НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 378)

 от kirekin
|
892 833 преглеждания 7 405 отговора |
|
1...377 378 379...385
Materialgirl84

Здравейте, можете ли да ми помогнете как да получа възстановяване

от ari10 транзакции. 🙂

Автоматичен превод:

Не забравяйте за хората от групата, ако искате да се присъедините

За тези, които не знаят, ние се събираме като колектив, за да съберем възможно най-много хора с оплаквания срещу казина към групата Santandea. Всички сме имали проблеми с някое казино под тяхната шапка.

Като се съберат и представят случая пред CGB, те може да обърнат повече внимание и вероятно да предприемат действия поради броя на жалбите. Струва си да опитате.

Всичко, което трябва да направите, е да изпратите

Местоположение

Казино /потребителско име и приблизително дължима сума

Цялата информация ще се съхранява при строга конфиденциалност и няма да бъде споделяна с други членове

Също така за добрия човек, който ми изпрати имейла, че се опитвам да измамя хората за пари. Нито веднъж не съм споменавал пари или плащане за това. Само за да бъда кристално ясен, не изисквам или няма да искам плащане по-нататък линия или .Правя това, тъй като съм в същата лодка като много други и искам да видя дали можем да направим нещо като група и това е.

Автоматичен превод:

Хм, добре е, че някой ми спомена, че едно казино е пропаднало. Не мисля, че дори казиното знае къде е лицензът му или се спъна само и го хванаха в имейл, хаха.

Автоматичен превод:

здрасти

разбирам го Е, човек трябва да има достатъчно разум, за да се справи 😀

Автоматичен превод:
Missdaisy

Кои казина са в тази група, моля?

Автоматичен превод:

здравей

Можете ли да ми кажете дали curacao gaming все още работи или промените в curacao са взели своето?

https://www.curacao-egaming.com/

Автоматичен превод:

Здравейте, събрахме това:

Въпреки че Curaçao eGaming вече не предлага лицензи на оператори на онлайн игри, бившият регулатор вече предлага услуги за акредитация. Тези услуги включват помощ при заявления за лиценз на GCB, бизнес структуриране и актуализации на формуляри и документация. Операторите, които се акредитират, могат да покажат нов акредитационен печат, демонстриращ тяхната отдаденост на съответствието и най-добрите практики.

Автоматичен превод:
babsbh

Mystake, goldenbet, donbet, volbet, rolletto, cosmobet, за да назова няколко, ако някой друг може да добави, тъй като открих, че компаниите под oxyion development Ltd също са изкупени от Santeda

Автоматичен превод:
Missdaisy

На кой имейл да го изпратя?

Автоматичен превод:
makelios6

Автоматичен превод:

Търся всеки, който има опит с NatWest или Virgin Money Disputes, моля, отговорете.

Автоматичен превод:
Vkieranc

Имах успех с девствени пари

Автоматичен превод:
rink58

Здравей, приятелю, има ли къде да поговорим насаме? Telegram, WhatsApp, insta или имейл? Имам само няколко въпроса

Автоматичен превод:
rink58

Здравей, приятелю, има ли къде да говоря с теб?

Автоматичен превод:

Малко информация за тези, които използват Chase bank - Chase Bank класифицира таксите за хазарт като теглене на пари в брой, което прави почти невъзможно обратното таксуване.

Ето защо бих препоръчал стоки/услуги, които не са получени.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, и аз съм в същата ситуация.

Имах активиран блок за хазарт в моето приложение Revolut

Но казино Luckywins успя да стартира насоченото известие

Такса от картата от €300 и €400 за компания TopUp.com и дори такса от €200, която трябваше да бъде направена на моята карта от моето приложение Revolut, се появява като превод, направен от мен на името на Strukin.

Те всъщност нарушиха закона, като направиха банков превод на мое име.

Изпратих имейли до TopUp.com, но те не разпознават транзакцията и Revolut отказва да продължи.

Помогнете ми, вие сте единствените, които ми останаха

Автоматичен превод:
loulou123

Хей, с кого банкираш? Преживявам подобна ситуация с natwest. Повдигнах 50 сторнирания на плащания под стоки, които не са регистрирани и казах в информационния проблем с добро и услуга и услуга не е получена. Добавих в бележките, че кодовете на mcc са грешни. Получих 32 имейла, в които се казва, че издават временни възстановявания на суми, а днес получих над 500 възстановявания на суми - ОБАЧЕ те не са от банката, а са от търговци, което банката потвърди днес. След това говорих с екипа за спорове, който каза, че всички сторнирания на плащания са били анулирани, тъй като са се свързали с търговската банка и те казаха, че е направено чрез превод, агентът го обясни, че е направено при международно плащане като western union, така че не мога да получа възстановяване на плащане. Все още не съм получил официална кореспонденция от банката по имейл за това и съм толкова объркан. Сега казват, че трябва да мина по пътя на измамата. Може ли някой да ми даде някои идеи и предложения и сега съм толкова заседнал какво да правя!!! Какво да правя след това

Автоматичен превод:
Vkieranc

Аз също, вижте последния ми коментар

Автоматичен превод:

Банката е Revolut, моите плащания са две направени чрез дебитна карта и приложение, а другото се появява като банков превод, но не съм го направил... Не знам как са го направили, но трансформираха плащане от приложението с карта по банков път. Банката Revolut обаче казва, че не може да продължи със сторнирания

Автоматичен превод:
Dingdong5

Хей, банкирам с Barclays. Съжалявам, че съм малко объркан по въпроса. Кредитна карта ли използвахте? Никога не съм получавал временни възстановявания на средства, но мисля, че получавате по кредитни карти. И така, когато получихте възстановените средства, името на търговеца ли посочи или кода за сторниране на плащане? Не знам дали банките са различни, но бих си помислил, че ако това е името на търговеца, би било директно от търговеца, така че това ще означава, че са ви възстановили сумата. Плащания с дебитна карта ли са, а не банкови преводи? X

Автоматичен превод:
Dingdong5

Радваш ли се да ми дадеш имейла си? След това да го изтрия, след като го имам? Мога да ви изпратя имейл

Автоматичен превод:

Някой чувал ли е за тези две компании?

TopUp.com и Strukin?

Автоматичен превод:
1...377 378 379...385
Отидете на страницаот 385 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини