НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 29)

 от davex3
|
68 817 преглеждания 623 отговора |
|
1...28 29 30...32
rayanmaxim68

За съжаление се появяват и такива казина. Жалко е, че не може да се идентифицира още в началото, защото вярвам, че много играчи не биха дошли тук.

Както и да е, въпреки че съжалявам, вероятно нищо повече не може да се направи по въпроса. 😕

Автоматичен превод:

Някой получавал ли е парите си през последните няколко седмици?

Автоматичен превод:
Boyke123

за съжаление не

Автоматичен превод:

Някой получавал ли е парите си през последните няколко седмици?

Автоматичен превод:

Опитах се да проверя жалбите и досега всички се оказаха еднакви, казиното никога не се свърза с нас. Така че се съмнявам, че някой е имал щастлив край в своята ситуация. Не сте чули нищо и от казиното?

Автоматичен превод:

Двете казина на betsolino бяха обстойно обсъдени от различни съвети. Сътрудничеството беше отказано и поставено на най-ниско ниво. Защо казино гуруто не прави това? Те не реагират на факта, че има играчи, които съдят за много повече от 50 000 долара/евро. Общи щети над милион.

Автоматичен превод:
rayanmaxim68

здравей

Вероятно не разбрах напълно какво очаквате да отговори Casino Guru. Може би няколко точки все пак ще обърнат внимание на темата 🙂.

Първо, ние не се занимаваме с международно право или съдебни дела. Ако играч съди казиното, това в крайна сметка не означава, че съдът ще реши случая в съответствие с нашия собствен подход. Предполагам, че звучи странно, но ще се опитам да обясня:

Играчи от Германия са убедени, че са прави да заведат дело срещу лицензирани от Кюрасао казина, където умишлено са решили да играят, защото в крайна сметка тези играчи са разбрали, че казиното е „незаконно" за тях. При такива обстоятелства такива играчи смятат, че е добре да депозират и да играят в казиното и след това да поискат депозити, след като загубят всички пари. От гледна точка на закона адвокатите биха се съгласили с тази логика.

Ние, от друга страна, се фокусираме върху предимството, което тези играчи биха имали пред казината. От друга гледна точка, такива играчи играят без риск от загуба на пари. Такава практика, например, надхвърля панаира и, което е по-важно, също и извън безопасните линии за хазарт. Разгледайте го като пример, моля.

По този начин ние се придържаме към нашия собствен кодекс - вместо това към Кодекса за честния хазарт .


Всеки играч, който някога се е сблъсквал с нечестни тактики от казиното, е добре дошъл да подаде безплатна жалба. След внимателна проверка и изясняване, всяко казино, което пресича честните линии, определени от гореспоменатия Кодекс за безопасен хазарт, ще бъде наказано. Следователно не бих казал, че игнорираме проблемите на играчите. Това е просто начинът, по който тези проблеми се разпознават, проверяват и оценяват.

Чувствайте се свободни да разгледате секцията за оплаквания 👈 съсредоточете се върху присъдените черни точки.

Дано не съм се отклонил много от темата 😀. Кажете ми, ако това има смисъл за вас. Винаги сме готови да обясним нашите принципи и методи.



Автоматичен превод:

Някой предприема ли съдебни действия срещу казиното?

Автоматичен превод:
xSerious169

Добър въпрос, може би е добре да се знае. Прибягна ли до това или не?

Автоматичен превод:
Jaro

Още не, защото нямам идея как.

Но бих го направил, ако някой ми помогне.

Автоматичен превод:
xSerious169

Аз лично нямам опит с подобни неща, но със сигурност можете да намерите някой, който се занимава със същите случаи в интернет или ако някой може да ви посъветва. Може би напишете имейл на адвокат или подобен, ако си струва. От моята позиция не мога да ви дам съвет, защото и аз никога не съм го правил, но исках да знам дали мислите за нещо подобно.

Автоматичен превод:

Чатът на живо не е обслужван от дни... какъв срам.

Автоматичен превод:
xSerious169

Не е добър знак, ако питате мен. Сравнително малко, ново казино, вече с по-ниска репутация, това винаги е вид риск. 🙁

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

не е добър знак??? Казиното не е изплащало на никого от месеци и никой не прави нищо... и ако чатът на живо не е достъпен сега, ТОВА не е добър знак?!

Автоматичен превод:

Не е чудно, че казината са фалшиви, никой никога не е получавал пари, те са преследвани от групата и най-накрая се откажете да вземате пари от достойни хора, парите са изчезнали завинаги, трябва да разберете, че хората в крайна сметка печелят поздрави всичко чао

Автоматичен превод:

Здравейте, момчета, 5bonuses Casino вече не се предлага в Германия, дъщерно казино на betsolino. И мисля, че betsolino ще има същата съдба ciao

Автоматичен превод:

не е добър знак??? Казиното не е изплащало на никого от месеци и никой не прави нищо... и ако чатът на живо не е достъпен сега, ТОВА не е добър знак?!

Автоматичен превод:

Е, бих казал, че Радка говореше точно за живия чат тук. Със сигурност не е добър знак, ако не реагират. Не мислиш ли и ти така?🤷‍♀️

Въпреки всички останали проблеми, разбира се.

За съжаление, ако казиното не сътрудничи на нашия екип за жалби, както се случи и във вашия случай , единственото нещо, което можем да направим, е да затворим жалбата като неразрешена и да дадем на казиното черни точки, което ще намали рейтинга му.

Автоматичен превод:

Не е чудно, че казината са фалшиви, никой никога не е получавал пари, те са преследвани от групата и най-накрая се откажете да вземате пари от достойни хора, парите са изчезнали завинаги, трябва да разберете, че хората в крайна сметка печелят поздрави всичко чао

Автоматичен превод:

Срещнахте ли някакъв проблем и в това казино?

Искате ли да споделите?

Автоматичен превод:

Здравейте, момчета, 5bonuses Casino вече не се предлага в Германия, дъщерно казино на betsolino. И мисля, че betsolino ще има същата съдба ciao

Автоматичен превод:

И бихте ли казали, че е жалко или е хубаво?

Защото, според мен, може би е за добро. какво ще кажеш

Играчите от вашата страна са по-безопасни да играят само в казина под GGL.

Автоматичен превод:
Romi

Не, грешно, играх от Германия и спечелих 300 евро, те не платиха, сега казиното в Германия е затворено, хубаво нещо

Подадох жалба до германските надзорни органи

Автоматичен превод:
rayanmaxim68

Искате ли нашият екип за оплаквания да разгледа и вашия случай?

Можете да опитате да подадете жалба и се надяваме, че ще успеем да направим нещо. Уведомете ни, моля.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...28 29 30...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини