ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 5)

преди 6 месеца от kirekin
|
24177 преглеждания 444 отговора |
|
1...4 5 6...23
Добавете пост
преди 1 месец

Здрасти.

Mydeliveryy изглежда е свързан с този уебсайт https://www.taslink.ua/ - украински процесор за обработка на плащания, който все още не е върнал имейла ми.

Все още чакам от моята банка да ми даде допълнителна информация за други търговци, но поисках връщане на плащане за колкото мога повече плащания. Съгласно съвет от форума, който ми отговаря на основание, че операцията законно подлежи на връщане на плащане, защото никога не сте получавали никаква услуга от тях.

Надяваме се, че моята банка може да възстанови тези средства, ако не, ще трябва да се свържа с всяка компания и подозирам, че това няма да работи твърде добре.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро.

Имах няколко плащания през Monzo Bank UK и те успяха да ми възстановят 3 плащания веднага чрез приложението. За съжаление най-много пари, които похарчих, бяха от друга карта, свързана с Chase Bank UK и изглежда, че процесът може да е малко по-дълъг.

Ако някой може да се свърже, за да ми помогне със съвети тук, би било чудесно, тъй като наистина имам нужда от тези пари обратно.

Автоматичен превод:
kirekin
преди 1 месец

Свързах се с моята банка/и относно сторнирания на плащания за тях, това беше единственото, за което успяха да намерят повече подробности и ми даде името на компанията, което означаваше, че мога да намеря действителния им уебсайт, но се показва като напълно различно име в банката твърдение, наистина отвратително.

Имахте ли късмет с получаването на други възстановявания и мога ли да попитам какво казахте при сторнираните плащания, за да получите възстановяванията?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Използвайте това и редактирайте съответно


Относно: Искане за възстановяване на средства поради фалшиви банкови дескриптори


Уважаеми [Екип за поддръжка на казино],


Надявам се, че този имейл те намира добре. Пиша, за да привлека вниманието ви към проблем, с който се сблъсках, докато използвах вашите онлайн казино услуги.


След като прегледах последните си банкови извлечения, забелязах несъответствия в дескрипторите, свързани с транзакции от вашата платформа. Изглежда, че някои от дескрипторите са неточни и не съответстват на законните ми транзакции. Това предизвика объркване и загриженост от моя страна.


Любезно ви моля за незабавно съдействие за коригиране на този проблем и обработване на възстановяване на средства за транзакции с фалшиви дескриптори. За да улесня този процес, прикачих съответните екранни снимки и подробности за въпросните транзакции.


Разбирам, че могат да възникнат грешки и оценявам вниманието ви към бързото разрешаване на този въпрос. Ценя опита си с вашето казино и се надявам, че можем да разрешим този проблем приятелски.


Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.


На Ваше разположение,

[Вашето пълно име]

[Идентификатор на вашия акаунт или потребителско име]

[Информация за връзка]


Използвах този шаблон и го изпратих до съответните казина, както и до доставчиците на плащания и компанията, която открих. Досега получих пълни възстановявания от две компании, договорени за споразумение с казино, което ме забрани за постоянно от всички техни сайтове и ме накара да подпиша правен документ, в който се посочва, че няма да продължавам нещата и да преследвам техните дъщерни сайтове.


Аз също плащам с Monzo, но не съм имал много радост с тях, бихте ли могли да добавите това, което им казахте.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Здравей Сътън.

Благодаря ви за горното, изпратих имейл на екипа за поддръжка на казиното с горния шаблон, стискам палци да стигна до някъде с тях, но въпреки това започнах процес на възстановяване на плащане.

Monzo всъщност беше наистина доста лесно, в приложението можете да докладвате за проблеми с транзакции и да попълните стъпките в приложението, обработено автоматично възстановяване на сумата до мен в рамките на 30 минути. Като се има предвид това, в приложението показва, че може да се наложи да ми върнат парите на 4 юли, ако застанат на страната на другата страна.

За съжаление повечето ми транзакции бяха с Chase UK и не изглеждат толкова лесни за подаване и обработка.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колко време след транзакциите се свързахте с Monzo, за да поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
kirekin
преди 1 месец

Хм, изобщо не е много полезно. Ще се опитам да попитам моята банка дали могат да ми дадат повече имена на компании от горните дескриптори, които изброих в първоначалния си пост, и ще предам обратно, ако чуя нещо. Така или иначе си струва да опитате възстановяването на плащания, никога не се знае.

Този изглежда е украински, с когото се свързах, но нямах късмет досега, но изпратих имейл едва вчера.

Скоро ще предоставим актуализации, но вярвам, че Обединеното кралство би било по-лесно, тъй като има много повече правила и разпоредби, тези компании просто не се интересуват от нас, проблемните комарджии и е хищническо, харесва ми да мисля, че ги разочароваме, като подаваме тези неща не има значение дали ще си видим парите обратно.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

1 ден.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Успях да получа възстановявания от по-долу.


info@stockmarketimages

123 Шаблони

казино velobet

Преследвам няколко повече от месец Nohtos, futuremedia,fxtutorteam и още няколко

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Успяхте ли да получите възстановяване директно от казино velobet?

Как го направи това? Струва ми се, че не ползват трети търговци..Може ли да ми кажеш какво си им писал?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли имейл контакти за тези търговци?

-Правни услуги в Брюксел

-vibe Tours Найроби

-Tercomwin Стокхолм

-Мадюин Стокхолм

-Семадв Стокхолм

-JG агенция FZE

-GTTPS

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

При плащане с дебитна карта те използват Elegro, който обработва плащанията чрез трета страна. Когато плащате чрез sepa, плащането винаги посочва името на компанията Santeda International BV, която е компанията, която притежава Velobet (така че е законно)


Изпращах им имейли многократно и отне време, накрая те ми предложиха възстановяване на сумата като жест на добра воля, но както беше посочено, трябваше да подпиша писмо от техния правен екип, в което се посочва, че няма да продължа да разглеждам въпроса. Те никога не са признавали отговорност, само посочвайки разликите между играча и казиното. Веднага след като подписах възстановяването ми беше изплатено и те ме забраниха от всичките им казина



Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Всъщност също плащах в казино Velobet чрез търговци трети страни (Madeuwin,Tercomwin, Semadw,Mintmadcom), базирани в Стокхолм.

Ще поискам от моята банка сторниране на плащане, ако не искат възстановяване.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Потвърждавам, че Mydelivery е свързан с уеб адреса taslink.ua

Изпратих им имейл, те ме попитаха за номера на кредитната ми карта и деня на транзакцията.

След 2 дни те върнаха парите.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

Здравей Карсикс.

невероятно! Нямах късмет досега.

бихте ли ми дали имейл адреса, на който сте изпратили? А вашият имейл шаблон?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е отлична новина.


Имате ли имейл адрес и контакт за споделяне?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Съгласен. Досега съм повдигал сторнирания, но не съм радостен.

Моля, бихте ли споделили техните подробности и имейла, който сте изпратили?

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изпратих имейла на адреса на уебсайта им с потвърждение за прочитане и висок приоритет. Първа екранна снимка

Впоследствие получих отговор от службата за спорове. Втора екранна снимка


Автоматичен превод:
преди 1 месец

В кое казино направихте транзакцията към Mydelivery?

Сега трябва да проследя Vibe Tours Nairobi. На фалшивия сайт имат само телефонен номер.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини