здравей
Вероятно не разбрах напълно какво очаквате да отговори Casino Guru. Може би няколко точки все пак ще обърнат внимание на темата 🙂.
Първо, ние не се занимаваме с международно право или съдебни дела. Ако играч съди казиното, това в крайна сметка не означава, че съдът ще реши случая в съответствие с нашия собствен подход. Предполагам, че звучи странно, но ще се опитам да обясня:
Играчи от Германия са убедени, че са прави да заведат дело срещу лицензирани от Кюрасао казина, където умишлено са решили да играят, защото в крайна сметка тези играчи са разбрали, че казиното е „незаконно" за тях. При такива обстоятелства такива играчи смятат, че е добре да депозират и да играят в казиното и след това да поискат депозити, след като загубят всички пари. От гледна точка на закона адвокатите биха се съгласили с тази логика.
Ние, от друга страна, се фокусираме върху предимството, което тези играчи биха имали пред казината. От друга гледна точка, такива играчи играят без риск от загуба на пари. Такава практика, например, надхвърля панаира и, което е по-важно, също и извън безопасните линии за хазарт. Разгледайте го като пример, моля.
По този начин ние се придържаме към нашия собствен кодекс - вместо това към Кодекса за честния хазарт .
Всеки играч, който някога се е сблъсквал с нечестни тактики от казиното, е добре дошъл да подаде безплатна жалба. След внимателна проверка и изясняване, всяко казино, което пресича честните линии, определени от гореспоменатия Кодекс за безопасен хазарт, ще бъде наказано. Следователно не бих казал, че игнорираме проблемите на играчите. Това е просто начинът, по който тези проблеми се разпознават, проверяват и оценяват.
Чувствайте се свободни да разгледате секцията за оплаквания 👈 съсредоточете се върху присъдените черни точки.
Дано не съм се отклонил много от темата 😀. Кажете ми, ако това има смисъл за вас. Винаги сме готови да обясним нашите принципи и методи.
Hello,
I probably did not fully understand what you expect Casino Guru to respond to. Perhaps a few points will address the topic anyway 🙂.
First of all, we do not engage with international law, or lawsuits. If a player is suing the casino, it does not ultimately mean the court will decide the case in relevance with our own approach. I imagine it sounds strange, but I'll try to explain:
Players from Germany are convinced they are correct to lodge a case against Curacao licensed casinos where they deliberately decided to play because, in the end, those players found out the casino to be "illegal" to them. Under such circumstances, such players believe it is ok to deposit and play in the casino and then ask for deposits once they lost all the money. From the law perspective, attronies would agree with this logic.
We, on the other hand, focus on the advantage such players would have over the casinos. From the other perspective, such players played without a risk of losing money. Such practice, for example, goes beyond the fair and, more importantly, also beyond the safe gambling lines. Consider it as an example, please.
Thus, we stick with our own codex - the Fair Gambling Codex instead.
Every player who has ever experienced unfair tactics from casino is welcome to submit a free-of-charge complaint. Upon careful examination and clarification, any casino crossing the fair lines defined by the aforesaid Safer Gambling Codex will be punished. Hence, I would not say we ignore players' issues. It's just the way these issues are recognized, inspected, and evaluated.
Feel free to brose the Complaint Section 👈 focus on the black points awarded.
I hope I didn't stray too far away from the subject 😀. Let me know if that makes sense to you. We are always willing to explain our principles and methods.
Автоматичен превод: