ФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от yoyeli
|
11914 преглеждания 93 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 1 година

Невероятно възмутително е, че сега отново спорите по този начин. Постоянно затваряне, постоянна забрана, без опция за повторно отваряне и ти си на път да ми кажеш, че казиното е правилно тогава?

Те са в договор с казината и не помагат на играчите по никакъв начин. Не съм длъжен да казвам на казиното защо искам да забраня акаунта си завинаги и почти всички казина го забраняват постоянно и това е точно това. Само дето Гама не го прави и ти се опитваш да защитиш това в момента.

Изобщо не съчувствам, ако се правиш, че не разбираш. Това, което пиша е напълно логично и всеки със здрав разум и малко логика ще го разбере и види по същия начин като мен.


Ако дадено казино не уважи изричното искане за постоянно, окончателно затваряне без опция за повторно отваряне, повтарям, без опция за повторно отваряне, тогава очевидно казиното е нарушило защитата на играча и казиното не трябва при никакви обстоятелства да отваря отново акаунта.


Единствената причина да не го виждате по този начин е, че имате финансов интерес в казиното и нямате нищо против, ако дадено казино наруши защитата на играчите.


Имате доверие и след това това доверие е напълно предадено и вие се смеете в ръкава си с казиното, защото играчите са толкова лековерни и се обръщат към вас. Този път няма да го търпя и наистина се надявам, че ще разрешите този случай така, както би го решил всеки без финансов интерес, в моя полза.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въз основа на това, което описахте тук, може да звучи, че случаят е твърде сложен за външни читатели, но бих искал да внеса малко светлина върху него.

Когато става въпрос за Casino Guru и оплаквания, свързани с отговорен хазарт/сметки, затворени поради пристрастяване към хазарта и т.н., имаме прости правила, които са в основата на всички случаи на оплакване, свързани с него:

Всеки път, когато играчът поиска от казиното закриване на акаунта поради проблеми с хазарта, пристрастяване към хазарта, проблем с хазарта или както искате да го наречете и казиното не закрие акаунта в разумен срок (различава се в зависимост от това как се свързвате казиното - ако е имейл, тогава да кажем, че 2-3 дни трябва да са достатъчни), трябва да застанем на страната на играча.

Когато казиното даде на играча ясни инструкции или предостави ясни инструкции на уебсайта си относно закриването на сметката поради гореспоменатите причини и играчът не ги следва, ние обикновено заставаме на страната на казиното.

Всеки път, когато играч поиска от казиното закриване на сметката, без да посочи причината и казиното не успее да го направи или отвори отново сметката по-късно въз основа на тяхната вътрешна политика, ние обикновено не наказваме казиното за това, тъй като казиното няма задължения да запазите акаунта затворен поради всякакви други причини, свързани с хазарта (здравословни).

Няма нищо общо с това, че защитаваме определена група казина. Подходът винаги е един и същ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Можете ли най-накрая да ми помогнете с моето дело срещу Гама? Вече се чувствам толкова прецакан от Гама и точно това правят.

Там само ме лъжат. Дори се твърдеше, че парите са преведени, което не беше вярно.

Тогава банковите ми данни бяха изстискани от мен. Писах на поддръжката, че не искам да предоставям тези чувствителни данни. Винаги използвам Neteller за депозиране и теглене от казина и не искам казиното да има банковите ми данни. Поддръжката ми обеща, че плащането ще бъде извършено ВЕДНАГА, ако дам банковите си данни. Вече минаха 5 дни.

Сега не само че върнах нови данни, но все още не получавам пари от Gama.


Сега можете ли да се свържете с мениджър или партньорски мениджър и да ги попитате какво се случва.

Фактът, че едно казино сериозно пише имейл, че парите са ми преведени и че това е лъжа, не може да бъде надминат по дързост и измамна енергия. Фактът, че след това измъкват банковите ми данни от мен, за да могат уж да преведат парите и да започнат същата игра отначало, вероятно е следващата стъпка на нахалство.


