ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 9)

преди 1 година от kirekin
|
469155 преглеждания 4891 отговора |
|
1...8 9 10...247
Добавете пост
преди 7 месеца

Как се свързахте със Straridges.com?


Моите имейли не се доставят и те не отговарят на формата за контакт на уебсайта си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За съжаление потребителят е поискал закриване на акаунта и няма да може да ви даде отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво имаш предвид, че са поискали закриване на акаунта си?

Автоматичен превод:
fiore84
преди 7 месеца

Потребителят, с когото се опитахте да се свържете, реши да напусне общността на Casino Guru, като поиска да закрие акаунта си. По този начин потребителското име вече се показва като „Анонимизирано" и няма да получите отговор. Съжалявам.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 7 месеца

Имам много транзакции от wintermdse в банковите си извлечения. Изпратих им всички доказателства, но изглежда, че сега са замълчали за мен. Все пак разглеждаме транзакции на стойност £3000?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой?


Webstorm

Адвокат за правни услуги

Ad Wadata

Автоматичен превод:
fiore84
преди 7 месеца

Имам адвокат Ad Wadata и правни услуги

Ad Wadata имат уебсайт, както може би сте видели, но те не реагират, когато им пишете



Автоматичен превод:
fiore84
преди 7 месеца

Имах правни услуги. Направих сторниране на плащане чрез моята банка и правните служби ми възстановиха сумата директно от известието, което получиха от банката

Автоматичен превод:
kaishast
преди 7 месеца

Коя банка? И как се справяте?

Автоматичен превод:
fiore84
преди 7 месеца

Банкирам с Barclays. Отидох в приложението си и оспорих транзакцията. Обяснявам, че това е за казино и не отговаря на описанието на търговеца в банковото ми извлечение. Получих парите обратно в моята банка в рамките на 2 седмици x

Автоматичен превод:
kaishast
преди 7 месеца

интересно Не се ли съмняваха, че сте разрешили плащанията? Или може би правилата са различни в зависимост от банката/държавата

Автоматичен превод:
kirekin
преди 7 месеца

Технически не са получили правни услуги и не са намерили съответствие с търговеца по транзакцията, така че трябваше да уважат сторнираното плащане. Може да е различно във вашата страна!? Не съм много сигурен дали можеш да се пребориш

Автоматичен превод:
carsix79
преди 7 месеца

За съжаление няма контакт по имейл от тях. Само сторниране на плащане в банковото ми извлечение

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Радвам се, че видях тази тема. Търся малко помощ, както и относно свързването с тези компании


Както е показано в банковите извлечения


Coinshop.work

Депозит чрез крипто

Nikotpf*nexpulse

Zpaympf*toolshaven

Zpaympf*theplatinum




Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Получих възстановявания директно от Stockimagemart и 123 Templates. Някой знае ли през кой процесор за обработка на плащания биха били направени, тъй като имам плащания, изпратени до редица други уебсайтове за търговия на дребно в същия ден, за които все още не съм успял да възстановя/намеря контакти. Всичко създадено за Celsius Casino:


Digikey (твърдят, че не могат да намерят плащанията)

Втален

Officehut

Енигма

безкрайност



Автоматичен превод:
carsix79
преди 7 месеца

Управлява се от Celsius Holdings NV и твърди, че има лиценз от Кюрасао

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Освен това открих някои плащания към Nine Casino, които отидоха до MonsterIT Tallinn. MonsterIT имат уебсайт и имейл адрес, но не се надяват на отговор. Някой знае ли кого използват Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd за плащания?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
carsix79
преди 7 месеца

Казиното отказа директно възстановяване на средства

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 7 месеца

Точно така, не отговарят на никакви мейли.

И не мога да намеря нищо за адвоката на правните услуги

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички.

Само бърза актуализация от мен.

В момента получи допълнително възстановяване от WinterMDSE за още £500. - Възстановяванията възлизат общо на £1058.

Възстановена сума също е получена от Destream.net - DSTRLD и DSTLTD.

Все още преследвам няколко други, но предстои да чуя отговор от много компании.

За всички хора, които питат как да поискат възстановяване на средства, моля, прочетете предишните публикации в тази тема.

Автоматичен превод:
Kinto
преди 7 месеца

Здрасти.

Възстановяването е получено от Nikotpf*nexpulse, тъй като доставчикът на плащане е Elegro.

Обърнете се към elegro и проверете предишните коментари в тази тема.

Zpaympf Аз също се опитвам да преследвам.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини