ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 2 години от oscarhorche14
|
94520 преглеждания 587 отговора |
|
1...23 24 25...30
Добавете пост
Aleksandro
преди 11 месеца

Не споделяйте личните си данни като поща или телефонен номер тук.

Играли ли сте наскоро с бонус средства или сте получили някаква награда за лоялност? Те използваха клауза за злоупотреба с бонуси, за да оправдаят закриването, така че знанието дали играете с бонус средства помага. Уверете се, че никой, който живее с вас, също няма акаунт там. В случай, че сте играли с чист паричен баланс и няма друга сметка от вашия IP адрес или регистрирана с домашния ви адрес, тогава нямам представа какъв вид злоупотреба може да е имало, ще трябва да подадете жалба и може би казиното споделя своите доказателства с гуру и те ще определят дали е имало нарушение или не.

Можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Забележка: Никога не съм използвал бонус от тази платформа

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тъй като не сте играли с бонус, мисля, че това може да е проблемът, подайте жалбата и изчакайте, докато казиното реагира на нея, няма много какво да направите, освен да чакате и да съдействате, когато специалистът по жалбите ви поиска информация. Успех 😁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

добро утро А къде ми е бездеп????

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изминаха много дни, откакто компанията 1 WIN не ми е платила, надхвърлих 4 хиляди реала там с няколко депозита, вече препратих имейла на сигурността и те не могат да решат нищо, абсолютно нищо. (ВЕЧЕ Е ИЗТЕЧЕН ОТ ОПРЕДЕЛЕНИЯ СРОК)



Там има приблизително 4 хиляди реала, казаха, че съм нарушил правилата и не отговарят за връщането на парите, тази компания КРАДЕ, имам всички депозити, идентификационният номер на сметката и отпечатъците са тук.



Ако вече не искате клиента, просто анулирайте акаунта, НО ВЪРНЕТЕ ПАРИТЕ, не крадете.

единственият отговор след анализ е


" вашият акаунт е блокиран за нарушение на правило .9.7. Раздел Общи условия (наричани по-нататък - Правила): Ако участник в залаганията извърши измамни действия срещу компанията за залагания (няколко акаунта, използване на софтуер за автоматизиране на залаганията, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за залагане, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да СПРЕ такива действия

измамнически.



Ние стриктно се придържаме към правилата и насърчаваме нашите играчи да правят същото. Затова ние никога не даваме необосновани преценки."



Добре. Да преминем към клаузите



17.1.3. акаунтът на клиента е свързан с текущо блокиран акаунт, в който случай ще имаме право да закрием акаунта, независимо как е свързан, и да блокираме напълно счетоводните данни на този акаунт. Освен в предвидените в договора случаи, салдото по сметката на клиента ще бъде възстановено в определен срок, веднага след изпращане на поръчката и събиране на дължимата сума на клиента;



ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ СМЕТКА В 1WIN, ИСКАМ СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ СИ ПАРИ В СМЕТКА.. КОЯТО НАДВИШАВА 4 ХИЛЯДИ РЕАЛА, НЕ МИ ИДВАЙТЕ ПОВЕЧЕ С ТЕЗИ 9.7 КЛАУЗИ, КОИТО ВЕЧЕ СА ИЗМИНАЛИ 14 ДНИ И ДО СЕГА НИЩО.. БЛОКИРАНА САМО СМЕТКА.. МОЖЕ ДА СИ ОСТАНЕ, НО АЗ ИСКАМ ПАРИТЕ СИ, ДОРИ НЕ ГИ ТЕГЛЕХ, САМО ГИ ДЕПОЗИРАХ И ЗАЛОЖИХ.



СЛЕДНИТЕ ДАННИ..



ID 18644210



приложени документи за поредна проверка на собствеността.


ЗАБЕЛЕЖКА: ИСКАМ ПАРИТЕ В МОЯ PIX НЕ ИСКАМ СМЕТКАТА ДА СЕ ОТКЛЮЧВА , ЗАЩОТО НЕ СТЕ ЗАЛОЖНА КЪЩА, КРАДЕТЕ ТОВА, КОЕТО НЕ Е ВАШЕ. ТАКА ЧЕ ОТ ПРИЛАГАТЕЛНОТО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ В ПРЕДВИД, ЗНАЕТЕ КАКВО СТЕ.


ТОВА НЕ СЪЩЕСТВУВА, ИСКАМ СИ ПАРИТЕ. И ТОЙ Е ТАМ!


ДЕПОЗИРАХ И НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ГО ИЗТЕГЛЯ..


НАПРАВЕТЕ СЧЕТОВОДСТВОТО, ПРОСТО ГО НАПРАВЕТЕ И ВИЖТЕ, УМОРЕ МИ СЕ ОТ ТАЗИ НЕСПРАВЕДЛИВОСТ, ОБАЖДАМ СЕ И ТЕ НЕ МИ ПОМАГАТ, ИЗПИСВАМ МИ ИМЕЙЛ И ТЕ ГОВОРЯТ САМО ЗА ТАЗИ КЛАУЗА 9.7, НО КАКВО С МОИТЕ ДЕПОЗИТИ? СУМАТА В МОЯТА СМЕТКА? ИМАМ ВСЕКИ ЕКСТРАКТ ОТ ВСЕКИ ДЕПОЗИРАН ЦЕНТ...


