Загубих малко пари в това казино, което няма ограничения за депозит, игра или теглене. Процесът им на изтегляне отнема седмица или повече.
След като поисках акаунтът ми да бъде закрит, те се забавиха за една седмица и продължиха да ми изпращат бонуси, за да ме привлекат обратно. Накрая ми писна и започнах да им говоря груби неща. Чак тогава ми казаха, че са ми затворили акаунта. Получих имейл, потвърждаващ затварянето, но не си направих труда да проверя дали наистина е затворен.
Няколко седмици по-късно, докато изчиствах имейлите си, попаднах на старо съобщение от тях. От любопитство щракнах върху линка към сайта им. Въведох данните си за вход само за да потвърдя, че достъпът до акаунта ми е отказан, но за моя изненада успях да вляза в предполагаемия „затворен" акаунт без никакъв проблем.
Помислих си: „Добре, може би мога да вляза, но вероятно не мога да депозирам или да играя." За да тествам това, опитах да депозирам средства и транзакцията премина през „затворената" сметка.
В този момент бях бясна. Знаех, че за да изтегля депозираните средства, ще трябва да ги изиграя, което ще отнеме поне седмица. Играх средствата, загубих почти всички и останах само с €20 в баланса си. След това се свързах с техния чат на живо, за да попитам защо успях да депозирам и да играя на „затворена" сметка. След няколко минути ме изгониха от акаунта.
До ден днешен не получих отговор или обяснение от тях и те на практика задържаха (или откраднаха) останалите 20 евро.
Тогава поисках помощ от Casino Grounds, но те не направиха нищо. Казаха ми само, че са се свързали с казиното и са игнорирали всички други съобщения, които съм изпратил през последните 7 дни.
Така че не използвайте Спинанга или „Казино терени".
I lost some money at this casino that has no deposit, play, or withdrawal limits. Their withdrawal process takes a week or longer.
After I requested my account to be closed, they stalled for a week and kept sending me bonuses to lure me back. I eventually got fed up and started saying harsh things to them. Only then did they claim to have closed my account. I received an email confirming the closure, but I didn’t bother to check if it was actually closed.
A few weeks later, while clearing out my emails, I came across an old message from them. Out of curiosity, I clicked on the link to their site. I entered my login details just to confirm that access to my account was denied—but to my surprise, I was able to log in to the supposedly "closed" account without any issue.
I thought, "Okay, maybe I can log in, but I probably can’t deposit or play." To test this, I tried depositing funds, and the transaction went through on the "closed" account.
At this point, I was furious. I knew that to withdraw the deposited funds, I’d need to play them through, which would take at least a week. I played the funds, lost almost all of it, and was left with just €20 in my balance. I then contacted their live chat to ask why I was able to deposit and play on a "closed" account. After a few minutes, they kicked me out of the account.
To this day, I’ve received no response or explanation from them, and they effectively kept (or stole) the remaining €20.
Then I asked for help from Casino Grounds, but they did nothing. They only told me that they contacted the casino and have been ignoring any other messages I’ve sent for the past 7 days.
So don't use Spinanga or "Casino grounds".
Автоматичен превод: