преди 2 дни
Потенциално да тръгнете по пътя на измама/измама и да видите дали ще отворят повторно връщането на плащане?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
0
Потенциално да тръгнете по пътя на измама/измама и да видите дали ще отворят повторно връщането на плащане?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
Иска ми се да помогнат. Това са девствени пари, когато за първи път говорих за тях те казаха, че тъй като е хазарт, не могат да помогнат. Със сигурност това не може да бъде толкова просто, нали?
I wish they’d help. It’s virgin money, when I first spoke about it they said as it’s gambling they can’t help. Surely that can’t be as simple as that though right?
Не – необработените пари Visa или Mastercard ли са?
Единственият път, ако банките откажат, е да отидете на жалби, а след това на FOS. За съжаление изглежда, че не сме успели да разберем коя банка ни помага и по каква причина даваме за възстановяване на плащането.
No - Is virgin money Visa or Mastercard?
The only route if banks refuse is go complaints then FOS. Unfortunately it appears to be hit and miss on what bank helps us and for what reason we give for chargeback.
Единственото нещо е да се обърнете към тях отново и да кажете, че хазартът е без значение, тези компании действат измамно и да предоставят цялата информация за него. Може да работи, но предполагам, че като е отхвърлено, това са оплаквания и след това FOS
Only thing is to approach them again and say the gambling is irrelevant these companies are acting fraudulent and provide all information on him. May work but I assume as rejected then it’s complaints then FOS
Mastercard mate. Има ли къде да се свържа с вас лично?
Mastercard mate. Is there anywhere I can reach you privately?
Salop1986 в Twitter.
Чейс винаги ми казваше „не" на хазарта с Mastercard, така че стоките не бяха получени за повечето. Те обработиха две малки под измама, предполагам, че са възстановени незабавно.
Salop1986 on twitter.
Chase always told me no to gambling on Mastercard so went goods not received for the majority. They did process two small ones under fraud I assume as refunded instantly.
Съжалявам, приятелю, не в Twitter. Някъде другаде? Толкова странно, мислите ли, че трябва да опитам отново, тъй като стоките не са получени с тях?
Sorry mate not on twitter. Anywhere else? So weird do you think I should retry as goods not received with those?
Здравейте, съжалявам на всички за бавния отговор, работата беше луда, ще се прибера тази вечер и ще се опитам да ви изпратя имейл на всички. Имах възстановяване от Dsservltd, Ari10, всички вариации на Kashia (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, мисля, че може да имам успех с Eduntage. Но понякога не ВСИЧКИ транзакции са били възстановени, те са пропуснали някои. Но това са единствените, с които мога да помогна в момента, все още търся още много 😫, ако искате да ви помогна с контактите, които използвах, моля, уведомете ме кой търговец. При много от тях те върнаха без отговор и бих изпратил на няколко търговци, така че не винаги знам кой е правилният, но трябва да е един от тях.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Да, просто бих казал, че прегледах изявленията си и това казва дигитално изкуство, не съм получил никакво дигитално изкуство. Това е тънка граница, но това не е лъжа, не сте го получили, да предположим, че ако ви предизвикат относно хазарта, можете да кажете, че това са дигитално изкуство. Не съм получил нищо, бъдете прости.
Yes I would just say I have gone back through my statements checked and this says digital art, I have not received any digital art. It’s a fine line to tread but that isn’t a lie, you haven’t received it, suppose if challenged about gambling you could say these are digital art I have not received anything, keep it simple.
Добре, приятелю, аз също се свързах със споменатите търговци и разговарям с тях от седмици. Казаха да им дадат три седмици за разследване, изминали са повече от три седмици. Оттогава се свързах с тях и те просто ме призрачват...
Okay mate will do, I’ve also contacted said merchants and have been speaking to them for weeks. They said to allow them three weeks for investigation, it’s been over threee weeks. I’ve since contacted them and they are just ghosting me…
В моята банка пише „друго" по отношение на finnart и artstrid
It says "other" on my bank say in regards to finnart and artstrid
Това се случи с мен и другите. Някои получиха пълни възстановявания, аз имах £15 от finnart от приблизително £240. Без възстановяване на средства от artstrid. Сигурен съм, че са едни и същи собственици и т.н.
Моят е от повече от 3 седмици, свързах се със собствениците за заявка за достъп до темата, нито актуализация за това
This is what has happened to myself and others. Some have had full refunds, I had £15 from finnart out of £240 approx. No refund from artstrid. I’m certain they are the same owners etc.
Mine has been over 3 weeks now, I’ve contacted the owners for a subject access request no update on that either
100% същия собственик приятел. Finnart, управляван от emiga touch Ltd в Ирландия. Artstrid, управляван от emerald touch Ltd в Ирландия. Настройте на 1 ден разстояние един от друг хаха. Толкова очевидно...
100% same owner mate. Finnart run by emiga touch Ltd in Ireland. Artstrid run by emerald touch Ltd in Ireland. Set up 1 day apart from each other lol. So obvious…
някой има ли помощ с Астрид?? Имейл адрес или уебсайт?? Не мога да намеря нищо за този платежен процесор, с радост ще отвърна с услугата, ако някой може да ми помогне сега
does anybody have any help with Astrid?? An email address or website?? I cant find anything for this payment processor, will happily return favour if someone can help me now
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.