НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 27)

 от davex3
|
75 924 преглеждания 627 отговора |
|
1...26 27 28...32

Да, можете, ако получите отговор, който е ????

Автоматичен превод:

Изпратих имейл на Betsolino limit, но не получих отговор

Автоматичен превод:

По всичко личи, че жалбата ми ще бъде затворена днес и ще бъде показана като неразрешена. 5bonuses не отговаря. Никога повече няма да плащам с PayPal и paysafecard, само банкови преводи, за да можете да си върнете парите при спешен случай.

Автоматичен превод:
rayanmaxim68

Тук е същото, никога повече няма да използвам paysafecard!

Автоматичен превод:

Ами да, това и аз съм го виждала, но никой не ни отговори, иначе щяха да решат жалбите. Винаги, когато се свържем с някого и той има желание, това си личи. Има казина, които могат веднага да кажат, че няма да се занимават с нас. Въпреки това, ако те нямат интерес и никой не се обръща, е невъзможно да се помогне. 😕

Автоматичен превод:
Jaro

Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?

Автоматичен превод:
xSerious169

Без значение дали се свържете с отговорите, а не защо те просто искат да ограбят пари и нищо повече

Автоматичен превод:

Внимание, всички казина, които са отворени през 2024 г., са абсолютно съмнителни и плащат само на няколко играчи, за да спечелят доверие, а след това няма повече. Играйте само в казина, които са на пазара от 3 до 4 години

Автоматичен превод:

Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?

Автоматичен превод:

Е, имаме няколко от тях, но използвахме всички, които имахме и можехме. Ако казиното не иска да сътрудничи и да отговори, тогава можем да имаме милион контакти и да не мърдаме никъде.

Автоматичен превод:
Jaro

Можете ли да споделите това с нас, така че всеки играч да може да бомбардира тези измамници със съобщения?

Автоматичен превод:
xSerious169

За съжаление не можем да споделим тези контакти.

съжалявам

Автоматичен превод:
Jaro

Има ли друг начин да помогнете на всеки, който е бил измамен от това казино?

Автоматичен превод:
xSerious169

Е, направихме всичко възможно. Единственото, за което се сещам е, че играчите ще си наемат адвокат. Няма какво повече да правим от наша страна, ако някой ни игнорира, не ни последва и не се опита да разреши нищо.

Иска ми се да беше станало другояче. 😥

Автоматичен превод:

Здравейте хора, нещо се движи, 5bonuses Casino отговори на искането от Casino guru и разследва моя случай

Преди 2 дни получих и отговор от Ирина на моя имейл адрес, така че следете

Автоматичен превод:

Благодаря, отговаря Guru'die

Автоматичен превод:
Jaro

Все още не е загубено, те отговориха на моя случай 5bonuses casino

Автоматичен превод:
rayanmaxim68

Те пишат това писмо само за да спечелят време. Написаха ми същото, след което жалбата беше затворена като неразрешена.

Нищо повече няма да се случи

Автоматичен превод:
rayanmaxim68

О, скъпи, значи не си в течение. Те правят това от много време, за да печелят време, нищо повече. Няма надежда. Писаха ми същото нещо преди седмица и нещо.

Не получаваме парите си. А за това, което трябва да получа, адвокатът е твърде скъп.

Edited
Автоматичен превод:

Да, много играчи никога повече няма да играят там и ние сме предупредени и няма да паднем толкова лесно на тези измамници. В крайна сметка загубих само 25 евро

Автоматичен превод:

Доложих го на регулаторния орган за Германия и повярвайте ми, те ще преследват това казино и ще го блокират и за Германия

Автоматичен превод:
1...26 27 28...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини