НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 379)

 от kirekin
|
904 092 преглеждания 7 452 отговора |
|
1...378 379 380...388
slangoker

Съжалявам, че не съм чувал за тези компании. Казахте ли, че сте се опитали да ги съберете с вашата банка? Каква причина посочихте за възстановяване на плащането?

Автоматичен превод:
Dingdong5

Колко време отне получаването на временно възстановяване на сумата от подаването на спора?

Автоматичен превод:

О добре добре. Наистина е странно как всички се справят различно. Така че обикновено банката ще се съгласи да се свърже с търговеца за възстановяване на плащане. След като се свърже с търговеца, той има 30 дни за отговор, след което банката може да ви покаже доказателства и ако не сте съгласни с тях, банката може да го отнесе до предарбитраж.

Автоматичен превод:
loulou123

Добавих своя имейл, уведомете ме, щом го имате, и аз ще го изтрия

Автоматичен превод:

Всички плащания казват възстановяване. Днес се обадих на банката и те казаха, че търговецът отговаря.

Автоматичен превод:
Dingdong5

Те също така казаха, че са анулирали всички мои сторнирания на плащания, така че мисля, че тези възстановявания са дошли, защото те казаха, че като част от процеса на връщане на плащане са се свързали с банката на търговците и казаха, че търговецът каза, че това се показва като превод, а не директен плащане (което не съм направил преводи, платих с моята карта) всички същите сайтове, всичките ви обяви, velobet goldenbet donbet и т.н. и т.н. Някой в ​​банката каза, че трябва да го вдигна като измама, която ще направя утре. Те не искат да знаят за грешни mcc кодове, изглежда, че това е валидна причина за таксуване като част от Mastercard. Чувствам се заседнал

Автоматичен превод:
Публикация на Applesandpears93 е изтрит

не съм сигурен Имах договорени възстановяване на средства по имейл от vipzino, kinghills и memo casino. Мисля, че получих бележки, въпреки че не съм сигурен, тъй като като вас очаквам, че съм направил стотици малки транзакции за зареждане на тези казина за период от 8 седмици, така че не съм сигурен кои плащания се отнасят за коя компания и т.н. тъй като затворих всичките си сметки.

Автоматичен превод:
Dingdong5

Имам го. Излизам на момента. Ще имейл с обратно.

Автоматичен превод:
Dingdong5

Всички останали ми хвърлиха книгата с нелепи правила и правила, че не носят отговорност за имената на плащанията, използвани от процесори на трети страни

Автоматичен превод:
loulou123

Страхотно благодаря, ще следя имейла ви.

Автоматичен превод:
loulou123

Моята банка не иска да продължи със сторнирането, направих транзакцията с картата и се свързах директно с TopUp.com, но те ми казаха, че не знаят нищо за тези плащания

Автоматичен превод:
slangoker

Понякога търговците могат да твърдят, че не са получили средствата, когато са ги получили. Правят се на глупаци. Отделни транзакции ли бяха или една транзакция?

Автоматичен превод:

добре Бих изтрил това сега, тъй като има вашето име върху него, само в случай. Но бих занесъл това във вашата банка. Покажете им тази екранна снимка и кажете, че искате да оспорите това плащане, тъй като не сте получили услугите и сте се свързали с търговеца, който е казал да таксувате с вашата банка. Тъй като обратното таксуване ще отиде директно в тази търговска банка и те са ви казали да оспорите това. Това е единственият съвет, който мога да дам. Те директно са ви казали да таксувате обратно? Изпратете го на вашата банка

Автоматичен превод:
Dingdong5

Изпратих ви имейл. Кажете ми, ако сте го получили x

Автоматичен превод:
loulou123

Моята банка Revolut прави всичко възможно, за да избегне моите спорове...чатът е много лош за съжаление

Автоматичен превод:
slangoker

Казахте ли им, че сте се свързали с търговеца, който всъщност ви е казал да започнете таксуване обратно на първо място? И също така им казахте, че сте щастливи да изпратите доказателства, че търговецът ви е казал да направите това?

Автоматичен превод:
loulou123

Сега говоря в чата, нека да видим какво ми казва поддръжката на клиенти, но те правят всичко, за да избегнат да направят нещо

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
slangoker

Добре, успех

Автоматичен превод:
loulou123

Вече бях отворил два отхвърлени доклада за измама, така че не мога да отворя нов доклад за връщане на плащане ... както и да е, как мислите, че мога да си върна парите. Пристрастяването към хазарта е по моя вина, но наистина имах нужда от тези пари и тези крадци правят всичко, за да заобиколят блока, който бях поставил

Автоматичен превод:
1...378 379 380...388
Отидете на страницаот 388 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини