преди 4 дни
Можете ли да споделите информацията с transferop/payop и с мен, приятел!! Повечето от моите бяха направени чрез това
Can you share the info with transferop/payop with me also bud!! Most of mine were done through that
0
Можете ли да споделите информацията с transferop/payop и с мен, приятел!! Повечето от моите бяха направени чрез това
Can you share the info with transferop/payop with me also bud!! Most of mine were done through that
Също така имам моя случай с FOS, който продължава с goldenbet, в моите имейли ги попитах директно за информация за контакт с техните процесори на трети страни, която те отказаха и интересно заявиха, че работят самостоятелно и вече не са свързани със Santeda International BV
I also have my case with the FOS ongoing with goldenbet, in my emails i asked them directly for their third party processors contact information, which they refused, and they interestingly stated they operate on their own, and are no longer affiliated with Santeda International B.V.
Chase е болка за мен, заяви своите хазартни транзакции, въпреки че не са под хазартен MCC, опитвайки се да аргументира факта, че ако това е хазартна транзакция, защо MCC е посочен като нещо друго? Опитах тактиката да попитам дали транзакциите ще заобиколят блокиране на хазарта, ако е на място (това беше нов акаунт, нямах го на място по това време, но бях регистриран в GAMSTOP от 2021 г.) те казаха, че ще го препратя на специалиста и не са ми отговорили пет дни.
Chase are being a pain for me, stated its gambling transactions even though they're not under a gambling MCC, trying to argue the fact that if it's a gambling transaction, why is the MCC listed as something else? Tried the tactic of asking if the transactions would bypass a gambling block if it was in place (it was a new account, i didn't have it in place at the time but have been signed up to GAMSTOP since 2021) they said they'll forward it to the specialist and haven't replied to me in five days.
С кой уебсайт беше търговецът на NikoTPF, мога ли да попитам? Виждал съм множество варианти, използвани за различни сайтове
What website was the NikoTPF merchant with may i ask? I've seen multiple variants used for different sites
Santeda, по-конкретно goldenbet отказа да ми даде имейл адреса на тези доставчици трети страни, след като каза, че трябва да се свържа с тях относно проблема, имаш ли представа кои компании ги настаняват? Моят беше вариант на NikoTPF
Santeda, more specifically goldenbet refused to give me the email address to these third party vendors, after stating i should get in touch with them regarding the issue, any idea what companies house them? Mine was a NikoTPF variant
Всичко nikotpf е elegro, те просто ще кажат „моля, помолете вашата банка да се свърже с нас, тъй като не можем да ви идентифицираме", те основно ми казаха да обработя сторниране на плащане и ще ви бъде възстановена сумата.
All nikotpf is elegro, they will just say "please ask your bank to get in contact with us as we cannot identify you", they basically said to me process a chargeback and you’ll be refunded.
Да, това ми казват, моите банки отказаха да го направят, тъй като бяха хазартни транзакции, въпреки че кодът на търговеца беше грешен, вместо да предоставят доказателства и да отговорят на въпросите им, този път използвах тактиката да ги питам , надявам се, че разбирането, че не могат да дадат солиден отговор, може да ги вдъхнови да го разгледат, докато чакам омбудсмана да ми назначи агент
Yeah that's what they're saying to me, my banks refused to do so as they were gambling transactions, despite the merchant code being wrong, rather than provide evidence and answer their questions, this time i've taken to the tactic of asking them, hopefully them realizing they can't provide a solid answer may inspire them to take a look into it whilst i await the ombudsman to appoint me an agent
Ако трябва да съм честен, в миналото съм изпълнявал сторнирания на плащания и казах, че средствата не са влезли в сметката ми, тъй като банката отива при въпросните търговци, те обикновено се отказват и не се съпротивляват на сторнирането, тъй като незаконно вземат пари от британски банки.
If I’m honest I’ve completed chargebacks in the past and said the funds didn’t enter my account, as the bank goes to the merchants in question they usually fold and don’t fight back against the chargeback as they are illegally taking money from uk banks.
Публикуване на този видеоклип в Youtube по този въпрос. https://youtu.be/UJcILK2KZK0?si=53LKk4jFmYBFGRkx
Posting this Youtube video on this issue. https://youtu.be/UJcILK2KZK0?si=53LKk4jFmYBFGRkx
Някакъв добър детектив, който може да помогне за намирането на "currycudi" Лондон? Получих адреса им от банката: 20 Wenlock Road, London, но изглежда е фалшив адрес с хиляди компании на него. Транзакцията също е маркирана като образование, ако това помага.
наздраве!
Any good detective that might help to find "currycudi" london? I got their address from the bank: 20 Wenlock Road, London but it seems to be a bogus address with thousands of companies on it. The transaction is marked as education also if that helps.
Cheers!
Опитах всичко с PayOp, включително всички власти и медии в Канада и Сингапур успяхте ли да стигнете до някъде?
I tried everything with PayOp including all authorities and media Canadian and Singapore have you managed to get somewhere ?
Това е вярно. Той се справи страхотно с моя случай
This is true. He’s been fantastic with my case
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.