ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 90)

преди 1 година от kirekin
|
546738 преглеждания 5595 отговора |
|
1...89 90 91...284
Refundnow
преди 5 месеца

Поради повторно нарушаване на правилата, банвам акаунта ви.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, има ли шанс да разкриете тези казина? Имам силно подозрение кои казина...

ако са прави и смятат, че извършваме престъпление, защо се страхуват и дори се свързват с поддръжката, за да премахнат тази тема?. Тази верига щеше да е печалба от тотото за тях, ето всички ние, които сме извършили "престъпление" според тях, те ще ни съдят и ще получат обезщетение... нали?

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Refundnow
преди 5 месеца

Изглеждаш много объркан човек, внимавай и приятен ден. ☀️👌

Автоматичен превод:
Refundnow
преди 5 месеца

👋

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Нека да разберем това.

- Свързването с платежни шлюзове, платежни оператори, казина и искането за възстановяване на средства поради неправилен MCC код и изпиране на транзакции НЕ е незаконно. Те могат просто просто да заявят, че смятат, че някой греши, и да не върнат нищо.

-Да се свържете със същите участници и да поискате възстановяване на сумата поради измислена причина, например че не сте получили парите, може да е опит за измама.

-Заплашването на който и да е актьор с насилие, тормоз и т.н. може да е незаконно

- Да подадете жалба за карта до вашата банка и да не бъдете честни относно получаването на парите за казино игри е опит за измама, т.е. незаконен

- Да подадете жалба за карта до вашата банка и да бъдете честни, че е отишла в казиното, не е незаконно. Банката обаче може да избере да замрази сметките ви (временно) или да ви прекрати като клиент, ако прецени, че сте високорисков клиент.

Нишката не трябва да се затваря. Основният въпрос не е грешен. Това е сива зона по отношение на това доколко е законно или не с „прането на транзакции" и използването на неправилни MCC кодове – това абсолютно не е политиката на Mastercard и ViSA, но законно е по-скоро сива зона. Това вероятно е причината някои да изберат да изплатят, а други не.

Докато човек се придържа към това и се придържа към истината, не може да бъде осъден за никакво престъпление. От друга страна, аз също предупреждавах няколко пъти в миналото, че е опит за измама да излъжете/скриете истината от вашата банка, ако подадете жалба за карта. Дори да изпратите имейл до тези компании и да излъжете, например да кажете, че не сте получили депозита в казиното, възможно е това да е измама. Въпреки това ми е много трудно да разбера, че те смятат, че си струва да се води скъп съдебен процес срещу което и да е лице за толкова малки суми.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Напълно съм съгласен, честно казано. Има по-прост начин да избегнете това. Не играйте в Curacao или не играйте изобщо, ако не желаете да поемете риска да спечелите или да загубите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че имахте предвид да не играете в никое нелицензирано казино 🙂, което като цяло означава без MGA, без Естония или без Кюрасао или друга фалшива юрисдикция. Това, че казват, че имат лиценз, не означава, че е лиценз. Лиценз за какво? Измамване на хора? Плащанията се обработват неправилно?

Тази измама е във всяка юрисдикция с фалшиви международни лицензи. Измамите не съществуват например в казината с лиценз от Швеция или казината с лиценз от Обединеното кралство. Изобщо не играйте, ако сте в държава, която няма подходящ национален лиценз. Всички знаем, че просто раздаваме пари на перачите на пари и избягващите данъци, като правим това. Това е подобно на купуването на наркотици от престъпници. Това води до насилие, повече престъпност и т.н.

Бих казал, че е важно да помним това в дългосрочен план.




Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Digikey, Будапеща. (digikeyboard.com) възстановиха сумата и ми изпратиха имейл с това обяснение: изглежда не разбират какво точно се случва.


file


Също така feastingmen.com / amegagame.com възстанови днес.


Така че не се оставяйте да бъдете заплашвани. очевидно е, че казината се възползват от някои компании тук и те са тези, които правят грешното нещо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че беше споменато и преди, много от търговците (с изключение на очевидните естонски фиктивни компании) не са наясно с проблема. Те просто свикват толкова, колкото и ние свикваме със съмнителни подозрителни платежни процесори/шлюзове/приемащи банки, което е виновникът.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Anonymized609 е изтрит
преди 5 месеца

Швеция или не Швеция, лесно е да излъжете вашето местоположение или акаунт и тук.

Но толкова много очевидни сметки се опитват да ни заплашват, казвайки, че ще бъдем съдени и т.н

Как биха ни съдили с потребителско име на казино гуру, хаха.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих посъветвал всеки един човек да напусне темата. Всички финансови институции вече са наясно с това и активно запазват копия на публикациите на хората за свои собствени разследвания.


Casino Guru трябва незабавно да затвори тази тема

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

хаха, те ще съдят потребителското ми име в casino.guru

всички финансови институции, хаха, сякаш биха се притеснявали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Качих документите, но те бяха премахнати!!


Не са ми плащали нищо, за да накарам хората да млъкнат. Предадох съобщението, което получих, което ясно показва, че тази тема е незаконна.


някои от вас твърдят, че не им пука, но аз обещавам, че ще го направят, ако се свържат директно с вас.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Как биха се свързали директно с мен?


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

По принцип признаването тук за хазарт, но след това твърдението, че не получавате стоки, е незаконно престъпление. Те казват, че печелим както от играта със средствата, така и от това да си върнем парите. Освен това, ако включим други хора, това прави нещата по-сериозни, тъй като това е измамна схема.


това ми казват. Напълно разбирам хората, които искат да запазят публикациите си тук, но не си струва да го правя, получавайки заплахата.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

кой ти го казва Вашите руски господари?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Звучи ми като тази тема работи. Продължавай да се бориш!

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Със сигурност Quickbit изобщо не е изплатил? И без това не съм чел някой, който да е получил възстановяване от тях 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, има ли шанс да разкриете тези казина? Имам силно подозрение кои казина...

ако са прави и смятат, че извършваме престъпление, защо се страхуват и дори се свързват с поддръжката, за да премахнат тази тема?. Тази верига щеше да е печалба от тотото за тях, ето всички ние, които сме извършили "престъпление" според тях, те ще ни съдят и ще получат обезщетение... нали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не искаме да публикуваме кои казина са включени, защото чакаме да разберем дали искат да започнат дискусия с нас. Затова им даваме още няколко дни, за да се свържат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

казината със сигурност няма да съдят никого, това е просто тактика, така че спри да им изпращаш имейли

от друга страна, предполагам, че добрата половина от момчетата тук всъщност се опитват да оспорват средства за услугите, които са получили и изразходвали, опитах също.

искането за възстановяване в този случай директно от доставчиците/казината няма да ви създаде правни проблеми, но ако го повдигате на банката/други инстанции постоянно - това може да е въпрос хаха

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Разбирам, че 2 казина първо са се свързали с casinoguru, за да премахнат тази тема? след което казиногуруто искаше да проведе разговор с тях и те не общуваха повече.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Следя тази тема от известно време, тъй като забелязах това и в банковото си извлечение и си помислих, че ще възстановя поне част от средствата си, тъй като ми беше писнало от всичко.. Вчера също се свързах с мен от моята банка директно, след като оспориха транзакциите ми и им беше казано, че са забелязали „многобройни клиенти, които оспорват множество транзакции, които са извършени чрез 3d security", всички твърдят, че зад техните оспорвания стои една и съща история и казаха, че въпросът се разследва от банката и банковата ми сметка е сега част от разследването, КОЕТО Е ЛУДО!!! Свързвал ли се е с някой друг за това?!?! Какво ще се случи сега??

Автоматичен превод:
palma
преди 5 месеца

Какво обяснение даде/на какво основание поиска рекламация на карта?



Автоматичен превод:
palma
преди 5 месеца

Невъзможно е да се каже, ако не ни кажете основанието, на което сте направили оплакването. Какво написахте на банката, когато подадохте жалбата?

Автоматичен превод:
palma
преди 5 месеца

Няма нужда да се тревожите. Винаги се провежда разследване. Такова разследване е необходимо. Именно тези разследвания карат властите и банките да предприемат действия. Разследването не означава, че сте заподозрян; става въпрос за разбиране какво се е случило и как се е случило.


Не забравяйте, че ние страдаме от пристрастяване към хазарта и тези хазартни компании ни експлоатират заради това. Те ни позволяват да депозираме пари, но когато става въпрос за теглене, те забавят процеса, като се позовават на незначителни нарушения на правилата. Те изискват набор от документи, всички за да използват пристрастяването на клиента и изчакват парите да бъдат заложени, само за да предложат на клиента бонус за депозиране на още повече пари.


Тези казина твърдят, че предлагат услуга. Услугата обаче не е просто да позволи на клиентите да губят парите си на слот машина. Услуга от хазартна компания трябва да включва безопасни хазартни практики, сигурни плащания и отговорност към благосъстоянието на клиента, включително финансовото му състояние.


Намирам за чудесно, че банките най-накрая забелязват. Насърчавам всички да подчертаят тези проблеми.



Автоматичен превод:
1...89 90 91...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини