Здравейте, за какво конкретно имате нужда от помощ? Чакате ли теглене или какво става?
Също така бих искал да ви посъветвам, че ако имате нужда от пари, определено не е най-разумното нещо да отидете в казиното, за да играете, защото има предимство пред играча, който обикновено губи парите си тук.
Както и да е, кажи ми повече и ще видим дали можем да помогнем. 🙂
Hi, what specifically do you need help with please ? Are you waiting for a withdrawal or what's going on ?
I would also like to advise you that if you need money, it is definitely not the wisest thing to go to the casino to play, because it has an advantage over the player, who usually loses his money here.
Anyway, tell me more and we'll see if we can help. 🙂
Добро утро
Направих заявка за теглене от 20 април и тя все още се обработва. Всеки ден ми казват, че готовото ще бъде завършено, но нищо. Това е първата заявка за теглене и не са ми поискани документи за потвърждение
Good morning
I have made a withdrawal request since 4/20 and it is still being processed. Every day they tell me that the ready will be completed but nothing. This is the first withdrawal request and I have not been asked for any confirmation documents
Καλημέρα σας
Έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 20/4 και ακόμα ειναι σε επεξεργασία. Κάθε μέρα μου λένε ότι το έτοιμα θα ολοκληρωθεί αλλά τίποτα. Ειναι το πρώτο αίτημά ανάληψης και δεν μου έχουν ζητήσει καθόλου έγγραφα επιβεβαιωσης
Страхотно, преместих публикациите ви под това казино, където можете да прочетете, че със сигурност не сте сами или по-скоро не сте били сами. Другите играчи също чакат парите, но тъй като мина около седмица, мисля, че не беше толкова лошо и най-важното е, че получихте парите. Какъв метод на плащане използвахте? Казиното не се нуждаеше от потвърждение от вас въз основа на това, което казахте? 🙂
Great, I've moved your posts under that casino, where you can read that you're certainly not alone, or rather you weren't alone. The other players are waiting for the money too, but since it's been about a week I think it wasn't that bad and the most important thing is that you got the money. What payment method did you use ? The casino didn't need verification from you based on what you said ? 🙂
Един въпрос, имам активно оплакване от седмица и контактувате ли с казината, ако има проблеми?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Направих теглене в петък, има надежда да получа парите
I made a withdrawal on Friday there are hopes of getting the money
Ho fatto un prelievo venerdì ci sono speranze di prendere i soldi
Ами дават ми хиляди задачи за проверка и съм пратил всякакви документи и няма как...
Well, they give me thousands of problems for verification and I have sent all kinds of documents and there is no way...
Pues a mí me ponen miles de pegas por la verificación y he mandando de todo tipo de documentos y no hay manera …
Един въпрос, имам активно оплакване от седмица и контактувате ли с казината, ако има проблеми?
One question, I have had an active complaint for a week and do you contact the casinos if there are problems?
Una pregunta yo tengo una queja activa desde hace un semana y algo vosotros os ponéis en contacto con los casinos ante problemas ?
Да, ако казиното не може да разреши ситуацията с вас в разумен срок и нашият екип получи необходимата информация от вас, тогава ние ще се свържем с казиното.
Разбира се, понякога ни пренебрегват и затова не всяка жалба винаги се разрешава по начина, по който играчите биха искали, но виждам, че това конкретно казино се опитва да разреши проблемите, така че мисля, че това е добър знак.
Така че не се притеснявайте, ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
Yes, if the casino is unable to resolve the situation with you within a reasonable time and our team obtains the necessary information from you, then we will contact the casino.
Of course, sometimes they ignore us and that's why not every complaint is always resolved the way the players would like, but I see that this particular casino is trying to solve the issues, so I think that's a good sign.
So don't worry, we'll do our best to help you.
Добре, все още имам активна жалба, но не им пука, не ме верифицират и пак не искат да ми платят.
Ok, I still have the complaint active but they don't care, they don't verify me and they still don't want to pay me.
Vale yo tengo la queja aún activa pero es que les da igual no me verifican y siguen igual no me quieren pagar
Свързвали ли сте се с казиното и казали ли са ви защо не искат да ви верифицират? Или още чакате да проверят всички документи.
Можете да теглите само след като сте преминали успешно проверката, така че парите вероятно няма да пристигнат преди това.
Надявам се скоро да свърши и да останете доволни. 😕
Have you been in contact with the casino and have they told you why they don't want to verify you ? Or are you still waiting for them to check all the documents.
You can only withdraw after you have successfully passed the verification, so the money probably won't arrive until then.
I hope it will be over soon and you will be satisfied. 😕
Той не ми каза защо изпращам данните и те винаги ги анулират и изпратих всякакви транзакции от акаунта си до всички движения, снимки на лицето ми и личната ми карта, но те винаги ги връщат и изпратих имейли и нищо. Те не отговарят и чат агентите ми казват, че няма нужда да потвърждавам, че парите ще бъдат депозирани скоро, всеки е различен...
He has not told me why I send the data and they always cancel it and I have sent all kinds of transactions from my account to all the movements, photos of my face and my ID but they always take them back and I have sent emails and nothing They don't answer and the chat agents tell me that there is no need to verify that the money will be deposited soon, each one a different thing...
No me ha dicho el porqué yo mando los datos y siempre me los cancelan y he mandando de todo tipo hasta transacciones de mi cuenta de todos los movimientos fotos de mi cara de mi DNI pero siempre me los echan para atrás y he mandando correos y nada no contestan y los agentes del chat me dicen que no hace falta verificarme que el dinero se me ingresará pronto cada uno una cosa diferente …
О, но ако те не трябва да верифицират акаунта ви, вероятно все още не е необходимо да изпращате документите, само ако казиното ви помоли да го направите.
Имам чувството обаче, че се проточи известно време и все още не сте получили подходящ отговор защо отнема толкова време да се оттеглите.
Така че това, което ще е необходимо сега, е да издържим и ако нищо не се случи, тогава екипът ще се свърже с казиното и се надяваме, че можем да разрешим всичко.
Oh, but if they don't need to verify your account, you probably don't need to send the documents yet, only if the casino asks you to do so.
However, I have a feeling that it's been dragging on for a while and you still haven't received any relevant answer why it takes so long to withdraw.
So what will be needed now is to hold on and if nothing happens then the team will contact the casino and hopefully we can sort it all out.
Дано сега изпратих документите отново в петък... Малорес пак ме помоли за селфи снимка. Одобрени са за уикенда. Да се надяваме, че утре ги приемат и всичко ще мине добре и ще ми изплатят тегленията.
Hopefully now I have sent the documents again on Friday... Mallores asked me again for a selfie photo. They have been approved for the weekend. Let's hope that tomorrow they are accepted and everything goes well and they pay me my withdrawals.
Ojalá ahora he eh enviado el viernes los documentos otra vez… y a Mallores me pedía otra vez una foto selfie llevan el finde semana en aprobación esperemos que mańana estén aceptados y todo vaya bien y me paguen mis retiros
Звучи сякаш нещата вървят напред!
Тук сме за още новини, стискаме палци за вас! 🤞🤞
Sounds like things are moving forward!
We're here for further news, crossing our fingers for you! 🤞🤞
Надявам се изборът на казино да не се обърка отново😅 Депозирах 50e и загубих и активирах бонуса от 50e и хвърлих и спечелих 2000e. Сега има 3 чакащи заявки за теглене (500e). Да видим какво ще стане. Бавно е! Все още няма приети заявки. Нека изчакаме още няколко дни и след това ще отида да питам 😎
I hope the casino choice didn't go wrong again😅 I deposited 50e and lost and activated the 50e bonus and rolled and won 2000e. There are now 3 withdrawal requests (500e) pending. Let's see what happens. It's slow! No requests have been accepted yet. Let's wait a few more days and then I'll go and ask after 😎
Toivottavasti ei taas mennyt kasinovalinta pieleen😅 talletin 50e ja hävisin ja aktivoin 50e bonuķsen ja kierrätin ja voitin 2000e. Nyt on 3 nostopyyntöä (500e) vireillä. Katsotaan kuinka käy. Hidasta on! Vielä ei ole mitään pyyntöä hyväksytty. Odotellaan vielä muutama päivä ja sitten käyn kyselemään perään😎
Може ли някой да ми помогне да направя напомняне на това казино jekpotfrenzy Поисках теглене на 500 евро за печалба до момента Все още не съм кредитиран заявката, направена на 26 април миналия петък в 11 58 минути
Can anyone help me to make a reminder to this jekpotfrenzy casino I requested a withdrawal of 500 euros for a winning to date I still have not been credited the request made on April 26 last Friday at 11 58 minutes
Qualcuno mi può aiutare a fare un sollecito a questo casino jekpotfrenzy ho fatto richiesta di un prelievo di 500 euro per una vincita ad oggi ancora non mi e stato accreditato la richiesta lo fatta il 26 aprile scorso venerdì alle 11 58 minuti
Имам проблем с jekpotfrenzy. Ще ви изпратя екранната снимка а от 26 април ако прочетеш не ми плащат
I'm having the problem with jekpotfrenzy I'll send you the screenshot and from April 26th if you read that they don't pay me
Io sto avendo il problema con jekpotfrenzy ti mando lo screenshot e dal 26 aprile se leggi che non mi pagano
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.