и да бъдат надеждни

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако имате координати или имена, публикувайте ги!


Афилиейт мениджър и човекът, който отговаря на оплакванията тук: Щефан Нойман – можете да го потърсите в LinkedIn.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако това е свободно достъпна информация, която сте намерили в интернет, тогава не мисля, че има проблем да я споделите.

Мисля, че ако сте решени, можете да опитате, но не мога да ви гарантирам какъв ще бъде резултатът, защото мисля, че въпреки че изпълнителният директор е от същата държава, но казиното е регистрирано в Обединеното кралство, дали ще да можеш да направиш нещо. Но може би е по-добре да опитате нещо, отколкото нищо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Какво можете да направите с информацията сега? Можете ли да се свържете с някого?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, можете, ако получите отговор, който е ????

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Изпратих имейл на Betsolino limit, но не получих отговор

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

По всичко личи, че жалбата ми ще бъде затворена днес и ще бъде показана като неразрешена. 5bonuses не отговаря. Никога повече няма да плащам с PayPal и paysafecard, само банкови преводи, за да можете да си върнете парите при спешен случай.

Автоматичен превод:
rayanmaxim68
преди 3 седмици

Тук е същото, никога повече няма да използвам paysafecard!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ами да, това и аз съм го виждала, но никой не ни отговори, иначе щяха да решат жалбите. Винаги, когато се свържем с някого и той има желание, това си личи. Има казина, които могат веднага да кажат, че няма да се занимават с нас. Въпреки това, ако те нямат интерес и никой не се обръща, е невъзможно да се помогне. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 седмици

Без значение дали се свържете с отговорите, а не защо те просто искат да ограбят пари и нищо повече

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Внимание, всички казина, които са отворени през 2024 г., са абсолютно съмнителни и плащат само на няколко играчи, за да спечелят доверие, а след това няма повече. Играйте само в казина, които са на пазара от 3 до 4 години

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, имаме няколко от тях, но използвахме всички, които имахме и можехме. Ако казиното не иска да сътрудничи и да отговори, тогава можем да имаме милион контакти и да не мърдаме никъде.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Можете ли да споделите това с нас, така че всеки играч да може да бомбардира тези измамници със съобщения?

Автоматичен превод:
1...26 27 2829
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още