преди 1 месец
човек научава урок, който никога повече няма да изневери
a man learns a lesson he will never cheat again
0
човек научава урок, който никога повече няма да изневери
a man learns a lesson he will never cheat again
Аз го правя - опитвам ги от векове без успех. Техният чат на живо никога не работи, така че не знам как иначе да им възстановя парите
I do - been trying them for ages with no luck. Their Live chat never works so not sure how else to refund them
добре от кои си го върна? Директно или чрез банка?
Опитвал съм:
Някакъв спам им изпращаше имейли цял ден без успех... хаха някакви съвети?
nice which ones did you get it back from? Directly or through a bank?
Been trying:
Kind of spam emailed them all day to no luck... haha any tips?
Карън, приятели ли сме отново??? 😉😀😀
Karen, are we friends again now??? 😉😀😀
Karen, sind wir jetzt wieder Freunde??? 😉😀😀
Моята компания за кредитни карти, честно казано, не мисля, че е връщане на плащане поради продължителността на времето, което отне, и отговора им, тъй като те цитираха, че кодът на mcc е нефинансова институция 6051. Но това, което направих, беше да ги препратя екранна снимка на депозита към сайта, който имаше дата и час, които съвпадаха с времето на транзакцията, излязла от сметката, очевидно не съвпадаха. Изпратих също уличаващи доказателства за санкции и предупреждения и черен списък за обработка на плащания срещу групата Santana BV и как те работят незаконно без лиценз. Така че, тъй като на CC не е позволено да бъдат регистрирани за хазарт, въпреки че признах, че съм направил това поради лоша преценка и грешка, те ми възстановиха сумата и казаха, че сега разследват напълно въпроса. Мисля, че това, което може да се наложи да направите, е да потърсите търговците и да видите дали можете да ги намерите, свържете се с банката си и поискайте кодовете на търговците, които са използвали, тъй като вече има нива във визата за висок риск 1 2 и 3, което направих публикувайте линк относно това, че е интересно четиво. Ще се поразровя малко за вашите плащания, за да видя какво мога да намеря за вас 😉
My credit card company to be honest I don't think it's a chargeback due to the length of time it has taken and their response as they quoted that the mcc code was a non financial institution 6051. But what I did do was forward to them a screenshot of the deposit to the site which had date and time which corolateted to the time of the transaction that went out of the account, obviously it didn't match up. I also sent incriminating evidence of sanctions and warnings and payment processing blacklist against the Santana BV group and how they are illegally operating without a licence. So as CC are not allowed to be registered to gamble even though I admitted I did this in poor judgement and error they have refunded me and said they are now fully investigating the matter further. I think what you may need to do is search for the merchants and see if you can find them also contact your bank and ask for the merchant codes that they have used as there is now tiers in visa for high risk 1 2 & 3 I did post a link regarding this it's an interesting read. I will do a bit of digging on your payments see what I can find for you 😉
Сайтът offshoreleaks също понякога е полезен, просто трябва да се поразровите малко в комбинация с различните регистри.
@Radka пак ли сме приятели?
The website offshoreleaks is also sometimes useful, you just have to dig a little deeper in combination with the various registers.
@Radka are we friends again?
Die Webseite offshoreleaks gilft auch manchmal, man muss nur in kombination mit den verschiedenen register etwas tiefer bohren.
@Radka sind wir auch wieder Freunde ?
Ще разгледам това, благодаря за споделянето 😊
I will give this a look thanks for sharing 😊
Колко време отне възстановяването на плащането ви? аз също оспорвам няколко плащания със Santeda BV, моето обаче не беше с кредитна карта, но имам много от същите доказателства (без лиценз, фалшиви фиктивни компании, търговци трети страни с подобни имена, свързани с техните казина, фалшиви уеб магазини, каквото и да е) препратихте във вашия спор въз основа на това съобщение, те използваха MCC 5816 за моите транзакции, което попада в цифрови стоки и игри (магазинът на xbox използва същия код за видео игри) вместо MCC 7995, транзакциите с моя спор също са извън моите лири и стотинки (това може да е конвертирането на валутата все пак), но всички са едновременно.
How long did it take for your chargeback? i'm also disputing a few payments with Santeda BV, mine wasn't with a credit card though but i do have a lot of the same evidence (no license, dodgy shell companies, third party merchants with similar names linked to their casinos, fake webstores, you name it) you've forwarded in your dispute based on this message, they used MCC 5816 for my transactions which comes under digital goods and gaming (the xbox store uses the same code for video games) instead of MCC 7995, the transactions with my dispute are off my pounds and pennies aswell (that may be the currency conversion though), but are all at the same time.
Здравей, човече, мога ли да попитам как успя да накараш elegro да ти върне парите, тъй като те се преструват, че не могат да ме идентифицират?
имам неразрешени плащания към nikotpf*marinebeauty
Hi man, may I ask how you got elegro to refund you as they are pretending to be unable to identify me?
i have unauthorised payments to nikotpf*marinebeauty
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.