преди 1 седмица
Не очаквах периодът на преглед да е толкова дълъг. Ако ми дадат някакви отговори, ще ги споделя.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
0
Не очаквах периодът на преглед да е толкова дълъг. Ако ми дадат някакви отговори, ще ги споделя.
I didn't expect the review period to be this long. If they give me any answers, I will share them.
Никога не съм правил теглене. Това би било допълнителна сложност. Независимо от това, трябва да подчертаете точките, споменати по-горе. И поискайте нетно възстановяване на депозита.
те искат транзакциите, така че направих равнение на депозитите, направени на техния уебсайт, с моето банково извлечение.
Never made a withdrawal. That would be an added complexity. Regardless, you should emphasise the points mentioned above. And ask for a net deposit refund.
they ask for the transactions so I did a reconciliation with the deposits made on their website to my bank statement.
Ok Sky направих 3 общо £5200, но сложих £11000, така че да, затруднява ми мисленето поискам възстановяване на нетната загуба ще го държа в ръкава си засега, благодаря за шаблона, запазих го
Ok Sky I have made 3 total of £5200 but put in £11000 so yes makes it harder was thinking ask for net loss refund will keep it up my sleeve for now thanks for the template I saved it
Получих имейл за потвърждение и аз потвърдих.
Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.
Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.
За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.
поздрави
Canapay
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
здравей колега
позвъних им днес, беше казано, че все още се разследва, просто трябва да изчакате имейл или телефонно обаждане от тях за резултата от него. Може да отнеме 15 работни дни
Hi mate,
rang them today been told still under investigation just have to wait for a email or a phone call from them on the outcome of it. Could take 15 business days
Получих имейл за потвърждение и аз потвърдих.
Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.
Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.
За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.
поздрави
Canapay
Got a confirmation email and I confirmed.
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Вече няма да чуете нито дума от Canapay. Един и същ отговор на всички и след това нищо повече не се случва
You won't hear another word from canapay now. Same answer to everyone and then nothing more happens
Du kommer inte höra ett ord till från canapay nu. Samma svar till alla och sen händer inget mer
Е, поне не са казали "не" тогава и всъщност отделят време да го прегледат правилно, вместо да ви излъжат след два дни!!
Well at least they’ve not said no then and are actually taking the time to review it properly rather than fobbing you off after two days!!
Това е, приятелю, те не са просто направо, не, ние ще ти помогнем отново, бла-бла, но ще видим какъв ще е резултатът, приятелю. Имали ли сте някога успешни връщания на плащания
That’s it mate least they aren’t just straight up no we ent helping you again bla bla but we shall see what the outcome will be mate. Have you ever had successful chargebacks
Все още не съм сложил нищо, приятел, започвам от следващия месец. Имам много информация за транзакциите, която трябва да съпоставя и сортирам… просто все още нямам време.
Not put any in yet mate, starting mine next month. I’ve got a lot of transaction information to collate and sort through….just haven’t got the time just yet.
NineWin поискаха транзакциите по моята банкова сметка за възстановяване след използване на шаблона, споменат на страница 223 или 224 от тази тема.
Депозира само £90.
Техният уебсайт и имейл връзки са изключително подобни на KingHills, което ме кара да мисля, че са собственост на подобни субекти.
NineWin have asked for the transactions on my bank account for a refund after using the template mentioned on Page 223 or 224 of this thread.
Only deposited £90.
Their website and email links are extremely similar to KingHills which makes me think that they’re owned by similar entities.
Също така търся ДЕПОЗИТ, мисля, че вероятно е лак.
ако хванете имейл, уведомете ме също, моля.
Im looking for DEPOSIT also, I think it’s polish probably.
if you catch email let me also know please.
Имам нужда от цялата подкрепа, ако можете да ми помогнете с шаблон и как намирате данни за контакт на всички. Имам няколко, които не мога да намеря
I need all the support if you can help me with a template and how you are finding everyones contact details. I have a few I cant find
Кои казина? Изпратих това на instantcasino и magicwin
Which casinos? I have sent this to instantcasino and magicwin
моето изявление казва Nikotpf*dneelectro и Nikotpf*concord market - това ще бъде ли същото и с кого да се свържа?
my statement says Nikotpf*dneelectro and Nikotpf*concord market - would this be the same and who do i contact?
здрасти Всички nicotpf са elegro. Поставих техния имейл за връзка в по-ранна публикация и те отговарят.
Hi. All nicotpf are elegro I have put their contact email in an earlier post and they do respond.
Благодаря - Свързах се с тях, но сега се притеснявам, защото реших, че са свързани с Freshbet и всъщност спечелих 50k с тях в процес на теглене, все още има 17500 и не искам да затворят сметката ми над £900 тегления хаха.. какво да правя сега, след като вече изпратих имейла?! Ааааа
Thanks - I Have reached out to them but i am worried now because I figured theyre connected to freshbet and I actually won 50k with them in process of withdrawing, still 17500 left in there and don’t want them to close my account over £900 withdrawals haha.. what do i do now that ive already sent the email?! Ahhhh
Някой знае как да намери или има подробности за по-долу...
„Възхитителни деца и"
„Софтуер за пръскане"
„Резервация на хотел"
„Purple room global lim"
„Поредица глобални услуги"
и zapdigitalgoods - намерих имейл, но той отскочи?
благодаря
Anyone know how to find or have details for the below…
‘Delightful children an’
‘Spraay software’
‘Hotel bookin’
‘Purple room global lim’
‘Series global services’
and zapdigitalgoods - i found an email but it bounced?
Thanks!
пробвах маршрута elegro, те казаха, че трябва да повдигна спора чрез моята банка и да ми дадат един и същ отговор всеки път, когато опитах, все още чакам на FOS
tried the elegro route, they said i need to raise the dispute via my bank and give me the same reply every time i tried, still waiting on the FOS
Здравей Sky, изглеждат същите, но Kinghills има лиценз.
Моите депозити са около £13000, поне страхувам се, че това ще бъде отказано, тъй като те ще направят по-малки, няма проблем. Имам теглене за £4100, за да получа утре, така че се справих с £4500 досега използвахте ли чат или имейл и бързи ли са възстановяванията? моят съветник по хазарта в банката се свърза с мен, за да говорим за транзакциите, които правя, казвайки, че съм продължил да правя това и те силно съветват да не го правя и е важно да говорим оставено на гласовата ми поща плюс картата ми беше блокирана, след което трябваше да се обадя за измама екип, но те го деблокираха. Направих още транзакции тази вечер, след като чух гласовата поща, така че съм малко притеснен, сега е малко бъркотия
Hi Sky they look the same but Kinghills has a license.
My deposits are about £13000 at least my fear is this will be declined as they will probs do smaller ones no problem I have a withdrawal for £4100 to get tomorrow so ive worked out im down £4500 so far did you use chat or email and are refunds quick ? my gambling advisor at the bank has contacted me to talk about transactions ive been making saying i have continued to do this and they strongly advise against it and its important that we talk left on my voicemail plus my card got blocked then I had to call fraud team but they unblocked it I did more transactions tonight after hearing the voice mail so im a bit worried now its a bit of a mess
здравейте всички!
Някой имал ли е късмет с тези търговци на трети страни??
Canapay
Videogameshaven
Магазин за CDKeys
REDWERKONLINE
ГЕНГУРУ
Благодаря предварително!!
Hi everyone!
Has anyone had any luck with these 3rd party merchants??
Canapay
Videogameshaven
CDKeys store
REDWERKONLINE
GENGURU
Thanks in advance!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.