ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 224)

преди 11 месеца от kirekin
|
333231 преглеждания 3771 отговора |
|
1...223 224 225...250
Добавете пост
KatzeisBack
преди 1 месец

Получих едно връщане на плащане за pixeleum и Finn art.io, Wintermads се разглежда и досега Chase Bank отказва връщането на плащането ми за lunu.io, всичко вървеше гладко, докато не споменах lunu.io и те отрекоха всякакви искове веднага, казвайки го противоречи на правилата за връщане на плащане на Mastercards, тъй като е свързано с хазарта, това е странно, тъй като предишното ми връщане на плащане беше успешно по същата причина.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Chase изглежда доста несъвместим с тяхната поддръжка на клиенти, иска ми се да използвам националния си акаунт за депо, тъй като това щеше да е решено досега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е работа със zinzipay?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Намерете го луд. Pixeleum е възстановен. Направиха фалшиви разписки за моите депозити

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, поръчах възстановяване на сумата от търговец и попитах моята банка и те пуснаха жалба в Revolut. Казаха, че ще разследват и са блокирали акаунтите ми в Revolut. Това случвало ли се е на някой друг????

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

те са измама alle bettingsider is falske . не е вярно много.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

те са измама

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Revolut е заседнал в блатото на доставчиците на хазарт, обработвайки плащанията за казината като Revolut Pay. Съответно не можете да очаквате голяма подкрепа там 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, знам, но на практика всичките ми депозити бяха направени с Revolut...

Автоматичен превод:
dvs7
преди 1 месец

След това можете да се сбогувате със средствата си, освен ако платежните услуги не ви възстановят сумата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка на клиенти.

Съжаляваме, че пишем това на английски, но в момента нямаме агент, говорещ норвежки език.

Разбираме, че може да бъде разочароващо да чакате теглене. Понякога обаче може да отнеме малко повече време поради по-голямото натоварване. Вашето теглене трябва да е в крайната фаза на обработка. Благодаря ви за разбирането.

Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл support@Talismania.com или чрез чат на живо.

С уважение,

Обслужване на клиенти





jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto.

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Ще докладвам тук новините... Надявам се да не загубя средствата си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой, който има информация за стикерите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мога ли да получа помощ за моя случай?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисли за това от Mystake?


file

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Общ отговор, получих подобен отговор от goldenbet (и двете казина работят под Santeda international BV), въпреки че до известна степен са прави, те също носят отговорност към KYC на своите клиенти, така че ако сте попълнили това предварително, те трябваше да ви откажат услугата, което предполагам, че определено не са го направили. Кой беше търговецът, който се спря на вашето изявление от любопитство?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Те знаят точно какво правят, не се притеснявайте. Те просто вземат парите откъдето им е най-добре. Германия, Великобритания, Скандинавия и т.н. И да те бяха верифицирали, щяха да те пуснат, понякога парите прогонват всички притеснения 😉 И както вече писах, и все още никой не е разбрал: ТЕ СА ПРЕСТЪПНИЦИ . Това означава, че за тези хора няма закони.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Обстоятелствата около вашата жалба са неблагоприятни. Проверих накратко жалбата ви и намерих следната бележка: „Роми в момента е извън офиса или е на почивка. Възможно е те да не могат да отговорят на тази жалба толкова бързо, колкото обикновено. Благодарим ви за разбирането." Трябва да видите и това. Тъй като жалбата все още е висяща, казиното все още няма да подлежи на никакви санкции. Честно казано, бих казал, че резултатът е ясен. Съжалявам; изглежда, че казиното не е успяло да се справи с проблема ви, но със сигурност ще изчакам актуализация. Може би е имало отговор, просто не го знаем.

Във всеки случай, моля, бъдете търпеливи. благодаря


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всъщност не съм получил нито едно възстановяване от нито една от тези компании. Повечето от тях просто игнорират.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Grottobook ми писа това, възстановяват ли сумата след това или не? file

Автоматичен превод:
1...223 224 225...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още