Няма нищо, за което можете да бъдете съдени... въпросните компании са етикетирали транзакции за артикули, които потребителите никога не са получавали, те биха се застреляли в крака, ако се опитат да преследват някого и да се изложат на нарушаване на определени правила от финансови институции по отношение на неправилно кодиране, невярно представяне и улесняване на прането на пари за известни измамни/нерегулирани/нелицензирани казина, много от които имат тесни връзки с Руската федерация.
Ние, като потребители, не сме направили нищо лошо в търсенето на възстановяване на суми, тъй като нямаме никакви отношения с компаниите, изброени в изявленията, зависи от тях да докажат, че сте получили продукт/услуга, компаниите се страхуват, тъй като това става много скъпо за тях със сторнирания на плащания тъй като те са твърде невежи, за да върнат сумата при поискване, вината е тяхна.
There is nothing that you can be sued for... the companies in question have labelled transactions for items that users have never received, they would be shooting themselves in the foot if they were to try and pursue anybody and expose themselves to violating rules set by financial institutions regarding miscoding, misrepresenting and facilitating money laundering for known scam/unregulated/unlicensed casinos, many of which have close ties to Russian federation.
We as users have done nothing wrong in pursuing refunds for not having any dealings with the companies listed on statements, it is down to them to prove you have received product/service, the companies are running scared as its becoming very costly for them with chargebacks as they are too ignorant to issue the refund on request, it is their own fault.
Автоматичен превод: