преди 1 месец
0
Уверете се, че сте запазили имейла, който казва, че се нуждаят от вашата лична карта. Те няма да твърдят по-късно, че сте се потвърдили с тях. Най-добре е да документирате целия процес.
Make sure you save the email that says they need your ID. They won't claim later that you verified yourself with them. It's best to document the entire process.
Heb die E-Mail unbedingt auf, in der steht dass sie den Ausweis brauchen. Nicht dass sie später behaupten, dass Du dich bei denen verifiziert hast. Am besten den gesamten Verlauf dokumentiert.
Казах, че не съм получил никакви услуги или стоки, бях прозрачен и казах, че съм разрешил транзакциите за казино, което е незаконно. Обясних, че използват търговците, за да заобиколят сигурността в Обединеното кралство и те затвориха случая и ми върнаха парите. Предлагам второ връщане на плащане, докато говорим.
I said I didn’t get any services or goods, I was transparent and said I authorised the transactions for a casino which was illegal. I explained that they use the merchants to bypass security in the uk and they’ve closed the case and given me my money back. I’m putting forward a second chargeback as we speak.
Така че току-що направих ново връщане на плащане за wintermads, те казаха, че разследват възстановяването ми, но започнаха да ме игнорират, така че отидох да преследвам банката, банката ще се свърже ли с тях? Или просто възстановяване и това е. Първото ми връщане на плащане беше успешно
So I’ve just put through a new chargeback for wintermads, they said they was investigating my refund but started to ignore me so I’ve went to chase bank, will the bank contact them? Or just refund and that’s that. My first chargeback was successful
Банката винаги ще се свързва с противоположната банка относно сторнирания на плащания. За мен лично открих около 12 сторнирания срещу WINTERMDSE и те възстановиха 3 от тях и предоставиха доказателства за останалите, че съм купил произведения на изкуството и т.н.
The bank will always contact the opposing bank regarding chargebacks. For me personally I opened around 12 chargebacks against WINTERMDSE and they refunded 3 of them and provided evidence for the remainder saying I bought artwork etc off them
Подадох ги на инспекцията в норвежката полиция, хората взривиха всичко
I reported them to the inspection in the Norwegian police, people blew everything up
Те се върнаха и казаха, че съм донесъл nft изкуство и то е „в блокчейна", надявам се, че имат достатъчно доказателства, тъй като аз имам доказателства, че не съм имал никакво nft изкуство. Всеки друг съвет ще бъде оценен.
They’ve come back saying I brought nft art and it’s "on the blockchain", I hope they have sufficient evidence as I have evidence I haven’t had any nft art. Any other advice would be appreciated tho.
100% сигурен ли си, че gumbball е обработвал плащанията от zagora и cloud? Изпращам имейли от 25 юли, но все още няма отговор или пари.
are you 100% sure it was gumball that processed the payments from zagora and cloud? I have sent emails since 25th of july but still no answers or money.
Какъв отговор получихте от Quickbit?
Може ли тяхната дейност да бъде докладвана на някой орган?
What kind of response have you received from Quickbit?
Can their activities be reported to any authority?
Vad har ni fått för respons utav Quickbit?
Kan man anmäla deras förehavanden till någon instans?
Какви търговци обработват transactworld и paymentz?
What merchants does transactworld and paymentz process?
Всеки, който е получил връщане на плащане, е получил това, което е искал, като е получил отговор на въпросите си тук. Само няколко души обаче споделят своя опит. Думата общност трябва отново да бъде взета присърце 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.