По всичко личи, че жалбата ми ще бъде затворена днес и ще бъде показана като неразрешена. 5bonuses не отговаря. Никога повече няма да плащам с PayPal и paysafecard, само банкови преводи, за да можете да си върнете парите при спешен случай.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Тук е същото, никога повече няма да използвам paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Това е адресът за pdf файлове
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Ами да, това и аз съм го виждала, но никой не ни отговори, иначе щяха да решат жалбите. Винаги, когато се свържем с някого и той има желание, това си личи. Има казина, които могат веднага да кажат, че няма да се занимават с нас. Въпреки това, ако те нямат интерес и никой не се обръща, е невъзможно да се помогне. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Без значение дали се свържете с отговорите, а не защо те просто искат да ограбят пари и нищо повече
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Внимание, всички казина, които са отворени през 2024 г., са абсолютно съмнителни и плащат само на няколко играчи, за да спечелят доверие, а след това няма повече. Играйте само в казина, които са на пазара от 3 до 4 години
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
Нямате ли допълнителна информация за казиното, като други контакти, адреси за контакт, имейл адреси и т.н.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Е, имаме няколко от тях, но използвахме всички, които имахме и можехме. Ако казиното не иска да сътрудничи и да отговори, тогава можем да имаме милион контакти и да не мърдаме никъде.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Можете ли да споделите това с нас, така че всеки играч да може да бомбардира тези измамници със съобщения?
Can you share this with us so every player can bombard these scammers with messages?
Können sie dies mit uns teilen, damit jeder Spieler diese Betrüger mit Nachrichten bombardieren kann?
За съжаление не можем да споделим тези контакти.
съжалявам
Unfortunately, we cannot share these contacts.
I'm sorry.
Има ли друг начин да помогнете на всеки, който е бил измамен от това казино?
Is there any other way you can help anyone who has been scammed by this casino?
Könnt ihr allen, die von diesem Casino betrogen wurden, sonst irgendwie helfen?
Е, направихме всичко възможно. Единственото, за което се сещам е, че играчите ще си наемат адвокат. Няма какво повече да правим от наша страна, ако някой ни игнорира, не ни последва и не се опита да разреши нищо.
Иска ми се да беше станало другояче. 😥
Well, we did everything we could. The only thing I can think of is that the players are going to hire a lawyer. There's not much more to do on our part if someone ignores us, doesn't follow up and doesn't try to resolve anything.
I wish it would have turned out differently. 😥
Здравейте хора, нещо се движи, 5bonuses Casino отговори на искането от Casino guru и разследва моя случай
Преди 2 дни получих и отговор от Ирина на моя имейл адрес, така че следете
Hello people something is moving 5bonuses Casino respond to the request from Casino guru and investigate my case
2 days ago I also got an answer from Irina on my email address so stay tuned
Hallo leute es bewegt etwas 5bonuses Casino antworten auf der bitte von Casino guru und Untersuchen mein fall
Vor 2 Tagen hatte ich von Irina auch einen Antwort bekommen auf meinem Email adressieren als bleibt dran
Все още не е загубено, те отговориха на моя случай 5bonuses casino
It is not lost yet, they have responded to my case 5bonuses casino
Ist noch nicht verloren, die haben auf meinem fall geantwortet 5bonuses casino
Те пишат това писмо само за да спечелят време. Написаха ми същото, след което жалбата беше затворена като неразрешена.
Нищо повече няма да се случи
They only write this letter to gain time. They wrote the same thing to me, then the complaint was closed as unresolved.
Nothing more will happen
Das Schreiben die nur, um Zeit zu gewinnen. Das haben die bei mir auch geschrieben, dann wurde die Beschwerde als ungelöst geschlossen.
Da wird nichts mehr passieren
О, скъпи, значи не си в течение. Те правят това от много време, за да печелят време, нищо повече. Няма надежда. Писаха ми същото нещо преди седмица и нещо.
Не получаваме парите си. А за това, което трябва да получа, адвокатът е твърде скъп.
Oh dear, then you're not up to date. They've been doing this for a long time to buy time, nothing more. There's no hope. They wrote the same thing to me a week or so ago.
We are not getting our money. And for what I should get, a lawyer is far too expensive.
Ohwei dann bist du nicht auf dem laufenden. Die machen das shcon lange um Zeit zu bekommen mehr nicht. Es gibt keine Hoffnung. Die haben das selbe bei mir vor einer Woche oder so geschrieben.
Wir bekommen unser Geld nicht. Und bei dem was ich bekommen sollte ist ein Anwalt deutlich zu teuer .
Да, много играчи никога повече няма да играят там и ние сме предупредени и няма да паднем толкова лесно на тези измамници. В крайна сметка загубих само 25 евро
Yes, many players will never play there again and we are warned and will not fall for these scammers so easily. In the end I only lost 25 euros
Ja haber viel Spieler werden da niemals wieder spielen und wir sind gewarnt und werden nicht so leicht auf diese Betrüger rein fallen am Ende haben ich nur 25 Euro verloren
Доложих го на регулаторния орган за Германия и повярвайте ми, те ще преследват това казино и ще го блокират и за Германия
I have reported it to the regulatory authority for Germany and believe me they will pursue this casino and block it for Germany too
Ich habe der der Regulierung Behörde für Deutschland gemeldet und glaube mir die werden diesen casino verfolgen und auch für Deutschland sperren
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.