Съжалявам за тази ситуация, наистина. Виждам вашата жалба , тук с нашия екип, където те все още не са се намесили, поради 14-дневната времева рамка, която е стандартна процедура, когато се стигне до този вид проблеми с оттеглянето. Вероятно вече сте чели другите публикации в тази тема, където можете да видите, че напоследък казиното е спряло много тегления на своите играчи. Знам, че ситуацията е разочароваща, но се опитайте да бъдете малко търпеливи, за да можем да разберем какво точно се случва в това казино. Нашият екип за оплаквания със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, дръжте ни в течение, когато имате новини относно вашия случай.
Sorry about this situation, really. I can see your complaint, here with our team, where they haven't intervene yet, because of the 14 day time frame, which is a standard proceeding whenever comes to this kind of issues with the withdrawal. Probably you have already read the other posts in this thread, where you can see, that the casino has put on hold many withdrawals of its players lately. I know, that it is a frustrating situation to be in, try to be a little patient, though, so we can find out what exactly is going on in this casino. Our complaint team will do their best to help you out, for sure. Please keep us updated, whenever you have any news regarding your case.
Автоматичен превод: