ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 25)

преди 2 години от oscarhorche14
|
62211 преглеждания 499 отговора ||
1...24 25
Добавете пост
преди 2 месеца

Ще получите безплатен бонус ваучер за 1winn, ако се опитате да се регистрирате и това е един от най-добрите сайтове за казино.

Автоматичен превод:
aremukolawole4
преди 2 месеца

Хм, моля, на какви качества базирате мнението си за това конкретно казино? 🙂

Дано не е само ваучерът. Не се колебайте да споделите по-нататъшния си опит.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чудесно е да чуя, че сте имали положителен опит с 1win и че оценявате техния бонус за добре дошли. Винаги е важно да сте наясно с правилата и условията на бонусите и да играете отговорно, когато става въпрос за онлайн казина. Ако имате някакви конкретни въпроси или ако има нещо друго, за което се чудите, тук съм, за да помогна!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, прав сте, че трябва да внимавате, когато играете в онлайн казино и когато вземете бонус, винаги трябва да прочетете внимателно правилата или Правилата и условията.

Също така е хубаво, че сте готови да помогнете по някои въпроси и ми се стори, че работите в казиното, когато предложихте помощта си. не е ли така 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм член на сайта 1win. Опитах се да изтегля около $10 000, но тегленето беше отхвърлено 48 пъти за 3 дни. Затова се свързах с отдела за обслужване на клиенти, но всичко, което получих, беше същият отговор, че тегленето е отхвърлено поради отхвърляне от системата за автоматично плащане. Чувал съм това отново и отново. Казвал съм им повече от 10 пъти, че искам решение на този проблем, но всичко, което получавам, е същият отговор като на машина. Сега съм много ядосан и без каквато и да е обратна връзка имам много ниско доверие в този сайт.

Автоматичен превод:
jinheji2286
преди 2 месеца

Здравейте Как депозирахте карта, банков превод или крипто? Как се опитвате да теглите? Теглили ли сте с този метод преди в това казино. Имат ли седмичен/месечен или дори дневен лимит за това колко ще ви позволят да теглите?

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

С картата не искаха да я тегля лесно в крипто

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм член на сайта 1win. Опитах се да изтегля около $10 000, но тегленето беше отхвърлено 48 пъти за 3 дни. Затова се свързах с отдела за обслужване на клиенти, но всичко, което получих, беше същият отговор, че тегленето е отхвърлено поради отхвърляне от системата за автоматично плащане. Чувал съм това отново и отново. Казвал съм им повече от 10 пъти, че искам решение на този проблем, но всичко, което получавам, е същият отговор като на машина. Сега съм много ядосан и без каквато и да е обратна връзка имам много ниско доверие в този сайт.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте получили някои доста добри въпроси от nigeljc59, така че не се колебайте да им отговорите. Ще ви попитам дали имате потвърден акаунт в казино? Колко време отнема целият този процес на теглене, тъй като ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат проблема.

Ще изчакам отговора, който ще ни помогне в по-нататъшната посока и ще видим дали ще бъде възможно да помогнем или казиното ще излезе с друг отговор, различен от автоматичния.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

С картата не искаха да я тегля лесно в крипто

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, вие също имате ли проблем с тегленето в това казино? Можете ли да опишете повече от вашата ситуация, моля? Депозирахте с карта и искате да изтеглите в крипто да? Какъв е проблемът, който имате, че не можете да го направите?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
jinheji2286
преди 1 месец

Губил ли си някога пари?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

jinheji1357, id 66302052


Аз използвам този акаунт. Минаха обаче 23 дни с този код на проблема PMNT-598359, но центърът за обслужване на клиенти просто ми казва да изчакам отговор от системата за автоматично плащане. Не знам колко време ще отнеме. Независимо дали ще отнеме година или две, клиентът ще може да се върне в мрежата. Ако сайтът ми каже да изчакам, трябва ли просто да изчакам, независимо дали е 1 година или 10 години?

Автоматичен превод:
jinheji931115
преди 3 седмици

Мога ли да попитам какъв точно е проблемът, който имате в това казино? Не мога да разбера напълно, нали знаеш. Възможно ли е някакъв проблем с оттеглянето ви? Моля, бъдете по-конкретни, за да видим дали има възможност да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не разбирам защо затворихте жалбата ми? Опитвам се да накарам казиното да ми плати депозита, но те ме обвиняват, че това не е моя сметка, всичко е фалшиво, нека да предоставят запис на разговора. Просто искам депозита си обратно

Автоматичен превод:
EGORRRIK
преди 2 седмици

Здравейте, разгледах жалбата ви и открих причината, поради която е затворена.

В него се казва: „Жалбата беше затворена като неоснователна поради неуспешен KYC (видеообаждане за проверка), което показва, че лицето, присъствало на видеообаждането, не е собственик/потребител на акаунта. Освен това обвиненията са свързани със спортни залагания , въпросът, с който не се занимаваме."

Така че в случаи като този беше трудно да ви помогна да си върнете депозитите и макар да съжалявам, не можеше да се направи нищо повече. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Да, това е измамно казино, те не връщат депозити. дори ако играете в казино, те просто изтриват акаунта ви и прибират средствата ви за себе си, така правят пари.

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 1 седмица

Здравейте, за какво трябва да ви върнат парите? Не открих никаква жалба срещу казиното, така че ако са направили нещо, което смятате за несправедливо и смятате, че не сте направили нищо лошо, можете да подадете жалба. Защо блокираха акаунта ви?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Ограбиха ме в неделя, 21 април, страницата не работеше добре и така и не ми кредитираха бонус. Няма как да го решат защото обслужват ботове!


не играй !

Автоматичен превод:
leandrobragachini
преди 4 дни

Съжалявам, но не разбирам напълно проблема. Бихте ли били по-конкретни, моля? Какъв вид бонус трябваше да получите?

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
преди 23 часове

До 24 март аз бях този, който вярваше сляпо на 1win, защото всичко вървеше твърде гладко за мен !!но днес .. Сериозно 0% доверие на 1win.

Акаунтът ми беше блокиран поради клауза 10.3p на общото състояние и подадох всички документи, но екипът по сигурността ми каза да изчакам 14-30 дни..но минаха 37 дни, но няма отговор досега!! Ето как 1win се отнасят към своя VIP играч! Страхотен !!!

Автоматичен превод:
jayp68437
преди 7 часове

Здравейте, исках да ви препоръчам да подадете жалба веднага, но видях, че сте го направили преди и чакате отговора на казиното, което би било подходящо.

Защо обаче са ви блокирали акаунта, какво гласи клаузата?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 часове

Ето това получих имейл от екипа по сигурността на 1win!

В съответствие с т.10.3. За да потвърди точността на информацията, Компанията може да поиска документи, потвърждаващи самоличността на Клиентите.


За извършване на цялостна и обективна проверка, моля, предоставете следната информация на нашия имейл адрес:

1. документ за самоличност;

2. сметка за комунални услуги с доказателство за пребиваване;

3. снимка на Вашето лице с документ за самоличност в добре осветена стая (селфи с документ за самоличност).



С уважение, екип на 1win.



Автоматичен превод:
1...24 25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини