преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gama Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Невероятно измамно казино. Първо ме накараха да прескоча невероятни препятствия, за да бъда потвърден. Винаги измисляха нови неща, от които се нуждаят, въпреки че бях напълно проверен. Сега продължават да анулират моите тегления, въпреки че съм напълно потвърден, заявявайки, че не съм въвел „информацията за акаунта", което означава идентификационните данни на кредитната ми карта. Изпратих на екипа за поддръжка множество екранни снимки, показващи, че всеки път, когато съм подавал заявка за теглене, съм въвел правилно цялата поискана информация.
Без късмет. Само отмяна след отмяна. Не вярвам, че ще получа и цент от тази измамна операция. Наистина изумен от оценката 8,9 тук, като се има предвид тяхното поведение.
На този етап това си е направо тормоз.
Unbelievably scammy casino. First they made me jump through unbelievable hurdles to get verified. They always came up with new things they need even though I was fully verified. Now, they keep cancelling my withdrawals even though I am fully verified, stating that I have not entered my 'account information' meaning my credit card credentials. I have sent the support numerous screenshots showing that every time I have submitted a withdrawal request I have correctly entered all the information requested.
No luck. Just cancellation after cancellation. I do not believe I will receive a cent from this scammy operation. Really amazed with the 8.9 rating here, considering their behavior.
At this point this is straight up harassment.
Сега те обещаха да обработят плащането чрез биткойн, тъй като методът на плащане, който използвах, има проблем от страна на доставчиците на плащания. Накараха ме да чакам с часове само за да анулирам плащането с биткойни, тъй като е „неуместен метод на плащане". 😀
Сега ще си измислят ново оправдание да не плащат.
Тотални измамници. Няма да видя и цент от печалбите си.
Now they promised to process the payment via bitcoin because the payment method I used has a problem on the payment providers side. They made me wait for hours only to cancel the Bitcoin payment due to it being an 'irrelevant payment method'. 😀
Now they will make a new excuse to not pay.
Total scam artists. Not gonna see a cent of my winnings.
Сега си измислят оправдания за технически затруднения. Те също така отказват да плащат чрез биткойн, тъй като „експертите решават технически трудности по отношение на картовите плащания". Така че е ясно, че нищо не е направено и те чакат да го заложа отчаяно.
Наистина ужасно.
Измама.
Now they are making up excuses about technical difficulties. They are also refusing to pay via Bitcoin since 'experts are solving technical difficulties regarding card payments'. So it is clear that nothing is done and they are waiting for me to gamble it in frustration.
Really awful.
Scam.
Сега ме изгониха от чата и ми забраниха да използвам функцията. Не виждам нито цент. МОЛЯ, ПРЕГЛЕДАЙТЕ ПРЕГЛЕД ВИСОКАТА СИ ОТЗИВА ЗА ТАЗИ ПЪТНА ИЗМАМИЯ НА КАЗИНО.
РЕДАКТИРАНЕ: Явно бъгът, тормозещ картовите преводи, е коригиран. Да видим какво извинение използват, за да не плащат сега 😉
Now I got kicked off the chat and banned from using the function. I am not seeing a cent. PLEASE RECONSIDER YOUR HIGH REVIEW OF THIS TOTAL SHAM OF A CASINO.
EDIT: Apparently the bug plaguing the card transfers has been fixed. Let's see what excuse they use not to pay now 😉
Не знам цялата история, но май си преживял ад!
I don't know the whole story, but you seem to have been experiencing hell!
Да, напълно. Сега отмениха тегленето ми, след като ми казаха, че са решили проблема. След това тегленето ми беше отменено три пъти и те отказват да ми позволят да използвам алтернативен метод и не отговарят на имейлите ми. Това е тотално измамно казино, което не плаща.
вече не знам какво да правя.
Yes, totally. They have now cancelled my withdrawal after telling me they fixed the problem. After this my withdrawal has been cancelled three times and they refuse to let me use an alternate method and are not answering my emails. This is a total scam casino that does not pay.
i do not know what to do anymore.
Изключително досадно и разочароващо е, когато се случи такова нещо. Има безброй дребни, сенчести и откровено непочтени оператори на онлайн игри по целия свят!
Бийте добрата битка!
It's enormously annoying and frustrating when that kind of thing happens. There are countless petty, shady, and downright dishonourable online gaming operators all over the world!
Fight the good fight!
Сега ме изгониха от чата и ми забраниха да използвам функцията. Не виждам нито цент. МОЛЯ, ПРЕГЛЕДАЙТЕ ПРЕГЛЕД ВИСОКАТА СИ ОТЗИВА ЗА ТАЗИ ПЪТНА ИЗМАМИЯ НА КАЗИНО.
РЕДАКТИРАНЕ: Явно бъгът, тормозещ картовите преводи, е коригиран. Да видим какво извинение използват, за да не плащат сега 😉
Now I got kicked off the chat and banned from using the function. I am not seeing a cent. PLEASE RECONSIDER YOUR HIGH REVIEW OF THIS TOTAL SHAM OF A CASINO.
EDIT: Apparently the bug plaguing the card transfers has been fixed. Let's see what excuse they use not to pay now 😉
Това е още едно невероятно трудно преживяване за доста кратък период от време. Позволете ми да спомена, че подаването на жалбата беше най-добрата стъпка, защото без подходящ преглед и грижа оценката просто не може да бъде намалена.
Казиното трябва да даде приоритет на намирането на подходящо и работещо решение скоро, доверието на играчите не е лесно да се възстанови, след като бъде загубено!
That's another amazingly tough experience in quite a short time frame. Allow me to mention submitting the complaint was the best step because, without proper examination and care, the rating just can't be lowered.
The casino should prioritize finding a proper and working solution soon, players' trust isn't easy to rebuild once it's lost!
Трябва да кажа, че за мой срам в крайна сметка заложих печалбите. Те все още ми изпращат автоматизирани съобщения да им се доверявам и да чакам теглене. Чувствам се подведен и също малко разочарован от себе си.
I must say that to my shame I ended up gambling the winnings. They are still sending me automated messages to 'trust them' and to wait for a withdrawal. I feel misled and also a bit disappointed in myself.
О, не, много съжалявам да го чуя. Но знаете ли какво? При такива обстоятелства бих казал, че не трябва да бъдете толкова сурови към себе си сега.
Нали знаете поговорката: „Л*во се случва".
Ако някога почувствате, че по някакъв начин губите контрол, тогава е време да се почувствате нащрек, но засега - всички понякога правим грешки. 🙏
по-добре ли е
Oh no, I'm so sorry to hear that. But you know what? Under such circumstances, I would say you shouldn't be so hard on yourself now.
You know the saying: "sh*t happens".
If you ever feel you're somehow losing control then it's time to feel alerted, but for now - we all make mistakes sometimes. 🙏
Is it better?
Мисля, че разбирам подхода ви. Доколкото виждам, една потребителска рецензия е създадена преди 5 дни - така че една по-малко, за която да се тревожите 🙂.
Мога ли да знам какви други стъпки възнамерявате да предприемете? Играете ли, за да споделите опита си чрез други форуми, фокусирани върху хазарта, например?
I think I understand your approach. As far as I see, one user review was created 5 days ago - so one less to worry about 🙂.
May I know what other steps do you intend to take? Do you play to share your experience through other gambling-focused forums, for instance?
Това казино е ИЗМАМА!! Играя в това казино и печеля малко пари (не много) Верифицирах акаунта си..и поисках теглене!! И ето го.. според правилата и условията на казиното всички тегления ще бъдат обработени в рамките на 24 часа! Затова направих заявката си за теглене в неделя. В понеделник сутринта отварям сметката си в казиното и виждам, че тегленето ми е маркирано със зелено и статусът е завършен! Опитвам се да тегля чрез Jeton и знам от опит, че парите отнемат секунди, за да пристигнат в електронния ми портфейл..но парите ги нямаше! Забелязах, че има ! Марк Щракнах върху него и беше написано на руски..Преведох и казах неуспешно теглене на пари обратно към сметката на играча! Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че Jeton има някои технически проблеми. Те изпращат парите, но Jeton ми връща парите! Свързах се с Jeton и поддръжката на Jeton каза, че няма проблем..моят акаунт е добре да работи без никакви ограничения..и никой да не изпраща пари в електронния ми портфейл!! Така че ме излъгаха от поддръжката.. Показах екрана за печат от Jeton на поддръжката.. и ме посъветваха да направя нова заявка за теглене!! И те ще ми ускорят процеса!! Днес, след като нищо не се случи!! Отново се свързах с поддръжката и сега ми казаха, че акаунтът ми е бил забелязан за измамни дейности!! Ето какво ми казва поддръжката: забелязали сте грешно активиране на играта. Когато го попитах какво означава това, тъй като не съм запознат с това, той ми отговори с това: Това означава, че можете да използвате измамни действия в играта и чрез измамни средства да спечелите средства. Дори не знам как е възможно това..I вече подадох жалбата си!! И се надявам, че гуруто ще ми помогне..защото в края на краищата отварям акаунт тук, защото виждам положителната репутация на Guru casino!!
This casino is SCAM!! I play in this casino and I win some money ( not much ) I verified my account..and I request a withdrawal!! And here we go.. as per casino terms and conditions all withdrawals will be processed within 24 hours ! So I made my withdrawal request Sunday..Monday morning I open my casino account and I see that my withdrawal is marked with green and status was completed! I try to withdraw via Jeton and I know from experience it’s take seconds money to arrive in my ewallet..but the money was not there! I noticed that have a ! mark I klick on it and it was written on Russian..I translated and said failed withdrawal money back to the players account! I contact the support and they told me that the Jeton have some technical issues..they send the money but the Jeton send my money back! I contact Jeton and Jeton support said that there is no issue..my account is good to go without any restrictions..and that nobody send money to my e wallet!! So I been lied from support..i show the print screen from Jeton to support..and I been advised to make new withdrawal request!! And they will speed up my process!! Today after nothing happened!! I contact support again and now I been told that my account been spotted for fraudulent activities!! Here what support tell me: you have been noticed wrong game activation. When a ask what that’s meen because am not familiar with that he responded me with this: It means that you could use fraudulent actions in the game, and by fraudulent means won funds.I don’t even know how is that possible..I submitted my complaint already!! And I hope that guru will help me..because after all I open account here because I see the positive reputation from Guru casino!!
Здравей!
Трябва да призная, че не съм съвсем сигурен какво прави казиното, но се надявам, че жалбата ще хвърли малко светлина по въпроса. Направихте добра стъпка, нека сега да видим какво има да каже казиното...
Все още ли сте във връзка с казиното, чудя се...
Hello there!
I must admit I'm not exactly sure what the casino is up to, but I hope the complaint will shed some light on the matter. You did a good step, let's now see what the casino has to say...
Are you still in touch with the casino, I wonder...
Това изглежда най-новото. Готвя се да публикувам жалба срещу BetUS, който между другото, гуруто има много добра репутация. Съпругът ми всъщност играеше, а аз просто се мотаех наоколо и го гледах и т.н. Беше меко казано много интересно. Тези корумпирани казина могат да го нарекат технически, проблем или както им се иска да го нарекат, обаче, както казахте, това е измама. Повече за това, когато публикувам жалбата.
Съгласен съм с теб. Също така се случи отново в казино, от което се оплаках преди месеци Duckyluck. Получих плащане, но спрях да играя там след това, което направиха с акаунта ми след това. Означен съм като УМЕН ИГРАЧ LOL. Слотовете са период на хазартна игра. Отнеха всичките ми промоции, всички бонуси за депозит, които дават на всички, безплатни завъртания, ако и когато загубите; Така че вече изобщо не играя там.
Thats the latest it seems. Im getting ready post a complaint against BetUS which btw, the guru gives a very good reputation. My husband was actually playing and I was just hanging around watching him etc. Its was very interesting to say the least. These corrupt casinos can call it technical, a glitch, or what ever they feel like calling it however, its like you said, fraud. More about this when I post the complaint.
I agree with you. Its also happened again at a casino I complained about months ago Duckyluck. I got paid but I quit playing there after what they did to my account afterwards. Im labeled as a SKILLED PLAYER LOL. Slots is a game of chance period. They took away all my promos, all deposit bonuses that they give everyone, free spins if and when you lose; So I dont play there at all anymore.
Здравей!
Виждам, че сте загрижени за рейтинга на BetUS, но имайте предвид, че ние изобщо не сме спонсорирани или плащани от казина.
Ние правим прегледи въз основа на повече технически условия (които могат да се видят по-долу). Ние обаче не пренебрегваме мнението и проблемите на играчите. Нашата система работи върху системата за черни точки, за да кажем, че всяка неразрешена жалба дава на казината черни точки в зависимост от тежестта и причината.
За съжаление, както знаете, не можем да вземем под внимание приноса на всеки играч само защото е загубил много пари или не е спечелил от някакъв вид бонуси.
Винаги можете да проверите отзивите на BetUS и да прецените сами:
https://casino.guru/BetUS-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Когато става въпрос за индивидуални случаи, ние предлагаме на играчите възможност да подадат жалба и нашият екип проучва, влиза в контакт с казиното и се опитва да разреши проблема, пред който са изправени играчите. Можете да щракнете върху тази връзка, за да изпратите: https://casino.guru/complaints/create
Ако обаче искате да знаете процеса по-задълбочено, можете да прочетете следните връзки:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Само за да разберете как се придържаме към правилата на казиното, прикачвам връзка тук:
https://casino.guru/fair-gambling
Кажете ни какво мислите и ако решите да подадете оплакване, надяваме се, че всичко ще мине гладко.
Hello There!
I can see that you are concerned about the rating of BetUS, however do keep in mind we are not sponsored or paid by casinos at all.
We make reviews based off more technical terms (which an be seen below). However we don't disregard player opinion and issues. Our system works on blackpoint system to say, each unresolved complaint gives casinos a blackpoints depending on severity and reason.
Unfortunately as you know we cannot take every player's input into consideration just because they lost a lot of money or didn't win from some sort of bonuses.
You can always check BetUS Reviews and judge for yourself:
https://casino.guru/BetUS-Casino-review#tab=js-tab-reviews
When it comes to individual cases we offer players ability to create a complaint and our team investigates, gets in touch with casino and attempts to solve the issue players are facing. You can click on this link to submit one: https://casino.guru/complaints/create
However if you want to know the process in more depth, you can read the following links:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Just so you understand how we side ourselves to casino rules, I'm attaching link here:
https://casino.guru/fair-gambling
Do let us know what you think and if you decide to make a complaint, hopefully everything will go smoothly.
Познавам процеса; въпреки това оценявам, че оставихте връзките само в случай, че са ви необходими. Въпреки това, откакто това се случи, направих много проучвания относно BetUS. Всъщност изобщо не се гледат. Те наричат дома си Коста Рика, но Канада е мястото, където е базата им, според мен, разбира се. Това всъщност се случи с мъжа ми, докато той играеше, а аз седях до него. Корни, както звучи, ние го правим, хаха. Но. Веднага направих екранни снимки на случилото се, след това още една, просто защото реших, че може да ми потрябва. Както и да е, толкова е неуместно как са се справили с това. Трябва да са ми посочили 5 или 6 различни причини защо се е случило и моите доказателства доказаха, че грешат. Последното беше нещо за производството на софтуер, като го погледна бла-бла. Не го вярвам нито за миг. Преди известно време подадох жалба при вас за Ducky luck casino и в крайна сметка получих плащане, тъй като изплащането беше само 2k. Те ме етикетираха като СПЕЦИАЛЕН ИГРАЧ, LOL. Което е нелепо време. Отнеха всички промоции, не ми дават безплатните завъртания, които всеки друг получава, когато депозира. Така че, очевидно спрях да играя там. Онзи ден съпругът ми беше депозирал вероятно $100 и ги загуби, получи своите безплатни завъртания и направи малко пари. Техните изисквания за преобръщане са безумни, но той всъщност го направи. Той игра около 2 дни, докато не го накарах просто да спре. Както и да е, по време на играта му това бяха неговите пари, тъй като беше изпълнил изискванията за превъртане. Той играеше на машината 10x. Е, те очевидно искаха да го няма. Всеки път, когато правеше голям залог, парите му падаха много бързо, но когато ги свали до 30 цента, започнаха да удрят, не много, но въпреки това шансовете му се повишиха. Той просто внимава, проблемът със залаганията го накара да бъде нащрек. И така, внезапно той удря 10x сини 7, които според тяхната таблица с плащанията, което няма смисъл, са платили 20 долара. Той го удря отново, същото, но с няколко решетки? малко повече. Междувременно правя екранни снимки на всички тези победи, но след това той удря 10x 10x сини 7s и това му плаща $20. Какво? След това той удря 10x червени 7s @45 цента плати $60? 15 цента повече? Чакай.....след това той удря 10x 10x червени 7s @ 30 цента, платил му $40? Повече от объркан съм. Изпратихме всички екранни снимки и те казаха, че имат всичко. Чакам отговор. Господи, последното нещо, което искам да правя на една красива е да викам казината, че са ни ограбили. Не е моята представа за добро прекарване. Всъщност го мразя. Просто ви уведомявам за какво се говори около BetUs. Познавам този сайт много добре. Вярвай ми. Много пъти обаче са ни взимали парите. Приписахме го на нашия провал просто да не играем там или да направим това. Цялата тази индустрия падна до дълбочина, за която ме е срам да говоря. Знам какво правите в Guru, знам също, че той поддържа BetUS. Което беше малко шокиращо за мен, но за всеки си. Ето защо се колебая дори да си губя времето да подавам жалба. Когато съм готов, вероятно ще трябва да похарча малко пари, за да ги изследвам правилно. Защото в момента Caraco е техният регулатор, хаха, това е смешно. Но ще се свържа с вас. междувременно можем просто да поговорим за това, ако желаете. ако не и това също е добре. Аз съм на 62 и просто съм уморен от BS. Просто бъди честен. Уморихте се да плащате честно ипотеки. Приятен ден.
SpinDr22
I know the process; however, I do appreciate your leaving the links just in case needed them. That said, since this happened, I've done a lot of research regarding, BetUS. They aren't really watched at all. They call their home Costa Rica however, Canada is where their base is, in my opinion of course. This actually happened to my husband while he was playing, and I was sitting next to him. Corney as it sounds, we do that, lol. But. I took screen shots of what happened immediately, then another just because I thought I might need it. Anyway, it's so inappropriate how they went about handling this. They must have given me 5 or 6 different reasons why it happened, and my evidence proved them wrong. Last one was something about the software manufacture having looked at it blah blah. I do not believe that for a second. I filed a complaint with you guys' awhile back about Ducky luck casino and eventually, I got paid however, since the payout, which was only 2k. They labeled me as a SKILLED PLAYER, LOL. Which is ridiculous period. They took away all promotions, I'm not given the free spins that everyone else's gets when they deposit. So, I obviously stopped playing there. The other day My husband had deposited probably $100 and lost that, got his free spins and made a little money. Their rollover requirements are insane, but he actually did it. He played for about 2 days until I made him just stop. Anyway, during his play which was his money since he had met the rollover requirements. He was playing the 10x machine. well, they obviously wanted him gone. Every time he would place a large wager his money would drop really fast but, when he dropped it to 30cents it started hitting, not a lot but still his odds had gone up. He just happens to be paying attention, the wagering issue had him alert. So, all of a sudden, he hits 10x blue 7's which according to their pay table, which makes no sense, it paid 20 bucks. He hits it again, same but with some bars? a tiny bit more. Meanwhile I'm taking screen shots of all these wins however, then he hits 10x 10x blue 7s and it pays him $20. What? Then he hits 10x red 7s @45cents paid $60? 15 cents more? Hold on.....then he hits 10x 10x red 7s @ 30cents, paid him $40? I'm more than confused. Weve sent all the screen shots in and they said they have everything. Waiting to hear back. Geeze., the last thing I want to be doing on a beautiful is calling out casinos for ripping us off. Not my idea of a good time. I hate it in fact. I'm just letting you know what's all the rant was about regarding BetUs. I know this site very well. Trust me. They have taken our money many times, however. We chalked it up to our failure to just not play there or do this. This entire industry has fallen to depths I'm ashamed to speak about. I know what you do at Guru, I also know he supports BetUS. Which was a bit shocking to me but to each his own. Thats why m hesitant to even waste my time filing a complaint. When I'm ready I'm probably going to have to spend a little money to have them investigated properly. Because, as of right now, Caraco is their regulator, lol that's funny. But I'll get back to you. in the meantime, we can just chat back n forth regarding this if you like. if not that's fine too. I'm 62 and just tired of the BS. Just be fair. Tired of paying mortgages frankly. Have a nice day.
SpinDr22
Да, но се опитайте да не разберат какво съм намислил. Не са регулирани, не ме интересува кой какво ще каже. Те също нямат лиценз, о, за ИНТЕРНЕТ. Но, разбира се. Кой регулира тази област, Байдън? хаха Индустрията наистина се промени тъжно. Свърших да губя целия си ден с мошеници, които имат дълбоки .... джобове, те плащат на своя регулатор. Това е отвратително. Въпросът е какво ще направиш по въпроса. Сега това е, което трябва да разберем. По мое време, а не по тяхно. Благодаря ви за отговора, много го оценявам.
Пази се
SpinDr22
Yes but, try not to let them know what I'm up to. They aren't regulated, I don't care what anyone says. They don't have a license either, oh for the INTERNET. But of course. Who's regulating that area, Biden? lol. The industry has really changed sadly. I'm m finished wasting my entire day with crooks who have deep .... pockets, they pay off their regulator. Its sickening. What cha going to do about it is the question. Now that's what we have to figure out. On my time not theirs. Thank you for responding, I appreciate it so much.
Take Care
SpinDr22
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.