Моля, влезте тук и говорете лично с казиното. Трябват ми парите.




Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Съжалявам да видя, че преминавате точно през същото, през което аз трябваше да премина. Отказват да плащат каквото и да става и си измислят оправдания. Това не е казино с добри намерения, то е най-лошото от най-лошите.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Току що прочетох тази тема внимателно. Наистина изглежда като тактика за Gama да твърди, че платежните процесори имат проблем, което не е вярно.

С това казиното накърнява и добрата репутация на Neteller, Jeton и др.

Освен това взеха банковите ми данни и се страхувам, че ще ги използват за измамни дейности.


Casino Guru най-накрая трябва да се намеси тук. Казиното все още има рейтинг 8.9. Какво би трябвало това? Казиното очевидно мами.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо Casino Guru най-накрая не е активен тук? Чувствате се напълно безпомощни и очевидно сте прецакани от казиното. Casino Guru можеше да се свърже с казиното отдавна. Всяко казино има афилиейт мениджъри и Casino Guru може лесно да се свърже с тях. Сега чакам помощ. Толкова съм разстроена и изобщо нямам търпение. Моля ви да приемете това сериозно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Би било много хубаво, ако някой от Casino Guru най-накрая коментира това. Сега го поисках няколко пъти в жалбата си, както и тук във форума.


В допълнение моята оценка на казиното за Gama все още не е активирана.


Достатъчно разочароващо е, когато казиното ви вземе за пълен глупак. Но поне Casino Guru може да заеме позиция тук.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Скъпа Малага. Гадно е, разбирам това, но вижте оплакването си - казиното все още има още малко време. Докато таймерът не достигне нула, няма да има напредък, в момента е само около ден. Трябва да предоставим на всички казина еднаква времева рамка, за да останем неутрални.

Имайте предвид, че това е форум - създаден предимно за играчи, за да поддържат връзка с играчите, Екипът за жалби не е активен във форума, те разглеждат жалбите отделно. Тъй като не съм част от този екип, аз се грижа за форума, не е мое да се намесвам, докато не бъде направено по-нататъшно развитие чрез самата жалба, основно защото не знам никакви подробности.

Съжалявам, на този етап не мога да добавя много.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, че не може да се направи много за рейтинга на безопасност, но е наистина жалко, че хората продължават да стават жертва на схемите на това казино поради това. Тези „проблеми с плащането" очевидно продължават да съществуват и нищо не може да се направи за това измамно казино.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Можете ли по някакъв начин да докажете, че казиното симулира забавянето? Това би било страхотно. Защото както аз го виждам, няма друг начин да хванем лошите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В моя случай минаха 3 седмици. Първо получих имейл, че парите са изпратени в моя акаунт в Neteller. Gama твърди, че Neteller има проблем, което очевидно не е вярно.

Това означава, че казиното е излъгало.

След това поддръжката ми обеща, че ако дам банковите си данни, ще получа парите веднага. Нищо не се случи в продължение на 6 дни, така че казиното отново излъга. Тогава най-накрая получих имейл, че им трябват още данни от мен. Изпратих и това и сега пак чакам да пристигнат парите.

Депозитите се кредитират незабавно, но изплащането не трябва да е възможно след 3 седмици, въпреки че методите на плащане са същите?

Съжалявам, но това просто не е възможно. Главно защото казиното винаги отговаря много късно и отговорите са предимно безсмислени и не предоставят точна информация.

Ако ми обясните точно какъв е проблемът и кога е вероятно проблемът да бъде решен, тогава това ще бъде добре. Но казиното почти не отговаря на запитвания и след това дава само много странни отговори, които не отговарят на нито един въпрос.

Колко доказателства ви трябват тогава? Казиното трябва да направи всичко възможно, за да гарантира, че средствата достигат до играча възможно най-бързо. В днешно време извършването на паричен превод е най-лесното нещо на света и ако едно казино продължава да се оправдава, значи казиното не го иска.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Здравейте.

