НачалоФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 5)

 от yoyeli
|
23 195 преглеждания 120 отговора |
|
1...4 5 67

Гама казино


Направих €200 и след това се верифицирах веднага и всичко се получи страхотно. Трябваше да изпратя банковата си карта във финансовия отдел, за да изплатя. Аз направих това. Всичко беше одобрено, исках да изплатя и изведнъж се казва отменено поради технически проблем, моля, опитайте отново. След това платих отново и изведнъж се казва отменено, трябва да го изясня с моята банка, направих това и те казаха, че всичко е наред. След това веднага писах на поддръжката, той каза, че трябва да опитам да изплатя отново, така че го направих, направих го отново и след това се казва, че отново е отменено поради технически проблем, моля, опитайте отново. Трябва да си представите, че се опитах да плащам на всеки друг час в продължение на 3 дни подред и всеки път, когато беше отменено или имаше технически проблем, или трябваше да го изясня с моята банка. 3 дни с това извинение. И всеки път, когато исках да се оплача на поддръжката, той каза, че три дни по-късно той написа този път ще работи, моля, опитайте отново. Това са измамници, имат всичките ми данни, паспорта ми, домашния ми адрес, банковата ми карта и не искат да плащат!!!

Автоматичен превод:
Domi2101

Здравейте, преместих публикацията ви под това казино. Що се отнася до вашия случай, виждам, че сте в омагьосан кръг. Все пак бих подчертал, че 3 дни не са твърде много време за паника, въпреки че разбирам, че получаването на един и същ отговор през цялото време със сигурност не е приятно.

Сигурен съм, че сте успели да подадете жалба и вероятно е разумно да изчакате да се развие по-нататък, защото видях, че казиното отговори, както казвате, че това е грешка на банката и казвате, че банката е потвърдила, че всичко е добре от своя страна.

Така че ще оставим на нашия екип да стигне до дъното на проблема и да види как в крайна сметка ще бъде разрешен.

Засега ще трябва да изчакаме и да се надяваме, че тези технически проблеми ще бъдат разрешени възможно най-скоро. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

filefilefile

Можете ли да ми кажете защо всяко изплащане, което виждате, дава едни и същи две причини за анулиране? Причина номер 1: Трябва да го изясня с моята банка. Причина номер 2: о, техническа грешка. Всеки път, когато плащате, винаги давате едно от двете извинения. Ако не е лъжа за тях, значи и мен лъжат. Кой вече може да повярва на това!!! Можете да видите колко пъти се опитах да платя и продължавах да получавам тези извинения

Автоматичен превод:
Domi2101

Разбирам, че това със сигурност е разочароващо, но защо продължавате да получавате тези 2 причини, не знам. Казиното трябва да знае това. Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите в този случай, е да изчакате и да видите докъде ще стигне нашият екип за оплаквания, защото не искам да правя прибързани заключения.

Твърдо съм убеден, че ситуацията ви ще бъде решена и ще завърши добре. Ако научиш нещо ново, кажи ми.

Автоматичен превод:

Разбирам, че това със сигурност е разочароващо, но защо продължавате да получавате тези 2 причини, не знам. Казиното трябва да знае това. Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите в този случай, е да изчакате и да видите докъде ще стигне нашият екип за оплаквания, защото не искам да правя прибързани заключения.

Твърдо съм убеден, че ситуацията ви ще бъде решена и ще завърши добре. Ако научиш нещо ново, кажи ми.

Автоматичен превод:

Опитвам се да изплатя от 17 октомври 2023 г. и към днешна дата, 23 октомври 2023 г., все още се отменя поради технически проблем. Струва ми се, че те защитават това казино!! Докато четох коментарите, прочетох, че някои коментари също не могат да бъдат изплатени в GAMA Casino поради ТЕХНИЧЕСКА ПОВРЕДА, тези коментари бяха преди 3 месеца! Съвпадение или несъвпадение, дори преди 3 месеца техническа неизправност и не можа да плати, те ми разказват всички истории тук!! Искате да ми кажете, че казино gama не може да изплати от 3 месеца поради технически проблем. НО НЯМА ТЕХНИЧЕСКИ НЕИЗПРАВНОСТИ ПРИ ДЕПОЗИРАНЕ. Бавно стигам до 180!!!!!! Защо, по дяволите, няма технически проблем при извършване на депозита? Позволяват ни да играем депозит и щом направим пари, те не могат да бъдат изтеглени поради технически проблеми вече 3 месеца сериозно!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Domi2101

Хм...може да има технически проблем, но в такъв случай казиното трябва да предложи друга опция за прехвърляне на парите към вас. Вярвам, че това може да е решението, което търсите.

