преди 5 дни
Здравейте, можете ли да ми помогнете как да получа възстановяване
от ari10 транзакции. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
0
Здравейте, можете ли да ми помогнете как да получа възстановяване
от ari10 транзакции. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
Не забравяйте за хората от групата, ако искате да се присъедините
За тези, които не знаят, ние се събираме като колектив, за да съберем възможно най-много хора с оплаквания срещу казина към групата Santandea. Всички сме имали проблеми с някое казино под тяхната шапка.
Като се съберат и представят случая пред CGB, те може да обърнат повече внимание и вероятно да предприемат действия поради броя на жалбите. Струва си да опитате.
Всичко, което трябва да направите, е да изпратите
Местоположение
Казино /потребителско име и приблизително дължима сума
Цялата информация ще се съхранява при строга конфиденциалност и няма да бъде споделяна с други членове
Също така за добрия човек, който ми изпрати имейла, че се опитвам да измамя хората за пари. Нито веднъж не съм споменавал пари или плащане за това. Само за да бъда кристално ясен, не изисквам или няма да искам плащане по-нататък линия или .Правя това, тъй като съм в същата лодка като много други и искам да видя дали можем да направим нещо като група и това е.
Don't forget about the group folks,if you want to join
santedatimetoact@yahoo.com
For those who don't know,we are coming together as a collective to bring as many people as possible with complaints against casinos under the Santandea group .we have all had issues with some casino under their umbrella.
By coming together and presenting the case to the CGB they may take more notice and likely to act due to the number of complaints. It's worth a shot .
All you need to do is send
Location
Casino /username and roughly amount owed
All information will be held in strict confidence and will not be shared with any other members
Also for the nice person who sent me the email saying I am trying to scam people for money .Not once have I mentioned money or payment for doing this .Just to be crystal clear I do not require or will not ask for payment further down the line either .I am doing this as I am in same boat as many others and I want to see if we can get something done as a group and that's it .
Хм, добре е, че някой ми спомена, че едно казино е пропаднало. Не мисля, че дори казиното знае къде е лицензът му или се спъна само и го хванаха в имейл, хаха.
Hmm good point someone mentioned to me that a casino was flip flopping .I don't think even casino knew where it's licence was or it tripped it self up and got caught out in a email lol.
здравей
Можете ли да ми кажете дали curacao gaming все още работи или промените в curacao са взели своето?
https://www.curacao-egaming.com/
Hello.
Can you tell me if curacao egaming is still operational or if the changes to curacao have taken their toll?
https://www.curacao-egaming.com/
Ola.
Sabem me dizer se a curacao egaming ainda esta operacional ou se fom as alteracoes em curacao deixaram de assumir o seu papel?
https://www.curacao-egaming.com/
Здравейте, събрахме това:
Въпреки че Curaçao eGaming вече не предлага лицензи на оператори на онлайн игри, бившият регулатор вече предлага услуги за акредитация. Тези услуги включват помощ при заявления за лиценз на GCB, бизнес структуриране и актуализации на формуляри и документация. Операторите, които се акредитират, могат да покажат нов акредитационен печат, демонстриращ тяхната отдаденост на съответствието и най-добрите практики.
Hi, we've colleted that:
While Curaçao eGaming no longer offers licenses to online gaming operators, the former regulator now offers Accreditation Services. These services include assistance with GCB license applications, business structuring, and forms and documentation updates. Operators that become accredited can display a new Accreditation Seal demonstrating their dedication to compliance and best practices.
Mystake, goldenbet, donbet, volbet, rolletto, cosmobet, за да назова няколко, ако някой друг може да добави, тъй като открих, че компаниите под oxyion development Ltd също са изкупени от Santeda
Mystake, goldenbet, donbet,volbet,rolletto,cosmobet to name a few if anyone else can add as I have found that Companies under oxyion development Ltd have now been bought out by Santeda also
На кой имейл да го изпратя?
Which email should I send it to?
Σε ποιο εμαιλ να σου στείλω?
Здравей, приятелю, има ли къде да поговорим насаме? Telegram, WhatsApp, insta или имейл? Имам само няколко въпроса
Hi mate is there anywhere we can talk privately? Telegram, WhatsApp, insta or email? Just have a few questions
Здравей, приятелю, има ли къде да говоря с теб?
Hi mate is there’s somewhere I can talk with u?
Малко информация за тези, които използват Chase bank - Chase Bank класифицира таксите за хазарт като теглене на пари в брой, което прави почти невъзможно обратното таксуване.
Ето защо бих препоръчал стоки/услуги, които не са получени.
Some info for those using Chase bank - Chase Bank classifies gambling charges as cash withdrawals, making it nearly impossible to charge back.
This is why I would recommend goods/services not received.
Здравейте на всички, и аз съм в същата ситуация.
Имах активиран блок за хазарт в моето приложение Revolut
Но казино Luckywins успя да стартира насоченото известие
Такса от картата от €300 и €400 за компания TopUp.com и дори такса от €200, която трябваше да бъде направена на моята карта от моето приложение Revolut, се появява като превод, направен от мен на името на Strukin.
Те всъщност нарушиха закона, като направиха банков превод на мое име.
Изпратих имейли до TopUp.com, но те не разпознават транзакцията и Revolut отказва да продължи.
Помогнете ми, вие сте единствените, които ми останаха
Hi everyone, I'm in the same situation too.
I had a gambling block activated on my Revolut app
But Luckywins casino managed to start the push notification
Card charge of €300 and €400 for a TopUp.com company and even a charge of €200 that should have been made to my card from my Revolut app appears as a transfer made by me in the name of Strukin.
They actually broke the law by making a wire transfer in my name.
I have sent emails to TopUp.com but they do not recognize the transaction and Revolut refuses to proceed.
Give me some help, you're the only ones left for me
Salve a tutti anche io nella stessa situazione
Avevo il blocco attivato contro il gioco d'azzardo sulla mia app Revolut
Ma il casinò Luckywins è riuscito a fare partire la notifica push
Addebito su carta di 300€ e 400€ per una società TopUp.com e addirittura un addebito di 200€ che mi sarebbe dovuto essere fatto su carta dalla mia app Revolut risulta come bonifico effettuato da me a nome di Strukin.
Hanno proprio violato la legge emettendo un bonifico a mio nome
Ho inviato mail a TopUp.com ma disconoscono l'operazione e Revolut si rifiuta di procedere.
Datemi un aiuto mi siete rimasti solo voi
Хей, с кого банкираш? Преживявам подобна ситуация с natwest. Повдигнах 50 сторнирания на плащания под стоки, които не са регистрирани и казах в информационния проблем с добро и услуга и услуга не е получена. Добавих в бележките, че кодовете на mcc са грешни. Получих 32 имейла, в които се казва, че издават временни възстановявания на суми, а днес получих над 500 възстановявания на суми - ОБАЧЕ те не са от банката, а са от търговци, което банката потвърди днес. След това говорих с екипа за спорове, който каза, че всички сторнирания на плащания са били анулирани, тъй като са се свързали с търговската банка и те казаха, че е направено чрез превод, агентът го обясни, че е направено при международно плащане като western union, така че не мога да получа възстановяване на плащане. Все още не съм получил официална кореспонденция от банката по имейл за това и съм толкова объркан. Сега казват, че трябва да мина по пътя на измамата. Може ли някой да ми даде някои идеи и предложения и сега съм толкова заседнал какво да правя!!! Какво да правя след това
Hey who do u bank with? I'm going through a similar situation with natwest. I raised 50 chargebacks under goods not recd and said in the info issue with good and service and service not received. I added in the notes it was wrong mcc codes. I've had 32 emails saying they are issuing temporary refunds and today I've had over 500 in refunds come in - HOWEVER these are not from the bank these are from merchants which the bank confirmed today. I then spoke to the disputesz team who said all the chargebacks have been cancelled as they contacted the merchants bank and they said it was done by transfer the agent explained it like it was done on an international payment like western union so I can't get a chargeback. I've not had an official correspondence from the bank by email about this yet and I'm just so confused. They're now saying I should go through the scam route. Can someone please give me some ideas and suggestions and im so stuck now on what to do!!! What do I do next
Банката е Revolut, моите плащания са две направени чрез дебитна карта и приложение, а другото се появява като банков превод, но не съм го направил... Не знам как са го направили, но трансформираха плащане от приложението с карта по банков път. Банката Revolut обаче казва, че не може да продължи със сторнирания
The bank is Revolut, my payments are two made via debit card and app and the other appears as a bank transfer but I didn't do it... I don't know how they did it but they transformed a payment from the app with card into a bank transfer. However, the Revolut bank says it cannot proceed with chargebacks
La banca è Revolut,i miei pagamenti sono due fatti tramite carta di debito e app e l'altro risulta come bonifico ma non sono stato io a farlo...non so come abbiano fatto ma hanno trasformato un pagamento da app con carta in bonifico.La banca Revolut però dice che non può procedere con i chargeback
Хей, банкирам с Barclays. Съжалявам, че съм малко объркан по въпроса. Кредитна карта ли използвахте? Никога не съм получавал временни възстановявания на средства, но мисля, че получавате по кредитни карти. И така, когато получихте възстановените средства, името на търговеца ли посочи или кода за сторниране на плащане? Не знам дали банките са различни, но бих си помислил, че ако това е името на търговеца, би било директно от търговеца, така че това ще означава, че са ви възстановили сумата. Плащания с дебитна карта ли са, а не банкови преводи? X
Hey, I bank with Barclays. Sorry I'm a little confused on this. Was it a credit card you used? Iv never received temporary refunds but think you do on credit cards. So when you got the refunds, did it state the merchants name or the chargeback code? I don't know if banks are different but would think if it is the merchants name, it would of been directly from the merchant so that would mean they've refunded you. Are they debit card payments & not bank transfers? X
Радваш ли се да ми дадеш имейла си? След това да го изтрия, след като го имам? Мога да ви изпратя имейл
Are you happy to give me your email? Then delete it once I have it? I can email you
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.