ФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от yoyeli
|
11877 преглеждания 93 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Както казах в последния си пост, неговото доказателство за отговора на Neteller е част от публичната му кореспонденция с Гуру. Струва ми се подозрително, че не успяхте да намерите това.


Освен това по-рано, когато казах, че рецензиите на Cat Casino (сестрските казина на Gama) са пълни с доказателства, че те се задържат, вие казахте, че не сте намерили нищо. Приложено ще намерите само някои от отзивите, които подчертават това.


Освен това сега прочетох две отрицателни рецензии на Gama, които просто не се публикуват.


В договор ли сте с тези измамници или защо са защитени? filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, може да имам няколко акаунта тук, защото просто не си спомнях данните за вход, но честно казано, защо се чувствате обиден, защото казвам истината и някои, а не говоря за всички казино сделки тук на CasinoGuru прави? Как иначе си обяснявате, че казино като Gama или Cat е най-високо оценено от вас, но всеки 2-ри играч има проблеми? кажи ми, че Говорейки за обвинения, моето е да се държиш лицемерно, сякаш подкрепяш играчите, но всъщност подкрепяш казината и едно оплакване, скъпа моя, е, че показва, че дори нямаш собствена система, която може да работи


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Автоматичен превод:
преди 1 година

„Как иначе си обяснявате, че казино като Gama или Cat е най-високо оценено от вас, но всеки втори играч има проблеми?"

Просто защото повече играчи искат да се оплакват директно тук във форума или да създават оплаквания чрез Центъра за разрешаване на проблеми, играчите без проблеми не изпращат оплаквания, нали?

Забелязали ли сте играчи просто идват тук, за да споделят своите подозрения и страхове относно онлайн казината?

Така че вашите числа отразяват само част от играчите - резултатът не е точен. Ако знаете за други, които смятат, че са били измамени, накарайте ги да подадат жалби. Всеки път, когато хванем казино да прави нещо нечестно, има последствия, НО първо трябва да ги хванем. Обвиненията са само началото.

Освен това трябва да прегледате раздела на всяко казино, наречен „обяснен индекс на безопасност", тъй като името казва, че съдържа обяснение. Тази статия е създадена, за да обхване процеса стъпка по стъпка. Прочетете го, моля .

Това обаче е само част от цялата картина, оплакванията, както и потребителските отзиви покриват останалото.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И тук говориш за честен подход? Честно ли е от ваша страна или от казината да пренебрегвате и да се възползвате от пристрастените играчи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, казината никога не трябва да правят това. Какъв е смисълът на въпроса, моля?

Няма шанс за нас да се възползваме от пристрастени играчи. И така, какво ми липсва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Публичната част от жалбата му съдържа отговора на Netteller, а именно:


„Бих искал да потвърдя, че вашият NETELLER отговаря напълно на условията за получаване на изплащания от търговци. Ние не пречим на транзакцията да бъде завършена.


Трансферите в рамките на системата NETELLER са незабавни; трябва да получите средствата веднага щом търговецът инструктира плащането.

Търговците обаче изпращат средства от сайтовете си със свое собствено темпо. Моля, консултирайте се с търговеца, за да разберете колко време ще отнеме.


Ако проблемът продължава, моля, свържете се с нас отново.


Поздрави,

Мартин

екип на NETELLER'


Всичко е тук на открито, както и в рецензиите на Cat Casino и всички възможни оплаквания; това са истински измамници, които трябва да бъдат спрени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

За едно и също оплакване ли говорим? Защото все още не мога да видя това тук.

https://casino.guru/catcasino-the-player-s-deposits-are-not-refunded-by

Предполагам, че това е поредното оплакване, създадено под различен профил, нали?

Както казах, няма време да минавам през всичко това, така че - благодаря, че го споменахте и ми спестихте време.

Ако това е вярно, очаквам със сигурност да видя отговора на казиното!


Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравей, чудя се, казваш това:

„Също така прочетох за две отрицателни рецензии на Gama, които просто не се публикуват."

Какво имаш предвид? Как можете да прочетете рецензии, които не са публикувани?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както виждам, няколко играчи вече са играли с Cat Casino и Gama Casino (които и двете са заедно). Имам проблеми с Gama Casino.


Вече ми беше изпратено потвърждение за теглене на Neteller и парите така и не пристигнаха.

След това ми беше обещано, че ако дам банковите си данни, парите ще бъдат преведени веднага. След това написах, че ще дам банковите си данни само ако мога да получа парите веднага. В чата също ми го обещаха и посочиха, че плащането ще стане веднага. Цели 7 дни чатът ме отлагаше отново и отново и не можеше да даде отговор.


Едва след тези 7 дни ми изпратиха мейл, че трябват повече данни от мен. Как може да ви отнеме толкова време само за да поискате данни?

Разбира се, предоставих и останалите данни, след което от казиното отново ми изпратиха имейл, че парите са преведени.

Това беше преди 3 работни дни и моят банков съветник ми потвърди, че международен превод също отнема максимум 2-3 дни. Само в много редки случаи това отнема повече от 3 дни и затова отново имам много лошо предчувствие, че казиното няма да изплати моите €1800.