Виждам, че вече сте пуснали жалба при тях, така че вярвам, че ще измислят това решение. Все още не сте чакали твърде дълго за тегленето, така че не се паникьосвайте. Знам за честни казина, където тегленията отнемат още повече време. Това определено не е добро клиентско изживяване, но все пак може да бъде разрешено във ваша полза.

Автоматичен превод:
Daniel

Те наистина не отговориха на отговора ми. Защо няма технически смущения при извършване на депозит????? Позволяват ни да депозираме, но изведнъж възниква технически проблем с тегленето и депозитът не работи, наистина не изглеждате изненадани! Какво означава това, защото не чаках дълго за изплащането, за тях може да не е дълго за мен от 17 октомври!!!! Искам да ми платят парите!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Domi2101

Мога да ви кажа, че вече виждам реакцията на казиното във вашата жалба. Просто трябва да бъде прегледан и одобрен от Petronela, както и последният коментар, който сте публикували там.

Моля, дайте ни малко време да го прегледаме. Ясно е, че искате това да бъде разрешено възможно най-скоро, но ние се занимаваме с приблизително 1000 нови случая всеки месец (+ работим по случаи, които вече са в ход), така че това са много данни и информация, през които трябва да преминем .

Както и да е, тъй като вече знаем, че казиното е реагирало на вашата жалба, бих казал, че това винаги е положителна стъпка. Ще отделя време, но се надявам да се разреши положително. Само моля, уверете се, че няма да загубите печалбите си, докато чакате решението 👍

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Аха, значи просто трябва да чакам и да не правя нищо

Автоматичен превод:
Domi2101

За сега? Да точно. Ако питаш по такъв начин.

Има ограничения на работната сила, които просто не можем да преминем.

Съжалявам, в момента екипът е претоварен, но продължават да дават всичко от себе си. Забавените оплаквания трябва първо да бъдат разгледани възможно най-скоро.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:

„Честно казино, проверено от Гуру", когато множество хора се сблъскват с „технически проблеми", докато теглят и тези проблеми изглежда не изчезват. Изобщо не е сенчест, всъщност доста справедлив и хубав 😉

Автоматичен превод:
yoyeli

Йоели, какво ще кажете да използвате друг тон, вместо да настоявате да бъдете груби и съзнателно ограничени?

Ако казиното наистина има технически проблеми, не е ли логично само един човек да пострада от последствията?

Примирете се с факта, че сте загубили парите си доброволно. Тъжно е, но все пак е истина. Съвсем очевидно. 😉


Автоматичен превод:

Трябва да бъда честен тук, те са просто лоши, числата не работят, изплащането само се анулира, без значение какъв метод на изплащане използвате, много е лесно да депозирате, не можете да мечтаете да изплащате

просто измама, стой настрана 👍👍

Автоматичен превод:
jadhero97

Здравей. Преди да стигнете до каквито и да е заключения тук, бихте ли обяснили какъв точно е проблемът, моля? 🙏 Трябва да знаем повече за това, за да ви помогнем, ако имате нужда да се намесим.

Автоматичен превод:

Между другото, играх на Gama и кучетата бяха готини при връщането, от депозит от 10 хиляди получих 75 хиляди, веднага изтеглих и направих депозит от още 10 хиляди и отново спечелих 60 хиляди на кучета

Автоматичен превод:
madus

Какво значи кучета, игра ли е? Какъв метод на плащане използвахте за теглене и колко време отне? Въз основа на това, което описвате, бих предположил крипто. така ли е

Автоматичен превод:

Защо Gama не се брои....никога не съм имал проблеми и внезапно имах технически проблеми в продължение на дни...също така изведнъж вече не мога да избера първоначалния си метод на плащане...чрез банков превод...изчезна

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980

Понякога това може да се случи и казиното трябва да разреши тези трудности. Със сигурност не е приятно както за играчите, така и за казиното, така че бих бил търпелив в тази ситуация. Тук ли чакате парите си?

Що се отнася до начина на плащане, опитахте ли да попитате защо вече не е наличен?🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Да, опитах всичко...изплатиха 3к...после спечелих отново...същото нещо отначало, само че с лош привкус...сега трябва да кача отново всички документи и те също се отхвърлени един след друг...методът на плащане с банков превод също изчезна отново...и изведнъж имам 460 000 точки за лоялност в акаунта си, които никога не съм спечелил...те вероятно искат да ви атакувам, за да могат да кажат, че измамен...и т.н...факт е, че има нещо измамно във въздуха тук в Gama Casino...Играя с други доставчици от дълго време и никога не съм имал нито един проблем...в момента има 9k в моята сметка, които не мога да изтегля

Автоматичен превод:
Jaro

460k точки за лоялност 🤣🤣🤣 file

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини