ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 23)

преди 2 години от oscarhorche14
|
109822 преглеждания 627 отговора |
|
1...22 23 24...32
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

„правилно ли разбирам, че все още имате средства в казино 1win" – Да

„Освен това от колко време продължава ситуацията ви" – 4 месеца

„Свързахте ли се и с казиното, какво не е наред и защо не можете да изтеглите" Службата за поддръжка в чата ми каза, че трябва да се свържа с имейла. но не ми отговарят по имейл

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не съм променил имейл адреса. Писах им от адреса, който е регистриран в профила ми

Автоматичен превод:
Kadekkk
преди 1 година

О, 4 месеца са много време. Но както вече споменах, вие сте подали жалба и затова нашият екип ще се опита да я разреши справедливо.

Освен това теглили ли сте някога от казино или това е първото ви теглене? Потвърден ли е вече вашият акаунт?

Но не разбирам защо казиното не може да отговаря на имейли в продължение на 4 месеца. Това е доста непрофесионално и със сигурност неприятно за играчите.

Засега не ни остава нищо друго освен да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията. Не забравяйте да ни информирате, ако получите отговор от казиното или ако се появи нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

някога теглени от казино" - да

„Акаунтът ви потвърден ли е вече" – Не, искам да го направя, но не получавам отговор в имейла

Много се надявам, че ще ми помогнете

Автоматичен превод:
Kadekkk
преди 1 година

Разбирам. Когато сте правили тегления в миналото, казиното не ви е искало никакви документи за потвърждение? Разбира се, за по-малки тегления понякога казината не правят това, така че просто съм любопитен.

При разглеждането на жалбите обаче попаднах на подобни на вашите случаи, които са открити. Ако се интересувате, можете да погледнете този линк: https://casino.guru/complaints/in_progress

Що се отнася до помощта, нашият екип, както споменах, ще се опита да разреши вашата ситуация. Надявам се да се получи щастливо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добър ден. Преди повече от 15 дни забелязах, че моите тегления не са направени. Поискаха ми документация. Изпращам съответната документация и все още нямам отговор. Изпращам имейли на адреса, предоставен от поддръжката, и те не ми отговарят... депозирането ме оставя, но не и тегленето

Автоматичен превод:
fernando7398
преди 1 година

Здравейте.

Изобщо не ми харесва. Без допълнително забавяне препоръчвам да използвате тази връзка, за да подадете жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Моля, уверете се, че сте проверили папките за спам или bin, за да предотвратите недоразумения. Не казвам, че това е така, но бих казал, че е по-добре първо да изключим често срещаните проблеми.

Съгласен ли си?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, благодаря Jayko

Все още чакам моите $100 обратно в сметката ми в казиното, аз съм в Нунавут. Не в онтерио

Автоматичен превод:
jseski07
преди 1 година

Здравейте, ако това беше отговор на играч, бих ви помолил да използвате бутона „отговор", за да уведомите играча за вашия отговор, за да можете да получите и по-ранен отговор. Ако мога да попитам, колко време чакахте? Депозирахте ли и парите не бяха добавени към сметката ви в казиното или имаше някакъв друг проблем? Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден на групата, за мен е удоволствие, аз съм Кевин от Аржентина. Играя в казиното OnLIne 1Win от един месец, изживяването е наистина задоволително, генерирам добри печалби само като играя на слотовете, но всичко това има отрицателна възвръщаемост, тъй като Минаха повече от 15 дни, когато вече не можех да тегля печалбите си. Когато направя заявката за теглене, тя е одобрена, но остава в процес и не я освобождава и след максимум 48 часа я отхвърля, уморих се да говоря с всички, също и поддръжка и т.н. и т.н. и не имате някаква помощ или отговор.. случвало ли се е на някого? Какво трябва да направя? Много съм разстроен, защото завися от тези пари. Моля, помогни ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях много доволен, сега просто съм завладян от много гняв и мъка, просто за една нощ вече не мога да изтегля приходите си, какво се случва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден на групата, за мен е удоволствие, аз съм Кевин от Аржентина. Играя в казиното OnLIne 1Win от един месец, изживяването е наистина задоволително, генерирам добри печалби само като играя на слотовете, но всичко това има отрицателна възвръщаемост, тъй като Минаха повече от 15 дни, когато вече не можех да тегля печалбите си. Когато направя заявката за теглене, тя е одобрена, но остава в процес и не я освобождава и след максимум 48 часа я отхвърля, уморих се да говоря с всички, също и поддръжка и т.н. и т.н. и не имате някаква помощ или отговор.. случвало ли се е на някого? Какво трябва да направя? Много съм разстроен, защото завися от тези пари. Моля, помогни ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, въз основа на вашето описание ви призовавам да подадете безплатна жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Ще пропусна всички любезности, просто прочетете тази тема, за да разберете, че вероятно не сте сами. Глупаво е от страна на казиното да оставя играчите да бъдат объркани, ако питате мен...

Надяваме се, че ще успеем да открием проблема и да ви помогнем!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, поисках теглене (криптовалута) и чаках 3 дни.. нищо не получих. Свързах се с екипа за поддръжка и те ме помолиха за потвърждение на личната карта. Странното е, че документите, които поискаха, са подозрителни: - снимки на банкови карти: 5*****XXXXXX***.


мога ли да знам защо ми искат кредитната карта?

Автоматичен превод:
Givens9
преди 1 година

Здравейте.

Кои опции за плащане сте използвали преди за депозити? Кредитна карта ли беше сред тях? Това би бил отговорът. 🤔

Както и да е, попитайте поддръжката, за да сте сигурни. Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, беше за предишната опция за плащане.

Автоматичен превод:
Givens9
преди 1 година

След това трябва да верифицирате картата – потвърдете, че е ваша по право и имате неограничен достъп до нея.

Според мен това е стандартна заявка за проверка на плащането. Предоставяйки снимката, на която държите истинската карта, вие потвърждавате, че картата е във ваше притежание, когато имате нужда от нея - тя не е заета от никой друг - например.

Има ли смисъл за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изминаха много дни, откакто компанията 1 WIN не ми е платила, надхвърлих 4 хиляди реала там с няколко депозита, вече препратих имейла на сигурността и те не могат да решат нищо, абсолютно нищо. (ВЕЧЕ Е ИЗТЕЧЕН ОТ ОПРЕДЕЛЕНИЯ СРОК)



Там има приблизително 4 хиляди реала, казаха, че съм нарушил правилата и не отговарят за връщането на парите, тази компания КРАДЕ, имам всички депозити, идентификационният номер на сметката и отпечатъците са тук.



Ако вече не искате клиента, просто анулирайте акаунта, НО ВЪРНЕТЕ ПАРИТЕ, не крадете.

единственият отговор след анализ е


" вашият акаунт е блокиран за нарушение на правило .9.7. Раздел Общи условия (наричани по-нататък - Правила): Ако участник в залаганията извърши измамни действия срещу компанията за залагания (няколко акаунта, използване на софтуер за автоматизиране на залаганията, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за залагане, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да СПРЕ такива действия

измамнически.



Ние стриктно се придържаме към правилата и насърчаваме нашите играчи да правят същото. Затова ние никога не даваме необосновани преценки."



Добре. Да преминем към клаузите



17.1.3. акаунтът на клиента е свързан с текущо блокиран акаунт, в който случай ще имаме право да закрием акаунта, независимо как е свързан, и да блокираме напълно счетоводните данни на този акаунт. Освен в предвидените в договора случаи, салдото по сметката на клиента ще бъде възстановено в определен срок, веднага след изпращане на поръчката и събиране на дължимата сума на клиента;



ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ СМЕТКА В 1WIN, ИСКАМ СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ СИ ПАРИ В СМЕТКА.. КОЯТО НАДВИШАВА 4 ХИЛЯДИ РЕАЛА, НЕ МИ ИДВАЙТЕ ПОВЕЧЕ С ТЕЗИ 9.7 КЛАУЗИ, КОИТО ВЕЧЕ СА ИЗМИНАЛИ 14 ДНИ И ДО СЕГА НИЩО.. БЛОКИРАНА САМО СМЕТКА.. МОЖЕ ДА СИ ОСТАНЕ, НО АЗ ИСКАМ ПАРИТЕ СИ, ДОРИ НЕ ГИ ТЕГЛЕХ, САМО ГИ ДЕПОЗИРАХ И ЗАЛОЖИХ.



СЛЕДНИТЕ ДАННИ..



ID 18644210



приложени документи за поредна проверка на собствеността.


ЗАБЕЛЕЖКА: ИСКАМ ПАРИТЕ В МОЯ PIX НЕ ИСКАМ СМЕТКАТА ДА СЕ ОТКЛЮЧВА , ЗАЩОТО НЕ СТЕ ЗАЛОЖНА КЪЩА, КРАДЕТЕ ТОВА, КОЕТО НЕ Е ВАШЕ. ТАКА ЧЕ ОТ ПРИЛАГАТЕЛНОТО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ В ПРЕДВИД, ЗНАЕТЕ КАКВО СТЕ.


ТОВА НЕ СЪЩЕСТВУВА, ИСКАМ СИ ПАРИТЕ. И ТОЙ Е ТАМ!


ДЕПОЗИРАХ И НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ГО ИЗТЕГЛЯ..


НАПРАВЕТЕ СЧЕТОВОДСТВОТО, ПРОСТО ГО НАПРАВЕТЕ И ВИЖТЕ, УМОРЕ МИ СЕ ОТ ТАЗИ НЕСПРАВЕДЛИВОСТ, ОБАЖДАМ СЕ И ТЕ НЕ МИ ПОМАГАТ, ИЗПИСВАМ МИ ИМЕЙЛ И ТЕ ГОВОРЯТ САМО ЗА ТАЗИ КЛАУЗА 9.7, НО КАКВО С МОИТЕ ДЕПОЗИТИ? СУМАТА В МОЯТА СМЕТКА? ИМАМ ВСЕКИ ЕКСТРАКТ ОТ ВСЕКИ ДЕПОЗИРАН ЦЕНТ...


Ами ако съм сгрешил нека закрият сметката, но бъди коректен понеже моята сметка е от 2022 г. а ние сме 2023 г. ми се струва, че ме изчакаха да внеса но да си задържат сумите по сметката.


ИЗИСКВАМ САМО МОЕТО!

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Лични данни
Автоматичен превод:
Aleksandro
преди 1 година

Не споделяйте личните си данни като поща или телефонен номер тук.

Играли ли сте наскоро с бонус средства или сте получили някаква награда за лоялност? Те използваха клауза за злоупотреба с бонуси, за да оправдаят закриването, така че знанието дали играете с бонус средства помага. Уверете се, че никой, който живее с вас, също няма акаунт там. В случай, че сте играли с чист паричен баланс и няма друга сметка от вашия IP адрес или регистрирана с домашния ви адрес, тогава нямам представа какъв вид злоупотреба може да е имало, ще трябва да подадете жалба и може би казиното споделя своите доказателства с гуру и те ще определят дали е имало нарушение или не.

Можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забележка: Никога не съм използвал бонус от тази платформа

Автоматичен превод:
1...22 23 24...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини