преди 6 месеца
Поради повторно нарушаване на правилата, банвам акаунта ви.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Поради повторно нарушаване на правилата, банвам акаунта ви.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Здравейте, има ли шанс да разкриете тези казина? Имам силно подозрение кои казина...
ако са прави и смятат, че извършваме престъпление, защо се страхуват и дори се свързват с поддръжката, за да премахнат тази тема?. Тази верига щеше да е печалба от тотото за тях, ето всички ние, които сме извършили "престъпление" според тях, те ще ни съдят и ще получат обезщетение... нали?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Изглеждаш много объркан човек, внимавай и приятен ден. ☀️👌
You seem like a very confused person, take care and have a nice day. ☀️👌
Du verkar vara en väldigt förvirrad person, ta hand om dig och ha en fin dag. ☀️👌
Нека да разберем това.
- Свързването с платежни шлюзове, платежни оператори, казина и искането за възстановяване на средства поради неправилен MCC код и изпиране на транзакции НЕ е незаконно. Те могат просто просто да заявят, че смятат, че някой греши, и да не върнат нищо.
-Да се свържете със същите участници и да поискате възстановяване на сумата поради измислена причина, например че не сте получили парите, може да е опит за измама.
-Заплашването на който и да е актьор с насилие, тормоз и т.н. може да е незаконно
- Да подадете жалба за карта до вашата банка и да не бъдете честни относно получаването на парите за казино игри е опит за измама, т.е. незаконен
- Да подадете жалба за карта до вашата банка и да бъдете честни, че е отишла в казиното, не е незаконно. Банката обаче може да избере да замрази сметките ви (временно) или да ви прекрати като клиент, ако прецени, че сте високорисков клиент.
Нишката не трябва да се затваря. Основният въпрос не е грешен. Това е сива зона по отношение на това доколко е законно или не с „прането на транзакции" и използването на неправилни MCC кодове – това абсолютно не е политиката на Mastercard и ViSA, но законно е по-скоро сива зона. Това вероятно е причината някои да изберат да изплатят, а други не.
Докато човек се придържа към това и се придържа към истината, не може да бъде осъден за никакво престъпление. От друга страна, аз също предупреждавах няколко пъти в миналото, че е опит за измама да излъжете/скриете истината от вашата банка, ако подадете жалба за карта. Дори да изпратите имейл до тези компании и да излъжете, например да кажете, че не сте получили депозита в казиното, възможно е това да е измама. Въпреки това ми е много трудно да разбера, че те смятат, че си струва да се води скъп съдебен процес срещу което и да е лице за толкова малки суми.
Let's get this straight.
-Contacting payment gateways, payment operators, casinos and asking for a refund due to an incorrect MCC code and transaction laundering is NOT illegal. They can simply just declare that they think one is wrong, and not pay anything back.
-To contact the same actors and request a refund due to an invented reason, e.g. that you have not received the money, may be an attempt at fraud.
-Threatening any actor with violence, harassment, etc. may be illegal
-Making a card complaint to your bank and not being honest about receiving the money for casino games is an attempt at fraud, i.e. illegal
-Making a card complaint to your bank and being honest that it went to the casino is not illegal. However, the bank can choose to freeze your accounts (temporarily) or terminate you as a customer if they judge you to be a high-risk customer.
The thread does not need to be closed down. The basic question is not wrong. It is a gray area regarding how legal or not it is with "transaction laundering" and the use of incorrect MCC codes - it is absolutely not Mastercard and ViSA's policies, but legally it is more of a gray area. This is probably why some choose to repay and others do not.
As long as one adheres to this, and adheres to the truth, one cannot be convicted of any crime. On the other hand, I have also warned several times in the past that it is an attempt at fraud to lie to/withhold the truth from your bank if you make a card complaint. Even if you email these companies and lie and e.g. says you haven't received the casino deposit, it could possibly be fraud. However, I find it very difficult to see that they would think it worth pursuing an expensive legal process against any individual for such small sums.
Låt oss klargöra detta.
-Att kontakta payment gateways, betalningsaktörer, casinon och be om återbetalning på grund av felaktig MCC kod och transaction laundering är INTE olagligt. De kan helt enkelt bara förklara att de tycker att en har fel, och inte betala tillbaka någonting.
-Att kontakta samma aktörer och begära återbetalning pga påhittad anledning, t.ex. att man inte mottagit pengarna, kan vara försök till bedrägeri.
-Att hota någon aktör med våld, trakasserier etc. kan vara olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och inte vara ärlig med att man mottagit pengarna till casinospel är försök till bedrägeri dvs olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och vara ärlig med att det gått till casino är inte olagligt. Däremot kan banken välja att frysa dina konton (tillfälligt) eller säga upp dig som kund om de bedömer dig vara en högriskkund.
Tråden behöver inte stängas ner. Den grundläggande frågeställningen är inte felaktig. Det är ett gråområde gällande hur lagligt eller ej det är med "transaction laundering" och användning av felaktiga MCC-koder -det är absolut not Mastercard och ViSAs policys, men rent legalt är det mer en gråzon. Det är antagligen därför vissa väljer att betala tillbaka och andra inte.
Så länge man håller sig till detta, och håller sig till sanningen, kan man inte bli dömd för något brott. Däremot har även jag flera gånger tidigare varnat för att det är försök till bedrägeri att ljuga för/undanhålla sanningen för sin bank om man gör en kortreklamation. Även om man mailar dessa företag och ljuger och t.ex. säger att man inte mottagit casinoinbetalningen, skulle det eventuellt kunna vara bedrägeri. Jag har dock väldigt svårt att se att de skulle tycka att det är värt att driva en kostsam rättslig process mot någon individ för dett för sådana låga summor det handlar om.
Напълно съм съгласен, честно казано. Има по-прост начин да избегнете това. Не играйте в Curacao или не играйте изобщо, ако не желаете да поемете риска да спечелите или да загубите.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Мисля, че имахте предвид да не играете в никое нелицензирано казино 🙂, което като цяло означава без MGA, без Естония или без Кюрасао или друга фалшива юрисдикция. Това, че казват, че имат лиценз, не означава, че е лиценз. Лиценз за какво? Измамване на хора? Плащанията се обработват неправилно?
Тази измама е във всяка юрисдикция с фалшиви международни лицензи. Измамите не съществуват например в казината с лиценз от Швеция или казината с лиценз от Обединеното кралство. Изобщо не играйте, ако сте в държава, която няма подходящ национален лиценз. Всички знаем, че просто раздаваме пари на перачите на пари и избягващите данъци, като правим това. Това е подобно на купуването на наркотици от престъпници. Това води до насилие, повече престъпност и т.н.
Бих казал, че е важно да помним това в дългосрочен план.
I think you meant don't play at any unlicensed casino 🙂, which in general means no MGA, no Estonia or no Curacao or any other fake jurisdiction. Just because they say they have a license, doesn't mean it's a license. A license for what? Scamming people? Processing payments incorrectly?
This fraud is in any jurisdiction with fake international licenses. The fraud don't exist in, for example, the Swedish licensed casinos or the UK licensed casinos. Don't play at all if you are in a country that doesn't have a proper national license. We all know we're just giving away money to money launderers and tax avoiders by doing this. It's similar to buying drugs from criminals. It leads to violence, more crime etc etc.
I would say it's important to remember this in the long run.
Digikey, Будапеща. (digikeyboard.com) възстановиха сумата и ми изпратиха имейл с това обяснение: изглежда не разбират какво точно се случва.
Също така feastingmen.com / amegagame.com възстанови днес.
Така че не се оставяйте да бъдете заплашвани. очевидно е, че казината се възползват от някои компании тук и те са тези, които правят грешното нещо.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Мисля, че беше споменато и преди, много от търговците (с изключение на очевидните естонски фиктивни компании) не са наясно с проблема. Те просто свикват толкова, колкото и ние свикваме със съмнителни подозрителни платежни процесори/шлюзове/приемащи банки, което е виновникът.
I think it been mentioned before, a lot of the merchants, (except the obvious Estonian shell companies), are unaware of the issue. They are just getting used as much as we are getting used by dubious suspicious payment processors/Gateways/aquiring banks that is the culprit.
Швеция или не Швеция, лесно е да излъжете вашето местоположение или акаунт и тук.
Но толкова много очевидни сметки се опитват да ни заплашват, казвайки, че ще бъдем съдени и т.н
Как биха ни съдили с потребителско име на казино гуру, хаха.
Sweden or no Sweden, easy to spoof your location or account here too.
But so many obvious accounts trying to threaten us, saying we will be sued etc etc
How would they sue us using a casino guru username, lol.
Бих посъветвал всеки един човек да напусне темата. Всички финансови институции вече са наясно с това и активно запазват копия на публикациите на хората за свои собствени разследвания.
Casino Guru трябва незабавно да затвори тази тема
I would advise every single person to leave the thread. All financial institutions are aware of this now and are actively saving copies of people’s posts for their own investigations.
Casino Guru need to close this thread down immediately
хаха, те ще съдят потребителското ми име в casino.guru
всички финансови институции, хаха, сякаш биха се притеснявали.
lol, they will sue my casino.guru username
all financial instutitions, haha, like they would bother.
Качих документите, но те бяха премахнати!!
Не са ми плащали нищо, за да накарам хората да млъкнат. Предадох съобщението, което получих, което ясно показва, че тази тема е незаконна.
някои от вас твърдят, че не им пука, но аз обещавам, че ще го направят, ако се свържат директно с вас.
I uploaded the documents but they were removed!!
I haven’t been paid anything to silence people. I was passing on the message I received which clearly shows that this thread is illegal.
some of you claim to not care but I promise you will if they contact you directly.
По принцип признаването тук за хазарт, но след това твърдението, че не получавате стоки, е незаконно престъпление. Те казват, че печелим както от играта със средствата, така и от това да си върнем парите. Освен това, ако включим други хора, това прави нещата по-сериозни, тъй като това е измамна схема.
това ми казват. Напълно разбирам хората, които искат да запазят публикациите си тук, но не си струва да го правя, получавайки заплахата.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
кой ти го казва Вашите руски господари?
who is telling you? Your Russian overlords?
Звучи ми като тази тема работи. Продължавай да се бориш!
Sounds to me like this thread is working. Keep fighting!
Със сигурност Quickbit изобщо не е изплатил? И без това не съм чел някой, който да е получил възстановяване от тях 😕
Surely quickbit has not paid back at all? I haven't read anyone who got a refund from them anyway 😕
Fast quickbit har väl inte betalat tillbaka överhuvudtaget? Jag har inte läst någon som fått tillbaka från dom iaf 😕
Здравейте, има ли шанс да разкриете тези казина? Имам силно подозрение кои казина...
ако са прави и смятат, че извършваме престъпление, защо се страхуват и дори се свързват с поддръжката, за да премахнат тази тема?. Тази верига щеше да е печалба от тотото за тях, ето всички ние, които сме извършили "престъпление" според тях, те ще ни съдят и ще получат обезщетение... нали?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Все още не искаме да публикуваме кои казина са включени, защото чакаме да разберем дали искат да започнат дискусия с нас. Затова им даваме още няколко дни, за да се свържат.
We don't want to post what casinos are involved yet, because we are waiting to find out if they want to open a discussion with us. So we give them a few more days to get in touch.
казината със сигурност няма да съдят никого, това е просто тактика, така че спри да им изпращаш имейли
от друга страна, предполагам, че добрата половина от момчетата тук всъщност се опитват да оспорват средства за услугите, които са получили и изразходвали, опитах също.
искането за възстановяване в този случай директно от доставчиците/казината няма да ви създаде правни проблеми, но ако го повдигате на банката/други инстанции постоянно - това може да е въпрос хаха
the casinos won't sue anybody for sure, it's just kinda tactic, so you stop emailing them
on the other hand, I guess a good half of guys here try in fact dispute funds for the services they received and spent, I tried as well.
asking for a refund in this case directly from providers/casinos won't get you into legal trouble but if you raise it to the bank/other instances on a constant basis - that could be a matter lol
Разбирам, че 2 казина първо са се свързали с casinoguru, за да премахнат тази тема? след което казиногуруто искаше да проведе разговор с тях и те не общуваха повече.
I understand that 2 casinos first contacted casinoguru to remove this thread? after which the casinoguru wanted to have a conversation with them and they did not communicate anymore.
Ymmärsin niin, että 2 kasinoa otti ensin yhteyttä casinoguruun tämän viestiketjun poistamiseksi? jonka jälkeen casinoguru halusi käydä heidän kanssaan keskustelun ja he eivät komminikoi enään.
Следя тази тема от известно време, тъй като забелязах това и в банковото си извлечение и си помислих, че ще възстановя поне част от средствата си, тъй като ми беше писнало от всичко.. Вчера също се свързах с мен от моята банка директно, след като оспориха транзакциите ми и им беше казано, че са забелязали „многобройни клиенти, които оспорват множество транзакции, които са извършени чрез 3d security", всички твърдят, че зад техните оспорвания стои една и съща история и казаха, че въпросът се разследва от банката и банковата ми сметка е сега част от разследването, КОЕТО Е ЛУДО!!! Свързвал ли се е с някой друг за това?!?! Какво ще се случи сега??
Been following this thread for a while as I also noticed this on my bank statement and thought I'd recover some of my funds at least as I was getting fed up with it all.. I was also contacted yesterday by my bank directly after I disputed my transactions and have been told that they have noticed ''numerous clients disputing multiple transactions which were completed via 3d secure'' all claiming the same story behind their disputes and said that the matter is being investigated by the bank and my bank account is now part of the investigation WHICH IS NUTS!!! Has anyone else been contacted about this?!?! What is going to happen now??
Какво обяснение даде/на какво основание поиска рекламация на карта?
What explanation did you give/on what grounds did you request a card complaint?
Vad gav du för förklaring/på vilka grunder begärde du kortreklamation?
Невъзможно е да се каже, ако не ни кажете основанието, на което сте направили оплакването. Какво написахте на банката, когато подадохте жалбата?
It is impossible to say if you do not tell us the basis on which you made the complaint. What did you write to the bank when you made the complaint?
Det är omöjligt att säga om du inte berättar vilken grund du gjorde reklamationen på. Vad skrev du till banken när du gjorde reklamationen?
Няма нужда да се тревожите. Винаги се провежда разследване. Такова разследване е необходимо. Именно тези разследвания карат властите и банките да предприемат действия. Разследването не означава, че сте заподозрян; става въпрос за разбиране какво се е случило и как се е случило.
Не забравяйте, че ние страдаме от пристрастяване към хазарта и тези хазартни компании ни експлоатират заради това. Те ни позволяват да депозираме пари, но когато става въпрос за теглене, те забавят процеса, като се позовават на незначителни нарушения на правилата. Те изискват набор от документи, всички за да използват пристрастяването на клиента и изчакват парите да бъдат заложени, само за да предложат на клиента бонус за депозиране на още повече пари.
Тези казина твърдят, че предлагат услуга. Услугата обаче не е просто да позволи на клиентите да губят парите си на слот машина. Услуга от хазартна компания трябва да включва безопасни хазартни практики, сигурни плащания и отговорност към благосъстоянието на клиента, включително финансовото му състояние.
Намирам за чудесно, че банките най-накрая забелязват. Насърчавам всички да подчертаят тези проблеми.
You don't need to worry. An investigation is always conducted. Such an investigation is necessary. It is these investigations that lead authorities and banks to take action. An investigation does not mean that you are a suspect; it is about understanding what happened and how it happened.
Remember that we are suffering from gambling addiction, and these gambling companies exploit us because of it. They allow us to deposit money, but when it comes to withdrawals, they delay the process, citing minor rule violations. They demand an array of documents, all to exploit the customer's addiction and wait until the money is gambled away, only to then offer the customer a bonus to deposit even more money.
These casinos claim to offer a service. However, a service is not just letting customers waste their money on a slot machine. A service from a gambling company should include safe gambling practices, secure payments, and responsibility towards the customer's well-being, including their financial situation.
I find it wonderful that the banks are finally taking notice. I encourage everyone to highlight these issues.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.