ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73615 преглеждания 692 отговора |
|
1 2...35
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinanga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Spinanga няма да плати средствата ми. Моят акаунт не изисква потвърждение, но сега три дни по-късно ми казват за забавяния. Моят акаунт все още не изисква допълнителна проверка. И не знам дали мога да закрия акаунта си, преди да е направено тегленето.

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Здравейте. Така че вашият акаунт "казва" "потвърден", така ли е? Ако е така, поне това е положително. Освен това, когато казвате, че говорят за закъснения, това означава ли, че трябва да изпълнят много заявки за теглене, може би? 🤔 Понякога наистина може да се случи в онлайн казината, предполагам, че дори може да нямат персонал. Обикновено трябва да направите теглене, преди да затворите сметката, но винаги е по-добре да проверите това с поддръжката. Те трябва да ви дадат отговор как работят и кое е най-доброто за играчите. Опитахте ли да ги попитате за това, може би? Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей!

Свързах се с тях чрез чат услугата. Единият представител на отдела за обслужване на клиенти казва, че има закъснения, а другият, че няма закъснения. Също вчера ми беше обещано, че ще си получа парите до края на деня, но не пристигнаха. Снощи човек от обслужването на клиенти затвори акаунта ми, въпреки че не съм го поискал! Вече не мога да вляза и чатът според съобщенията вече не може да бъде отворен. Днес получих имейл, че съм изтеглил €500, т.е. същото, което вече бях направил в понеделник. Днес обаче беше отменен и преработен. Разбира се, аз не можех да направя това сам, защото бях отстранен оттам. Не мога да се свържа с тях по имейл и чатът не ми казва никаква информация за моето ново теглене например. Което дори не съм правил сам. Сега дори не мога да проверя на уебсайта си дали акаунтът ми трябва да бъде потвърден и какъв е номерът на състоянието по отношение на тегленето ми от €500. Чувство на разочарование и измама.

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Здравейте.

И аз бих почувствал същото! Не само, че всеки представител предостави различна информация, но честно казано, също нямаше начин да получите обратна връзка за затворения акаунт. Това е най-лошата ситуация и бих очаквал някой да ви преведе през това правилно.

Опитвам се да разбера как да се свържа с казиното; крайната опция обикновено е според техния профил в социалните медии. Бихте ли опитали това?

Ще бъда тук за вашия отговор. Въпреки това, без да поддържам контакт, страхувам се, че най-добрият удар ще бъде оплакване.

Е, нека да опитаме социалните им мрежи, става ли? 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Свързах се отново. Но не получих реални отговори. Помолиха ни да изчакаме имейл от съответния отдел. Вече не знам какво да правя и къде да търся информация. Парите ми са изтеглени вече 7 дни.

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Така че не е хубаво и определено ви съчувствам, когато това продължава цяла седмица и не можете да получите подходящи отговори. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, но ако все още се въртите в кръг, тогава, както Радка написа, ще ви задължа да подадете жалба, дори ако трябва да изчакате до споменатото време.

Както и да е, какво ви дава казиното като отговор на вашето теглене? Може би това „Бяхме помолени да изчакаме имейл от съответния отдел"?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Точно такъв отговор получавам. Казиното е абсолютно мизерно! Препоръчвам ви също да изчислите оценката му за надеждност.

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Добре, ако нищо не се промени и все още не получавате отговор, имате възможност да подадете жалба на тази връзка . Опитвали ли сте и социалните мрежи, както е препоръчано?

Разбира се, 14 дни за казина, които вече споменах, така че след това време нашият екип се намесва по-дълбоко в случая. Ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация и жалбата се окаже нерешена, то ще получи черни точки и това ще окаже влияние върху неговия индекс на безопасност.

