ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 24)

преди 2 години от oscarhorche14
|
66295 преглеждания 522 отговора ||
1...23 24 25...27
Добавете пост
преди 6 месеца

Благодаря ви, ще го препратя в правилния сектор, използвам споделена мрежа, където не всички се познават, и имам достъп до телефона през Wi-Fi няколко пъти. На практика е невъзможно да съм сигурен, че където и да съм бил от 2022 г. до днес, някой с акаунт в платформата също е използвал същата мрежа.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тъй като не сте играли с бонус, мисля, че това може да е проблемът, подайте жалбата и изчакайте, докато казиното реагира на нея, няма много какво да направите, освен да чакате и да съдействате, когато специалистът по жалбите ви поиска информация. Успех 😁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

добро утро А къде ми е бездеп????

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изминаха много дни, откакто компанията 1 WIN не ми е платила, надхвърлих 4 хиляди реала там с няколко депозита, вече препратих имейла на сигурността и те не могат да решат нищо, абсолютно нищо. (ВЕЧЕ Е ИЗТЕЧЕН ОТ ОПРЕДЕЛЕНИЯ СРОК)



Там има приблизително 4 хиляди реала, казаха, че съм нарушил правилата и не отговарят за връщането на парите, тази компания КРАДЕ, имам всички депозити, идентификационният номер на сметката и отпечатъците са тук.



Ако вече не искате клиента, просто анулирайте акаунта, НО ВЪРНЕТЕ ПАРИТЕ, не крадете.

единственият отговор след анализ е


" вашият акаунт е блокиран за нарушение на правило .9.7. Раздел Общи условия (наричани по-нататък - Правила): Ако участник в залаганията извърши измамни действия срещу компанията за залагания (няколко акаунта, използване на софтуер за автоматизиране на залаганията, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за залагане, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да СПРЕ такива действия

измамнически.



Ние стриктно се придържаме към правилата и насърчаваме нашите играчи да правят същото. Затова ние никога не даваме необосновани преценки."



Добре. Да преминем към клаузите



17.1.3. акаунтът на клиента е свързан с текущо блокиран акаунт, в който случай ще имаме право да закрием акаунта, независимо как е свързан, и да блокираме напълно счетоводните данни на този акаунт. Освен в предвидените в договора случаи, салдото по сметката на клиента ще бъде възстановено в определен срок, веднага след изпращане на поръчката и събиране на дължимата сума на клиента;



ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ СМЕТКА В 1WIN, ИСКАМ СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ СИ ПАРИ В СМЕТКА.. КОЯТО НАДВИШАВА 4 ХИЛЯДИ РЕАЛА, НЕ МИ ИДВАЙТЕ ПОВЕЧЕ С ТЕЗИ 9.7 КЛАУЗИ, КОИТО ВЕЧЕ СА ИЗМИНАЛИ 14 ДНИ И ДО СЕГА НИЩО.. БЛОКИРАНА САМО СМЕТКА.. МОЖЕ ДА СИ ОСТАНЕ, НО АЗ ИСКАМ ПАРИТЕ СИ, ДОРИ НЕ ГИ ТЕГЛЕХ, САМО ГИ ДЕПОЗИРАХ И ЗАЛОЖИХ.



СЛЕДНИТЕ ДАННИ..



ID 18644210



приложени документи за поредна проверка на собствеността.


ЗАБЕЛЕЖКА: ИСКАМ ПАРИТЕ В МОЯ PIX НЕ ИСКАМ СМЕТКАТА ДА СЕ ОТКЛЮЧВА , ЗАЩОТО НЕ СТЕ ЗАЛОЖНА КЪЩА, КРАДЕТЕ ТОВА, КОЕТО НЕ Е ВАШЕ. ТАКА ЧЕ ОТ ПРИЛАГАТЕЛНОТО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ В ПРЕДВИД, ЗНАЕТЕ КАКВО СТЕ.


ТОВА НЕ СЪЩЕСТВУВА, ИСКАМ СИ ПАРИТЕ. И ТОЙ Е ТАМ!


ДЕПОЗИРАХ И НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ГО ИЗТЕГЛЯ..


НАПРАВЕТЕ СЧЕТОВОДСТВОТО, ПРОСТО ГО НАПРАВЕТЕ И ВИЖТЕ, УМОРЕ МИ СЕ ОТ ТАЗИ НЕСПРАВЕДЛИВОСТ, ОБАЖДАМ СЕ И ТЕ НЕ МИ ПОМАГАТ, ИЗПИСВАМ МИ ИМЕЙЛ И ТЕ ГОВОРЯТ САМО ЗА ТАЗИ КЛАУЗА 9.7, НО КАКВО С МОИТЕ ДЕПОЗИТИ? СУМАТА В МОЯТА СМЕТКА? ИМАМ ВСЕКИ ЕКСТРАКТ ОТ ВСЕКИ ДЕПОЗИРАН ЦЕНТ...


Ами ако съм сгрешил нека закрият сметката, но бъди коректен понеже моята сметка е от 2022 г. а ние сме 2023 г. ми се струва, че ме изчакаха да внеса но да си задържат сумите по сметката.


ИЗИСКВАМ САМО МОЕТО!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че SunsetGaze вече ви е препоръчал да подадете жалба , което сте направили. Прочетох какъв е вашият проблем и видях също, че може да е проблем в споделената мрежа. Нашият екип обаче ще разгледа вашия случай и ще види какво може да се направи. Бих препоръчал да не играете в подобни мрежи, защото тогава можете да изпитате подобни проблеми.

Освен това, казиното не ви каза конкретно какво сте нарушили, то просто сподели с вас Правилата и условията, нали?

Е, засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията и докъде ще стигне нашият отбор. Надявам се скоро да се разреши. Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

добро утро А къде ми е бездеп????

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, и ти ли имаш притеснения? Не знам точно какво означава думата "бездеп", така че ако има нещо, моля, помогнете ми да го разбера по-добре, за да се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За какво конкретно имате нужда от помощ? Вие също изпитвате ли затруднения в това казино? Разкажете ми повече за това, за да имам по-добър преглед, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, г-жа ВЕРОНИКА от вашия екип го анализира, но засега екипът на 1win не може да ми каже нищо... само че наруших правило по отношение на 9.7... и това ме притеснява, защото изглежда, че е включено поради моята цел. Говори се, че е стар от 2022 г. и почти никога не съм депозирал, а когато реших да депозирам по-големи суми, това се случи. И в нито един момент от различните обаждания и опити за контакт по имейл не заемат позицията да ми "връщат" парите, дори депозита, дори и да докажа самоличността си, всъщност просто търся справедливост и изглежда, че с екипа на гуру нещата са малко по-задълбочени, когато се обаждам и питам за условията, служителите казват, че не знаят нищо, как такива хора могат да предоставят услуга без основни познания за условията ? Освен това имам познания по киберсигурност и вече бях забелязал, че са премахнали цялата ликвидност от къщата за залагания, нещо много нередно се случва с 1win... Потърсих помощ в Instagram, те ме блокираха, потърсих помощ в Telegram, те ме блокираха, Направих оплаквания в "оплачете се тук" те дори не отговарят нищо друго освен... "9.7"

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Намерих промо код START1W на 1wins.in. Той работи ли или не? Може ли да се използва?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не се опитвайте отново да вмъквате партньорски връзки чрез функцията за редактиране на публикация. Няма да работи. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, г-жа ВЕРОНИКА от вашия екип го анализира, но засега екипът на 1win не може да ми каже нищо... само че наруших правило по отношение на 9.7... и това ме притеснява, защото изглежда, че е включено поради моята цел. Говори се, че е стар от 2022 г. и почти никога не съм депозирал, а когато реших да депозирам по-големи суми, това се случи. И в нито един момент от различните обаждания и опити за контакт по имейл не заемат позицията да ми "връщат" парите, дори депозита, дори и да докажа самоличността си, всъщност просто търся справедливост и изглежда, че с екипа на гуру нещата са малко по-задълбочени, когато се обаждам и питам за условията, служителите казват, че не знаят нищо, как такива хора могат да предоставят услуга без основни познания за условията ? Освен това имам познания по киберсигурност и вече бях забелязал, че са премахнали цялата ликвидност от къщата за залагания, нещо много нередно се случва с 1win... Потърсих помощ в Instagram, те ме блокираха, потърсих помощ в Telegram, те ме блокираха, Направих оплаквания в "оплачете се тук" те дори не отговарят нищо друго освен... "9.7"

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте.

Бих изчакал жалбата да стигне до момента, в който казиното да обясни позицията си.

Освен ако не се запознаем по-добре с точния проблем, открит от казиното, има само място за спекулации, бих казал. Сигурно се чувствате напълно погрешно, ако всъщност не знаете какво да мислите за текущите събития, но бъдете сигурни, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разбере и да ви помогне. 🙌

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моят акаунт в 1win беше блокиран с останали средства, моля, помогнете да си върна средствата

Автоматичен превод:
Asifkhan54
преди 4 месеца

Здравей.

