ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 87)

преди 1 година от kirekin
|
470030 преглеждания 4910 отговора |
|
1...86 87 88...248
Добавете пост
RuneAn
преди 5 месеца

Да, но какво казахте на банката? Казахте ли, че сте играли или сте купили неща

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Noda (Naudapay) обаче не са измамници. Те са реномирана компания, която се регулира от органа за финансово поведение в Обединеното кралство

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

А, добре. Разбирам, но повечето от „търговците", които обсъждаме тук, са измамници

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Digikey, Будапеща. (digikeyboard.com) възстановиха сумата и ми изпратиха имейл с това обяснение: изглежда не разбират какво точно се случва.


file


Също така feastingmen.com / amegagame.com възстанови днес.


Така че не се оставяйте да бъдете заплашвани. очевидно е, че казината се възползват от някои компании тук и те са тези, които правят грешното нещо.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
RuneAn
преди 5 месеца

Бяхте ли честни с банката, когато подадохте оплакванията си?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих се описал и като пристрастен към хазарта. Под някаква форма. Но успях да спечеля и успях да се оттегля и да се насладя на печалбите си. Също така успях лесно да закрия акаунта си, когато играх в казината на Кюрасао. Също! Потърсих помощ в моята общност и специалисти по пристрастяване към хазарта. И аз силно препоръчвам да направите същото за всички в този форум, а не просто да се опитвате да поискате пари обратно, защото не сте спечелили.


Само аз реших да депозирам и да играя.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Всички компании, които не са част от тази измама! Дали всички компании, които плащат обратно и са били измамени от казиното, също са те. Тези, които не плащат, са тези, които са част от схемата. Ако нямаше грешки, НИКОЙ нямаше да върне парите

Автоматичен превод:
Anderssson
преди 5 месеца

Ти тъп ли си или не можеш да четеш? Хората не връщат плащания, защото не са спечелили.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бяхте ли честни с банката, когато подадохте оплакванията си?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Той не отговаря на подобни съобщения. Той просто повтаря едно и също. И добавя "само защото слушах този форум" той е толкова мил, който ясно ни предупреждава, че не трябва да слушате и не трябва да правите.. че банката замразява сметка не е целият свят, те имат законови изисквания да го направят . Но ако сте били честни, няма от какво да се притеснявате. Например, подавал съм оплаквания и съм бил напълно честен. За какво да се притеснявам? Написах, че ако защо смятам, че покупките не трябва да са валидни... банката вярва в противен случай, животът просто продължава.


Ако, от друга страна, бях казал, че съм купил неща, които не съм получил, а след това се окаже, че съм заложил парите, тогава е нещо съвсем различно

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized641 Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
Bollee
преди 5 месеца

Няма нужда да ме наричате... хаха


Ако спечелите, както съм правил няколко пъти, няма да поискате възстановяване на суми, няма нужда да лъжете себе си и другите.


Повярвай ми, аз също съм губил. Но вие просто намирате някои пропуски, които, като четете този форум, изглежда така или иначе могат да имат обратен ефект.


И аз напускам този форум. Чао. Малко до токсичен.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Каква фирма може да е това? Споделете тяхното съобщение тук. Защото честно казано не разбирам какво сме сгрешили ние потребителите? Изпратихме съобщение, че

а. Плащането отиде в казиното

b. При плащането беше използван грешен код на търговец и той заобиколи ограничението за хазарт, зададено на моята карта, поради което плащането беше успешно.

° С. Плащанията са отишли към компания, от която никога не съм получавал услуга.


така че какъв е проблемът/престъпността тук сега? 😅

Не ме е страх, бих се радвал да видя тези бандити в съда. Готов съм.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, по дяволите, какви хора се сринаха, след като Fr(N)audapay направи твърдения за невярна информация за трансфер.

Със сигурност това са тези, които използват неоторизирани средства и фиктивни компании, за да могат да правят тези депозити в казината?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 5 месеца

Това е просто тактика на плашене. Напротив, дълг като гражданин във всяка демократична държава е да докладва такива неща. Истината е, че това е форма на пране на пари. Тези компании записват транзакциите като „покупки". Те са тези, които мамят банката, Mastercard, националните закони и данъчните власти.

Автоматичен превод:
Anderssson
преди 5 месеца

Както вече казах, ти дори не разбираш проблема. 👋

Автоматичен превод:
k98m9c54x5
преди 5 месеца

Не разбирам как може да си толкова уплашен. И след това повечето от тях са имали контакт само с тези измамни компании.. Аз дори включих банки и ще включа и власти.. НЕ съм направил нищо лошо. Знам го и съм 100% сигурен в това. Дори запазих всички комуникации с тези фиктивни компании и ги изпратих на банката

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не разбирам кое е незаконното в това, което правим? Може би казиното е започнало да губи много пари?...

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 5 месеца

Да, беше малко бързо <——->🤣🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

О, колко публикации изтривате в тази тема сега, всички защото Нуеда е заплашил 1 човек? 🤔


Плашеща пропаганда. Успокой се.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Хаха😅 вместо да четат дълга тема от 99 страници за casinoguru, те биха могли да прочетат своя имейл и да го приемат малко по-сериозно. Заплахите им са смешни, не са оправдани, камо ли законни.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...86 87 88...248
Отидете на страницаот 248 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини