преди 6 месеца
Да, но какво казахте на банката? Казахте ли, че сте играли или сте купили неща
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
0
Да, но какво казахте на банката? Казахте ли, че сте играли или сте купили неща
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
Digikey, Будапеща. (digikeyboard.com) възстановиха сумата и ми изпратиха имейл с това обяснение: изглежда не разбират какво точно се случва.
Също така feastingmen.com / amegagame.com възстанови днес.
Така че не се оставяйте да бъдете заплашвани. очевидно е, че казината се възползват от някои компании тук и те са тези, които правят грешното нещо.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Бяхте ли честни с банката, когато подадохте оплакванията си?
Were you honest with the bank when you made your complaints?
Var du ärlig med banken när du gjorde dina reklamationer?
Бих се описал и като пристрастен към хазарта. Под някаква форма. Но успях да спечеля и успях да се оттегля и да се насладя на печалбите си. Също така успях лесно да закрия акаунта си, когато играх в казината на Кюрасао. Също! Потърсих помощ в моята общност и специалисти по пристрастяване към хазарта. И аз силно препоръчвам да направите същото за всички в този форум, а не просто да се опитвате да поискате пари обратно, защото не сте спечелили.
Само аз реших да депозирам и да играя.
I would describe myself also as a gambling addict. In some form. But I have managed to win and I have managed to withdraw and enjoy my winnings. Also I have managed to easily close my account when playing at Curacao casinos. Also! I have been reaching for help in my community and gambling addictions specialists. And I would strongly suggest doing the same for everyone in this forum, not just trying to request money back, because you didn't win.
I and only I decided to deposit and play.
Всички компании, които не са част от тази измама! Дали всички компании, които плащат обратно и са били измамени от казиното, също са те. Тези, които не плащат, са тези, които са част от схемата. Ако нямаше грешки, НИКОЙ нямаше да върне парите
All companies that are not part of this scam! Are all the companies that pay back and have been cheated by the casino them too. Those who do not pay are those who are part of the scheme. If there were no mistakes, NOBODY would have paid back
Alla bolag som inte är med på denna scam! Är alla dom bolagen som betalar tillbaka och har blivit lurade av casinot dom också. Dom som inte betalar är dom som är med på upplägget. Hade det inte varit några fel så hade INGEN betalt tillbaka
Ти тъп ли си или не можеш да четеш? Хората не връщат плащания, защото не са спечелили.
Are you stupid or can’t you read? People don’t do chargebacks because they didn’t win.
Той не отговаря на подобни съобщения. Той просто повтаря едно и също. И добавя "само защото слушах този форум" той е толкова мил, който ясно ни предупреждава, че не трябва да слушате и не трябва да правите.. че банката замразява сметка не е целият свят, те имат законови изисквания да го направят . Но ако сте били честни, няма от какво да се притеснявате. Например, подавал съм оплаквания и съм бил напълно честен. За какво да се притеснявам? Написах, че ако защо смятам, че покупките не трябва да са валидни... банката вярва в противен случай, животът просто продължава.
Ако, от друга страна, бях казал, че съм купил неща, които не съм получил, а след това се окаже, че съм заложил парите, тогава е нещо съвсем различно
He does not respond to such messages. He just keeps repeating the same thing. And adds "only because I listened to this forum" he is so kind who clearly warns us that you should not listen and you should not do.. that the bank freezes an account is not the whole world, they have legal requirements to do it. But if you have been honest, there is nothing to worry about. For example, I have made complaints and been completely honest. What should I worry about? I have written that if why I believe the purchases should not be valid.. the bank believes otherwise, life simply goes on.
If, on the other hand, I had said that I bought stuff I didn't receive and then it turns out that I gambled away the money, then it's something completely different
Han svarar inte på sånna medelande. Han fortsätter bara att repetera samma sak. Och lägger till "bara för jag lyssnade på detta forum" han är så snäll som tydligt varnar oss att man ska inte lyssna och man ska inte göra.. att banken fryser ett konto är inte hela världen, dom har lagkrav på att göra det.. Men har man varit ärlig så finns inget att oroa sig för. Jag har tex gjort reklamationer varit helt ärlig. Vad ska jag oroa mig för? Jag har skrivit att om varför jag anser att köpen inte borde vara giltliga.. anser banken något annat så går livet vidare helt enkelt.
hade jag däremot sagt att jag köpt prylar jag inte har fått och det sen visar sig att jag spelat upp pengarna då är det något helt annat
Няма нужда да ме наричате... хаха
Ако спечелите, както съм правил няколко пъти, няма да поискате възстановяване на суми, няма нужда да лъжете себе си и другите.
Повярвай ми, аз също съм губил. Но вие просто намирате някои пропуски, които, като четете този форум, изглежда така или иначе могат да имат обратен ефект.
И аз напускам този форум. Чао. Малко до токсичен.
No need to call me names....lol
If you would win, like I've have done few times, you wouldn't request charge-backs, no need to lie to yourself and others.
Trust me I have lost as well. But you are just finding some loop-holes, that by reading this forum looks like could backfire anyways.
I'm leaving this forum as well. Bye. Bit to toxic.
Каква фирма може да е това? Споделете тяхното съобщение тук. Защото честно казано не разбирам какво сме сгрешили ние потребителите? Изпратихме съобщение, че
а. Плащането отиде в казиното
b. При плащането беше използван грешен код на търговец и той заобиколи ограничението за хазарт, зададено на моята карта, поради което плащането беше успешно.
° С. Плащанията са отишли към компания, от която никога не съм получавал услуга.
така че какъв е проблемът/престъпността тук сега? 😅
Не ме е страх, бих се радвал да видя тези бандити в съда. Готов съм.
What company could this be? Share their message here. Because I honestly don't understand what we consumers have done wrong? We have sent a message that
a. The payment went to the casino
b. The wrong merchant code was used in the payment and it bypassed the gambling restriction set on my card, which is why the payment was successful.
c. The payments have gone to a company from which I never received service.
so what is the problem/crime here now? 😅
I'm not scared, I'd love to see these thugs in court. I'm ready.
Mikä yritys tämä mahtaa olla? Jaa heidän viestinsä tänne. Koska rehellisesti en ymmärrä mitä me kuluttajat olemme tehneet väärin? Olemme lähettäneet viestiä että
a. Maksu meni kasinolle
b. Maksussa käytettiin väärää kauppiaskoodia ja se ohitti kortilleni asetetun uhkapelieston minkä takia maksu onnistui.
c. Maksut ovat menneet yritykselle jolta en koskaan kuitenkaan saanut palvelua.
joten mikä tässä on nyt ongelma/ rikos? 😅
minua ei pelota, mielellään tapaisin nämä roistot oikeudessa. Olen valmis.
Да, по дяволите, какви хора се сринаха, след като Fr(N)audapay направи твърдения за невярна информация за трансфер.
Със сигурност това са тези, които използват неоторизирани средства и фиктивни компании, за да могат да правят тези депозити в казината?
Yes damn what people got down after Fr(N)audapay made allegations of false transfer information.
Surely these are the ones who use unauthorized funds and shell companies to be able to make these deposits to casinos?
Ja jävlar vad folk sket ner sig efter att Fr(N)audapay kom med anklagelser om falsk överföringsinformation.
Det är väl dessa som använder sig av otillåtna medel och skalbolag för att kunna genomföra dessa insättningar till casinon?
Това е просто тактика на плашене. Напротив, дълг като гражданин във всяка демократична държава е да докладва такива неща. Истината е, че това е форма на пране на пари. Тези компании записват транзакциите като „покупки". Те са тези, които мамят банката, Mastercard, националните закони и данъчните власти.
It’s just scare tactics. On the contrary, it's one's duty as a citizen in any democratic country to report such things. The truth is, it's a form of money laundering. These companies record the transactions as "purchases." They are the ones deceiving the bank, Mastercard, national laws, and the tax authorities.
Както вече казах, ти дори не разбираш проблема. 👋
As I’ve already said, you dont even understand the problem. 👋
Не разбирам как може да си толкова уплашен. И след това повечето от тях са имали контакт само с тези измамни компании.. Аз дори включих банки и ще включа и власти.. НЕ съм направил нищо лошо. Знам го и съм 100% сигурен в това. Дори запазих всички комуникации с тези фиктивни компании и ги изпратих на банката
I don't understand how you can be so scared. And then most of them have only had contact with these scam companies.. I have even involved banks, and will involve authorities too.. I have NOT done anything wrong. I know it and am 100% sure of it. I have even saved all communications with these shell companies and sent them to the bank
Fattar inte hur man kan bli så rädd. Och då har ändå dom flesta bara haft kontakt med dessa scambolag.. jag har t.o.m. blandat in bank,och ska blanda in myndigheter också.. Jag har INTE gjort något fel. Jag vet det och är 100% säker på det. Jag har t.o.m. sparat all kommunikation med dessa skalbolag och skickat till banken
О, колко публикации изтривате в тази тема сега, всички защото Нуеда е заплашил 1 човек? 🤔
Плашеща пропаганда. Успокой се.
Oh, how many posts are you deleting in this thread now, all because Nueda has threatened 1 person? 🤔
Scare propaganda. Calm down.
Oj vad mkt inlägg som ni tar bort i denna tråden nu, allt för att Nueda har hotat 1 person? 🤔
Skrämselpropaganda. Lugna er.
Хаха😅 вместо да четат дълга тема от 99 страници за casinoguru, те биха могли да прочетат своя имейл и да го приемат малко по-сериозно. Заплахите им са смешни, не са оправдани, камо ли законни.
Haha😅 instead of reading a 99-page long thread on casinoguru, they could read their email and take it a little more seriously. Their threats are ridiculous, not justified let alone legal.
Haha😅 sen sijaan että he lukisivat 99 sivua pitkää lankaa casinogurussa voisivat lukea sähköpostiaan ja ottaa asiaa vähän vakavemmin. Heidän uhkailut ovat naurettavia, eivätkä perusteltuja saatika lain mukaisia.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.