ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73809 преглеждания 697 отговора |
|
1...12 13 14...35
преди 7 месеца

Преглежда се от вчера, но имам всичко проверено и ми казва, че акаунтът ми е потвърден, но не знам защо им отнема толкова време да приемат плащането, което трябва да ми бъде направено. аз не разбирам Вече имам два висящи артикула по 500 евро и ми остават още 900 да сложа, защо? Не оставя теглене на 500 евро на всеки 24 часа. Не разбирам правилата на Spinanga и това ме кара да изпитвам недоверие. Истината е, че това са моите пари.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, тъй като е още малко, не бих бил скептичен веднага. Точно преди вас един играч писа, че е получил парите след 5 дни, така че ако направят някакви проверки, вероятно няма да ги получите веднага, а само когато ви кажат, че са приключили с разследването и всичко е наред . Затова се опитайте да се поинтересувате как вървят нещата и бъдете търпеливи. Ще видим какво ще измисли казиното. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодарим ви, надяваме се всичко да е наред 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Mastercard

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодарим ви, надяваме се всичко да е наред 👍

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ние също!

Пазете се и не забравяйте да ни държите в течение тук. Само в случай, че можем да ви бъдем полезни. 😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Mastercard

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря! Също така се радвам да видя, че петият ден донесе пробив!

Бихте ли казали, след вашия опит, че това е прилично място за престой и игра?

Автоматичен превод:
andrzej1406
преди 7 месеца

Съгласен съм, днес загубих пари там и пълна каша...

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, от 19-ти, когато направих тегленията, акаунтът ми беше верифициран, всичко беше точно и днес ми казаха, че не съм изпратил всички документи, струва ми се, не знам, това е шега , верифицирах акаунта си и ме пращат отново да отрежа още дни, изглежда, че няма да ми платят парите, които имам и са 1900 евро... Надявам се сега да проверят всичко, защото всичко е добре подредени и те ще направят тегленията

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

filefile

Надявам се да го проверят и да ми изпратят моите тегления защо...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 7 месеца

Правилно ли разбирам, че част от документите са липсвали или са поискали допълнителни? Понякога казиното може да поиска някои други документи за проверка, особено когато става въпрос за по-големи тегления.

Моля, информирайте ни за всички новини с вашата проверка и ако имате нужда от нашата помощ, просто ни уведомете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Добре, ако тези две остават да бъдат потвърдени file

Надявам се бързо да ги потвърдят и да ми дадат парите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Малко съм притеснен, изпратих куп документи, които те искат за проверка и ми звучи като измама, всичко това отнема много време и хората в чата не ти казват нищо и в рулетката получих извън играта, когато спечелих друга награда

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 7 месеца

Ние всъщност обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, особено когато става въпрос за първото теглене. Те трябва да проверят щателно всички документи, което понякога може да доведе до забавяне. Така че се опитайте да бъдете търпеливи и вижте как ще върви проверката на вашите документи, а както вече ви казах, ние винаги сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо това казино има толкова висок рейтинг, когато почти всички отзиви са отрицателни?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изпратих хиляда документа и нито един от тях не е валиден, винаги ги отхвърлят и всички са изрядни в PDF, тъй като всеки човек от обслужването на клиенти иска различно нещо, утре имам парите си, сметката не е потвърдена, това е измама, аз съм там от четвъртък и те не ми позволяват да го проверя с цялата информация, която им изпратих. Не знам защо са необходими данни, като например да знам къде живея и регистрации и всички месечни транзакции, ако това е само прехвърляне, което в други казина е било мигновено. Притеснявам се от ситуацията, защото имам 1500 евро за събиране и не виждам изход.


Бих искал да се свържете с мен или да ми помогнете да разреша това или да докладвате за това


Благодаря ти

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 7 месеца

Те не предоставят решения, това е измама, трябва да предприемат действия с това казино

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо това казино има толкова висок рейтинг, когато почти всички отзиви са отрицателни?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ние всъщност не включваме потребителските отзиви в индекса за безопасност. Ако се интересувате, моля, прочетете тази статия за това как преглеждаме всички онлайн казина.

Имате ли опит от това казино може би?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изпратих хиляда документа и нито един от тях не е валиден, винаги ги отхвърлят и всички са изрядни в PDF, тъй като всеки човек от обслужването на клиенти иска различно нещо, утре имам парите си, сметката не е потвърдена, това е измама, аз съм там от четвъртък и те не ми позволяват да го проверя с цялата информация, която им изпратих. Не знам защо са необходими данни, като например да знам къде живея и регистрации и всички месечни транзакции, ако това е само прехвърляне, което в други казина е било мигновено. Притеснявам се от ситуацията, защото имам 1500 евро за събиране и не виждам изход.


Бих искал да се свържете с мен или да ми помогнете да разреша това или да докладвате за това


Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наистина се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне с този проблем във вашата жалба .

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Да се надяваме, че ще се разреши

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нов съм тук, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казино Гуру

Автоматичен превод:
1...12 13 14...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини