ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73941 преглеждания 697 отговора |
|
1...11 12 13...35
преди 7 месеца

И двете суми ми бяха кредитирани днес

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, днес пристигна първото ми плащане. Да видим кога ще пристигнат следващите 3

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой знае ли какво става с монетните бонуси? Получавате ли ги или не? Колко пъти трябва да ги завъртите? Не изядох 500 и получих 900

Автоматичен превод:
fragkakistr19
преди 7 месеца

Радвам се, че нещо се развива. Очевидно казиното има период на изплащане от 2 седмици, защото повечето играчи ще получат парите си в рамките на това време. Важното е, че го получихте и дано скоро дойде следващото теглене. Ще бъда тук, ако нещо се случи или отнеме повече време. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И двете суми ми бяха кредитирани днес

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, това ме радва, честно казано. Казиното очевидно е малко по-бавно, но важното е, че постепенно всеки получава парите си. Не чакате ли повече тегления?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, днес пристигна първото ми плащане. Да видим кога ще пристигнат следващите 3

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тъй като други играчи също пишат, че са получили някои тегления, така че всичко може да е по правилния път и аз съм сигурен. Но все още няма да скачам и се надявам да няма проблем и с другите.

Кажи ми как върви. 😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че 3 от 4 плащания са пристигнали. Отне само 4 седмици.

Автоматичен превод:
webse1984
преди 7 месеца

Това е страхотно. Видях жалбата ви, в която споменахте, че всички тегления идват. Така ли е и не чакате друго теглене?

Бих казал, че 4 седмици са достатъчни, но най-важното е, че получихте всичко.

Както и да е, ще останеш ли тук и ще играеш ли отново в това казино или по-добре ще преминеш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, още не съм получил 4-то плащане. Но е поискано. Ще пиша като се изплати.


Автоматичен превод:
webse1984
преди 7 месеца

Ще чакаме вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, вижте, дойдох да предупредя хората за моя лош опит с тях, освен факта, че им отнема цяла вечност за плащане и след това от време на време около евро комисионна при презареждане, освен това отключвате бонуси, които изчезват и те казват, че сте ги похарчили, Вие също се опитвате да правите предизвикателствата за залагане и те също не ви ги добавят, след това говорите внимателно на живо и те просто прехвърлят парите от един на друг, докато ви губят времето и не да ти помогна изобщо, истината е, че не го препоръчвам, поздрави

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
javiliyo741
преди 7 месеца

Здравей, виждам, че нямаш най-добрия опит в това казино и си описал доста неща.

Що се отнася до бонусите, нямате никакви в историята си и там трябва да видите дали сте играли или не.

Когато казвате, че им отнема много време да изтеглят, колко време е?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Поисках теглене от 4 дни и все още нищо.

Само автоматични съобщения, имайте търпение.

Изглежда акаунтът ми не се нуждае от проверка.

Не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И двете суми ми бяха кредитирани днес

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

След колко време?

Автоматичен превод:
kopel87
преди 7 месеца

Здравей, виждам, че чакаш от няколко дни, но да ти кажа честно, все още не бих се страхувала. Изглежда, че казиното плаща на играчите според опита, който можете да прочетете тук, но понякога им отнема известно време. Искам също да отбележа, че ние им даваме 14 дни да уредят такъв процес.

Що се отнася до проверката, докато казиното не я изисква, няма да се налага да я правите, така че се опитайте да останете спокойни и търпеливи и вижте какво ще се случи. Ако казиното не успее да разреши проблема, ние ще бъдем тук и можете да се свържете с нас. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, днес спечелих 1900 евро и съм прецакан. Това казино е надеждно. Защо никога не съм виждал този лимит от 500 евро и че имам толкова много процедури, за да одобря всичко? прецакан съм

Автоматичен превод:
adrianeec
преди 7 месеца

Здравейте, сега не знам дали имате добър опит, когато казвате, че казиното е надеждно или отрицателен, когато казвате, че сте прецакан.

Въпреки това спечелихте пари и сега чакате теглене? Преминавате ли през някаква проверка или не, когато говорите за процедури за одобрение?

Моля, уведомете ме как е, за да имам по-добър преглед.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Те просто ме кредитираха.

На 5-ти работен ден..!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Преглежда се от вчера, но имам всичко проверено и ми казва, че акаунтът ми е потвърден, но не знам защо им отнема толкова време да приемат плащането, което трябва да ми бъде направено. аз не разбирам Вече имам два висящи артикула по 500 евро и ми остават още 900 да сложа, защо? Не оставя теглене на 500 евро на всеки 24 часа. Не разбирам правилата на Spinanga и това ме кара да изпитвам недоверие. Истината е, че това са моите пари.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те просто ме кредитираха.

На 5-ти работен ден..!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Страхотни новини и всъщност не отне много време, за да ви кажа истината. Какъв метод използвахте, за да изтеглите парите? 🙂

Автоматичен превод:
1...11 12 13...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини