ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 месеца от Miikkuli
|
14314 преглеждания 320 отговора |
|
1...7 8 9...17
Добавете пост
преди 1 месец

Пишат ми, че не е нужно да си изпращам документите и чатовете винаги отговарят по същия начин, че има забавяне на плащанията за много заявки. Но според мен никога повече няма да видя парите си😔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, както можете да прочетете в тази тема, вие изобщо не сте сами. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Както и да е, казаха ли ви защо са минали почти две седмици? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казват ми, че не ми трябват документи, чатовете ми казват да имам търпение и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега му изпратих документите за шофьорска книжка и здравна карта до KYC, сега чакам отговор, да видим какво ще стане, да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е първото теглене, което правя, и никога преди не съм депозирал пари, докато не получа тегленето, което направих. Днес са 11 дни и нямам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, предполагам, че малко можем да направим за който и да е от вас сега 🙁. Очевидно казиното има някакъв проблем и в резултат на това много играчи се оказаха тук във форума, описвайки едни и същи неща. 🤷‍♀️

Предлагам ви да изчакате още малко, съжалявам. Честно казано, не бих очаквал плащане по време на Великден. Молете се да греша....


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Дори сега, когато говорих с чата на живо, очаквам същото и такова. Казах да пратя документи, за да го направят по-бързо, казаха ми, че акаунтът ми не се нуждае от верификация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Няма да си получим парите до Великден? уау това е наистина тъжно

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

Помолих ги в чата на живо (имам предвид ботовете, които този сайт има) да ме принудят да верифицирам акаунта си, но те също ми казаха, че не е необходим.... така че рип

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-лошото казино. Изпратиха ми съобщения да направя депозит с бонус, защото съм VIP член. Направих депозит и не ми дават нищо. Попитах ги и те ми казаха, че бонусът ще бъде активиран при следващ депозит. Два дни по-късно ми изпратиха имейл и отново ми казаха за бонуса. Познай какво. Пак нищо. Не им вярвай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казват ми, че не ми трябват документи, чатовете ми казват да имам търпение и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, въз основа на цялата тази тема изглежда, че казиното е задържано. При такива обстоятелства предлагам да изчакаме, макар че разбирам, че не е много убедително.

Просто се опитайте да издържите и се надявайте на най-доброто. Начинът, по който го виждам, вие сте в списъка, те просто трябва да стигнат до вас в крайна сметка. 🤞🤞🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма да си получим парите до Великден? уау това е наистина тъжно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В повечето случаи Великден се счита за банков празник, така че предполагам, че за казиното, което вече е забавено с изплащанията си, банковите празници означават ново забавяне. Разбира се, надявам се, че греша напълно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дори сега, когато говорих с чата на живо, очаквам същото и такова. Казах да пратя документи, за да го направят по-бързо, казаха ми, че акаунтът ми не се нуждае от верификация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, съжалявам, но според мен изпращането на ненужни документи няма да помогне за справяне със забавянето.

Нямам представа къде е станало първоначалното забавяне и когато казват, че проверката не е необходима, ще се опитам да повярвам на това.

Излишно е да казвам, че разбирам добрите ти намерения, разбира се. Наистина съжалявам, че и ти си в тази бъркотия и се надявам на най-доброто!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега му изпратих документите за шофьорска книжка и здравна карта до KYC, сега чакам отговор, да видим какво ще стане, да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много проблеми са решени чрез сътрудничество. За мен изглеждаше, че KYC не е необходим. Промени ли се нещо, моля? Надявам се това да ви доближи до оттеглянето ви. Наистина мисля, че те просто трябва да стигнат до вас. Опитайте се да се задържите, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-лошото казино. Изпратиха ми съобщения да направя депозит с бонус, защото съм VIP член. Направих депозит и не ми дават нищо. Попитах ги и те ми казаха, че бонусът ще бъде активиран при следващ депозит. Два дни по-късно ми изпратиха имейл и отново ми казаха за бонуса. Познай какво. Пак нищо. Не им вярвай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нищо чудно, че не обичате много това казино. Примамете играчи да депозират чрез обещания бонус за депозит, такава оферта трябва да бъде уважена.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е измамно казино, отварям жалба във форума на ask gamblers https://www.askgamblers.com/casino-complaints/spinanga-casino-witdrawal-not-delivered-for-8-days

Автоматичен превод:
andrzej1406
преди 1 месец

Съжалявам за тази ситуация, наистина. Виждам вашата жалба , тук с нашия екип, където те все още не са се намесили, поради 14-дневната времева рамка, която е стандартна процедура, когато се стигне до този вид проблеми с оттеглянето. Вероятно вече сте чели другите публикации в тази тема, където можете да видите, че напоследък казиното е спряло много тегления на своите играчи. Знам, че ситуацията е разочароваща, но се опитайте да бъдете малко търпеливи, за да можем да разберем какво точно се случва в това казино. Нашият екип за оплаквания със сигурност ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, дръжте ни в течение, когато имате новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че в имейла със спам ми изпращат имейл с бонус, ако депозирам, но не се споменава тегленето и това е мистерия, останах зашеметен от една в крайна сметка нищожна сума. Но така или иначе чакаме, не ми остава нищо друго

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

Колега, от 18.03 чакам 3 тегления и всички казват, че всичко е наред, ще ъпдейтват заради обема, не са правени за теглене и се притеснявам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес се навършват 14 дни от моето възнесение и все още нищо. Говорих с тях отново и отново и те ми казаха същото нещо да имам търпение и че няма от какво да се притеснявам. Не мисля, че някога ще си върна парите.

Автоматичен превод:
User12345
преди 1 месец

14 работни дни? Освен това е католически Великден, не знам какво да кажа... не можем ли да направим нищо? Ако се окаже така, боядисах го, изчислих така

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Всички разчитаме на печалбите си. Вече не знам какво да кажа за това казино.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини