ФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от yoyeli
|
11890 преглеждания 93 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 11 месеца

20 пъти се опитах да изтегля парите си и всеки път тегленето беше отменено и имам потвърждение на профил, кредитни карти и всичко! Моля помогнете!

Автоматичен превод:
alexeee13
преди 11 месеца

Здравейте, според жалбата, която успяхте да подадете , забелязах, че не сте успели да се оттеглите поради технически проблеми. Виждам също, че казиното ви отговори и каза, че трябва да направите теглене към карта MasterCard, която все още нямате.

Въпреки това, след като сте обработили картата и сте направили тегленето отново, можете ли да ни уведомите как е минало и дали е имало други проблеми или дали всичко е минало добре?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Гама казино


Направих €200 и след това се верифицирах веднага и всичко се получи страхотно. Трябваше да изпратя банковата си карта във финансовия отдел, за да изплатя. Аз направих това. Всичко беше одобрено, исках да изплатя и изведнъж се казва отменено поради технически проблем, моля, опитайте отново. След това платих отново и изведнъж се казва отменено, трябва да го изясня с моята банка, направих това и те казаха, че всичко е наред. След това веднага писах на поддръжката, той каза, че трябва да опитам да изплатя отново, така че го направих, направих го отново и след това се казва, че отново е отменено поради технически проблем, моля, опитайте отново. Трябва да си представите, че се опитах да плащам на всеки друг час в продължение на 3 дни подред и всеки път, когато беше отменено или имаше технически проблем, или трябваше да го изясня с моята банка. 3 дни с това извинение. И всеки път, когато исках да се оплача на поддръжката, той каза, че три дни по-късно той написа този път ще работи, моля, опитайте отново. Това са измамници, имат всичките ми данни, паспорта ми, домашния ми адрес, банковата ми карта и не искат да плащат!!!

Автоматичен превод:
Domi2101
преди 11 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под това казино. Що се отнася до вашия случай, виждам, че сте в омагьосан кръг. Все пак бих подчертал, че 3 дни не са твърде много време за паника, въпреки че разбирам, че получаването на един и същ отговор през цялото време със сигурност не е приятно.

Сигурен съм, че сте успели да подадете жалба и вероятно е разумно да изчакате да се развие по-нататък, защото видях, че казиното отговори, както казвате, че това е грешка на банката и казвате, че банката е потвърдила, че всичко е добре от своя страна.

Така че ще оставим на нашия екип да стигне до дъното на проблема и да види как в крайна сметка ще бъде разрешен.

Засега ще трябва да изчакаме и да се надяваме, че тези технически проблеми ще бъдат разрешени възможно най-скоро. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

filefilefile

Можете ли да ми кажете защо всяко изплащане, което виждате, дава едни и същи две причини за анулиране? Причина номер 1: Трябва да го изясня с моята банка. Причина номер 2: о, техническа грешка. Всеки път, когато плащате, винаги давате едно от двете извинения. Ако не е лъжа за тях, значи и мен лъжат. Кой вече може да повярва на това!!! Можете да видите колко пъти се опитах да платя и продължавах да получавам тези извинения

Автоматичен превод:
Domi2101
преди 11 месеца

Разбирам, че това със сигурност е разочароващо, но защо продължавате да получавате тези 2 причини, не знам. Казиното трябва да знае това. Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите в този случай, е да изчакате и да видите докъде ще стигне нашият екип за оплаквания, защото не искам да правя прибързани заключения.

Твърдо съм убеден, че ситуацията ви ще бъде решена и ще завърши добре. Ако научиш нещо ново, кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, че това със сигурност е разочароващо, но защо продължавате да получавате тези 2 причини, не знам. Казиното трябва да знае това. Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите в този случай, е да изчакате и да видите докъде ще стигне нашият екип за оплаквания, защото не искам да правя прибързани заключения.

Твърдо съм убеден, че ситуацията ви ще бъде решена и ще завърши добре. Ако научиш нещо ново, кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитвам се да изплатя от 17 октомври 2023 г. и към днешна дата, 23 октомври 2023 г., все още се отменя поради технически проблем. Струва ми се, че те защитават това казино!! Докато четох коментарите, прочетох, че някои коментари също не могат да бъдат изплатени в GAMA Casino поради ТЕХНИЧЕСКА ПОВРЕДА, тези коментари бяха преди 3 месеца! Съвпадение или несъвпадение, дори преди 3 месеца техническа неизправност и не можа да плати, те ми разказват всички истории тук!! Искате да ми кажете, че казино gama не може да изплати от 3 месеца поради технически проблем. НО НЯМА ТЕХНИЧЕСКИ НЕИЗПРАВНОСТИ ПРИ ДЕПОЗИРАНЕ. Бавно стигам до 180!!!!!! Защо, по дяволите, няма технически проблем при извършване на депозита? Позволяват ни да играем депозит и щом направим пари, те не могат да бъдат изтеглени поради технически проблеми вече 3 месеца сериозно!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Domi2101
преди 11 месеца

Хм...може да има технически проблем, но в такъв случай казиното трябва да предложи друга опция за прехвърляне на парите към вас. Вярвам, че това може да е решението, което търсите.

Виждам, че вече сте пуснали жалба при тях, така че вярвам, че ще измислят това решение. Все още не сте чакали твърде дълго за тегленето, така че не се паникьосвайте. Знам за честни казина, където тегленията отнемат още повече време. Това определено не е добро клиентско изживяване, но все пак може да бъде разрешено във ваша полза.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

Те наистина не отговориха на отговора ми. Защо няма технически смущения при извършване на депозит????? Позволяват ни да депозираме, но изведнъж възниква технически проблем с тегленето и депозитът не работи, наистина не изглеждате изненадани! Какво означава това, защото не чаках дълго за изплащането, за тях може да не е дълго за мен от 17 октомври!!!! Искам да ми платят парите!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Domi2101
преди 11 месеца

Мога да ви кажа, че вече виждам реакцията на казиното във вашата жалба. Просто трябва да бъде прегледан и одобрен от Petronela, както и последният коментар, който сте публикували там.

Моля, дайте ни малко време да го прегледаме. Ясно е, че искате това да бъде разрешено възможно най-скоро, но ние се занимаваме с приблизително 1000 нови случая всеки месец (+ работим по случаи, които вече са в ход), така че това са много данни и информация, през които трябва да преминем .

Както и да е, тъй като вече знаем, че казиното е реагирало на вашата жалба, бих казал, че това винаги е положителна стъпка. Ще отделя време, но се надявам да се разреши положително. Само моля, уверете се, че няма да загубите печалбите си, докато чакате решението 👍

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аха, значи просто трябва да чакам и да не правя нищо

Автоматичен превод:
Domi2101
преди 10 месеца

За сега? Да точно. Ако питаш по такъв начин.

Има ограничения на работната сила, които просто не можем да преминем.

Съжалявам, в момента екипът е претоварен, но продължават да дават всичко от себе си. Забавените оплаквания трябва първо да бъдат разгледани възможно най-скоро.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

„Честно казино, проверено от Гуру", когато множество хора се сблъскват с „технически проблеми", докато теглят и тези проблеми изглежда не изчезват. Изобщо не е сенчест, всъщност доста справедлив и хубав 😉

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 8 месеца

Йоели, какво ще кажете да използвате друг тон, вместо да настоявате да бъдете груби и съзнателно ограничени?

Ако казиното наистина има технически проблеми, не е ли логично само един човек да пострада от последствията?

Примирете се с факта, че сте загубили парите си доброволно. Тъжно е, но все пак е истина. Съвсем очевидно. 😉


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Трябва да бъда честен тук, те са просто лоши, числата не работят, изплащането само се анулира, без значение какъв метод на изплащане използвате, много е лесно да депозирате, не можете да мечтаете да изплащате

просто измама, стой настрана 👍👍

Автоматичен превод:
jadhero97
преди 6 месеца

Здравей. Преди да стигнете до каквито и да е заключения тук, бихте ли обяснили какъв точно е проблемът, моля? 🙏 Трябва да знаем повече за това, за да ви помогнем, ако имате нужда да се намесим.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още