ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 5)

преди 1 година от kirekin
|
536626 преглеждания 5500 отговора |
|
1...4 5 6...279
преди 8 месеца

Използвайте това и редактирайте съответно


Относно: Искане за възстановяване на средства поради фалшиви банкови дескриптори


Уважаеми [Екип за поддръжка на казино],


Надявам се, че този имейл те намира добре. Пиша, за да привлека вниманието ви към проблем, с който се сблъсках, докато използвах вашите онлайн казино услуги.


След като прегледах последните си банкови извлечения, забелязах несъответствия в дескрипторите, свързани с транзакции от вашата платформа. Изглежда, че някои от дескрипторите са неточни и не съответстват на законните ми транзакции. Това предизвика объркване и загриженост от моя страна.


Любезно ви моля за незабавно съдействие за коригиране на този проблем и обработване на възстановяване на средства за транзакции с фалшиви дескриптори. За да улесня този процес, прикачих съответните екранни снимки и подробности за въпросните транзакции.


Разбирам, че могат да възникнат грешки и оценявам вниманието ви към бързото разрешаване на този въпрос. Ценя опита си с вашето казино и се надявам, че можем да разрешим този проблем приятелски.


Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.


На Ваше разположение,

[Вашето пълно име]

[Идентификатор на вашия акаунт или потребителско име]

[Информация за връзка]


Използвах този шаблон и го изпратих до съответните казина, както и до доставчиците на плащания и компанията, която открих. Досега получих пълни възстановявания от две компании, договорени за споразумение с казино, което ме забрани за постоянно от всички техни сайтове и ме накара да подпиша правен документ, в който се посочва, че няма да продължавам нещата и да преследвам техните дъщерни сайтове.


Аз също плащам с Monzo, но не съм имал много радост с тях, бихте ли могли да добавите това, което им казахте.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 8 месеца

Здравей Сътън.

Благодаря ви за горното, изпратих имейл на екипа за поддръжка на казиното с горния шаблон, стискам палци да стигна до някъде с тях, но въпреки това започнах процес на възстановяване на плащане.

Monzo всъщност беше наистина доста лесно, в приложението можете да докладвате за проблеми с транзакции и да попълните стъпките в приложението, обработено автоматично възстановяване на сумата до мен в рамките на 30 минути. Като се има предвид това, в приложението показва, че може да се наложи да ми върнат парите на 4 юли, ако застанат на страната на другата страна.

За съжаление повечето ми транзакции бяха с Chase UK и не изглеждат толкова лесни за подаване и обработка.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Колко време след транзакциите се свързахте с Monzo, за да поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
kirekin
преди 8 месеца

Хм, изобщо не е много полезно. Ще се опитам да попитам моята банка дали могат да ми дадат повече имена на компании от горните дескриптори, които изброих в първоначалния си пост, и ще предам обратно, ако чуя нещо. Така или иначе си струва да опитате възстановяването на плащания, никога не се знае.

Този изглежда е украински, с когото се свързах, но нямах късмет досега, но изпратих имейл едва вчера.

Скоро ще предоставим актуализации, но вярвам, че Обединеното кралство би било по-лесно, тъй като има много повече правила и разпоредби, тези компании просто не се интересуват от нас, проблемните комарджии и е хищническо, харесва ми да мисля, че ги разочароваме, като подаваме тези неща не има значение дали ще си видим парите обратно.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 8 месеца

1 ден.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Успях да получа възстановявания от по-долу.


info@stockmarketimages

123 Шаблони

казино velobet

Преследвам няколко повече от месец Nohtos, futuremedia,fxtutorteam и още няколко

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

При плащане с дебитна карта те използват Elegro, който обработва плащанията чрез трета страна. Когато плащате чрез sepa, плащането винаги посочва името на компанията Santeda International BV, която е компанията, която притежава Velobet (така че е законно)


Изпращах им имейли многократно и отне време, накрая те ми предложиха възстановяване на сумата като жест на добра воля, но както беше посочено, трябваше да подпиша писмо от техния правен екип, в което се посочва, че няма да продължа да разглеждам въпроса. Те никога не са признавали отговорност, само посочвайки разликите между играча и казиното. Веднага след като подписах възстановяването ми беше изплатено и те ме забраниха от всичките им казина



Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 месеца

Здравей Карсикс.

невероятно! Нямах късмет досега.

бихте ли ми дали имейл адреса, на който сте изпратили? А вашият имейл шаблон?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е отлична новина.


Имате ли имейл адрес и контакт за споделяне?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 8 месеца

Съгласен. Досега съм повдигал сторнирания, но не съм радостен.

Моля, бихте ли споделили техните подробности и имейла, който сте изпратили?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 месеца

Благодаря ви много за това!!

Ще ви уведомя какво идва от моя имейл в тази тема.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих незабавен отговор от тях. Струва си да изпратите имейл със сигурност!

@carsix79 - отговорът им изглеждаше ли подобен на този по-долу, преди да потвърди възстановяването ви?

file

Автоматичен превод:
Sutton
преди 8 месеца

office@taslink.com.ua

д ispute@taslink.com.ua

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Още малко интересни новини по отношение на WinterMDSE. Изглежда, че е свързано с уебсайт на NFT.

https://support.wintermads.com/hc/en-us?return_to=%2Fhc%2Frequests

Изпратих запитване до горния от линка. Надяваме се, че това също ще помогне на някого.

Редактиран от Romi преди 8 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добра работа момчета продължават да удрят тези лешояди

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой друг, който се опитва да вземе payop хаха

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 8 месеца

Не, за съжаление не аз. Свържете се с вашата банка и помолете за повече информация, моите са се опитали да ви помогнат досега.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 8 месеца

Да, payop е в сивата зона, легитимен шлюз за плащане, но щастливо насочва пари към незаконни сайтове за хазарт. Силно незаконно, каквото и да говорят

Автоматичен превод:
mBp12
преди 8 месеца

Еха. Друг незабавен отговор за WinterMDSE.

support@wintermads.zendesk.com

file

Автоматичен превод:
Anonymized589
преди 8 месеца

Това звучи като кошмар..

повдигнах спорове с моите банки и сега успях да намеря почти всички доставчици на плащания с помощта на моите банки.

надявам се скоро да ми върнат парите!

Автоматичен превод:
1...4 5 6...279
Отидете на страницаот 279 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини