ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 223)

преди 11 месеца от kirekin
|
332702 преглеждания 3770 отговора |
|
1...222 223 224...250
Добавете пост
Jasmon
преди 1 месец

Какво стана след това? И аз го изпратих.

Автоматичен превод:
Elena1233
преди 1 месец

Уверете се, че сте запазили имейла, който казва, че се нуждаят от вашата лична карта. Те няма да твърдят по-късно, че сте се потвърдили с тях. Най-добре е да документирате целия процес.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Казах, че не съм получил никакви услуги или стоки, бях прозрачен и казах, че съм разрешил транзакциите за казино, което е незаконно. Обясних, че използват търговците, за да заобиколят сигурността в Обединеното кралство и те затвориха случая и ми върнаха парите. Предлагам второ връщане на плащане, докато говорим.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че току-що направих ново връщане на плащане за wintermads, те казаха, че разследват възстановяването ми, но започнаха да ме игнорират, така че отидох да преследвам банката, банката ще се свърже ли с тях? Или просто възстановяване и това е. Първото ми връщане на плащане беше успешно

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Банката винаги ще се свързва с противоположната банка относно сторнирания на плащания. За мен лично открих около 12 сторнирания срещу WINTERMDSE и те възстановиха 3 от тях и предоставиха доказателства за останалите, че съм купил произведения на изкуството и т.н.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Подадох ги на инспекцията в норвежката полиция, хората взривиха всичко

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 1 месец

Те се върнаха и казаха, че съм донесъл nft изкуство и то е „в блокчейна", надявам се, че имат достатъчно доказателства, тъй като аз имам доказателства, че не съм имал никакво nft изкуство. Всеки друг съвет ще бъде оценен.

Автоматичен превод:
Публикация на k93687435 Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
keejan
преди 1 месец

100% сигурен ли си, че gumbball е обработвал плащанията от zagora и cloud? Изпращам имейли от 25 юли, но все още няма отговор или пари.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какъв отговор получихте от Quickbit?

Може ли тяхната дейност да бъде докладвана на някой орган?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Кои търговци къде под support@paymentz.co.uk ?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какви търговци обработват transactworld и paymentz?

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Чудя се и това

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 1 месец

Изглежда никой не отговаря на въпроси

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Klpp8

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Всеки, който е получил връщане на плащане, е получил това, което е искал, като е получил отговор на въпросите си тук. Само няколко души обаче споделят своя опит. Думата общност трябва отново да бъде взета присърце 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не съм отговорил, тъй като не мога да помогна с тези компании

Автоматичен превод:
Loohis
преди 1 месец

За кой търговец беше това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Не съм сигурен, съжалявам, че не мога да ви помогна с това

Автоматичен превод:
1...222 223 224...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още