Ще се съсредоточа върху твърдите факти за момент. Питали ли сте Neteller за висящи транзакции или проблеми от тяхна страна? Получихте ли имейл или създадохте екран за печат, моля?

Това би било много полезно.

Освен това депозитът и тегленето не са едни и същи операции - не могат да се сравняват.

Никой (вашата банка или доставчик на плащания, който използвате) обикновено не проверява изходящите ви транзакции - това се случва по ваша воля.

Освен това, в момента, в който депозирате, казиното не проверява вашата история на игри или акаунт в казино, за да ви позволи да играете незабавно. Това прави тегленията по-сложни за целия процес.

Съгласен съм, че казиното се забавя - въпросът е защо - за това нямам отговор.

Както и да е, видях накратко оплакването ви, дори на мен ми се струва, че казиното наистина има някои проблеми за решаване:

„Дълбоко съжаляваме за голямото забавяне, но ви уверяваме, че възстановяването на сумата в момента се обработва. Ще уведомим в жалбата и ще предоставим отговор на пощата на играча веднага щом средствата бъдат върнати."

И аз бих се ядосала...



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, получих отговор от Neteller, което трябва да знаят, ако прочетат жалбата ми.

Neteller ясно потвърди, че няма абсолютно никакви проблеми и казиното лъже.


Сега казиното взе банковите ми данни и отново ми изпрати имейл, че парите са ми преведени.

Отново пари не са ми стигнали до сега.


Ако казиното не плати отново, тогава наистина трябва да накажете казиното много, защото тогава казиното също ви е заблудило. В крайна сметка казиното вече потвърди, че парите ще ми бъдат преведени.


Освен това е абсолютно грубо, когато казино ви изпрати имейл два пъти, потвърждавайки, че парите са изпратени и след това е грешно. Това е подход, който е напълно неприемлив.


Но да видим дали парите ще дойдат или не.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Между другото, изпратих ревю за казиното, което чака вече седмица и все още не е публикувано.


Защо моята рецензия все още не е публикувана?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че аз също имам огромни проблеми с казиното в момента успях да залагам хиляди евро въпреки забраната и да, сметката беше затворена поради пристрастяване към хазарта и ръководството знаеше за проблема ми CasinoGuru не публикува жалбата ми или моята оценка Мисля, че CasinoGuru е много навътре в това. Ето моя преглед и история едновременно:


Това казино или двете казина Gama и Cat са едно и също действат абсолютно небрежно, успях да се регистрирам като блокиран играч в това казино, въпреки че самото ръководство причини блокирането на казиното поради пристрастяване към хазарта и ето как мина доста бързо. Хиляди твои се приземиха в това казино, но това не беше достатъчно. Откраднах кредитната карта на колега при моя рецидив и успях да депозирам в това казино с нея без никакви проблеми, сега колегата, разбира се, докладва на полицията Аз, разбира се, казах там в кое казино получих залаганите пари и полицията беше и е сигурна, че това казино е длъжно да възстанови депозитите, така че изпратих имейл до казиното, за да ги помоля да резервират обратно депозитите, които са направени с открадната кредитна карта, но вместо казиното да сътрудничи тук, какво е всъщност, според лиценза им, тук трябва да ви вземат за глупак. Искат разписки от кредитната ми карта, която е проверена отдавна, но не искат да знаят нищо за открадната, защото господата тук са сигурни, че трябва да ви върнат парите. Те се опитват да забавят въпроса, като пазят данните ми в kyc цикъла в продължение на години, когато поисках данни за контакт, т.е. телефонен номер, който мога да дам на полицая, който обработваше, нямаше никаква реакция, тук знаете какво Направих също е правен проблем за казиното, но добре, ако дамите и господата смятат, че е твърде късно, ще инициирам връщане на плащане за моята карта и също така ще препоръчам на полицията и колегата ми да направят същото за неговата, защото и двете страните тук имат право да си върнат парите аз, защото може да се докаже, че бях блокиран и моят колега така или иначе, защото откраднах картата му и данните за достъп, ако Gama или Cat Casino смятат, че също искат да платят таксите за сторнирането, тогава, моля, аз се опитаха да изяснят този въпрос мирно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, получих отговор от Neteller, което трябва да знаят, ако прочетат жалбата ми.

Neteller ясно потвърди, че няма абсолютно никакви проблеми и казиното лъже.


Сега казиното взе банковите ми данни и отново ми изпрати имейл, че парите са ми преведени.

Отново пари не са ми стигнали до сега.


Ако казиното не плати отново, тогава наистина трябва да накажете казиното много, защото тогава казиното също ви е заблудило. В крайна сметка казиното вече потвърди, че парите ще ми бъдат преведени.


Освен това е абсолютно грубо, когато казино ви изпрати имейл два пъти, потвърждавайки, че парите са изпратени и след това е грешно. Това е подход, който е напълно неприемлив.


Но да видим дали парите ще дойдат или не.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Проверих ПУБЛИЧНАТА част от жалбата ви, която горе-долу се отнася до закриването на акаунта. Нямам достъп до останалото - лични имейли и вътрешна комуникация. Така че не - не намерих отговора на Netellres. Иначе нямаше да те питам за това.

Ако не сте доволни от напредъка, вземете го - но не е свързано с мен, съжалявам.

Нека изходът се реши, когато дойде заключението.

Да, бих казал, че отнема твърде много време от страна на казиното. Като, очевидно.



Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Защото е свързано с вашата жалба, която все още не е приключила.

Всички прегледи с висящи жалби се решават след приключване на жалбата.

Това е една от последните актуализации, които разработихме.

Прочетете повече тук .


Автоматичен превод:
2pfkdnyqj4
преди 1 година

Здравейте

Проверих вътрешната система и няма отхвърлена жалба под този конкретен профил " 2pfkdnyqj4 "

Вашият преглед на Casino Millionaria беше отхвърлен, защото сте създали няколко акаунта и сте се опитали да изпратите един преглед поне два пъти. Това очевидно противоречи на правилата на общността.

Говорейки за едни и същи IP адреси, изглежда, че сте доста изгубени в управлението на всички акаунти, които сте създали тук.

Колко сте създали, можете ли да кажете? Бих казал не по-малко от 4 ...

Наистина ли ви звучи като нормален и честен подход?

Не мисля така. Затова няма да разглеждам всичките ви профили и оплаквания - цялата тази история ми е достатъчна.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, може да имам няколко акаунта тук, защото просто не си спомнях данните за вход, но честно казано, защо се чувствате обиден, защото казвам истината и някои, а не говоря за всички казино сделки тук на CasinoGuru прави? Как иначе си обяснявате, че казино като Gama или Cat е най-високо оценено от вас, но всеки 2-ри играч има проблеми? кажи ми, че Говорейки за обвинения, моето е да се държиш лицемерно, сякаш подкрепяш играчите, но всъщност подкрепяш казината и едно оплакване, скъпа моя, е, че показва, че дори нямаш собствена система, която може да работи


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Автоматичен превод:
преди 1 година

И тук говориш за честен подход? Честно ли е от ваша страна или от казината да пренебрегвате и да се възползвате от пристрастените играчи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Публичната част от жалбата му съдържа отговора на Netteller, а именно:


„Бих искал да потвърдя, че вашият NETELLER отговаря напълно на условията за получаване на изплащания от търговци. Ние не пречим на транзакцията да бъде завършена.


Трансферите в рамките на системата NETELLER са незабавни; трябва да получите средствата веднага щом търговецът инструктира плащането.

Търговците обаче изпращат средства от сайтовете си със свое собствено темпо. Моля, консултирайте се с търговеца, за да разберете колко време ще отнеме.


Ако проблемът продължава, моля, свържете се с нас отново.


Поздрави,

Мартин

екип на NETELLER'


Всичко е тук на открито, както и в рецензиите на Cat Casino и всички възможни оплаквания; това са истински измамници, които трябва да бъдат спрени.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още