Също така вече писах на Анастасия в Telegram, която само отговори, че ще го погледне. След това обаче нямаше повече реакция.

Сега пак трябва да чакам понеделник с надеждата най-после да дойдат парите. Никога не съм преживявал казино да изпрати имейл за потвърждение на изплащането и след това да не получи парите.

Всеки ден чакаш, ядосваш се и никой не ти дава информация. С казиното не можете да се свържете освен чрез чат на живо, който е невеж като вас и няма пряк контакт с финансовия отдел, така че е напълно безсмислен.

Повтарящите се имейл искания просто се игнорират и след като получите отговор, той е скучен и противоречив.

Увереността ми е напълно изчезнала и когато погледна отново банковата си сметка в понеделник, вероятно там отново няма да има пари. Така е вече 26 дни.


Защо описвам това толкова подробно? Това мога да ти кажа. В момента Casino Guru изброява 5669 казина и ако изберете казината въз основа на най-високия рейтинг и следователно най-високия стандарт за сигурност, тогава Cat Casino е на 20-то място, а Gama Casino е в ТОП 100. И това от 5669 казина.

Човек би очаквал друго от толкова високо оценени казина и е мистерия как Casino Guru може да оцени тези две казина толкова високо. Както можете да видите тук в темата, тогава имаше подобни проблеми с казиното и в този момент рейтингът беше 8,5. Сега рейтингът е 9.3, въпреки че казиното вече няколко пъти се държи съмнително и очевидно има проблеми с плащанията.


Между другото, тогава се регистрирах в Gama Casino само заради Casino Guru, защото има толкова висок рейтинг и се доверих на Casino Guru тук. С 5 669 казина, 20-то, а също и 100-то място трябва да са най-добрите казина, но със сигурност не казина, които се отнасят така към играчите си.

С удоволствие ще пиша тук отново, когато най-накрая си получа парите. Интересно ми е кога и дали изобщо ще стане това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук имам публикация от 3000+ знака, която чака преглед. Какво би трябвало това? Откога публикациите във форума се проверяват за първи път? Вложих много усилия в поста и затова ви моля да пуснете този пост.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

защото се опитваме да сме в крак със спамърите, които ежедневно злоупотребяват с форума. Това е нашият начин да поддържаме форума чист без опасни връзки и реклами. В конкретния случай бих винил думата "Телеграм".

Както виждате, публикацията е одобрена. съжалявам за неприятностите


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Вярвам, че Гуру по някаква причина защитава тази група казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че Гуру по някаква причина защитава тази група казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ние не сме.

Мога ли да ви върна към дъното на дискусията?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

Няма нужда да повтарям същото в друга тема, бих казал.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук имам публикация от 3000+ знака, която чака преглед. Какво би трябвало това? Откога публикациите във форума се проверяват за първи път? Вложих много усилия в поста и затова ви моля да пуснете този пост.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Мога ли да ви помоля да се придържате към темата тук?

https://casino.guru/forum/casinos/gama-casino---general-discussion/4

Няма да повтарям едно и също съобщение няколко пъти, наистина нямам време за това. Съжалявам, просто съм честен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Реших да преместя всички публикации тук, тъй като всички са свързани с Gama Casino.

Моля и двамата да се придържате към тази тема. Няма нужда да правите форума разхвърлян за другите.

Надявам се, че можем да се съгласим по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Автоматичен превод:
Публикация на parnkiti е изтрит от Radka
Причина: Спам
преди 1 година

Здравей човече успех

Автоматичен превод:
parnkiti
преди 1 година

Може би проблеми? Надявам се не!

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Да, тук същото.


Един реалистичен отговор на техните проблеми с плащането може да бъде фактът, че те са руско притежавано казино. Това, което искам да кажа с това е, че може би имат проблеми с плащането поради световни санкции срещу руски бизнеси. Възможно е също така да са пълни измамници.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Дълбоко се извиняваме за неудобството, причинено от продължаващи технически проблеми, които оказват влияние върху процеса на теглене. Нашият екип работи усърдно, за да разреши бързо тези проблеми и да възстанови безпроблемната функционалност.

Бихте ли любезно предоставили изчерпателно описание на ситуацията, като ни изпратите имейл на aleksandra.ru@cataffs.com , включително вашата лична карта или имейла, свързан с вашия регистриран акаунт?

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Искаме да изразим нашите искрени извинения за настоящите технически затруднения, засягащи процеса на теглене. Бъдете сигурни, ние сме посветени на бързото разрешаване на тези проблеми, за да осигурим непрекъснати услуги.


Любезно ви молим да споделите подробна информация за ситуацията, като се свържете с нас по имейл на aleksandra.ru@cataffs.com. Моля, включете вашата лична карта или имейла, свързан с вашия регистриран акаунт.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Бихме искали да разгледаме тази ситуация по-подробно, тъй като не сме срещали подобни ситуации преди.

Моля, пишете на aleksandra.ru@cataffs.com с вашата лична карта или имейл адрес, на който е регистриран акаунтът ви.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още