Ами ако съм сгрешил нека закрият сметката, но бъди коректен понеже моята сметка е от 2022 г. а ние сме 2023 г. ми се струва, че ме изчакаха да внеса но да си задържат сумите по сметката.


ИЗИСКВАМ САМО МОЕТО!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че SunsetGaze вече ви е препоръчал да подадете жалба , което сте направили. Прочетох какъв е вашият проблем и видях също, че може да е проблем в споделената мрежа. Нашият екип обаче ще разгледа вашия случай и ще види какво може да се направи. Бих препоръчал да не играете в подобни мрежи, защото тогава можете да изпитате подобни проблеми.

Освен това, казиното не ви каза конкретно какво сте нарушили, то просто сподели с вас Правилата и условията, нали?

Е, засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията и докъде ще стигне нашият отбор. Надявам се скоро да се разреши. Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

добро утро А къде ми е бездеп????

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, и ти ли имаш притеснения? Не знам точно какво означава думата "бездеп", така че ако има нещо, моля, помогнете ми да го разбера по-добре, за да се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За какво конкретно имате нужда от помощ? Вие също изпитвате ли затруднения в това казино? Разкажете ми повече за това, за да имам по-добър преглед, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, г-жа ВЕРОНИКА от вашия екип го анализира, но засега екипът на 1win не може да ми каже нищо... само че наруших правило по отношение на 9.7... и това ме притеснява, защото изглежда, че е включено поради моята цел. Говори се, че е стар от 2022 г. и почти никога не съм депозирал, а когато реших да депозирам по-големи суми, това се случи. И в нито един момент от различните обаждания и опити за контакт по имейл не заемат позицията да ми "връщат" парите, дори депозита, дори и да докажа самоличността си, всъщност просто търся справедливост и изглежда, че с екипа на гуру нещата са малко по-задълбочени, когато се обаждам и питам за условията, служителите казват, че не знаят нищо, как такива хора могат да предоставят услуга без основни познания за условията ? Освен това имам познания по киберсигурност и вече бях забелязал, че са премахнали цялата ликвидност от къщата за залагания, нещо много нередно се случва с 1win... Потърсих помощ в Instagram, те ме блокираха, потърсих помощ в Telegram, те ме блокираха, Направих оплаквания в "оплачете се тук" те дори не отговарят нищо друго освен... "9.7"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Намерих промо код START1W на 1wins.in. Той работи ли или не? Може ли да се използва?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не се опитвайте отново да вмъквате партньорски връзки чрез функцията за редактиране на публикация. Няма да работи. 😉

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, г-жа ВЕРОНИКА от вашия екип го анализира, но засега екипът на 1win не може да ми каже нищо... само че наруших правило по отношение на 9.7... и това ме притеснява, защото изглежда, че е включено поради моята цел. Говори се, че е стар от 2022 г. и почти никога не съм депозирал, а когато реших да депозирам по-големи суми, това се случи. И в нито един момент от различните обаждания и опити за контакт по имейл не заемат позицията да ми "връщат" парите, дори депозита, дори и да докажа самоличността си, всъщност просто търся справедливост и изглежда, че с екипа на гуру нещата са малко по-задълбочени, когато се обаждам и питам за условията, служителите казват, че не знаят нищо, как такива хора могат да предоставят услуга без основни познания за условията ? Освен това имам познания по киберсигурност и вече бях забелязал, че са премахнали цялата ликвидност от къщата за залагания, нещо много нередно се случва с 1win... Потърсих помощ в Instagram, те ме блокираха, потърсих помощ в Telegram, те ме блокираха, Направих оплаквания в "оплачете се тук" те дори не отговарят нищо друго освен... "9.7"

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте.

Бих изчакал жалбата да стигне до момента, в който казиното да обясни позицията си.

Освен ако не се запознаем по-добре с точния проблем, открит от казиното, има само място за спекулации, бих казал. Сигурно се чувствате напълно погрешно, ако всъщност не знаете какво да мислите за текущите събития, но бъдете сигурни, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разбере и да ви помогне. 🙌

Автоматичен превод:
Публикация на Damingo2001 е изтрит от Jaro
Причина: Реклама
преди 8 месеца

Моят акаунт в 1win беше блокиран с останали средства, моля, помогнете да си върна средствата

Автоматичен превод:
Asifkhan54
преди 8 месеца

Здравей.

Извинете за досадния въпрос, но тази молба свързана ли е по някакъв начин с наскоро затворената ви жалба ?

Защото ако отговорът е да, честно казано, не можем да направим нищо за вас. Правилата и условията, особено основните, трябва да се спазват, за да запазите баланса си в казиното непокътнат. 🙏


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казино 1Win блокира акаунта ми 58166788 на 16 януари 2024 г. точно след като направих първия си депозит от R253.

Моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
nzokwakhe
преди 8 месеца

Здравейте!

Съжалявам, че го казвам, но за да разрешим този проблем, ще ни трябва допълнителна информация. Например, получавате ли грешки, когато се опитате да получите достъп до акаунта?

Нещо, което обяснява какво се случва? Обикновено нещо подобно се случва, когато казиното трябва да проучи вашата сметка. Може би това звъни ли?

Кажете ми 🤔

Автоматичен превод:
Публикация на Akib е изтрит
Публикация на Akib е изтрит
Публикация на Akib е изтрит
1...23 24 25...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още