Жалбата ми беше затворена като неразрешена и Casino Guru потвърди, че Betsolino няма лиценз
My complaint was closed as unresolved, and Casino Guru confirmed that Betsolino does not have a license
Meine Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen, und Casino Guru hat bestätigt das Betsolino keine Lizens besitzt
Джаро, мисля, че повечето от нас са на същото мнение, тъй като сме измамени от това казино.
Разбирам политиката зад оценката. Мисля, че всички сме изключително разочаровани поради липсата на действия от сайта на Casino Guru.
Можете ясно да видите, че това казино не комуникира с вас или с играчите. От месеци не са изплащани суми и все още се трупат нови оплаквания. Като уважаван уебсайт трябва да предупредите играчите, че не е възможно да получите печалбите си от казиното, защото сега хората депозират с надеждата, че ще спечелят и техните печалби ще бъдат изплатени.
Докато разбирам изчисленията на рейтинга, не разбирам защо не можете просто да поставите отказ от отговорност, че има голямо количество оплаквания за липсващи тегления. Също така, в 5bonuses жалба за казино жалбата ми беше затворена с неправилни мотиви, доколкото знам, това се отразява на черните точки и казиното получи по-малко, отколкото трябваше да бъде. Отново отворих жалбата, като го посочих, молбата ми беше просто отхвърлена.
Проверих AskGamlers преди много време (мисля, че беше началото на юли) и те незабавно дадоха оценка 1 на казиното и има отказ от отговорност за това.
От тази липса на действие мога само да предполагам, че може да имате вътрешна сделка с казиното, за да привлечете повече играчи. И когато жалбите са затворени, вие просто казвате, че сме направили всичко, нищо друго да не правим.
Е, бъдете по-добри в бъдеще. Преди имах доверие на този сайт, но сега имам повече въпроси, отколкото отговори.
Освен това, за да финализираме това, вие твърдите, че и Betsolino, и 5bonuses имат лицензи. Всъщност и двете казина не го правят. Това също го отбелязах в жалбата си и то просто беше игнорирано.
Изключително тъжно е да се преживяват и да се виждат тези неща, които се случват тук.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Разбирам отношението и мнението ти доколкото мога и смятам, че си го изразил добре. Когато жалбите бъдат разследвани и казиното не направи нищо, индексът на безопасност ще се промени и ако продължат да не изплащат на играчи, можем да говорим за добавяне на нещо към техния преглед. Аз не отговарям за това, за съжаление.
Не мисля, че трябва да спекулираме твърде много относно това дали бихме примамили играчи в такова казино, защото отговорът е, че не се опитваме да примамим никого в което и да е казино. Ако не играеха всички играчи, вероятно щеше да е по-полезно.
Както и да е, що се отнася до лиценза и този въпрос, проверих го отново, така че ако разбера нещо, ще ви уведомя.
Разбирам разочарованието на всички играчи и не защитавам казино, но също така нашите процедури трябва да бъдат разбрани от играчите и някой, който е с нас от дълго време, знае как работи. Просто не мисля, че е редно веднага да се слага нещо, както казват играчите, когато казиното не плаща. Не казвам, че в конкретния случай, но като цяло, просто не работи по този начин за нас. Особено ако казиното е било свежо преди може би 1 седмица. Ако казиното продължи да прави тези неща, тогава има вероятност това да се случи и ще видите предупреждение при техния преглед.
Разбирам всички играчи и аз самият бих се разстроил, също така съжалявам да видя, че никой не получава парите, но за разлика от това имаме казино, което има индекс на безопасност почти 0, много предупреждения и въпреки това някои играчи са депозирали там и тогава дойде да се оплаче, че това е нашето лошо. Понякога имам чувството, че никой не може да бъде доволен до задоволство на всички.
I understand your attitude and your opinion as much as I can and I think you have expressed it well. When the complaints are investigated and the casino does nothing, the safety index will change and if they continue to not pay out players, we can talk about maybe adding something to their review. I'm not in charge of that, unfortunately.
I don't think we need to speculate too much about whether we would be luring players to such a casino, because the answer is that we are not trying to lure anyone to any casino. If all the players didn't play, it would probably be more beneficial.
Anyway, as far as the license and this question is concerned, I've had it checked again, so if I find out anything I'll let you know.
I understand the frustration of all the players and I don't defend a casino, but also our procedures have to be understood by the players and someone who has been with us for a long time knows how it works. I just don't think it's right to immediately put something like players say when the casino doesn't pay. I'm not saying that in this particular case but in general, it just doesn't work that way for us. Especially if the casino was fresh maybe 1 week ago. If the casino continues to do these things, then there is a possibility that it will happen and you will see a warning on their review.
I understand all the players and I would be upset myself, I am also sorry to see that nobody gets the money, but in contrast, we have a casino that has a safety index of almost 0, a lot of warnings and yet some players deposited there and then came to complain that it is our bad. Sometimes I have the feeling that nobody can be satisfied to everybody's satisfaction.
Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Да, и това открих. Въпросът е дали тази betsolino limetd също е правилната компания, защото вярвам, че всичко е просто фалшиво и операторите на казиното използват само името, за да изглеждат по-добре и да бъдат надеждни
Yes, I found that too. The question is, is this betsolino limetd also the right company because I believe that everything is just fake and the casino operators only use the name to look better and be credible
Ja das habe ich auch gefunden haber die frage ist dieses betsolino limetd auch das richtige Unternehmen den ich glaube das alles nur gefälscht ist und die casino Betreibern nur der Name benutzen um bessere da zu stehen und glaubwürdig zu sein
Ако имате координати или имена, публикувайте ги!
Афилиейт мениджър и човекът, който отговаря на оплакванията тук: Щефан Нойман – можете да го потърсите в LinkedIn.
If you have contact details or names, publish them!
Affiliate Manager and the person who answers the complaints here: Stefan Neumann - you can search for him on LinkedIn.
Wenn ihr Kontaktdaten oder Namen habt, veröffentlich die!
Affiliate Manager und derjenige, der die Beschwerden hier beantwortet: Stefan Neumann - könnt ihr bei LinkedIn suchen.
Намерих наистина интересни документи за регистрацията на Betsolino group. Официални документи от властите на Великобритания. Мога ли да споделя pdf файловете с вас и други играчи? Наистина съм много изненадан, че главният изпълнителен директор на Betsolino limited е човек на име Себастиан ван Бохове… той също е от Холандия като мен. Може би мога да отида при холандските власти, за да си взема печалбите и да им кажа какво се случва с всички нас?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Ако това е свободно достъпна информация, която сте намерили в интернет, тогава не мисля, че има проблем да я споделите.
Мисля, че ако сте решени, можете да опитате, но не мога да ви гарантирам какъв ще бъде резултатът, защото мисля, че въпреки че изпълнителният директор е от същата държава, но казиното е регистрирано в Обединеното кралство, дали ще да можеш да направиш нещо. Но може би е по-добре да опитате нещо, отколкото нищо.
If it's freely available information that you found on the internet then I don't think there's a problem in sharing it.
I think that if you are determined, you can try it but I can't guarantee you what the result will be because I am thinking that even though the CEO is from the same country but the casino is registered in the UK, whether you will be able to do something. But maybe it is better to try something than nothing.
Това е адресът за pdf файлове
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
По всичко личи, че жалбата ми ще бъде затворена днес и ще бъде показана като неразрешена. 5bonuses не отговаря. Никога повече няма да плащам с PayPal и paysafecard, само банкови преводи, за да можете да си върнете парите при спешен случай.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Тук е същото, никога повече няма да използвам paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Това е адресът за pdf файлове
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Ами да, това и аз съм го виждала, но никой не ни отговори, иначе щяха да решат жалбите. Винаги, когато се свържем с някого и той има желание, това си личи. Има казина, които могат веднага да кажат, че няма да се занимават с нас. Въпреки това, ако те нямат интерес и никой не се обръща, е невъзможно да се помогне. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Без значение дали се свържете с отговорите, а не защо те просто искат да ограбят пари и нищо повече
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Внимание, всички казина, които са отворени през 2024 г., са абсолютно съмнителни и плащат само на няколко играчи, за да спечелят доверие, а след това няма повече. Играйте само в казина, които са на пазара от 3 до 4 години
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Е, имаме няколко от тях, но използвахме всички, които имахме и можехме. Ако казиното не иска да сътрудничи и да отговори, тогава можем да имаме милион контакти и да не мърдаме никъде.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Можете ли да споделите това с нас, така че всеки играч да може да бомбардира тези измамници със съобщения?
Can you share this with us so every player can bombard these scammers with messages?
Können sie dies mit uns teilen, damit jeder Spieler diese Betrüger mit Nachrichten bombardieren kann?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.