Извинете за досадния въпрос, но тази молба свързана ли е по някакъв начин с наскоро затворената ви жалба ?

Защото ако отговорът е да, честно казано, не можем да направим нищо за вас. Правилата и условията, особено основните, трябва да се спазват, за да запазите баланса си в казиното непокътнат. 🙏


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казино 1Win блокира акаунта ми 58166788 на 16 януари 2024 г. точно след като направих първия си депозит от R253.

Моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
nzokwakhe
преди 4 месеца

Здравейте!

Съжалявам, че го казвам, но за да разрешим този проблем, ще ни трябва допълнителна информация. Например, получавате ли грешки, когато се опитате да получите достъп до акаунта?

Нещо, което обяснява какво се случва? Обикновено нещо подобно се случва, когато казиното трябва да проучи вашата сметка. Може би това звъни ли?

Кажете ми 🤔

Автоматичен превод:
Akib
преди 3 месеца

Здравей. Много Ви моля да не разпространявате публикациите си из форума, няма нужда от това. Благодаря ти. Постъпихте правилно, като подадохте жалба до нашия екип. Те ще направят всичко възможно, както винаги, за да го разрешат. Едно от основните неща според мен е да бъдем търпеливи и да съдействаме напълно, за да може да се постигне най-добрият резултат. Това първото ви теглене от конкретното казино ли е или сте имали друго преди? Нека да видим как казиното ще реагира и ще съдейства, едва след това ще можем да видим как ще се реши проблемът.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

знам, че гуруто на казиното насърчава работата на измамниците 1vin, те не приемат моя преглед, 1vin блокира акаунта ми преди шест месеца и не върна депозита. 1vin ме блокира в своята група в телеграм, защото ги нарекох измамен проект, те ме помолиха да им пиша по имейл, но шест месеца по-късно никой не отговори.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Защо жалбата ми не се приема? моят преглед също беше отхвърлен. блокираха акаунта ми преди шест месеца след видео проверка. Помолиха ме да пиша на пощата, за да ми върнат депозита, но те така и не отговориха. Вече минаха шест месеца. измамници

Автоматичен превод:
EGORRRIK
преди 3 месеца

Здравей.

Разбирам, че от ваша гледна точка ситуацията е съвсем ясна, но все пак ние не подкрепяме нелоялните практики. Въпреки че нашият екип за жалби е много зает да помага на играчите, попитах специално за вашата жалба и знаете ли какво? От вас се иска да въведете първоначалната си жалба и тя да бъде отворена отново. Този, който игнорирахте тогава. Това е всичко.

Екипът просто не приема множество оплаквания, фокусирани върху един и същи проблем.

Моля, последвайте тази връзка 👈, след което помолете отговорника за оплакване да я отвори отново - бутонът е там.

Отзивите на потребителите се обработват по същата логика. Така че не се притеснявайте; след като жалбата ви приключи, вашият честен потребителски преглед ще бъде разгледан.

Обзалагам се, че сте получили обяснението за отказ, нали?

„Здравейте и благодаря за вашия преглед. Тъй като той описва проблем, свързан с вашата жалба на Casino Guru, която току-що беше затворена поради липсата на отговор, спряхте да отговаряте, аз също отхвърлям този потребителски преглед. Ако искате отворете отново жалбата си, не се колебайте да го направите. Благодарим ви за разбирането."

Надявам се, че решението ви е близо!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

1winn е един от най-добрите уебсайтове за казино, използвани някога. Харесва ми предоставения бонус за първа регистрация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чудесно е да чуя, че сте имали положителен опит с 1win и че оценявате техния бонус за добре дошли. Винаги е важно да сте наясно с правилата и условията на бонусите и да играете отговорно, когато става въпрос за онлайн казина. Ако имате някакви конкретни въпроси или ако има нещо друго, за което се чудите, тук съм, за да помогна!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

1winn е един от най-добрите уебсайтове за казино, използвани някога. Харесва ми предоставения бонус за първа регистрация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, радвам се, че харесваш казиното и имаш добро изживяване тук, защото според някои от последните публикации мненията са доста смесени.

Колкото до бонуса, успяхте ли да спечелите нещо от него? Какви условия имаше? 🙂

Автоматичен превод:
1...23 24 25...27
Отидете на страницаот 27 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини