ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 22)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116899 преглеждания 653 отговора |
|
1...21 22 23...33
Hafsat
преди 1 година

Здравей.

Радвам се да чуя, че се справяте добре!

За съжаление дори вътрешната ни система откри едно и също IP за трите акаунта, използвани тук във форума. Можете ли да обясните, може би?

Освен това, прочетохте ли тази част? „Те също ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че техният акаунт е маркиран към вашия акаунт."

За мен звучи сякаш двама от вас (Deenah) са потвърдили, че третият акаунт е част от групата. Честно казано, бих могъл да използвам вашето обяснение и тук.

Добавям и трите оплаквания:

Абдулрахаман - отхвърлен

Хафсат - отхвърлен

Дийна - решено


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Win не плаща момче, това е измама, която бях

Едно теглене продължи един месец и до ден днешен не съм го получил и ми омръзна да чакам отговор от тези плъхове измамници

ID42924475

Автоматичен превод:
marianaguzmann3
преди 1 година

Очевидно си доста ядосан, това е добре - вероятно и аз щях да съм ядосан. Да пропуснем ли плъховете и другите гризачи, моля?

Опитайте се да се успокоите, ако можете, оплакването е в ход - придържайте се към него.

Говорейки за жалбата , честно казано не разбрах дали акаунтът ви някога е бил потвърден.

Можете ли да ми помогнете с това?

Искам да кажа, че имаше някои успешни тегления в миналото, последното изпратено на 6 август не успя.

Предпочитам да изчакам актуализация, уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, да, вижте, от 6 август направих успешното теглене и затова попитах защо не получих тегленето, което направих и ми казаха да изчакам 48 часа, след 48 часа ми казаха да изчакам 14 дни и те не са ми дали отделно решение, те ме блокираха от тази игра след оттеглянето, те ме блокираха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Радвам се да чуя, че се справяте добре!

За съжаление дори вътрешната ни система откри едно и също IP за трите акаунта, използвани тук във форума. Можете ли да обясните, може би?

Освен това, прочетохте ли тази част? „Те също ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че техният акаунт е маркиран към вашия акаунт."

За мен звучи сякаш двама от вас (Deenah) са потвърдили, че третият акаунт е част от групата. Честно казано, бих могъл да използвам вашето обяснение и тук.

Добавям и трите оплаквания:

Абдулрахаман - отхвърлен

Хафсат - отхвърлен

Дийна - решено


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Относно IP-то това е много възможно, защото ние сме съученици и използва училищната мрежа (wifi) за сърфиране и честно казано Абдулрахаман ми представи 1win, споменах в по-ранното състояние на жалбата. Не сме едни и същи хора.

Да, ние 3-мата подадохме жалба до властите и тъй като жалбата беше една и съща, властите маркираха 3-те акаунта, след внимателно разглеждане на случая властите поискаха от 1win да ми плати баланса и го направиха, но Абдулрахаман беше пропуснат , той е мой приятел, който всъщност ме интересуваше.

Е, Мадина е и моя приятелка.

Тримата сме общи приятели, но за да изясним това, можете да поискате конферентен видео разговор.


Казиното твърди, че 3-те акаунта са били използвани за пране на пари чрез тяхната платформа.😂 Просто се чудя дали $100 се считат за пране.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка


току-що отворих нов акаунт в casinoguru за проблеми, които срещам в казината. Преди бях забранен в casinoguru, мога ли да използвам този нов акаунт и да подам жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, да, вижте, от 6 август направих успешното теглене и затова попитах защо не получих тегленето, което направих и ми казаха да изчакам 48 часа, след 48 часа ми казаха да изчакам 14 дни и те не са ми дали отделно решение, те ме блокираха от тази игра след оттеглянето, те ме блокираха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, че подадохте жалбата ! Спомням си дни, когато това казино беше регистрирано с много лоша репутация - все още не мога да забравя това. Всеки път, когато видя нещо подобно, се съмнявам.

Надявам се скоро да получите парите и от моя гледна точка вероятно е добре, че акаунтът ви беше закрит.

Кой би искал да преживее това отново, бих казал?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка


току-що отворих нов акаунт в casinoguru за проблеми, които срещам в казината. Преди бях забранен в casinoguru, мога ли да използвам този нов акаунт и да подам жалбата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти!

Съжалявам да кажа, че отдавна пропуснахте втория шанс. Попитах нашия екип за оплаквания - решението беше бързо и окончателно. Не е мое място да коментирам повече, но смятам, че можете да размишлявате върху миналото си поведение, без да забелязвам нещо от това открито във форума.

Учтиво ви моля да напуснете Casino Guru завинаги и никога да не се връщате обратно.

Бъди добре!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Относно IP-то това е много възможно, защото ние сме съученици и използва училищната мрежа (wifi) за сърфиране и честно казано Абдулрахаман ми представи 1win, споменах в по-ранното състояние на жалбата. Не сме едни и същи хора.

Да, ние 3-мата подадохме жалба до властите и тъй като жалбата беше една и съща, властите маркираха 3-те акаунта, след внимателно разглеждане на случая властите поискаха от 1win да ми плати баланса и го направиха, но Абдулрахаман беше пропуснат , той е мой приятел, който всъщност ме интересуваше.

Е, Мадина е и моя приятелка.

Тримата сме общи приятели, но за да изясним това, можете да поискате конферентен видео разговор.


Казиното твърди, че 3-те акаунта са били използвани за пране на пари чрез тяхната платформа.😂 Просто се чудя дали $100 се считат за пране.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Благодаря за бележката за IP - има смисъл, но в същото време обикновено е голяма работа за всяко казино 🙁.

Сигурен съм, че и те са го проследили. Това, което остава проблемът, е, че казиното никога не е провеждало видеообаждането, но това вероятно е, защото те също са знаели, че се познавате, така че ще преминете въпросите така или иначе.

Много казина заявяват, че е разрешен само един акаунт на IP или домакинство. Това е точно ситуацията, която това правило трябва да предотврати.

Вярвам ти, следователно нямам причина да мисля обратното.

За съжаление, само си представете как трябва да изглежда от гледна точка на казиното.

Това определено е ръбов случай, ако мога - никога не играйте заедно в което и да е казино, използвайки един и същ IP.

Моите най-добри поздрави за Медина и Абдулрахаман, съжалявам, че свърши така.

Автоматичен превод:
преди 1 година


Здравейте, да, свързах се с тях и не ми отговарят и не мерят

няма решение

42924475



Автоматичен превод:
преди 1 година

На 9 май сложих пари за теглене, но те не дойдоха в баланса ми. Писах на службата за поддръжка и попитах. Казаха ми, че трябва да се свържа с поддръжката по пощата. Писах им имейли много пъти, но не ми отговориха. Ако пиша пак на чата пак ми казват да пиша на пощата. От месеци чакам парите си. Мисля, че са измамници, които не дават пари нарочно

ID 32153625

Портфейл #32153625

Автоматичен превод:
Kadekkk
преди 1 година

същото тук все още имам $100 все още не мога да ги използвам в моето луксозно казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, помогнете ми при нужда да променя имейл адреса си

Автоматичен превод:
Kadekkk
преди 1 година

Здравейте, мисля, че това е неоправдано дълго време за избор. Както можете да видите, вие не сте единственият, който има подобен проблем. Както и да е, забелязах, че сте подали жалба при нас, което е правилната стъпка.

Виждам също, че казиното повтаря едно и също нещо отново и отново, което със сигурност не е приятно.

Бих казал, че трябва да сте търпеливи, но във вашия случай сте били достатъчно търпеливи. Не ни остава нищо друго освен да изчакаме и да видим как ще се развие оплакването по-нататък. Нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да разреши вашия случай.

Надявам се ситуацията ви да се разреши бързо и щастливо.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jseski07
преди 1 година

Здравейте, правилно ли разбирам, че все още имате средства в казино 1win и не сте успели да ги изтеглите, или това е Casino Luxury ?

Освен това, колко време продължава вашата ситуация? Свързахте ли се и с казиното, какво не е наред и защо не можете да теглите? Уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
moneydanielle8
преди 1 година

Здравейте, тъй като ние не сме казино, не е в нашите правомощия да променим вашия имейл адрес в казиното. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да пишете на поддръжката или в чат на живо и да ги информирате за промяната на вашия имейл адрес, тъй като мисля, че те ще знаят най-добре какво да правят в този случай.


Мислите ли, че можете да го опитате? Чувствайте се свободни да ни актуализирате, ако успеете да разрешите проблема си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какъв е текущият промоционален код за 1win?

Автоматичен превод:
SurajitHayara
преди 1 година

Намерих промо код START1W на 1wins.in. Той работи ли или не? Може ли да се използва?

Автоматичен превод:
преди 1 година


Здравейте, да, свързах се с тях и не ми отговарят и не мерят

няма решение

42924475



Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам да го чуя. Колко време чакахте отговора им досега?

Автоматичен превод:
moneydanielle8
преди 1 година

Мога да използвам този имейл jseski07@outlook.com

опитвах се да го използвам. Не мога да го използвам, защото съм в Нунавут, а не в Онтарио

благодаря Джейко

Автоматичен превод:
1...21 22 23...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини