преди 6 месеца
info@colibrix.ioisимейла им?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
0
info@colibrix.ioisимейла им?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
Напишете имейл до Mydates и Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo едновременно и го адресирайте до собственика с неговото име и поставете домашния му адрес също. Това може да го разклати малко. Струва си да опитате. Кажете му, че има 24 часа да отговори и ако не му каже, ще изпратите имейл отново, но ще получите CC в полицията на Шотландия и местните новини Edinburgh Live.
Write an email to Mydates and Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo, at the same time and address it to the owner by his name and put his home address in as well. That might shake it up a bit. Worth a try. Tell him he has 24 hours to reply and if he doesn’t tell him you will email again but you will CC in police Scotland and local news Edinburgh Live.
Съжалявам, не съм сигурен. Имаше таблица, която някой направи с имена и възможна информация за контакт, но ще трябва да потърсите в този форум. Не съм сигурен колко назад ще бъде.
Sorry I’m not sure. There was a table that someone made with names and possible contact information but you would need to search this forum. Not sure how far back it will be.
Съжалявам, но мисля, че малко се заблуждавате. (не искам да бъда обиден, съжалявам, ако изглежда така). Така че, ако успеете да спечелите, те ТРЯБВА да ви платят, но ако загубите, тогава OMG, те са измамници и отиват да си върнат парите чрез възстановяване на плащания? Що за логика е това?
Не искам да защитавам казината, защото знам какво представляват, но това ми се струва много неразумно. Успях да спечеля от няколко лицензирани марки от Кюрасао и те изплатиха печалбите ми. Успях и да загубя, но да отида и да поискам възстановяване на плащания, защото не спечелих, е смешно.
Sorry, but I think you are a bit delusional. (don't want to be offensive, sorry if it seems that way). So if you manage to win, they SHOULD pay you, but if you lose, than OMG they are scammers and go get your money back trough chargebacks? What kind of logic is that?
Don't want to defend casinos, because I know what they are, but this seems very unreasonable, to me. I've managed to win at few Curacao licensed brands and they paid out my winnings. Managed to lose as well, but to go and request chargebacks because I didn't win, is ridiculous.
Напълно съм съгласен, честно казано. Има по-прост начин да избегнете това. Не играйте в Curacao или не играйте изобщо, ако не желаете да поемете риска да спечелите или да загубите.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Преглеждали ли сте някога форуми и виждали ли сте как се възползват от хора с хазартни зависимости? Случвало ли ви се е да спечелите €10 000 от казино, след като първоначално сте загубили €13 000, само за да получите бонус за „добра воля", да си върнете парите, но след това да ви кажат, че можете да изтеглите само максимум 10 пъти бонуса си? Случвало ли ви се е да ви конфискуват печалбите, защото случайно сте въвели грешна цифра в пощенския си код? Предполагам, че не сте.
Ясно е, че много други и аз споделяме същото мнение тук: опитвайки се да си върнем нещо, ако е възможно. Ако можете, защо не?
Можете да влезете и да играете на адвокат на дявола, колкото искате. Уважавам твоето мнение. Но не ме цитирайте. Не ти дължа обяснение.
Определено има някои добри казина, които предлагат отговорна игра, правилни плащания и добри услуги.
Въпреки това, казината, които защитавате, прикриват плащанията, включват сенчести бизнеси от Русия, Африка и други региони, за да отворят измамни компании и да обработват плащания чрез тях. Те конфискуват печалбите, пренебрегват хората и се опитват да ги ограбят колкото е възможно повече.
Have you ever gone through forums and seen how they take advantage of people with gambling addictions? Have you ever won €10,000 from a casino after initially losing €13,000, only to get a "goodwill" bonus, win back your money, but then be told you can only withdraw a maximum of 10x your bonus? Have you ever had your winnings confiscated because you accidentally entered a wrong digit in your postal code? I assume you haven’t.
Clearly, many others and I share the same view here: trying to get something back if possible. If you can, why not?
You can come in and play devil's advocate all you want. I respect your opinion. But don't quote me. I don't owe you an explanation.
There are definitely some good casinos out there that offer responsible gaming, proper payments, and good services.
However, the casinos you defend disguise payments, involve shady businesses from Russia, Africa, and other regions to open scam companies and process payments through them. They confiscate winnings, disregard people, and try to rob them as much as possible.
Добро утро на всички
премахнах всичките си публикации в този форум и ви предлагам да го направите. Свързаха се с мен от компания, чието име се появява в тази тема много, които четат тази тема и това, което правим, всъщност е незаконно и те възнамеряват да преследват всеки, който продължава публично да публикува за тези възстановявания.
Щях да затворя тази тема, ако бях casino.guru, тъй като в дългосрочен план вреди на повече хора. Платежният процесор не се бърка и всички можем да бъдем съдени за това.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
интересно! Особено онази част, когато твърдят, че „потребителите са се опитвали да манипулират информацията за транзакциите..."
Аз ли използвам грешния MCC или какво означават те?
Interesting! Specially that part when they claim that "users have been trying to manipulate transaction information…."
Am I the one using the wrong MCC or what do they mean?
Не позволявайте на измамниците да ви заглушат. Имате пълното право да поставяте под въпрос техните методи и да вярвате, че това, което правят, е пълна измама. Доста забавно е, че са влезли в ролите и на полицаи, и на крадци. Те са тези, които действат престъпно, наемайки Иван от Русия да отвори магазин и да продава „игрови конзоли".
Don’t let any scammers silence you. You have every right to question their methods and to believe that what they’re doing is a total scam. It’s quite amusing that they’ve taken on the roles of both police and thief. They are the ones acting criminally, hiring Ivan from Russia to open a shop and sell "gaming consoles."
Честно казано не съм сигурен. Не знаех, че това, което правим, е незаконно, но 100% е така. Не ми е позволено да говоря за това повече, тъй като те са ме докладвали на властите и ще го направят за всеки друг, който се свърже с тях. Тази нишка трябва да бъде изтрита
To be honest I’m not sure. I wasn’t aware what we were doing was illegal but it 100% is. I am not allowed to speak about it anymore as they have reported me to the authorities and will do for anyone else who contacts them. This thread needs deleting
Noda (Naudapay) обаче не са измамници. Те са реномирана компания, която се регулира от органа за финансово поведение в Обединеното кралство
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
същото се случи и с мен. Както вече споменах - по банкова сметка е замразена! И получих 2 юридически писма; един от плащането и един от казиното.
Сега банката казва, че се извършва разследване. и не мога да стигна до парите си.
И това се случи, защото слушах този форум. Благодаря много. В момента съм в паника.
same happened with me. As I already mentioned - by bank account got frozen! And I received 2 legal letters; one from payment and one from casino .
Now bank is saying that investigation is being done. and I can't get to my money.
And this happened because I listened to this forum. thanks a lot. I am in panick right now.
Изглежда, че всички направихме това според тази компания. Странно!
Seems like we all did that according to that company. Strange!
Например, оспорих такси с моята банка, защото смятам, че тези казина са действали неправилно. Те са манипулирали кодовете на търговците. Бях 100% прозрачен и честен с моята банка. Тези измамни компании не са съдиите тук. Те не решават кое е законно или не. Никога не съм твърдял, че съм купувал стоки; Бях напълно честен с моята банка.
И ако случайно се окаже, че това е незаконно, има надлежни институции, които да го определят.
За какво ще те съдят? За получаване на подвеждаща информация? За това, че никога не сте имали шанса да се съгласите транзакциите ви да бъдат обозначени като покупки на дрехи или плащания на книги?
Хахахахаха, ако вие измамници четете това, едно нещо: МАЙНАТА СИ.
For example, I've disputed charges with my bank because I believe these casinos have acted wrongly. They have manipulated merchant codes. I have been 100% transparent and honest with my bank. These scam companies are not the judges here. They don't get to decide what is legal or not. I have never claimed to have purchased goods; I have been entirely truthful with my bank.
And if, by some chance, this is deemed illegal, there are proper institutions to make that determination.
What are they going to sue you for? For receiving misleading information? For never having the chance to agree that your transactions would be labeled as clothing purchases or book payments?
Hahahahaha, if you scammers are reading this, one thing: FUCK YOU.
Проблемът с всичко това е, че транзакциите никога няма да бъдат приети от банката, ако казината използват правилния MCC.
Сигурен съм, че повечето от хората в тази тема имат проблеми с хазарта и правят каквото могат, за да се защитят. Поне не поисках връщане на плащане, защото загубих парите, правя го, защото ако спазваха правилата, нямаше да мога да играя там като начало.
The problem with all this is that the transactions would never be accepted by the bank, if the casinos used the right MCC.
Im pretty sure most of the people in this thread have gambling problems, and do what they can to protect themselves. Atleast I didn’t request chargebacks because I lost the money, I do it because if they followed the rules I wouldn’t be able to play there to begin with.
Просто! Тогава се съгласявам, че сте играли и сте получили печалбите си, но все още сте върнали плащането! След това е мръсно докрай.
Just! Then I agree that you have played and received your winnings but still chargeback! Then it's dirty right through.
Precis! Sen håller jag med om att har man spelat och fått sin vinst men ändå gör chargeback! Då är det smutsigt rakt igenom.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.