Здравейте, каква е причината за комисионната? Какъв метод на плащане използвате за теглене на пари? Чудя се дали може да говорите за депозит за проверка, който е често срещан в казината, но не мога да разбера точно от това, което сте написали. Но ако това е единствената причина да не сте теглили повече от месец, това би било първото нещо, което ви идва наум. Така че можете ли да попитате казиното дали това е така и дали това е депозит за проверка и следователно, ако депозирате пари, ще бъде ли възможно да теглите?
Освен това колко можете да теглите наведнъж зависи от лимита на казиното. Обикновено има такива, в каква валута искате да получите парите си? Правилата и условията определено трябва да споменават какви са ограниченията, така че проверете и това.
Ако имате нужда от помощ и не знаете какво да правите след това и не можете да направите теглене, можете да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . ⬅️
Така че, моля, уведомете ме.
Hi, what's the reason for the commission ? What payment method do you use to withdraw money ? I'm wondering if you could be talking about a verification deposit which is common in casinos but I can't tell exactly from what you wrote. But if that's the only reason you haven't withdrawn in over a month, that would be the first thing that comes to mind. So can you ask the casino if this is the case and if it is a verification deposit and therefore if you deposit money, will it be possible to withdraw ?
Also, how much you can withdraw at a time depends on what the casino's limit is. Usually there are some, what currency do you want to get your money in ? The terms and conditions should definitely mention what the limits are, so check that as well.
If you need help and don't know what to do next and can't make a withdrawal, you can use our free complaint feature. ⬅️
So please let me know.
Автоматичен превод: