преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betsolino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бихте ли ни казали повече за този проблем, моля?
Could you tell us more about this issue, please?
Оплаквам им се, че не са обработили теглене и те казаха, че ще го направят и това показва, че са го направили и че трябва да получа пари след 72 часа. Нямам парите след всичко това
I complain to them that they didn't process cash out and they said that they will and it shows that they did and that I should get money in 72h. I haven't got the money after all of that
И така, вашият акаунт е напълно потвърден и вашето теглене е одобрено? Това вярно ли е? Кога точно го одобриха?
Моля, опитайте да се свържете с тях отново и ни уведомете за резултата. Ще се опитаме да ви помогнем, ако проблемът продължава.
So, your account is fully verified and your withdrawal is approved? Is that right? When exactly did they approve it?
Try to contact them again and let us know the outcome, please. We will try to help you if the problem continues.
Да, одобряват го на 13.06. Първото ми теглене, след като го одобриха, беше бързо, но това е второто и все още няма пари в банковата ми сметка. Свързах се с тях вече 5 пъти, но без успех
Yes, they approve it at 13.06. My 1st cash out after they approved it was fast, but this is the second one and still no money to my bank account. I have contacted them 5 times now, without any luck
Трябва да изчакаме и да видим как ще потръгне, защото нашият екип за оплаквания няма да може да се намеси преди изтичането на 14-дневния период. Така че дано скоро ти се плаща, особено ако се одобри, както казваш.
We need to wait and see how it goes, because our complaint team won't be able to intervene before the 14-day period passes. So, hopefully you will get paid soon, especially if it is approved, as you say.
Получихте ли парите си?
Аз също се регистрирах там и чакам изплащане, но едва сега видях оплакването ви
Did you receive your money?
I have also registered there and have a payout pending, but I have only just seen your complaint
Hast du dein Geld erhalten?
Habe mich dort auch angemeldet und eine Auszahlung offen, sehe aber erst jetzt deine Beschwerde
Все още не е получил парите.🤷♀️
Колко време чакахте тегленето? Това ли е първото ви в това казино?
He didn't receive the money yet.🤷♀️
How long have you been waiting for the withdrawal? Is this your first one at this casino?
Той отговори на жалбата си преди 2 часа, но все още може да отнеме няколко дни, докато отговорите бъдат публикувани.
Поисках оттеглянето си едва вчера и също така изпратих документите си за KYC вчера, така че всичко все още е наред.
He responded to his complaint 2 hours ago, but it may still take a few days for replies to be released.
I only requested my withdrawal yesterday and also sent my KYC documents yesterday, so everything is still fine.
Er hat vor 2 Stunden auf seine Beschwerde geantwortet, bis Antworten freigegeben sind, kann es aber trotzdem ein paar Tage dauern.
Ich habe meine Auszahlung erst gestern beantragt und auch gestern meine KYC Dokumente hingeschickt, also alles noch in Ordnung.
Прав си, това беше вътрешна информация.😉
Виждам. Така че, моля, дръжте ни в течение и се надяваме, че всичко ще мине добре.🤞
You are right, it was inside information.😉
I see. So keep us informed, please, and hopefully everything will go well.🤞
Значи вече знаете, че той още не е получил парите си?
So you already know that he hasn't received his money yet?
Also weißt du schon, dass er sein Geld noch nicht erhalten hat?
аз не съм. Трябва да се свържете с поддръжката за всяко теглене
I haven't. You have to contact support for every cash out
Но подейства веднага с първото ви теглене?
и колко време отне kyc? Бяхте ли уведомени по някакъв начин?
But it worked straight away with your first withdrawal?
and how long did kyc take? Were you notified in any way?
Aber bei deiner ersten Auszahlung hat es direkt funktioniert?
und wie lange hat kyc gedauert? Wurdest du dazu irgendwie benachrichtigt?
След разговор с поддръжката, да. Бърз. Не.
After talking to support, yes. Fast. No.
Същият проблем тук, но с малка разлика. Не успях да кача документите си за проверка. Постоянно имаше грешка в сайта. Така че изпратих имейл и те ми отговориха с опцията да изпратя документите си с имейл. След като изпратих документите си, получих потвърждение със съобщение, че акаунтът ми ще бъде потвърден в рамките на 48 часа. Сега чакам повече от 72 часа и все още не съм получил имейл, че акаунтът ми е потвърден, нито виждам, че е на уебсайта в раздела за моя акаунт.
моята заявка за теглене е в очакване повече от 4 дни.
The same issue here, but with a little difference. I wasn’t able to upload my documents for verification. There was an error in the website constantly. So I’ve sent en email and they replied me with the option to send my docs with email. After sending my docs a received a confirmation with the message that my account would be verified within 48 hours. I’m more than 72 hours waiting now and still didn’t get an email that my account is verified, neither I can see it is on the website in my account section.
my withdrawal request is pending for more dan 4 days now.
Казаха ми, че проверката не се извършва през почивните дни. Може би имаше уикенд между тях?
I was told that verification does not take place on weekends. Was there perhaps a weekend in between?
Mir wurde gesagt, an Wochenenden findet keine Verifizierung statt. War eventuell ein Wochenende dazwischen?
Изпратих им документите миналата сряда. Вече бях изпратил имейл, когато смятат, че тегленията ще бъдат обработени. Единственият отговор, който получавам е: „всичките ви депозити са кредитирани във вашата сметка, ако смятате, че има липсваща сума, изпратете ни екранна снимка от банката или метода на плащане". Те не отговарят на въпросите ми за проверка и тегления.
I sent my documents last Wednesday to them. I’d allready sent an email when they think the withdrawals will be processed. The only answer I get is: ‘all of your deposits are credited to your account, if you think there’s an amount missing send us a screenshot from the bank or payment method’. They don’t answer my questions about verification and withdrawals.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.