Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 36)

 от Miikkuli
|
126 137 преглеждания 848 отговора |
|
1...35 36 37...43

играч от Гърция Поисках 3-то теглене на пари 500/500/500 от 16/1/24 и моята заявка все още е в начален етап и се разглежда и дори не ми поиска потвърждение на сметката, когато говоря чрез Чатя с някой поддържа ми казва, че има закъснения съотношение обем

Автоматичен превод:
valnikos2 deleted the post

играч от Гърция Поисках 3-то теглене на пари 500/500/500 от 16/1/24 и моята заявка все още е в начален етап и се разглежда и дори не ми поиска потвърждение на сметката, когато говоря чрез Чатя с някой поддържа ми казва, че има закъснения съотношение обем

Автоматичен превод:

Бихте ли ни посъветвали отново за датата?

Ако чакате повече от 14 дни, предлагам ви да подадете жалба тук до нашия екип и ние ще се опитаме да разрешим проблема.

Моля, следвайте тази връзка , за да го направите, и ни уведомете как вървите.


Автоматичен превод:

Загубих малко пари в това казино, което няма ограничения за депозит, игра или теглене. Процесът им на изтегляне отнема седмица или повече.


След като поисках акаунтът ми да бъде закрит, те се забавиха за една седмица и продължиха да ми изпращат бонуси, за да ме привлекат обратно. Накрая ми писна и започнах да им говоря груби неща. Чак тогава ми казаха, че са ми затворили акаунта. Получих имейл, потвърждаващ затварянето, но не си направих труда да проверя дали наистина е затворен.


Няколко седмици по-късно, докато изчиствах имейлите си, попаднах на старо съобщение от тях. От любопитство щракнах върху линка към сайта им. Въведох данните си за вход само за да потвърдя, че достъпът до акаунта ми е отказан, но за моя изненада успях да вляза в предполагаемия „затворен" акаунт без никакъв проблем.

Помислих си: „Добре, може би мога да вляза, но вероятно не мога да депозирам или да играя." За да тествам това, опитах да депозирам средства и транзакцията премина през „затворената" сметка.


В този момент бях бясна. Знаех, че за да изтегля депозираните средства, ще трябва да ги изиграя, което ще отнеме поне седмица. Играх средствата, загубих почти всички и останах само с €20 в баланса си. След това се свързах с техния чат на живо, за да попитам защо успях да депозирам и да играя на „затворена" сметка. След няколко минути ме изгониха от акаунта.


До ден днешен не получих отговор или обяснение от тях и те на практика задържаха (или откраднаха) останалите 20 евро.


Тогава поисках помощ от Casino Grounds, но те не направиха нищо. Казаха ми само, че са се свързали с казиното и са игнорирали всички други съобщения, които съм изпратил през последните 7 дни.


Така че не използвайте Спинанга или „Казино терени".

Автоматичен превод:
roPe

Здравейте, мисля, че ви съчувствам в тази ситуация, защото това със сигурност не трябва да се случва и когато ви закрият акаунта, трябва да е така. За съжаление, много пъти е точно това, което описахте и не е сигурно, че казиното ще затвори акаунта ви и никога няма да можете да влезете отново. Очевидно има само няколко от тях.

Както и да е, съжалявам, че депозирахте отново там, защото загубихте пари ненужно. От друга страна, ако си имал закрита сметка и си могъл да влезеш без проблем и да депозираш и след това да ти вземат парите, когато си се свързал с тях, не ми се струва правилно. Особено когато очевидно не сте спечелили нищо от този депозит.

Не бихте ли се заинтересували да подадете жалба при нас? Може би нашият екип би могъл да ви помогне, въпреки че не казвам 100%.

какво мислиш

Автоматичен превод:

добро утро Бих искал да знам дали на някой друг са отказани бонуси от администрацията (без причина), така че не мога да харча точки, имайки много

Автоматичен превод:
Kouneli

възможно е Верифициран съм, но ми поискаха всички движения на Visa картата ми от последните 3 месеца.

Автоматичен превод:

Здравейте, това казино е ужасно, измамиха ме, използваха банковите ми данни за покупка и не отговарят на исковете, не правят нищо и заради тях блокираха банковата ми сметка, т.е. освен че не ми дадоха тегленето, те ме измамиха, като купиха, имах щети и загуби от тях плюс нарушаването на поверителността. Не ги препоръчвам, може и на вас да се случи същото. Някои са срамни, крадци с бели якички.

Автоматичен превод:

Казиното е spinanga, не им се доверявайте, те показват своите правила и условия, но ако направите нещо, веднага затварят акаунта, но ако допуснат някаква грешка, те си измиват ръцете и не правят нищо, ужасно казино, не играйте, не харчете парите си в това казино, ще бъдете измамени.

