Тогава e kinta може да започне отново🤣
Then e kinta could start again🤣
Då e kinta kunte igång igen🤣
По принцип признаването тук за хазарт, но след това твърдението, че не получавате стоки, е незаконно престъпление. Те казват, че печелим както от играта със средствата, така и от това да си върнем парите. Освен това, ако включим други хора, това прави нещата по-сериозни, тъй като това е измамна схема.
това ми казват. Напълно разбирам хората, които искат да запазят публикациите си тук, но не си струва да го правя, получавайки заплахата.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
Здравейте всички,
Исках да обърна внимание на неотдавнашната публикация, в която се твърди, че потребител е получил правна заплаха от отделен потребител и се предлага да премахнем нашите дискусии относно исканията за възстановяване на средства. Въпреки че е важно всички потенциални правни въпроси да се приемат сериозно, има няколко точки, които се нуждаят от пояснение:
Hello everyone,
I wanted to address the recent post claiming that a user received a legal threat from a individual user and suggesting that we remove our discussions about refund requests. While it’s important to take any potential legal matters seriously, there are a few points that need clarification:
Разбира се, че го правят. Хората тук се свързват с Noda, за да опитат да получат възстановяване на средства от Santeda!! Те не трябва да се свързват с Нода.
Of course they do. People on here are contact Noda to try and get refunds from Santeda!! They shouldn’t be contacting Noda.
Да, тези, които са направили това, ще бъдат обвинени в измама. Аз и мнозинството от този форум действахме в съответствие със закона и обявихме това
1. **Нарушение на договор:** Използването на грешен MCC код може да доведе до нарушаване на договора с вашата компания за обработка на плащания и кредитни карти, което може да доведе до глоби или дори закриване на акаунт.
2. **Наказания:** Компаниите за кредитни карти и процесорите за обработка на плащания могат да наложат санкции на търговци, които използват измамно грешен MCC код.
3. **Загуба на доверие:** Използването на грешен код може да подкопае доверието между търговеца и неговия процесор за обработка на плащания.
В обобщение, търговецът не трябва сам да променя своя MCC код, вместо това трябва да работи със своите компании за обработка на плащания и кредитни карти, за да гарантира, че бизнесът им е правилно класифициран.
Yes, those who have done this will be charged with fraud. Myself and the majority of this forum acted in accordance with the law and announced that
1. **Breach of contract:** Using the wrong MCC code can result in breach of contract with your payment processor and credit card companies, which can result in fines or even account closure.
2. **Penalties:** Credit card companies and payment processors may impose a penalty on merchants who fraudulently use the wrong MCC code.
3. **Loss of Trust:** Using the wrong code can undermine the trust between the merchant and their payment processor.
In summary, a merchant should not change their MCC code themselves, instead they should work with their payment processor and credit card companies to ensure that their business is correctly classified.
Kyllä ne jotka ovat tehneet näin täyttää petos syytteen. Itse ja suurin osa tältä foorumilta toimivat lakia noudattaen ja ilmoittivat että
1. **Sopimusrikkomukset:** Väärän MCC-koodin käyttö voi johtaa sopimusrikkomuksiin maksuprosessorin ja luottokorttiyhtiöiden kanssa, mikä voi johtaa sakkoihin tai jopa tilin sulkemiseen.
2. **Sanktiot:** Luottokorttiyhtiöt ja maksuprosessorit voivat asettaa sanktiota kauppiaille, jotka käyttävät väärää MCC-koodia vilpillisesti.
3. **Luottamuksen Menetys:** Väärän koodin käyttö voi heikentää luottamusta kauppiaan ja heidän maksuprosessorinsa välillä.
Yhteenvetona, kauppias ei saa muuttaa MCC-koodiaan itse, vaan heidän tulee toimia yhteistyössä maksuprosessorinsa ja luottokorttiyhtiöiden kanssa varmistaakseen, että heidän liiketoimintansa on oikein luokiteltu.
Така че просто напуснете нишката, ако сте толкова притеснени, след като сте получили плашещ контакт.
Сега се опитвате да затворите нишка във форума, която има и продължава да подчертава незаконните/престъпни тактики, които тези организирани престъпни банди зад тези фалшиви/измамнически уебсайтове използват.
Не съм изненадан, че се опитват да премахнат тази тема, тъй като не мога да повярвам, че им отне толкова време. Очевидно сега ги удря финансово, така че трябва да направят нещо.