Така че ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мога да направя преглед на ситуацията;

финансовият отдел първо се свърза с мен и поиска информацията ми, за да направи ръчно теглене. Сега обаче отново пълна тишина и чатът си измива ръцете и казва да изчакаме. В понеделник ще станат 14 дни от първоначалното ми оттегляне. Ще се свържа с вас и ще ви кажа в понеделник каква е ситуацията, ако средствата ми все още не са в моята сметка. Не съм получил никаква информация относно моето оттегляне, нямам начин да проследя въпроса, само зле работещ имейл.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер! От 6 февруари съм поискал общо 3 тегления. Изпратих по имейл документите, които поискаха на сайта, и когато отидох в раздела за потвърждение, каза, че акаунтът ми изглежда не изисква потвърждение. Свързвах се с тях от дни, защото парите ми не влизаха в сметката ми и когато се свързах с тях чрез чат на живо, те ми казаха да имам търпение и че скоро ще имам нещо ново. Вчера влязох отново да попитам за моите тегления и те ми казаха, че проверката не е извършена и след това категорията за проверка се появи на уебсайта на казиното, за да кача необходимите документи там. Все още нямам новини, но съм малко притеснен от ситуацията. Може ли някой да ми каже дали някога е правил теглене от казино spinanga?

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Изобщо не отговарят на имейлите ми. В понеделник ще станат 14 дни, откакто сте поискали теглене или откакто сте направили ръчното теглене?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

В понеделник стават 14 дни откакто ме изписаха. Две седмици го влачат.

Наистина се надявам, че информацията, която изпратих днес за ръчно теглене, е напълно ясна.

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 9 месеца

Добре,

Според мен сега казиното е малко разединено. Очевидно е, че не сте единственият играч с подобни скорошни преживявания.

Чувствайте се свободни да разглеждате късните потребителски отзиви 👈

Бих разбрал технически проблеми или неправилно работещи имейли, каквото и да е, но специално в такива случаи играчите трябва да бъдат актуализирани и да бъдат информирани. Съжалявам, че сте останали в неведение.

Моля, споделете напредъка, в най-лошия сценарий ние ще се намесим. Засега бих му дал още няколко работни дни, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да преодолеят проблемите и да уредят ситуацията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Ще му дам още време. Все още чакам да ми одобрят документите. Ще изчакам и ще видя дали имам добри новини по-късно. Но като цяло нещо не ми харесва в това казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Мога да направя преглед на ситуацията;

финансовият отдел първо се свърза с мен и поиска информацията ми, за да направи ръчно теглене. Сега обаче отново пълна тишина и чатът си измива ръцете и казва да изчакаме. В понеделник ще станат 14 дни от първоначалното ми оттегляне. Ще се свържа с вас и ще ви кажа в понеделник каква е ситуацията, ако средствата ми все още не са в моята сметка. Не съм получил никаква информация относно моето оттегляне, нямам начин да проследя въпроса, само зле работещ имейл.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Със сигурност това вероятно би било най-разумното нещо. Добре, че от отдела са се свързали с вас и ще видят дали ще ви постъпят парите или не. Ако не, можете да се свържете с нас.

Стискайте палци това да не се налага. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще му дам още време. Все още чакам да ми одобрят документите. Ще изчакам и ще видя дали имам добри новини по-късно. Но като цяло нещо не ми харесва в това казино.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е може би най-разумното нещо. Ще видим дали ще се приемат документите и какво ще чуете в следващите няколко дни.

Уведомете ни, когато пристигне нова информация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Щастлив съм да кажа, че моето теглене е пристигнало в моята сметка днес!

отне точно 14 дни, но сега въпросът е решен.

благодаря за вашата подкрепа тук.

Автоматичен превод:
Miikkuli
преди 9 месеца

Здравейте!

Страхотна новина, наистина! Все пак бих казал, че казиното трябва да поработи малко върху това. 🙂

Ако мога да кажа, бяхте много търпеливи, справедливо е, че парите дойдоха!

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 9 месеца

Мини актуализация: Чакам данните ми да бъдат потвърдени. Два пъти отказаха снимките, които изпратих с картата си, въпреки че данните ми са напълно ясни! Сега пускам снимки от вчера и чакам. Напомням ви, че поисках теглене от 6 февруари. Започвам да вярвам, че никога няма да си върна парите.

Автоматичен превод:
1 2...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини