преди 8 месеца
И двете суми ми бяха кредитирани днес
Both amounts were credited to me today
Σήμερα μου πιστώθηκαν και σε εμένα και τα δύο πόσα
И двете суми ми бяха кредитирани днес
Both amounts were credited to me today
Σήμερα μου πιστώθηκαν και σε εμένα και τα δύο πόσα
Някой знае ли какво става с монетните бонуси? Получавате ли ги или не? Колко пъти трябва да ги завъртите? Не изядох 500 и получих 900
Anyone know what's up with the coin bonuses? Do you get them or not? How many times do you have to spin them? I ate no 500 and got 900
Ξέρεις κανείς τι παίζει με τα μπόνους νομισμάτων; Τα παίρνεις η όχι; Πόσες φορές πρέπει να τα τζιραρεις ; Έφαγα καμία 500 και πήρα 900
Радвам се, че нещо се развива. Очевидно казиното има период на изплащане от 2 седмици, защото повечето играчи ще получат парите си в рамките на това време. Важното е, че го получихте и дано скоро дойде следващото теглене. Ще бъда тук, ако нещо се случи или отнеме повече време. 🙂
I'm glad something move on. Apparently, the casino has a payout period of 2 weeks because most of the players will receive their money within this time. The important thing is that you got it and hopefully the next withdrawal will come soon. I will be here if something happens or it takes longer. 🙂
Е, това ме радва, честно казано. Казиното очевидно е малко по-бавно, но важното е, че постепенно всеки получава парите си. Не чакате ли повече тегления?
Well, that makes me happy, to tell you the truth. The casino is obviously a bit slower but the important thing is that gradually everyone is getting their money. You're not waiting for any more withdrawals ?
Тъй като други играчи също пишат, че са получили някои тегления, така че всичко може да е по правилния път и аз съм сигурен. Но все още няма да скачам и се надявам да няма проблем и с другите.
Кажи ми как върви. 😉
Since other players are also writing that they got some withdrawals, so it could be all on the right track and I am positive. But I won't jump the gun yet and I hope there won't be a problem with the others either.
Let me know how it goes. 😉
Така че 3 от 4 плащания са пристигнали. Отне само 4 седмици.
So 3 out of 4 payments have arrived. It just took 4 weeks.
Also 3 von 4 Ausztahlungen sind angekommen. Hat jetzt halt 4 Wochen gedauert.
Това е страхотно. Видях жалбата ви, в която споменахте, че всички тегления идват. Така ли е и не чакате друго теглене?
Бих казал, че 4 седмици са достатъчни, но най-важното е, че получихте всичко.
Както и да е, ще останеш ли тук и ще играеш ли отново в това казино или по-добре ще преминеш? 🙂
That is great. I saw your complaint where you mentioned that all withdrawals came. Is that so and you do not wait for other withdrawal ?
4 weeks are enough I would say but the most important thing is that you received everything.
Anyway, will you stay here and will you play in this casino again or better you will pass ? 🙂
Не, още не съм получил 4-то плащане. Но е поискано. Ще пиша като се изплати.
No, I haven't received the 4th payment yet. But it has been requested. I'll write when it has been paid out.
Ne die 4. Auszahlung hab ich noch nicht erhalten. Aber sie ist beantragt. Ich schreib wenn sie ausgezahlt worden ist.
Здравейте, вижте, дойдох да предупредя хората за моя лош опит с тях, освен факта, че им отнема цяла вечност за плащане и след това от време на време около евро комисионна при презареждане, освен това отключвате бонуси, които изчезват и те казват, че сте ги похарчили, Вие също се опитвате да правите предизвикателствата за залагане и те също не ви ги добавят, след това говорите внимателно на живо и те просто прехвърлят парите от един на друг, докато ви губят времето и не да ти помогна изобщо, истината е, че не го препоръчвам, поздрави
Hello, look, I came to warn people about my bad experience with them, apart from the fact that they take forever to pay and then from time to time a euro or so in commission on recharges, apart from that you unlock bonuses that disappear and they say that you spent them, You also try to do the betting challenges and they don't add them to you either, then you talk carefully live and they just pass the buck from one to another while they waste your time and don't help you at all, the truth is that I don't recommend it, greetings
hola mira venia avisar a la gente de mi mala experiencia con ellos aparte de que tardan una eternidad para pagar y luego de vez en cuando un euro y pico de comisión en las recargas, aparté desbloqueas bonos que desaparecen y dicen que tu te las gastado, también intentas hacer los desafíos de las apuestas y tampoco te los suman, después hablas con atención en vivo y solo se pasan la patata de unos a otros mientras te hacen perder el tiempo y no te ayudan en nada la verdad que no la recomiendo un saludo
Здравей, виждам, че нямаш най-добрия опит в това казино и си описал доста неща.
Що се отнася до бонусите, нямате никакви в историята си и там трябва да видите дали сте играли или не.
Когато казвате, че им отнема много време да изтеглят, колко време е?
Hi, I can see that you don't have the best experience in this casino and you described quite a lot of things.
As far as bonuses are concerned, you don't have any in your history and there you should see if you have played any or not.
When you say it takes them a long time to cash out, how long is it ?
Поисках теглене от 4 дни и все още нищо.
Само автоматични съобщения, имайте търпение.
Изглежда акаунтът ми не се нуждае от проверка.
Не знам какво да правя.
I have requested a withdrawal for 4 days and still nothing.
Only automatic messages, be patient.
My account doesn't seem to need verification.
I do not know what to do.
Έχω ζητήσει ανάληψη εδώ και 4 ημέρες και ακόμα τίποτα.
Μονό αυτόματα μηνύματα να έχω υπομονή.
Ο λογαριασμός μου δεν φαίνεται θέλει επαλήθευση.
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Здравей, виждам, че чакаш от няколко дни, но да ти кажа честно, все още не бих се страхувала. Изглежда, че казиното плаща на играчите според опита, който можете да прочетете тук, но понякога им отнема известно време. Искам също да отбележа, че ние им даваме 14 дни да уредят такъв процес.
Що се отнася до проверката, докато казиното не я изисква, няма да се налага да я правите, така че се опитайте да останете спокойни и търпеливи и вижте какво ще се случи. Ако казиното не успее да разреши проблема, ние ще бъдем тук и можете да се свържете с нас. 🙂
Hi, I see you've been waiting for a few days but to tell you the truth I wouldn't be afraid yet. The casino does seem to pay players according to the experience you can read here, but sometimes it takes them a while. I would also like to point out that we give them 14 days to sort out such a process.
As for verification, as long as the casino doesn't require it, you won't have to do it, so try to stay calm and patient and see what happens. If the casino fails to resolve it, we will be here and you can contact us. 🙂
Здравейте, добър ден, днес спечелих 1900 евро и съм прецакан. Това казино е надеждно. Защо никога не съм виждал този лимит от 500 евро и че имам толкова много процедури, за да одобря всичко? прецакан съм
Hello, good day, today I won 1900 euros and I'm screwed. This casino is reliable. Why have I never seen that 500-euro limit and that I have so many procedures to approve everything? I'm screwed.
Hola buenas hoy e ganado 1900 euros y estoy cagado este casino es fiable por qué nunca vi eso de 500 euros de límite y que tengo tantos procedimientos para aprobar todo estoy cagado
Здравейте, сега не знам дали имате добър опит, когато казвате, че казиното е надеждно или отрицателен, когато казвате, че сте прецакан.
Въпреки това спечелихте пари и сега чакате теглене? Преминавате ли през някаква проверка или не, когато говорите за процедури за одобрение?
Моля, уведомете ме как е, за да имам по-добър преглед.
Hello, now I don't know if you have a good experience when you say that the casino is reliable or a negative one when you say that you are screwed.
However, you won money and now you're waiting for a withdrawal ? Do you go through any verification or not when you talk about approval procedures ?
Please let me know how it is so I have a better overview.
Те просто ме кредитираха.
На 5-ти работен ден..!
They just credited me.
On the 5th working day..!
Μόλις μου πιστωθηκαν.
Στην 5η εργάσιμη..!
Преглежда се от вчера, но имам всичко проверено и ми казва, че акаунтът ми е потвърден, но не знам защо им отнема толкова време да приемат плащането, което трябва да ми бъде направено. аз не разбирам Вече имам два висящи артикула по 500 евро и ми остават още 900 да сложа, защо? Не оставя теглене на 500 евро на всеки 24 часа. Не разбирам правилата на Spinanga и това ме кара да изпитвам недоверие. Истината е, че това са моите пари.
It has been under review since yesterday but I have everything verified and it tells me that my account is verified but I don't know why it takes them so long to accept the payment to be made to me. I don't understand. I already have two pending items of 500 euros and I still have 900 left to put in, why? It doesn't leave a withdrawal of 500 euros every 24 hours. I don't understand Spinanga's regulations and it makes me distrustful. The truth is, it's my money.
Está desde ayer bajo revisión pero tengo todo verificado me pone que mi cuenta está verificada pero no sé por qué tardan en aceptar que el pago se me haga no lo entiendo .Ya tengo dos pendientes de 500 euros y me quedan 900 aún por poner por qué no deja cada 24 h un retiro de 500 euros no entiendo las normativas de Spinanga y me crea desconfianza la verdad y es mi dinero
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.