So just leave the thread if you are that bothered after receiving scaremongering contact.
You are now attempting to shut down a forum thread that has and is continuing to highlight the illegal/criminal tactics that these organised crime gangs behind these fake/scam websites are using.
I’m not surprised they are trying to get this thread removed as can’t believe it’s taken them so long. Clearly it’s now hitting them financially so they have to do something.
Опитах се да напусна темата. Дори помолих casino.guru да деактивира акаунта ми. Нищо не се случва!! Желая ви всичко добро, но моля, помислете внимателно какво правите
Iv tried leaving the thread. Iv even asked casino.guru to disable my account. Nothing happens!! I wish you all well but please think carefully about what you are doing
Казино гуру ще закрие акаунта на всеки, който го поиска.
Casino guru will close down anyone’s account that requests it.
Хайде човече... доколкото разбрах, писмото гласеше нещо подобно:
ПОТРЕБИТЕЛИТЕ се опитват да манипулират информацията за транзакциите
Твърденията за манипулиране на информация за транзакции са неясни и липсват конкретни доказателства. Предполага се, че в писмото се посочва, че потребителите „се опитват да манипулират информацията за транзакциите", но няма предоставено подробно обяснение или правен цитат.
Без да виждат конкретните правни основания или доказателства, на които основават своите заплахи, е предизвикателство да се вземат тези твърдения на сериозно. Правните заплахи без ясни доказателства и подходящ правен контекст често са тактика за заглушаване на оплакванията на потребителите.
C'mon man... from what I understand, the letter said something like this:
USERS have been trying to manipulate transactions information
The claims made about manipulating transaction information are vague and lack concrete evidence. The letter supposedly states that users are "trying to manipulate transaction information," but there is no detailed explanation or legal citation provided.
Without seeing the specific legal grounds or evidence they are basing their threats on, it’s challenging to take these claims seriously. Legal threats without clear evidence and proper legal context are often tactics to silence consumer complaints.
Спрете да разбивате темата, моля, публикували сте 100 пъти.
Трябва да бъдеш баннат за спам.
Stop trashing the thread please, you've posted 100 times now.
You should be banned for spamming.
Sluta förpesta tråden tack, du har skrivit 100 gånger nu.
Du borde bli avstängd för spam.
Бихте ли изпратили на някой от нас тук във форума лично тези файлове, за да можем да видим какво е незаконно в нашите операции.
Could you send one of us here on the forum privately these files so we can see what is illegal in our operations.
Voisitko lähettää jollekkin meistä täällä foorumilla olevista yksityisesti nämä tiedostot jotta voisimme katsoa mikä toiminnassamme on laitonta.
Добро утро на всички
премахнах всичките си публикации в този форум и ви предлагам да го направите. Свързаха се с мен от компания, чието име се появява в тази тема много, които четат тази тема и това, което правим, всъщност е незаконно и те възнамеряват да преследват всеки, който продължава публично да публикува за тези възстановявания.
Щях да затворя тази тема, ако бях casino.guru, тъй като в дългосрочен план вреди на повече хора. Платежният процесор не се бърка и всички можем да бъдем съдени за това.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
Здравейте, заехме позицията, че всеки играч има свобода на словото и изразяването и стига това да не противоречи на нашите правила, по същество нямаше причина да изтрием тази тема. Това ще остане така и от наша гледна точка ние основно оставяме играчите да споделят проблемите си.
Освен това, честно казано, ние също се свързахме с 2 казина, които ни писаха за тази тема, но към днешна дата не сме получили отговор от тях, така че все още чакаме актуализация от тях.
Ние не сме в състояние да се занимаваме с въпроси за това кое е законно и незаконно, защото не сме юристи, така че бих оставил тази област на хората, които се занимават с нея.
Затова ето какво бих добавил към него и разбира се всеки има възможност да прецени дали и какво иска да пише тук.
Hi, we took the position that every player has freedom of speech and expression and as long as it is not against our rules, there was basically no reason to delete this thread. It will remain that way and from our point of view we basically let the players communicate their problems.
In addition, to tell you the truth, we have also contacted 2 casinos who have written to us about this thread, but to date we have not heard back from them, so we are still waiting for an update from them.
We are not in a position to deal with questions about what is legal and illegal, because we are not lawyers, so I would leave this area to the people who handle it.
Therefore, this is what I would add to it and of course everyone has the opportunity to evaluate whether and what he/she wants to write here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.