ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73711 преглеждания 697 отговора |
|
1...13 14 15...35
преди 6 месеца

Избирам това, защото имам нужда от пари

Автоматичен превод:
sthabilemaphanga6
преди 6 месеца

Здравейте, за какво конкретно имате нужда от помощ? Чакате ли теглене или какво става?

Също така бих искал да ви посъветвам, че ако имате нужда от пари, определено не е най-разумното нещо да отидете в казиното, за да играете, защото има предимство пред играча, който обикновено губи парите си тук.

Както и да е, кажи ми повече и ще видим дали можем да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро

Направих заявка за теглене от 20 април и тя все още се обработва. Всеки ден ми казват, че готовото ще бъде завършено, но нищо. Това е първата заявка за теглене и не са ми поискани документи за потвърждение

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Парите дойдоха днес

Автоматичен превод:
Kppapado_02
преди 6 месеца

Страхотно, преместих публикациите ви под това казино, където можете да прочетете, че със сигурност не сте сами или по-скоро не сте били сами. Другите играчи също чакат парите, но тъй като мина около седмица, мисля, че не беше толкова лошо и най-важното е, че получихте парите. Какъв метод на плащане използвахте? Казиното не се нуждаеше от потвърждение от вас въз основа на това, което казахте? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Един въпрос, имам активно оплакване от седмица и контактувате ли с казината, ако има проблеми?

Автоматичен превод:
Kppapado_02
преди 6 месеца

Направих теглене в петък, има надежда да получа парите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ами дават ми хиляди задачи за проверка и съм пратил всякакви документи и няма как...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Един въпрос, имам активно оплакване от седмица и контактувате ли с казината, ако има проблеми?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, ако казиното не може да разреши ситуацията с вас в разумен срок и нашият екип получи необходимата информация от вас, тогава ние ще се свържем с казиното.

Разбира се, понякога ни пренебрегват и затова не всяка жалба винаги се разрешава по начина, по който играчите биха искали, но виждам, че това конкретно казино се опитва да разреши проблемите, така че мисля, че това е добър знак.

Така че не се притеснявайте, ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, все още имам активна жалба, но не им пука, не ме верифицират и пак не искат да ми платят.

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

Свързвали ли сте се с казиното и казали ли са ви защо не искат да ви верифицират? Или още чакате да проверят всички документи.

Можете да теглите само след като сте преминали успешно проверката, така че парите вероятно няма да пристигнат преди това.

Надявам се скоро да свърши и да останете доволни. 😕

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Той не ми каза защо изпращам данните и те винаги ги анулират и изпратих всякакви транзакции от акаунта си до всички движения, снимки на лицето ми и личната ми карта, но те винаги ги връщат и изпратих имейли и нищо. Те не отговарят и чат агентите ми казват, че няма нужда да потвърждавам, че парите ще бъдат депозирани скоро, всеки е различен...

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

О, но ако те не трябва да верифицират акаунта ви, вероятно все още не е необходимо да изпращате документите, само ако казиното ви помоли да го направите.

Имам чувството обаче, че се проточи известно време и все още не сте получили подходящ отговор защо отнема толкова време да се оттеглите.

Така че това, което ще е необходимо сега, е да издържим и ако нищо не се случи, тогава екипът ще се свърже с казиното и се надяваме, че можем да разрешим всичко.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Дано сега изпратих документите отново в петък... Малорес пак ме помоли за селфи снимка. Одобрени са за уикенда. Да се надяваме, че утре ги приемат и всичко ще мине добре и ще ми изплатят тегленията.

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

Звучи сякаш нещата вървят напред!

Тук сме за още новини, стискаме палци за вас! 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Надявам се изборът на казино да не се обърка отново😅 Депозирах 50e и загубих и активирах бонуса от 50e и хвърлих и спечелих 2000e. Сега има 3 чакащи заявки за теглене (500e). Да видим какво ще стане. Бавно е! Все още няма приети заявки. Нека изчакаме още няколко дни и след това ще отида да питам 😎

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може ли някой да ми помогне да направя напомняне на това казино jekpotfrenzy Поисках теглене на 500 евро за печалба до момента Все още не съм кредитиран заявката, направена на 26 април миналия петък в 11 58 минути

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

Какъв сайт е това

Автоматичен превод:
tsperanza55
преди 6 месеца

Спинанга

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 6 месеца

Имам проблем с jekpotfrenzy. Ще ви изпратя екранната снимка file а от 26 април ако прочетеш не ми плащат

Автоматичен превод:
1...13 14 15...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини