ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 30)

преди 2 години от oscarhorche14
|
93553 преглеждания 587 отговора |
|
1...29 30
Добавете пост
gomezedduar
преди 1 месец

щях да побесня...

Е, без повече приказки, позволете ми да ви представя Центъра за разрешаване на казино гуру. Опитваме се да подкрепим играчи в точно същата ситуация и процесът е без такси.

Всичко, което трябва да направите, е да следвате няколко основни стъпки и да сте готови за сътрудничество. Настройте жалбата си, като използвате

тази зелена връзка 👈

Инструкциите са там, но можете да зададете всякакви въпроси само тук. Ще се свържем с вас.

Готови ли сте за оплакването?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Документите бяха одобрени, но минаха 15 дни и не ми е платено. Изпратих имейл и ми отговориха, че трябва да изчакам 14 дни, които вече са минали откакто съм направил проверката и не ми искат допълнителна проверка. В други групи казват, че това е измама. Ето го одобрението, което беше на 31 юли. Датата е и не съм получил нито пари, нито отговор. file

Автоматичен превод:
gomezedduar
преди 1 месец

Именно това е причината за подаване на жалбата. Предлагам ви да го направите.

Очевидно сте чакали твърде дълго.

Знаете ли какво трябва да направите, за да подадете жалба срещу 1win казино, моля?



Автоматичен превод:
gomezedduar
преди 3 седмици

Същият проблем тук минаха 5 дни откакто им изпратих документите си

но изобщо не мога да изтегля средствата си

страхувам се да загубя парите си

Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 3 седмици

Здравейте, според това, което пишете все още минавате през проверката и тя не е приключила. Не можете да изтеглите парите без него, така че първо ще трябва да преминете през този процес. Досега нищо не се е случило с документите и казиното само ги проверява?

Опитайте се да не правите нищо с парите и не играйте и чакайте как ще се развие тази ситуация. Ако потвърдите и все още имате проблеми с тегленето, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Може ли да бъде?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Направих теглене, но то винаги е в очакване, тъй като минаха 5 дни

и не получих парите си, подадох жалба, но един от вас ми каза да имам търпение, докато проверят документите ми след 14 дни

ако няма знак ще направим ход ?


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 3 седмици

Здравейте, и на мен ми се случи същото. Не се приемаха тегления, нито можех да вляза в покер зоната.

Казаха ми от 14 до 30 дни. И след 35 дни получих имейл и моите тегления бяха направени.

Поне моят случай беше завършен

късмет

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Направих теглене, но то винаги е в очакване, тъй като минаха 5 дни

и не получих парите си, подадох жалба, но един от вас ми каза да имам търпение, докато проверят документите ми след 14 дни

ако няма знак ще направим ход ?


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, точно както казах, както и в жалбата. Очакването вероятно ще бъде, докато не бъдат проверени всички документи и след това тегленето ще продължи и може да бъде одобрено или отхвърлено. Ако нищо не се промени в рамките на 14 дни, ние ще се свържем с казиното. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, и на мен ми се случи същото. Не се приемаха тегления, нито можех да вляза в покер зоната.

Казаха ми от 14 до 30 дни. И след 35 дни получих имейл и моите тегления бяха направени.

Поне моят случай беше завършен

късмет

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хм, и каква беше причината да чакаш 30 дни? Вие също ли сте били верифицирани или имаше нещо друго? Имаш ли представа защо не можа да отидеш на покер?

Както и да е, знам, че най-важното е, че си получил парите, което ме радва, само ми е малко странно, че трябваше да чакаш толкова дълго. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Блокираха акаунта ми поради причина!!


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file Изпратиха ми това и се кълна, че акаунтът ми е легален

не знам за какво говорят

това е обир аз нямам няколко акаунта за какво говорят

Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 2 седмици

Както виждам във вашата жалба, нашият екип скоро ще се свърже с вас и ще се опита да се свърже с казиното относно всичко това.

Опитайте се да бъдете търпеливи и се надяваме, че казиното ще ни обясни тази ситуация.

Не сте ли отваряли друга сметка там в миналото? Само за да се уверя.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Не, това е първият ми акаунт, кълна се

Автоматичен превод:
LatifDz27
преди 2 седмици

Добре, добре, това са само въпроси, които понякога е добре да зададете, защото знам, че някои играчи може да са забравили, че са имали сметка в казино преди известно време.

Затова нашият екип ще се опита да ви помогне и да разбере какво се случва. Нека се уверим, че всичко се обработва справедливо.🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Всичко е наред с теб, благодаря ти, надявам се да намерим решение заедно

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добро утро, имам въпрос: в казино 1win разбирам, че не мога да изтегля парите си. Отменя го, въпреки че е минал почти месец. Казва ми, че за да изтегля, трябва да инвестирам пари отново, 5% комисионна върху това, което спечеля... И бих искал да знам дали мога да изтегля печалбите си на части? Или трябва да е всичко наведнъж?

Автоматичен превод:
leydimarlha
преди 2 седмици

Здравейте, каква е причината за комисионната? Какъв метод на плащане използвате за теглене на пари? Чудя се дали може да говорите за депозит за проверка, който е често срещан в казината, но не мога да разбера точно от това, което сте написали. Но ако това е единствената причина да не сте теглили повече от месец, това би било първото нещо, което ви идва наум. Така че можете ли да попитате казиното дали това е така и дали това е депозит за проверка и следователно, ако депозирате пари, ще бъде ли възможно да теглите?

Освен това колко можете да теглите наведнъж зависи от лимита на казиното. Обикновено има такива, в каква валута искате да получите парите си? Правилата и условията определено трябва да споменават какви са ограниченията, така че проверете и това.

Ако имате нужда от помощ и не знаете какво да правите след това и не можете да направите теглене, можете да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . ⬅️

Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
developer20010605
преди 4 дни

как мога да се свържа с вас сър?

Автоматичен превод:
1...29 30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още