Автоматичен превод:
munozingrid550

Съжалявам, моля, какво беше естеството на тази измама? Как казиното използва вашите банкови данни, за да купи например? Иска ми се да разбрах по-добре, но чувствам, че имам нужда от вашата помощ за това.

Автоматичен превод:

добро утро Бих искал да знам дали на някой друг са отказани бонуси от администрацията (без причина), така че не мога да харча точки, имайки много

Автоматичен превод:

Хей, виждам, че има проблем с бонусите. За съжаление понякога това може да се случи и не е изолиран случай. Освен това опитахте ли да задавате повече въпроси за това, което са ви казали? Понякога това е и защото играчът често взема бонуси и не депозира между тях, което е доста важно. Понякога, от друга страна, успявате да спечелите може би няколко бонуса и казиното ограничава играча от тях.

Знаете ли нещо повече?

Автоматичен превод:

Добър ден, поисках теглене на 5-ти и какво съвпадение, че в деня на плащането го анулират поради проблем с доставчика, нещо, което не разбирам, тъй като ако депозирам в казиното, самото казино трябва направете плащането към мен, аз говоря с тях и нищо, те също не решават нищо, изисквам теглене отново и разбира се сега трябва да изчакам още няколко дни! И все още ми казват, че благодарение на мен съм получил парите, че доставчикът понякога губи парите, искам парите си, тъй като е добра сума и искам решения възможно най-скоро

Автоматичен превод:
xicola13

здравейте

Мога ли да попитам какво имате предвид поради проблема с доставчика? Това означава ли, че вашият доставчик на плащания може би е отхвърлил плащането?

Проверихте ли във вашата банка?

Моля, уведомете ни как върви със сигурност и ако няма никакво движение, ще се опитаме да се намесим.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, добре, не знам, според тях доставчикът отхвърли плащането, не ми даде никакви причини, фразата им беше може би е спряло токът или кой знае, но трябва да започнем отначало, нищо, вчера аз поиска тегленето отново и те ми казаха, че сега трябва да чакам отново, но идва уикендът и спира до понеделник, те също ми казаха или можете да отмените и да играете парите и аз им казах не, че чакам от 5 дни за парите, които им казах, че ми трябват, тъй като това беше добра сума, която щеше да ми бъде полезна за къщата и те казаха, че трябва да изчакате и да се молите да не бъде отменено, ако моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
xicola13

здравей

Изглежда, че казиното използва компания от трета страна, за да обработва финансовите транзакции, което, както правилно посочихте, не трябва да е проблем за играчите.

Мога ли да знам каква опция за плащане при теглене сте избрали? Може би питането на вашия доставчик на плащания за отхвърлени транзакции може да доведе до някои улики.

Просто не си играйте с парите, моля. Казиното позволява ли ви да задавате лимити за хазарт? Ако е така, можете да използвате инструмента, за да предотвратите загубата на парите.

Засега обаче се страхувам, че трябва да дадем известно време на казиното да се справи с въпроса. Актуализирайте ни редовно, моля. Ние ще сме тук.



Автоматичен превод:
Radka

Не, просто искам да изтегля парите, а не да ги играя. Днес, 10-ти, още не съм го получил, откакто отмениха тегленето и само ми казват, че може би доставчикът му е изгубил интернет или ток или каквото и да е. Тегленето беше направено със същата карта, която използвах за депозита. Преди това ми отговаряха добре и бързо, сега ми отговарят лошо и бавно. Трябва да събера това теглене сега и да забравя за всичко.

Автоматичен превод:
xicola13

Опитахте ли да се свържете с вашата банка относно всичко това?

Това трябва да е добър ход и ако видите, че все още не води до никъде, уведомете ни, моля, и ние ще се опитаме да се намесим.

Автоматичен превод:
Romi

Ако банката ми каза, че нямат представа за никакви доходи, че не са отказали нищо, казиното иска да анулирам и да похарча парите, но аз не искам да анулирам, искам да си взема парите и да забравя за тях тъй като те играят само с хора, те получават своите депозити, ние заслужаваме да получим нашите награди, моля, помогнете ми, защото минаха почти 9 дни, без да събера нещо, което е мое.

Автоматичен превод:

Но сега влизам и от 9-ти заснех екранна снимка, сега ми казва да поискам тегленето на 1 септември 2025 г.. Имам нужда от вашата помощ и моля, за да си върна парите

Edited
Автоматичен превод:
xicola13

Предлагам ви да оставите баланса непокътнат, да съберете възможно най-много екранни снимки, имейли или всякакви други информационни неща и да подадете жалбата наведнъж.

Моля, започнете с тази зелена връзка 👈👈 Следвайте въпросите, отговаряйте по подходящ начин и когато стигнете до момента, в който трябва да обясните въпроса, моля, направете го възможно най-добре.

Надявам се, че след това прегледът на проблема от нашите специалисти няма да отнеме много време.


Автоматичен превод:
1...35 36 37...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини